Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Ninja

Priporočeno sporočilo

Če je bilo na 3 x cenejšem Cliotu popravilo ocenjeno na 2.800 €, potem je tole okoli 10.000 € škode ...

 

Bini, s tem avtom boste še zaslužili (odškodnina + vrednost razbitega).  

 

 

20240329_082147.jpg.564d0bf122a1fc039bfff6bc21ae069b.jpg

20240329_081141.jpg.417bd44e2c5675f813fdc3196f62d83e.jpg

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je Janez007 napisal:

 

Tale voznica je bila pa med vožnjo z glavo nekje drugje, mogoče na FB ... 

Ni bil FB, bila je rumena in on je ustavil hčera pa ne, ker je mislila, da bo odpelja skozi rumeno pri 80km.....🥴

Bomo videli kako bo s kaskom in povrnitvijo škode.... 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 43 minutami je Bini napisal:

Ni bil FB, bila je rumena in on je ustavil hčera pa ne, ker je mislila, da bo odpelja skozi rumeno pri 80km.....🥴

Bomo videli kako bo s kaskom in povrnitvijo škode.... 🤔

Podobno se mi je skoraj zgodilo 30 let nazaj, pri 70 km/h v križišču pri strelišču na Dolenjki v Lj., pred mano Avstrijec ustavi ko šele enkrat utripne zelena .... jaz za njim presenečen ga obvozim po levi (po nasprotnem pasu po sredi križišča) ... imel sem več sreče kot pameti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

a nima kasko?

odvisno kdo je kriv, če se ti kdo nabije od zadaj je avtomatsko kriv (= premajhna varnostna razdalja) in tukaj ti kasko nič kaj veliko ne pomaga glede odškodnine, če si ti kriv....ni ti pa treba plačevati popravila / škode oškodovancu....(zavarovalnica bo pa zagotovo ponudila manj kot pa je bil avto vreden pred tem, ker gledajo enostavno samo eurotax....). Jaz sem imel podoben primer, ko me je ena bejba od zadaj nabila na ac, jaz pa potem še enega pred mano.....prvi je stal, jaz sem se ustavil, zadnja pa je bila potem kriva za oba.....meni so avto ocenili totalko in zavarovalnica mi je ponudila dve opciji 1.) povračilo in oni postanejo lastnik ali 2.) malo nižje povračilo in jaz ostanem lastnik (izbral sem drugo opcijo in potem razbitega prodal naprej....) zbito sem imel pa podobno kot @Bini samo da še zadaj odbijač, ter airbagi se niso sprožili in luči so ostale cele. Ko sem avto (takrat je bil vreden cca.10k €) pripeljal k kleparju je samo rekel, brez da karkoli odpiram je škode za 8k € :), tako da mi je bilo takoj jasno kaj bom naredil....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je sportman333 napisal:

odvisno kdo je kriv, če se ti kdo nabije od zadaj je avtomatsko kriv (= premajhna varnostna razdalja) in tukaj ti kasko nič kaj veliko ne pomaga glede odškodnine, če si ti kriv....ni ti pa treba plačevati popravila / škode oškodovancu....(zavarovalnica bo pa zagotovo ponudila manj kot pa je bil avto vreden pred tem, ker gledajo enostavno samo eurotax....). Jaz sem imel podoben primer, ko me je ena bejba od zadaj nabila na ac, jaz pa potem še enega pred mano.....prvi je stal, jaz sem se ustavil, zadnja pa je bila potem kriva za oba.....meni so avto ocenili totalko in zavarovalnica mi je ponudila dve opciji 1.) povračilo in oni postanejo lastnik ali 2.) malo nižje povračilo in jaz ostanem lastnik (izbral sem drugo opcijo in potem razbitega prodal naprej....) zbito sem imel pa podobno kot @Bini samo da še zadaj odbijač, ter airbagi se niso sprožili in luči so ostale cele. Ko sem avto (takrat je bil vreden cca.10k €) pripeljal k kleparju je samo rekel, brez da karkoli odpiram je škode za 8k € :), tako da mi je bilo takoj jasno kaj bom naredil....

