Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 22 urami je mazdaman napisal:

Zal Mazda nima možnosti vklopa Auto stop stalo, ker potem bi ročno tudi gibalo stalno.


Jaz sem se navadil, da ko se vsedem v avto, privezem, dam v D še pritinsem tipko za Auto hold…. Ob zaustavitvi oz. ko dam v P pa se tudi samodejno zategne rocna… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem se navadil, da ko se vsedem v avto, privezem, dam v D še pritinsem tipko za Auto hold…. Ob zaustavitvi oz. ko dam v P pa se tudi samodejno zategne rocna… 

Sedaj bi bilo dobro da @miha20 naštudira kako se to avtomatsko vklopi


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja, ta sranje je tudi na našem FuksWagnu. Čim ugasnem motor, vozilo (to ni avto, to ni niti a od avta) iz meni neznanega vzroka samo zategne ročno. Potem se pa v dežju pripeljem domov, avto ves ošprican (luž se pri nas ne manjka), ponoči stisne mraz in zjutraj s fenom grejemo zadnje bobne, da ročna odpusti... Enkrat bom vzel brener, pa ga pošteno segrel - pa nič gasilcev klical, dokler se bo še kaj kadilo...

 

Pa če hočem to vozilo v garaži samo za pol metra porinit, ker bi rad malo več prostora zadaj pri verkbanku, je to cela procedura in brez ključa ne narediš nič. Ampak pri nas ključi nico v avtih, čeprav so avti v garaži...

 

Zakaj se mi zdi, da bomo mi še po odpadih iskali stare avte in jih vozili domov ter vse popravili in spravili nazaj na cesto. Kot smo včasih stoenke: ena gnila spredah, druga zaletena zadaj, pa smo žagali na pol in sestavili iz dveh eno...

  • Všeč 2
  • Zmeden 2
  • Žalosten 2
Napisano

Frend včeraj s Folciko prišel povsem do Koče na Loki, no navzdol prebil karter. :(

IMG_20231126_150533.jpg

IMG_20231126_155758.jpg

  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
  • Jezen 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Čudni frendi... 

Tegale ima za različna "kmečka" opravila, gozdno vleko prikolice itd., za ta boljše pa MB GLK. KK je pa tablica v smislu KamniK, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 23. 11. 2023 ob 12:24 je Boss napisal:

To že, ampak avto je še v garanciji.Ker nekaj je da je treba disk in ploščice menjat, kot potrošni materjal, čeljust pa pač ne sme štekat.

 

In saga se nadaljuje. Čeprav sem rekel, da je nekaj s čeljustjo narobe in da verjetno šteka, so mi na servisu zagotovili, da je z njo vse v najlepšem redu in da so se disk in ploščice pač same od sebe zjebale, ker premal bremzam. No pač ni tako in danes lepo opažam, da se je točno ta čeljust očitno spet zataknila in se disk kar precej segreva.

 

Sej ne vem kaj bi rekel, ampak ker se v besede stroke ne sme vtikat in sploh pa ne podvomit sem očitno tam kot pred enim tednom. 🤥

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 2
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Napisano

Očitno mi spredaj dobro gume radira in je to nagrada, ko že lep čas odlašam z optično nastavitvijo podvozja. Bo treba, heh

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 23 minutami je Boss napisal:

 

In saga se nadaljuje. Čeprav sem rekel, da je nekaj s čeljustjo narobe in da verjetno šteka, so mi na servisu zagotovili, da je z njo vse v najlepšem redu in da so se disk in ploščice pač same od sebe zjebale, ker premal bremzam. No pač ni tako in danes lepo opažam, da se je točno ta čeljust očitno spet zataknila in se disk kar precej segreva.

 

Sej ne vem kaj bi rekel, ampak ker se v besede stroke ne sme vtikat in sploh pa ne podvomit sem očitno tam kot pred enim tednom. 🤥

Ufff...daj zateži jim da to morejo porihtat v nuloooo...je v garanciji..pokliči na MMS..to so ZAVORE naj se ne zajebavajo ..kaj če ti zablokira med vožnjo in je lahko nevarno...😉😉lp

Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je Boss napisal:

 

In saga se nadaljuje. Čeprav sem rekel, da je nekaj s čeljustjo narobe in da verjetno šteka, so mi na servisu zagotovili, da je z njo vse v najlepšem redu in da so se disk in ploščice pač same od sebe zjebale, ker premal bremzam. No pač ni tako in danes lepo opažam, da se je točno ta čeljust očitno spet zataknila in se disk kar precej segreva.

 

Sej ne vem kaj bi rekel, ampak ker se v besede stroke ne sme vtikat in sploh pa ne podvomit sem očitno tam kot pred enim tednom. 🤥

 

Če pogledamo svetlo plat, so to še sladke težave dizelske Mazde ....

 

Kakorkoli, s temi slovenskimi Mazdinimi servisi je kar križ. Če tega ne znajo diagnosticirati, ko je skoraj vse na očeh, otipljivo in enostavno dostopno, kako bodo šele nekaj v motorju, ali pod njim (lambda sonda)? 🙃

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 6 minutami je Slivka napisal:

Sprednje gume lahko dobro radira tudi, če divje pospešuješ s semaforja ali kaj podobnega, sploh pri besnih mašinah...

