Skoči na vsebino

Prezimovanje kabrioleta

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Zanima me, kaj postoriti, da bo kariolet lahko po?akal do naslednje pomladi.

Ima kdo kaj izku?enj? A avto kar pustiti v gara?i, ali kako stvar postoriti?

LP

RMM

Napisano

in ne pozabi na gume, napolni jih na predpisan tlak, kajti, ?e bo stal avto celo zimo na enem mestu, znjao biti spomladi malo jaj?aste; druga?e je pa s kabrioleti isto k z motorji :).

Napisano

?e no?e? gum s "flat spotom" na pomlad jih napolni bistveno ve? kot je predpisano. Jaz bi jih napolnil tja nekje med 3,5 in 4 bari (oz. maximalno dovoljeno), ko pa se bo? za?el voziti pa spet spusti? nazaj na pravi tlak.

33112_1.png

Napisano

Jaz pa bi enostavno avto postavil na lesene klocne,toliko da so gume v zraku,pa ?e zalavfa? lahko in se vozi? na mestu da malo prestave razmiga?,kar se ti?e strehe je pa pomoje bolje da je napeta,ker ?e bo celo zimo nagubano spu??ena potem se zna to spomladi poznat(ziher obstaja kaka krema za to inpregnirat!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ja najbolje je dati avto na klocne za streho je pa neki sprej. Jaz ga dobim v ?en?urju pri enemu ki se ukvarja s tem,sicer imam jaz iz takega blaga kot je recimo pri bmw,audi... Prej sem imel plastificirano,a so mi jo lansko leto na dvori??u zrezali...

post-2443-1222103283_thumb.jpg

Napisano

Hvala za odgovore, druga?e pa sem imel namen avto dvigniti na lesene klocne, ker sem ?e pred leti videl, kako zgledajo gume po parih mesecih na mestu. Kaj pa okoli motorja? A tam ni ni?esar, kar bi se "zale?alo", a se s tem potem ukvarjat spomladi?

LP

RMM

Napisano

Ja vsake tolko cajta ga zakurbla?,da se zagreje,pa je stvar re?ena. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

ok, pa lepo po vrsti:

 

- oprati, obrisati, mogo?e spolirati in konzervirati z voskom

- platneno streho zapreti in konzervirati s primerni sredstvom

- preveriti in dopolniti vse potrebne teko?ine, nekateri priporo?ajo celo menjavo olja, da pred zimskim spanjem odstranimo ve?ino starih usedlin ( ?e bo avto stal na hladnem, kjer so temperature mo?ne tudi pod ni?lo, nikar pozabiti na teko?ine, ki so odporne na zmrzal)

- ?e bo avto stal na svojih kolesih, potem gume napumpati na +30% tlaka ( ne prekora?iti dovoljenega tlaka)

- ?e bo avto stal na lesenih (ali kak?nih druga?nih) podstavkih, ga obvezno podpreti na za to namenjenih to?kah, in nikar pustiti kolesa prosto bingljati v zraku, ampak jim nuditi minimalno podporo

- ?e bo avto stal na mestu, kjer je mo?no, da do njega pridejo majhne ?ivalce ( kune, mi?i, itd...) potem ob?asno preveriti tudi da se ne vgnezdijo pri vozilu, in pregrizejo kakih kablov ( tu ne pomaga ni? drugo, kot pasti in dnevna kontrola, ali pa zaprt prostor, kamor te ?vali nimajo vstopa)

- enkrat na mesec zalaufati motor, vklju?iti gretje, da teko?ina lepo zaokro?i, ?e boste vrteli menjalnik, nikar ne pozabite odstraniti podporo za kolesa ( ki sem jo omenil prej )

- razmigati tudi servo mehanizem volana

- ?e je mo?no, se zapeljite kak?en krog

- ne pretiravati z laufanjem na mestu, saj to ne polni akumulatorja dovolj :)

- preveriti in namazati vitalne dele ( na vratih, zglobe, te?aje, vodila, kdor ?eli lahko tudi na podvozju) in za??ititi proti povr?inski rji

- nekateri za??itijo ?e tesnila, ob?asno pa jih razbremenijo (npr. odpreti vrata za nekaj ur, da tesnilo stopi v prvotno lego)

- pokriti s kvalitetno ponjavo, da za??itimo pred prahom, tako preventivno delno za??itimo avto pred vstopom prahu v dovodne kanale zra?enja in notranjost

 

mogo?e sem kaj pozabil, mogo?e kdo kaj izpusti, ampak v glavnem je to to :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kupi si trdo streho pa se vozi tudi pozimi ;):P

 

:bravo:

Zakaj bi imel avto samo za 3 letne ?ase, ?e Taft je za 4 letne ?ase. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ok, pa lepo po vrsti:

 

- oprati, obrisati, mogo?e spolirati in konzervirati z voskom

- platneno streho zapreti in konzervirati s primerni sredstvom

- preveriti in dopolniti vse potrebne teko?ine, nekateri priporo?ajo celo menjavo olja, da pred zimskim spanjem odstranimo ve?ino starih usedlin ( ?e bo avto stal na hladnem, kjer so temperature mo?ne tudi pod ni?lo, nikar pozabiti na teko?ine, ki so odporne na zmrzal)

- ?e bo avto stal na svojih kolesih, potem gume napumpati na +30% tlaka ( ne prekora?iti dovoljenega tlaka)

- ?e bo avto stal na lesenih (ali kak?nih druga?nih) podstavkih, ga obvezno podpreti na za to namenjenih to?kah, in nikar pustiti kolesa prosto bingljati v zraku, ampak jim nuditi minimalno podporo

- ?e bo avto stal na mestu, kjer je mo?no, da do njega pridejo majhne ?ivalce ( kune, mi?i, itd...) potem ob?asno preveriti tudi da se ne vgnezdijo pri vozilu, in pregrizejo kakih kablov ( tu ne pomaga ni? drugo, kot pasti in dnevna kontrola, ali pa zaprt prostor, kamor te ?vali nimajo vstopa)

- enkrat na mesec zalaufati motor, vklju?iti gretje, da teko?ina lepo zaokro?i, ?e boste vrteli menjalnik, nikar ne pozabite odstraniti podporo za kolesa ( ki sem jo omenil prej )

- razmigati tudi servo mehanizem volana

- ?e je mo?no, se zapeljite kak?en krog

- ne pretiravati z laufanjem na mestu, saj to ne polni akumulatorja dovolj :)

- preveriti in namazati vitalne dele ( na vratih, zglobe, te?aje, vodila, kdor ?eli lahko tudi na podvozju) in za??ititi proti povr?inski rji

- nekateri za??itijo ?e tesnila, ob?asno pa jih razbremenijo (npr. odpreti vrata za nekaj ur, da tesnilo stopi v prvotno lego)

- pokriti s kvalitetno ponjavo, da za??itimo pred prahom, tako preventivno delno za??itimo avto pred vstopom prahu v dovodne kanale zra?enja in notranjost

 

mogo?e sem kaj pozabil, mogo?e kdo kaj izpusti, ampak v glavnem je to to :)

 

Zelo iz?rpen odgovor!

HVALA!

LP

RMM

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.