rmlj Napisano 22. september, 2008 Prijavi Napisano 22. september, 2008 Pozdravljeni, Zanima me, kaj postoriti, da bo kariolet lahko po?akal do naslednje pomladi. Ima kdo kaj izku?enj? A avto kar pustiti v gara?i, ali kako stvar postoriti? LP RMM Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 22. september, 2008 Prijavi Napisano 22. september, 2008 Dobro o?istiti in osu?iti, pa streho pustiti napeto, kako je pa z raznimi premazi pa ne vem Citiraj
RisPo Napisano 22. september, 2008 Prijavi Napisano 22. september, 2008 in ne pozabi na gume, napolni jih na predpisan tlak, kajti, ?e bo stal avto celo zimo na enem mestu, znjao biti spomladi malo jaj?aste; druga?e je pa s kabrioleti isto k z motorji . Citiraj
Boss Napisano 22. september, 2008 Prijavi Napisano 22. september, 2008 ?e no?e? gum s "flat spotom" na pomlad jih napolni bistveno ve? kot je predpisano. Jaz bi jih napolnil tja nekje med 3,5 in 4 bari (oz. maximalno dovoljeno), ko pa se bo? za?el voziti pa spet spusti? nazaj na pravi tlak. Citiraj
uklopko Napisano 22. september, 2008 Prijavi Napisano 22. september, 2008 Jaz pa bi enostavno avto postavil na lesene klocne,toliko da so gume v zraku,pa ?e zalavfa? lahko in se vozi? na mestu da malo prestave razmiga?,kar se ti?e strehe je pa pomoje bolje da je napeta,ker ?e bo celo zimo nagubano spu??ena potem se zna to spomladi poznat(ziher obstaja kaka krema za to inpregnirat! Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
stepski volk Napisano 22. september, 2008 Prijavi Napisano 22. september, 2008 Ja najbolje je dati avto na klocne za streho je pa neki sprej. Jaz ga dobim v ?en?urju pri enemu ki se ukvarja s tem,sicer imam jaz iz takega blaga kot je recimo pri bmw,audi... Prej sem imel plastificirano,a so mi jo lansko leto na dvori??u zrezali... Citiraj
rmlj Napisano 22. september, 2008 Avtor Prijavi Napisano 22. september, 2008 Hvala za odgovore, druga?e pa sem imel namen avto dvigniti na lesene klocne, ker sem ?e pred leti videl, kako zgledajo gume po parih mesecih na mestu. Kaj pa okoli motorja? A tam ni ni?esar, kar bi se "zale?alo", a se s tem potem ukvarjat spomladi? LP RMM Citiraj
poky Napisano 22. september, 2008 Prijavi Napisano 22. september, 2008 Ja vsake tolko cajta ga zakurbla?,da se zagreje,pa je stvar re?ena. Citiraj Ti?a vun!! Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!
KAALman Napisano 22. september, 2008 Prijavi Napisano 22. september, 2008 ok, pa lepo po vrsti: - oprati, obrisati, mogo?e spolirati in konzervirati z voskom - platneno streho zapreti in konzervirati s primerni sredstvom - preveriti in dopolniti vse potrebne teko?ine, nekateri priporo?ajo celo menjavo olja, da pred zimskim spanjem odstranimo ve?ino starih usedlin ( ?e bo avto stal na hladnem, kjer so temperature mo?ne tudi pod ni?lo, nikar pozabiti na teko?ine, ki so odporne na zmrzal) - ?e bo avto stal na svojih kolesih, potem gume napumpati na +30% tlaka ( ne prekora?iti dovoljenega tlaka) - ?e bo avto stal na lesenih (ali kak?nih druga?nih) podstavkih, ga obvezno podpreti na za to namenjenih to?kah, in nikar pustiti kolesa prosto bingljati v zraku, ampak jim nuditi minimalno podporo - ?e bo avto stal na mestu, kjer je mo?no, da do njega pridejo majhne ?ivalce ( kune, mi?i, itd...) potem ob?asno preveriti tudi da se ne vgnezdijo pri vozilu, in pregrizejo kakih kablov ( tu ne pomaga ni? drugo, kot pasti in dnevna kontrola, ali pa zaprt prostor, kamor te ?vali nimajo vstopa) - enkrat na