Si skupaj "zbral sem drugo opcijo in potem razbitega prodal naprej" dobil več, kot bi dobil na trgu za nekaramboliranega? Sam imam glede tega dobro izkušnjo (avto sem 20 let nazaj nekaj časa neuspešno prodajal za ceno X, potem mi ga nekdo razbije in izberem "tvojo" opcijo in razbitega prodam - stepli so se zanj, vse skupaj pa sem prejel več, kot sem imel prej nastavljeno ceno). :) Seveda je bila to druga situacija - avta sem se želel znebiti, @Bini-jev pa je v svoji kategoriji super ohranjen, da je malo takih. 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Si skupaj "zbral sem drugo opcijo in potem razbitega prodal naprej" dobil več, kot bi dobil na trgu za nekaramboliranega? Sam imam glede tega dobro izkušnjo (avto sem 20 let nazaj nekaj časa neuspešno prodajal za ceno X, potem mi ga nekdo razbije in izberem "tvojo" opcijo in razbitega prodam - stepli so se zanj, vse skupaj pa sem prejel več, kot sem imel prej nastavljeno ceno). :) Seveda je bila to druga situacija - avta sem se želel znebiti, @Bini-jev pa je v svoji kategoriji super ohranjen, da je malo takih. 

Malenkost več, mislim da cca. 1k več (čeprav je to itak špekulacija če bi nerazbitega prodajal za koliko bi ga prodal🤔), sem pa potem še preko odvetnika dobil odškodnino za bolniško, poškodbe vratu (tako da iz tega dogodka sem imel finančni plus)...pri prodaji razbitega sem imel srečo da mi je hondo kupil nekdo ki je poznal zgodovino, vedel glede vzdrzevanja vse in je bil mehankar in jo je nabavil in popravil zase....sicer ne vem kako se prodajajo razbiti....

pred 22 minutami je Shrek napisal:

Pa še tole...nisi vedno kriv, če se v rit zaletiš. 

To je bolj izjema kot pravilo....(in verjetno morajo biti zelo dobri dokazi za to)....pri meni so tudi šli gledat kamere in sem se bojda pol metra pred avtom pred mano ustavil, pol nas je pa pospravila od zadaj....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je sportman333 napisal:

Malenkost več, mislim da cca. 1k več (čeprav je to itak špekulacija če bi nerazbitega prodajal za koliko bi ga prodal🤔), sem pa potem še preko odvetnika dobil odškodnino za bolniško, poškodbe vratu (tako da iz tega dogodka sem imel finančni plus)...pri prodaji razbitega sem imel srečo da mi je hondo kupil nekdo ki je poznal zgodovino, vedel glede vzdrzevanja vse in je bil mehankar in jo je nabavil in popravil zase....sicer ne vem kako se prodajajo razbiti....

To je bolj izjema kot pravilo....(in verjetno morajo biti zelo dobri dokazi za to)....pri meni so tudi šli gledat kamere in sem se bojda pol metra pred avtom pred mano ustavil, pol nas je pa pospravila od zadaj....

Jaz osebno se 3x in nikoli bil kriv...😋

pred 18 minutami je sportman333 napisal:

Malenkost več, mislim da cca. 1k več (čeprav je to itak špekulacija če bi nerazbitega prodajal za koliko bi ga prodal🤔), sem pa potem še preko odvetnika dobil odškodnino za bolniško, poškodbe vratu (tako da iz tega dogodka sem imel finančni plus)...pri prodaji razbitega sem imel srečo da mi je hondo kupil nekdo ki je poznal zgodovino, vedel glede vzdrzevanja vse in je bil mehankar in jo je nabavil in popravil zase....sicer ne vem kako se prodajajo razbiti....

To je bolj izjema kot pravilo....(in verjetno morajo biti zelo dobri dokazi za to)....pri meni so tudi šli gledat kamere in sem se bojda pol metra pred avtom pred mano ustavil, pol nas je pa pospravila od zadaj....

Jaz osebno se 3x in nikoli bil kriv...😋

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje ni nujno, da si vedno kriv... bodo pa smrkci pomoje vedno dali kazen za neprilagojeno hitrost ... :P ... tudi, ce se izkaze, da nisi kriv :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je Bini napisal:

Joj, prat ga bo treba.... 🫣

IMG_20240825_101901.jpg

Ej....obveznooo😉😁😉😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.