Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Ninja

Priporočeno sporočilo

Nedelujoča turbina na Mazdi in očitno posledica tega tudi lučka za zabasan DPF filter, naročen sem pa šele jutri za pregled in potem bogve kdaj mi bodo na pri jamstveni hiši odobrili popravilo in potem gasa dalje. Jebela cesta.

  • Zmeden 1
  • Žalosten 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je pob napisal:

Nedelujoča turbina na Mazdi in očitno posledica tega tudi lučka za zabasan DPF filter, naročen sem pa šele jutri za pregled in potem bogve kdaj mi bodo na pri jamstveni hiši odobrili popravilo in potem gasa dalje. Jebela cesta.

Če ti kaj pomaga, lahko dr. Pelka kontaktiram in kaj povprašam glede nastale težave ter kako jo odpraviti?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1. servis na i20n, groza.

 

Olje + filter + pregled karoserije = 240€

 

Bolano.

Presneti Valvoline 0w20 vdrapenjo ca. 107€ z davkom za 4.8l.

 

Če me že tu boli, hvala bogu naslednji servis na Focusu delam sam, ker bo izven jamstva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jutri pa spet v Koper. Peljem nadomestnega nazaj pa da nadaljujemo tisto žolčno debato. Čeprav denar nekako noče od njih. So mi namignili, da še novih ne morejo prodat, kaj šele, da bi starega vzeli nazaj... In salon se izgovarja, da to je stvar uvoznika, uvoznik pa, da naj to uredim tam, kjer sem kupil... Da te prime slabost, ko pomisliš, kakšna debata te čaka...

  • Žalosten 1
  • Jezen 2
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Slivka napisal:

Jutri pa spet v Koper. Peljem nadomestnega nazaj pa da nadaljujemo tisto žolčno debato. Čeprav denar nekako noče od njih. So mi namignili, da še novih ne morejo prodat, kaj šele, da bi starega vzeli nazaj... In salon se izgovarja, da to je stvar uvoznika, uvoznik pa, da naj to uredim tam, kjer sem kupil... Da te prime slabost, ko pomisliš, kakšna debata te čaka...

 

Podoben pingponk kot med Mazdinimi servisi in Mazdo Slovenija. Servis te pošilja k zastopniku, zastopnik pa na servis ...

 

Ponavljam - odvisno od cilja - ali se uveljavlja stvarna napaka (neskladnost) ali pa garancija. Eno ali drugo, oboje hkrati ne gre.

 

Stvarno napako (neskladnosti) se vedno uveljavlja pri prodajalcu, kjer se je blago kupilo (razviden na računu o nakupu).

 

Garancija se načeloma uveljavlja pri garantu (to je proizvajalec oziroma njegov zastopnik oziroma tisti, ki je kot garant naveden na garancijskem listu).

 

 

Garancija:

(pravice potrošnika)
(1) Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
(2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
(3) Če proizvajalec v roku iz prvega odstavka tega člena in prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.
(4) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
(5) Ne glede na prvi, drugi in tretji odstavek tega člena lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
(6) Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.
(7) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.
(8) Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
(9) Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Stvarno napako (neskladnosti) se vedno uveljavlja pri prodajalcu, kjer se je blago kupilo (razviden na računu o nakupu).

 

Garancija se načeloma uveljavlja pri garantu (to je proizvajalec oziroma njegov zastopnik oziroma tisti, ki je kot garant naveden na garancijskem listu).

 

Torej si v vsakem primeru pri servisu oz. salonu, kjer so avto prodali, ker so oni (in še nekaj drugih servisov, kar pa zdaj ni pomembno) navedeni kot zakoniti zastopnik v garancijskem listu...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Torej si v vsakem primeru pri servisu oz. salonu, kjer so avto prodali, ker so oni (in še nekaj drugih servisov, kar pa zdaj ni pomembno) navedeni kot zakoniti zastopnik v garancijskem listu...

No fino, a nimaš zadaj lopate?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.