Getz raketa, z umirjeno DeSUS vožnjo, NE :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

očitno tam kot pred enim tednom. 🤥


Malo dlje pa si ;) … sedaj imas narejen tehnicni pregled  in frisno registriran avto… 🤣

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 23 urami je Slivka napisal:

Ja, ta sranje je tudi na našem FuksWagnu. Čim ugasnem motor, vozilo (to ni avto, to ni niti a od avta) iz meni neznanega vzroka samo zategne ročno. Potem se pa v dežju pripeljem domov, avto ves ošprican (luž se pri nas ne manjka), ponoči stisne mraz in zjutraj s fenom grejemo zadnje bobne, da ročna odpusti... Enkrat bom vzel brener, pa ga pošteno segrel - pa nič gasilcev klical, dokler se bo še kaj kadilo...

 

Pa če hočem to vozilo v garaži samo za pol metra porinit, ker bi rad malo več prostora zadaj pri verkbanku, je to cela procedura in brez ključa ne narediš nič. Ampak pri nas ključi nico v avtih, čeprav so avti v garaži...

 

Zakaj se mi zdi, da bomo mi še po odpadih iskali stare avte in jih vozili domov ter vse popravili in spravili nazaj na cesto. Kot smo včasih stoenke: ena gnila spredah, druga zaletena zadaj, pa smo žagali na pol in sestavili iz dveh eno...

Če ima bobne zadaj (kar je nazadnje imel avto 2010 letnik v mojem lastništvu), potem mi ni jasno kak ti primrzne. Bobni pa so tak skriti, tak dosti težje pride voda not kot pa k disku.

 

Nikjer mi še ni primrznla, pa sem Alfo imel 0.5m zameteno.

 

Se vidi, da ni pravi Ford. Ročno mi zategne samo če sem jo sam in potem avto premikal. Če sem speljal torej višje od 1. in R, je spet ne zateguje.

Napisano
pred 29 minutami je godlike napisal:

Če ima bobne zadaj (kar je nazadnje imel avto 2010 letnik v mojem lastništvu), potem mi ni jasno kak ti primrzne. Bobni pa so tak skriti, tak dosti težje pride voda not kot pa k disku.

 

... ... ... ... ... ... 

 

Res imaš: diski so.

 

Vseeno primrznejo. Ni težava sneg, ki je v bistvu izolator. Težava je dež in voda, ki pride v vsako špranjo, potem pa parkiraš in ponoči temperatura pade pod 0°C in zmrzne.

Napisano

Pa si dejansko imel probleme ze z rocno sedaj pri novem avtu? Ker pri nas je tudi vcasih temperatura pod niclo... in tudi kdaj pada dez in zmrzuje... pa ne pomnim, kdaj bi imel probleme z rocno, da bi zmrznila... :P ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 13 urami je Boss napisal:

 

In saga se nadaljuje. Čeprav sem rekel, da je nekaj s čeljustjo narobe in da verjetno šteka, so mi na servisu zagotovili, da je z njo vse v najlepšem redu in da so se disk in ploščice pač same od sebe zjebale, ker premal bremzam. No pač ni tako in danes lepo opažam, da se je točno ta čeljust očitno spet zataknila in se disk kar precej segreva.

 

Sej ne vem kaj bi rekel, ampak ker se v besede stroke ne sme vtikat in sploh pa ne podvomit sem očitno tam kot pred enim tednom. 🤥

 

Vse razdrt, na novo namazat in gasa naprej

 

Pa spet nov disk, ker tega je ziher uvilo

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

 

Res imaš: diski so.

 

Vseeno primrznejo. Ni težava sneg, ki je v bistvu izolator. Težava je dež in voda, ki pride v vsako špranjo, potem pa parkiraš in ponoči temperatura pade pod 0°C in zmrzne.

Kak pa si potem bobne grel z fenom?

 

Da se ne bomo vprašali na koncu če ti je res primrznilo al te samo jezi, ker se zategne 😉

Napisano

Zdajle ugotovil zakaj so na servisu mislili, da je čeljust OK. Ko je avto hladen zavora lepo spušča, ko pa grem na AC pa sem namenoma ene 2x malce pritisnil na zavoro, da so se mal ogrele pa je spet zaštekala. Tko, da upam, da dobijo jutri novo čeljust pa da rešijo zadevo. Ampak še dobro, da imam občutek za avto, ker kaka tetica bi tole gladko ignorirala.

33112_1.png

Napisano

Hja diski in ploščice so potrošna roba, čeljusti pa ne. Tko da... pustimo se presenetit kaj bo na programu.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečem, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
    • Saj smo to že vse jemali v tej temi.   ZOE ima kratek reduktor (beri: menjalnik), ker je pretežno mestni ali primestni avto in ima Vmax naštimano na 150 km/h. Če greš 135 km/h, ga praktično voziš na 90 % zmogljivosti - kot bi vozil tvojega dizla proti 4000 rpm.   Tako da ZOE avtocestna potovalna je lepo 110 km/h na tempomatu in vsakič po gasu na 120-130 km/h, ko se kaj dohiti, da ne ovira drugih udeležencev pri prehitevalnem manevru Drži kot pribito. 😃   Bla-bla-bla. Natankaj za 48,38€ v prazem tank pa se pelji - s katerimkoli od tvojih vozil. Pa boš prebral številko, ko se ustaviš. S tem, da ti celo puščam možnost, da tankaš na lokalni bencinski črpalki in ne tisti avtocestni - po avtocestnih cenah, kot to jaz počnem.   Poleg tega - sem tudi že večkrat napisal - tudi če bi elektrika ob avtocestah stala še več - bi bilo za preživeti, saj teh polnilnic ne koristiš vsak dan, ampak parkrat letno, ko kam greš. Ves ostali čas pa prihraniš z domačim polnjenjem.   V Črni Gori v marini sem danes polnil celo za 0,20€/kWh. Torej 2,5€/100 km za lokalne poti ozr 3€/100 km za po AC - če vam preračunam v vam razumljive metrike.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.