Skoči na vsebino

Prezimovanje kabrioleta

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Zanima me, kaj postoriti, da bo kariolet lahko po?akal do naslednje pomladi.

Ima kdo kaj izku?enj? A avto kar pustiti v gara?i, ali kako stvar postoriti?

LP

RMM

Napisano

in ne pozabi na gume, napolni jih na predpisan tlak, kajti, ?e bo stal avto celo zimo na enem mestu, znjao biti spomladi malo jaj?aste; druga?e je pa s kabrioleti isto k z motorji :).

Napisano

?e no?e? gum s "flat spotom" na pomlad jih napolni bistveno ve? kot je predpisano. Jaz bi jih napolnil tja nekje med 3,5 in 4 bari (oz. maximalno dovoljeno), ko pa se bo? za?el voziti pa spet spusti? nazaj na pravi tlak.

33112_1.png

Napisano

Jaz pa bi enostavno avto postavil na lesene klocne,toliko da so gume v zraku,pa ?e zalavfa? lahko in se vozi? na mestu da malo prestave razmiga?,kar se ti?e strehe je pa pomoje bolje da je napeta,ker ?e bo celo zimo nagubano spu??ena potem se zna to spomladi poznat(ziher obstaja kaka krema za to inpregnirat!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ja najbolje je dati avto na klocne za streho je pa neki sprej. Jaz ga dobim v ?en?urju pri enemu ki se ukvarja s tem,sicer imam jaz iz takega blaga kot je recimo pri bmw,audi... Prej sem imel plastificirano,a so mi jo lansko leto na dvori??u zrezali...

post-2443-1222103283_thumb.jpg

Napisano

Hvala za odgovore, druga?e pa sem imel namen avto dvigniti na lesene klocne, ker sem ?e pred leti videl, kako zgledajo gume po parih mesecih na mestu. Kaj pa okoli motorja? A tam ni ni?esar, kar bi se "zale?alo", a se s tem potem ukvarjat spomladi?

LP

RMM

Napisano

Ja vsake tolko cajta ga zakurbla?,da se zagreje,pa je stvar re?ena. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

ok, pa lepo po vrsti:

 

- oprati, obrisati, mogo?e spolirati in konzervirati z voskom

- platneno streho zapreti in konzervirati s primerni sredstvom

- preveriti in dopolniti vse potrebne teko?ine, nekateri priporo?ajo celo menjavo olja, da pred zimskim spanjem odstranimo ve?ino starih usedlin ( ?e bo avto stal na hladnem, kjer so temperature mo?ne tudi pod ni?lo, nikar pozabiti na teko?ine, ki so odporne na zmrzal)

- ?e bo avto stal na svojih kolesih, potem gume napumpati na +30% tlaka ( ne prekora?iti dovoljenega tlaka)

- ?e bo avto stal na lesenih (ali kak?nih druga?nih) podstavkih, ga obvezno podpreti na za to namenjenih to?kah, in nikar pustiti kolesa prosto bingljati v zraku, ampak jim nuditi minimalno podporo

- ?e bo avto stal na mestu, kjer je mo?no, da do njega pridejo majhne ?ivalce ( kune, mi?i, itd...) potem ob?asno preveriti tudi da se ne vgnezdijo pri vozilu, in pregrizejo kakih kablov ( tu ne pomaga ni? drugo, kot pasti in dnevna kontrola, ali pa zaprt prostor, kamor te ?vali nimajo vstopa)

- enkrat na mesec zalaufati motor, vklju?iti gretje, da teko?ina lepo zaokro?i, ?e boste vrteli menjalnik, nikar ne pozabite odstraniti podporo za kolesa ( ki sem jo omenil prej )

- razmigati tudi servo mehanizem volana

- ?e je mo?no, se zapeljite kak?en krog

- ne pretiravati z laufanjem na mestu, saj to ne polni akumulatorja dovolj :)

- preveriti in namazati vitalne dele ( na vratih, zglobe, te?aje, vodila, kdor ?eli lahko tudi na podvozju) in za??ititi proti povr?inski rji

- nekateri za??itijo ?e tesnila, ob?asno pa jih razbremenijo (npr. odpreti vrata za nekaj ur, da tesnilo stopi v prvotno lego)

- pokriti s kvalitetno ponjavo, da za??itimo pred prahom, tako preventivno delno za??itimo avto pred vstopom prahu v dovodne kanale zra?enja in notranjost

 

mogo?e sem kaj pozabil, mogo?e kdo kaj izpusti, ampak v glavnem je to to :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kupi si trdo streho pa se vozi tudi pozimi ;):P

 

:bravo:

Zakaj bi imel avto samo za 3 letne ?ase, ?e Taft je za 4 letne ?ase. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ok, pa lepo po vrsti:

 

- oprati, obrisati, mogo?e spolirati in konzervirati z voskom

- platneno streho zapreti in konzervirati s primerni sredstvom

- preveriti in dopolniti vse potrebne teko?ine, nekateri priporo?ajo celo menjavo olja, da pred zimskim spanjem odstranimo ve?ino starih usedlin ( ?e bo avto stal na hladnem, kjer so temperature mo?ne tudi pod ni?lo, nikar pozabiti na teko?ine, ki so odporne na zmrzal)