mesec zalaufati motor, vklju?iti gretje, da teko?ina lepo zaokro?i, ?e boste vrteli menjalnik, nikar ne pozabite odstraniti podporo za kolesa ( ki sem jo omenil prej ) - razmigati tudi servo mehanizem volana - ?e je mo?no, se zapeljite kak?en krog - ne pretiravati z laufanjem na mestu, saj to ne polni akumulatorja dovolj - preveriti in namazati vitalne dele ( na vratih, zglobe, te?aje, vodila, kdor ?eli lahko tudi na podvozju) in za??ititi proti povr?inski rji - nekateri za??itijo ?e tesnila, ob?asno pa jih razbremenijo (npr. odpreti vrata za nekaj ur, da tesnilo stopi v prvotno lego) - pokriti s kvalitetno ponjavo, da za??itimo pred prahom, tako preventivno delno za??itimo avto pred vstopom prahu v dovodne kanale zra?enja in notranjost mogo?e sem kaj pozabil, mogo?e kdo kaj izpusti, ampak v glavnem je to to Citiraj LP KAALman
RisPo Napisano 22. september, 2008 Prijavi Napisano 22. september, 2008 ja smo izpustili nekaj, ?e je gara?a mrzla odnesi akumulator nekam kjer je bolj toplo, vsaj +10°C, ?e je pa gara?a topla, ga pa samo odklopi. Citiraj
Boss Napisano 22. september, 2008 Prijavi Napisano 22. september, 2008 Kupi si trdo streho pa se vozi tudi pozimi Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 23. september, 2008 Prijavi Napisano 23. september, 2008 Kupi si trdo streho pa se vozi tudi pozimi Zakaj bi imel avto samo za 3 letne ?ase, ?e Taft je za 4 letne ?ase. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
rmlj Napisano 23. september, 2008 Avtor Prijavi Napisano 23. september, 2008 ok, pa lepo po vrsti: - oprati, obrisati, mogo?e spolirati in konzervirati z voskom- platneno streho zapreti in konzervirati s primerni sredstvom- preveriti in dopolniti vse potrebne teko?ine, nekateri priporo?ajo celo menjavo olja, da pred zimskim spanjem odstranimo ve?ino starih usedlin ( ?e bo avto stal na hladnem, kjer so temperature mo?ne tudi pod ni?lo, nikar pozabiti na teko?ine, ki so odporne na zmrzal)- ?e bo avto stal na svojih kolesih, potem gume napumpati na +30% tlaka ( ne prekora?iti dovoljenega tlaka)- ?e bo avto stal na lesenih (ali kak?nih druga?nih) podstavkih, ga obvezno podpreti na za to namenjenih to?kah, in nikar pustiti kolesa prosto bingljati v zraku, ampak jim nuditi minimalno podporo- ?e bo avto stal na mestu, kjer je mo?no, da do njega pridejo majhne ?ivalce ( kune, mi?i, itd...) potem ob?asno preveriti tudi da se ne vgnezdijo pri vozilu, in pregrizejo kakih kablov ( tu ne pomaga ni? drugo, kot pasti in dnevna kontrola, ali pa zaprt prostor, kamor te ?vali nimajo vstopa)- enkrat na mesec zalaufati motor, vklju?iti gretje, da teko?ina lepo zaokro?i, ?e boste vrteli menjalnik, nikar ne pozabite odstraniti podporo za kolesa ( ki sem jo omenil prej )- razmigati tudi servo mehanizem volana- ?e je mo?no, se zapeljite kak?en krog- ne pretiravati z laufanjem na mestu, saj to ne polni akumulatorja dovolj - preveriti in namazati vitalne dele ( na vratih, zglobe, te?aje, vodila, kdor ?eli lahko tudi na podvozju) in za??ititi proti povr?inski rji- nekateri za??itijo ?e tesnila, ob?asno pa jih razbremenijo (npr. odpreti vrata za nekaj ur, da tesnilo stopi v prvotno lego)- pokriti s kvalitetno ponjavo, da za??itimo pred prahom, tako preventivno delno za??itimo avto pred vstopom prahu v dovodne kanale zra?enja in notranjost mogo?e sem kaj pozabil, mogo?e kdo kaj izpusti, ampak v glavnem je to to Zelo iz?rpen odgovor! HVALA!LPRMM Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.