Skoči na vsebino

Pok in ogenj iz auspuha

Ustvari kratki URL


stepski volk

Priporočeno sporočilo

Zadnji? sem na sre?anju mazd videl eno hondo (verjetno smo jo vsi) ki ji je pri izpu?nem loncu sekal ven ogenj in mo?no pokalo pa me zanima kako je to narejeno in kdo to dela pa vsaj koliko pribli?no to stane. Sli?al sem da je to tam nekje okoli 600 ?...

 

Hvala za va?e odgovore :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:blink:

Zadnji? sem na sre?anju mazd videl eno hondo (verjetno smo jo vsi) ki ji je pri izpu?nem loncu sekal ven ogenj in mo?no pokalo pa me zanima kako je to narejeno in kdo to dela pa vsaj koliko pribli?no to stane. Sli?al sem da je to tam nekje okoli 600 ?...

 

Hvala za va?e odgovore :D

 

Looooool. :hohoho: Ve? tisti nima tisto pokanje kar za okras. :whatever: On ima notri turbino in preprogramiran ra?unalnik. ?e bi poslu?al njegov interviju bi sli?al v ?em je hec. To je neke sorte blokada oziroma launch control. Tip aktivira launch control pohodi gas in blokada je naprimer pri 4000 obratih. Ker pa je blokada narejena tako, da vzame iskro, bencina pa ne gre ta bencin samo ?ez cilinder v avspuh kjer pa zaradi vro?ine (turbine in avspuha) eksplodira.

 

Lahko pa nabavi? prav namenski launch control imenovan Bee R Rev Limiter ki stori to?no to. Koliko je zadeva zdrava za avspuh in (morebitno) turbino pa ne vem. :P Je pa vpra?anje, ?e bi tebi na navadnem neturbo motorju metalo toliko ognja oziroma bi moral imeti prej fajn segret avspuh.

 

Druga (ghetto) varianta je pa (ponovno) odkrita topla voda. Luknja na koncu zadnjega lonca oziroma celo na koncu cevi iz zadnjega lonca. Notri pri?raufa? en ?rauf ki je na koncu pobru?en v konus, da se konica prej in fajn segreje. No in ko se segreje, se ti ves neizgoren bencin vname ?isto na koncu zaradi ?esar ima? za sabo metrske ognje. Spet ne vem kako bi to delalo na navadnem neturbo motorju vem pa, da na turba?ih z blow off ventilom dela odli?no saj ko pre?alta?, MAF zazna da gre zrak noter, v resnici ga BOV spu??a pred motorjem ven, ra?unalnik pa vseeno dozira bencin v motor zaradi ?esa gre spet bencin v avspuh in babababa BANG! Sem videl ?e lepe plamen?ke na youtube samo s tem sistemom. :P

 

Tretja varianta je pa namenski flame thrower s plinsko jeklenko in vsem pripadajo?im. :hohoho: In, da se razumemo to se celo prodaja samo iskati se mi pa zdajle res ne da, ker sem ?e v slu?bi.

 

PS: in ni bilo sre?anje Mazd ampak JAP Meet.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji? sem na sre?anju mazd videl eno hondo (verjetno smo jo vsi) ki ji je pri izpu?nem loncu sekal ven ogenj in mo?no pokalo pa me zanima kako je to narejeno in kdo to dela pa vsaj koliko pribli?no to stane. Sli?al sem da je to tam nekje okoli 600 ?...

 

Hvala za va?e odgovore :D

 

to dela skoraj pri vsakem avtu,z malo vec konji samo moras znat kdaj gas dat in spustit,mojemu kolegu plavi streli aka meglic symon pozna je na prejsnem vti-u(pac spet honda)seakal ogenj kar vredi vun in pokalo in je imel se serijski izpuh gori razen pac neki nastavek zasvasan :jupiii:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pa seveda to kar je rekel BOBI. Nekaterim ?e serijsko dosti poka, ?e samo odstrani? vse lonce ali pa vsaj katalizator. Yavarye je rekel, da je na bratovi VTI metalo ogenj (na visokih obratih pri pravilnem ?altanju) ne ?e samo zato ker ni bilo katalizatorja.

Pa ?e en (gheto) stil je pa to, da odvzame? v?ig kar s klju?em potem pa spet pri?ge?. :hohoho:

Da se marsikaj samo vpra?anje je koliko se spla?a zaradi zdravja motorja in avspuha. :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majstri ki se na to bolj spoznajo (beri on tip ko je naredo Hondo Integro turbo) je reko, da s tem ne uni?uje? motorja, ?e uporablja? v mejah normale (recimo do 5s skupaj) in se zadeve ne za?enjajo pregrevati (ventili itd).

