Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Ninja

Priporočeno sporočilo

Danes koordiniral nujni helikopterski prevoz starejše gospe, ki jo je zadela možganska kap, na Menini planini. :(

IMG_20240825_183929.jpg

IMG_20240825_183937.jpg

IMG_20240825_184523.jpg

IMG_20240825_174037.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je Bini napisal:

Joj, prat ga bo treba.... 🫣

IMG_20240825_101901.jpg

Sem bil včeraj tudi v hribih in se vozil po makadamski cesti, tako da je bila enako zaprašena ... 😵‍💫 Nisem mogel takšne gledati in sem jo tudi še isti dan opral 😊

1568864.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enako, samo po cesti čez Črnivec sem šel pa je eno samo gradbišče, tako da je bi avto opran zjutraj, pa še enkrat stuširan popoldne. Mislim, da sem prvič v življenju 2x pral isti avto v istem dnevu.

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

 

To je nemogoče, ker nima dizla. 🤡

 

Pripopam eno slikco, ki mi jo je žena po SMS poslala 4 leta nazaj ... takih SMS-jev za dobro jutro je bilo v tistem dizelskem obdobju kar nekaj  😄

 

Mimogrede, BSM malfunction je menda že izginil, sam od sebe ...

 

 

image.png

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Žalosten 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem že pri VW koncernu podobne zadeve videl. Gre se za to, da skozi stranke odpirajo vrata, kuferam,... in se akumulator pač sprazni.

 

Zdaj pa zakaj sem prišel v to temo. Vikend dopust okoli Bohinjskega je bil top.

Potem pa se ustaviš na Bledu in ostane grenki priokus.

Za Bohinj smo vzeli kartico. Gratis parking, popusti,.... na poti se spomnimo, kaj če bi šli na grad.

S kartico piše 10% popusta.

Pol pa dajmo. Mojster veselo pove, družinska in popust ne gre. WTF. Samo kartico ko kupiš je 1 odrasli in otrok dobi kartico zastojn.

Potem pa še parking. Ajde 3€ ura pri gradu. Pa ok, bom na EasyPark, da prej končam.... zavrtim 2 uri in piše, da mi cene ne pokažejo, dokler ne dam start. Ok naj bo. Vsepovsod drugje vidiš ceno takoj.

Pridemo nazaj, 1.05 pa dam stop. In EasyPark ne odreže časa. Torej vsa prednost EasyParka je šla v nič.

100% pravila Bleda, dajmo jih vdrapnit po žepu.

 

Nekaj časa me Bled več ne vidi.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Žalosten 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

9.8. smo šli od doma v Črno Goro in se domov vrnili 31.8.

 

Tam je bilo do 35°C.

 

Do tu vse fajn pa krasn.

 

Pridem domov, pa za petek že nekaj omenjajo mejo sneženja... Ma, dajmo no, a lahko malo vmesnega obdobja, da se človek malo sklimatizira?

  • Všeč 2
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je Slivka napisal:

9.8. smo šli od doma v Črno Goro in se domov vrnili 31.8.

 

Tam je bilo do 35°C.

 

Do tu vse fajn pa krasn.

 

Pridem domov, pa za petek že nekaj omenjajo mejo sneženja... Ma, dajmo no, a lahko malo vmesnega obdobja, da se človek malo sklimatizira?

Jugonostalgik. :) 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

22 dni ti ni dost, da bi prišel do Grčije?

 

Mi smo z manjšimi otroci prišli do Gallipollija, pa je bilo 14 nočitev, torej 15 dni.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, ma mi si sproti ogledujemo. Sicer je pri nas žena bolj za potopise, zato samo na kratko:

- štart od doma

- Dalmalandija

- Prevlaka (bivša vojašnica JLA in Avstro-Ogrska trdnjava Oštro)

- Tivat (muzej s podmornicama razreda 800 in 900)

- Gospa od Škrpjela

- podmorniški bunkerji v zalivu Boke Kotorske

- Lovčen in Njegošev mavzolej

- Risan (ostanki iz časov Rimskega cesarstva)

- kanjon reke Pive

- Durmitor

- kanjon reke Tare (drugi najgloblji kanjon na svetu - in kilometer dolg zip-line...)

- manastir Ostrog

- Pavlova strana

- slapovi Cijevna

- Buljarica pri Petrovcu

- (pol)otok Sveti Štefan

pa najbrž sem še kaj zgrešil...

 

In potem 22 dni ni zadosti...

 

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz ti lahko spišem podoben seznam:

- Dubrovnik ogled (prehodli obzidje, Lovrijenac)

- Gallipoli ogled

- Lecce ogled, amfiteater, ogledi cerkva in povzpeli smo se na najvišji zvonik

- Arbelobello (unesco)

- Safari park Fasano

- slanica ob plaži Torre Colimena (pogosto se tam nahajajo plamenci)

- ogled Ancone

- ...

 

Tako da si tudi mi ogledamo na poti veliko. Sploh glede na manjše otroke.

 

To tvoje naštevanje ni razlog, da ne bi mogel do Grčije prit. Pač odločili ste se za Črno goro, če bi si na Hrvaškem pogledali vse kaj je blo na poti, še do Črne Gore ne bi prišli 😉. To sem samo htel povedat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je godlike napisal:

To tvoje naštevanje ni razlog, da ne bi mogel do Grčije prit. Pač odločili ste se za Črno goro, če bi si na Hrvaškem pogledali vse kaj je blo na poti, še do Črne Gore ne bi prišli 😉. To sem samo htel povedat.

 

Vidiš, Dubrovnik sem zgrešil. Pa Zadar sem tudi zgrešil in Paklenico tudi. Pa najbrž še kaj...

 

No, zdaj smo si Črno Goro ogledali, tako, da nas drugo leto ne bo zavedla iz smeri in bomo prišli dlje. Bomo videli, do kam...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.