- ?e bo avto stal na svojih kolesih, potem gume napumpati na +30% tlaka ( ne prekora?iti dovoljenega tlaka)

- ?e bo avto stal na lesenih (ali kak?nih druga?nih) podstavkih, ga obvezno podpreti na za to namenjenih to?kah, in nikar pustiti kolesa prosto bingljati v zraku, ampak jim nuditi minimalno podporo

- ?e bo avto stal na mestu, kjer je mo?no, da do njega pridejo majhne ?ivalce ( kune, mi?i, itd...) potem ob?asno preveriti tudi da se ne vgnezdijo pri vozilu, in pregrizejo kakih kablov ( tu ne pomaga ni? drugo, kot pasti in dnevna kontrola, ali pa zaprt prostor, kamor te ?vali nimajo vstopa)

- enkrat na mesec zalaufati motor, vklju?iti gretje, da teko?ina lepo zaokro?i, ?e boste vrteli menjalnik, nikar ne pozabite odstraniti podporo za kolesa ( ki sem jo omenil prej )

- razmigati tudi servo mehanizem volana

- ?e je mo?no, se zapeljite kak?en krog

- ne pretiravati z laufanjem na mestu, saj to ne polni akumulatorja dovolj :)

- preveriti in namazati vitalne dele ( na vratih, zglobe, te?aje, vodila, kdor ?eli lahko tudi na podvozju) in za??ititi proti povr?inski rji

- nekateri za??itijo ?e tesnila, ob?asno pa jih razbremenijo (npr. odpreti vrata za nekaj ur, da tesnilo stopi v prvotno lego)

- pokriti s kvalitetno ponjavo, da za??itimo pred prahom, tako preventivno delno za??itimo avto pred vstopom prahu v dovodne kanale zra?enja in notranjost

 

mogo?e sem kaj pozabil, mogo?e kdo kaj izpusti, ampak v glavnem je to to :)

 

Zelo iz?rpen odgovor!

HVALA!

LP

RMM

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Štos je, da so posegali v drese, ki imajo ravno zato čipe, da se jih ne spreminja ali menjava dele. Se pravi dres je bil odobren in ustrezno čipiran pol so pa šle barabe goljufive norveške to razdirat in notri vgrajevat elemente, ki niso ustrezni. Se pravi, so dres razslojili, notri vstavili kos materiala, ki je spremenil prepustnost in s tem tud aerodinamiko dresa, ki je omogočal daljše skoke.   To so očitno naredili vsakič pred tekmo, da se čipov niso dotikali ampak samo dodajali ustrezne elemente. Ko je prišel na kontrolo je glede čipov vse štimalo in na prvi pogled se ni videlo nič. Zato jih tudi niso mogli preverit pred začetkom tekme, ker bi morali dres razdreti. Zato so to lahko naredili šele po koncu tekme, kjer so morali reagirati na objavljen posnetek.   To, da omenjena dripca Lindvik in Forfang nista nič vedela je pač laž, tako kot vse, ki so pred tekmo prihajale iz norveške reprezentance. Vsi so vedeli, je pa pač le dogovor, da bodo krivdo nosili le kakšni trije vključno s trenerjem, ostali bodo pa igrali vlogo nevednih budal.   Bo pa verjetno imel tud Sandro Pertile problem, kako je to šlo skozi in kolikokrat že. Nemci na začetku zime, avstrijci na novoletni turneji (o tem sem tulaj že pisal pa je zgledalo kot, da sem teoretik zarot), norvežani na svetovnem prvenstvu.   Tako, da bom najbolj presenečen, če bo Pertile obdržal stolček, pa glavni kontrolor opreme in še kakšen mandeljc. Če FIS ne bo reagirala bo sokriva in nekaj vodilnih bodo verjetno morali žrtvovati.
    • Danes sem opazil sledeče.   Zgleda kot da je začelo lepilo odstopati. Ekran še vedno deluje.   Kaj mi je storiti?   Hvala že vnaprej.
    • Za pop..... Sredi marca delna, od avgusta do novembra popolna zapora vipavske hitre ceste | 24ur.com WWW.24UR.COM Dars bo v sklopu celovite obnove vipavsko hitro cesto prvič delno zaprl sredi marca, so sporočili...  
    • Če na 400voltno baterijo priključiš 200 kilovatni motor to pomeni 500A! Sedenje na bateriji zagotovo blagodejno vpliva.     Nizkofrekvenčna elektromagnetna polja imajo tudi veliko vdorno globino. Ogromna razlika med temi in pa visokofrekvenčnim sevanjem z vdorno globino centi ali dva. Potem so pa zaradi postavitve baznih postaj pritožbe da krave ne dajejo več mleka, dec se je skurbal, hčerka pa zafiksala.    
    • Mogoče pa ne bi slabo zdele še kurilca v cisterno natankat
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.