 

Kar se ti?e izpuha, pa itak more? met nekega freeflow, novega, ker druga? bi ti dobesedn dol padu. :D

 

To, kar si ti vido, je biu verjetn launch control. Napi? to not na youtube pa u?ivi :D

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

heh... tole pokanje pa ogenj sem jaz mel pri serijski MX-3 V6 :)

 

v vi?jih obratih pri ?altanju je kar ve?krat po?ilo zadaj :)

 

je reko sodelavec enkrat, ko sva se zjutraj v slu?bo peljala, da se ni ve? upal za manno peljat :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saker tud to dela, samo ga je potrebno prej "malo" ogreti. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf sedaj sem se spomnil. Ko sem imel (po nesre?i) odklopljen senzor lopute plina je tut men ene parkrat na AC pri ?altanju vrglo ogenj ven iz avspuha (pri?a sta bila Zelc in Marko ?e se prav spomnim). :bravo: Kr ?koda, da gre, bi mogu naredit INOX freeflow avspuh pa magar ?e ?rauf na koncu pa spet odklopit, potem bi mi polmetrski ognji ne uidejo. B) Ah ja bom pa na SXu probal enkrat... :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:blink:

Looooool. :hohoho: Ve? tisti nima tisto pokanje kar za okras. :whatever: On ima notri turbino in preprogramiran ra?unalnik. ?e bi poslu?al njegov interviju bi sli?al v ?em je hec. To je neke sorte blokada oziroma launch control. Tip aktivira launch control pohodi gas in blokada je naprimer pri 4000 obratih. Ker pa je blokada narejena tako, da vzame iskro, bencina pa ne gre ta bencin samo ?ez cilinder v avspuh kjer pa zaradi vro?ine (turbine in avspuha) eksplodira.

 

Lahko pa nabavi? prav namenski launch control imenovan Bee R Rev Limiter ki stori to?no to. Koliko je zadeva zdrava za avspuh in (morebitno) turbino pa ne vem. :P Je pa vpra?anje, ?e bi tebi na navadnem neturbo motorju metalo toliko ognja oziroma bi moral imeti prej fajn segret avspuh.

 

Druga (ghetto) varianta je pa (ponovno) odkrita topla voda. Luknja na koncu zadnjega lonca oziroma celo na koncu cevi iz zadnjega lonca. Notri pri?raufa? en ?rauf ki je na koncu pobru?en v konus, da se konica prej in fajn segreje. No in ko se segreje, se ti ves neizgoren bencin vname ?isto na koncu zaradi ?esar ima? za sabo metrske ognje. Spet ne vem kako bi to delalo na navadnem neturbo motorju vem pa, da na turba?ih z blow off ventilom dela odli?no saj ko pre?alta?, MAF zazna da gre zrak noter, v resnici ga BOV spu??a pred motorjem ven, ra?unalnik pa vseeno dozira bencin v motor zaradi ?esa gre spet bencin v avspuh in babababa BANG! Sem videl ?e lepe plamen?ke na youtube samo s tem sistemom. :P

 

Tretja varianta je pa namenski flame thrower s plinsko jeklenko in vsem pripadajo?im. :hohoho: In, da se razumemo to se celo prodaja samo iskati se mi pa zdajle res ne da, ker sem ?e v slu?bi.

 

PS: in ni bilo sre?anje Mazd ampak JAP Meet.

 

?e ?etrta varjanta:

U tunelu pri 100 km/h ugasne? motor, pa dvakrat popumpa? gas pa ga spet pri?ge? pa wooooom po?i pa ogenj, pa ?e ma? sre?o ostane auspuh cel ... :hohoho: tko je blo v ?asu jugotov :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A mi zna kdo povedat kako dobim ogenj iz dizla...? :D:hohoho:

 

ne ?el si tega ;) ker ?e bo? imel ogenj iz diesla je nekaj ?e hudo narobe... :P

 

 

aja, a mi kdo zna obrazlo?it kak?na je prednost, da ti poka iz auspuha :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne ?el si tega ;) ker ?e bo? imel ogenj iz diesla je nekaj ?e hudo narobe... :P

aja, a mi kdo zna obrazlo?it kak?na je prednost, da ti poka iz auspuha :ne vem:

 

Vem, vem, saj si ne ?elim... :D

 

Da poka iz auspuha...? Show time, maybe??? :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je ogenj in pokanje v pravilni kombinaciji s spojlerji, na kerih manka samo ?e k?n korit z ro?ami, in vsemi drugimi jeba?kimi dodatki na avtu,..baje lul?ek mal zraste lastniku taga avta :P

 

 

 

 

 

zdj se grem pa skrit :ph34r:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je ogenj in pokanje v pravilni kombinaciji s spojlerji, na kerih manka samo ?e k?n korit z ro?ami, in vsemi drugimi jeba?kimi dodatki na avtu,..baje lul?ek mal zraste lastniku taga avta :P

zdj se grem pa skrit :ph34r:

 

 

Se strinjam, ker beybe kr same not letijo... :P:D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.