PeGo Napisano 4. oktober, 2008 Prijavi Napisano 4. oktober, 2008 ?e dvakrat sem opazil na moji M6, ko sem startal hladen motor, da mi je vse ?tevce "zabilo" potem pa so se vrnili v osnoven polo?aj. Ima kdo idejo kaj je narobe oz. kaj bi naj to pomenlo? Citiraj
LEPI Napisano 4. oktober, 2008 Prijavi Napisano 4. oktober, 2008 ?e dvakrat sem opazil na moji M6, ko sem startal hladen motor, da mi je vse ?tevce "zabilo" potem pa so se vrnili v osnoven polo?aj. Ima kdo idejo kaj je narobe oz. kaj bi naj to pomenlo? akumulator je ?e bol pr koncu Citiraj
RoKo Napisano 4. oktober, 2008 Prijavi Napisano 4. oktober, 2008 Jap, kar nabavi novega,da ne bo? neko hladno jutro preklinjal... Citiraj
PeGo Napisano 4. oktober, 2008 Avtor Prijavi Napisano 4. oktober, 2008 Jap, kar nabavi novega,da ne bo? neko hladno jutro preklinjal... hvala, verjetno bo res to, ker ga je ?e malo utrujalo Citiraj
Alex Napisano 4. oktober, 2008 Prijavi Napisano 4. oktober, 2008 Jaz sem imel tak "?ov" pred nekaj tedni.Kupil sem 100 Ah akumulator.Sedaj mu samo klju? poka?em in ?e v?ge. Pri nakupu akumulatorja pazi na velikost le-tega,ker je malo bolj specifi?nih mer(iste mere kot za traktorje ).Izmeri ga in naj ti dajo enako velikost.Najbolje je,da gre? na kak Mazda servis in ga kupi? tam.Jaz sem vzel Bannerjevega tam. Citiraj
jernic Napisano 6. oktober, 2008 Prijavi Napisano 6. oktober, 2008 Jaz sem imel tak "?ov" pred nekaj tedni.Kupil sem 100 Ah akumulator.Sedaj mu samo klju? poka?em in ?e v?ge. Pri nakupu akumulatorja pazi na velikost le-tega,ker je malo bolj specifi?nih mer(iste mere kot za traktorje ).Izmeri ga in naj ti dajo enako velikost.Najbolje je,da gre? na kak Mazda servis in ga kupi? tam.Jaz sem vzel Bannerjevega tam. Nov akumulator rabi?.. vpra?aj na mukah izku?ene.. Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99
Alex Napisano 6. oktober, 2008 Prijavi Napisano 6. oktober, 2008 Nov akumulator rabi?.. vpra?aj na mukah izku?ene.. Jap.Vedno crkne,ko se ti kam mudi ali pa ima? gu?vo.Meni je "cedil",ko sem ?el iz slu?be pri 20 °C. :ne vem: Niti mraza ?e ni bilo.Zdr?ala pa mi je originalna okoli 4 leta. Citiraj
PeGo Napisano 6. oktober, 2008 Avtor Prijavi Napisano 6. oktober, 2008 Jap.Vedno crkne,ko se ti kam mudi ali pa ima? gu?vo.Meni je "cedil",ko sem ?el iz slu?be pri 20 °C. :ne vem: Niti mraza ?e ni bilo.Zdr?ala pa mi je originalna okoli 4 leta. Akumultor menjan:) Mi je pa danes spet xenonka crknila. Ja pa res nimam sre?e s temi lu?mi. A bi lahko bila celo kaka povezava z akumulatorjem. Ko sem avto v?gal je malo ?mrkala (prej ni?). Sem ugasnil lu?i in ponovno pri?gal in glej : spet tema Akumulator pa je bil zamenjan za tem. Citiraj
Boss Napisano 6. oktober, 2008 Prijavi Napisano 6. oktober, 2008 a ista xenonka al na drugi strani? Citiraj
PeGo Napisano 6. oktober, 2008 Avtor Prijavi Napisano 6. oktober, 2008 a ista xenonka al na drugi strani? ma ista. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 7. oktober, 2008 Prijavi Napisano 7. oktober, 2008 Crknil ti je balast, sem ?e popravljal to na 6ki. Niso krive ?arnice ampak njihova elektronika, samo sem na?el relativno poceni in zanesljivo re?itev. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
PeGo Napisano 7. oktober, 2008 Avtor Prijavi Napisano 7. oktober, 2008 Crknil ti je balast, sem ?e popravljal to na 6ki. Niso krive ?arnice ampak njihova elektronika, samo sem na?el relativno poceni in zanesljivo re?itev. pred 2 mesecema so bili balasti ?e ok. Sem jih med seboj zamenjal in je bilo stanje enako. Kak?na pa je poceni in zanesljiva re?itev, razen da dam rabljen balast not? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 8. oktober, 2008 Prijavi Napisano 8. oktober, 2008 pred 2 mesecema so bili balasti ?e ok. Sem jih med seboj zamenjal in je bilo stanje enako. Kak?na pa je poceni in zanesljiva re?itev, razen da dam rabljen balast not? Original balast ima v?igalni del lo?en od balasta, tega pa se ne da zamenjat, tako da si ti zamenjal elektronike (balast in avtomatska nastavitev vi?ine je v tisti ?katlici)in balaste brez v?igalnikov( je vgrajen v ?aromet pod parabolo za kratke-zasen?ene lu?i), v katerih je tvoj problem.Predelava na drug balast, cca 2 ure dela, s tem da vse ostalo ostane tako kot je, tudi nastavitev vi?ine. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
PeGo Napisano 8. oktober, 2008 Avtor Prijavi Napisano 8. oktober, 2008 Original balast ima v?igalni del lo?en od balasta, tega pa se ne da zamenjat, tako da si ti zamenjal elektronike (balast in avtomatska nastavitev vi?ine je v tisti ?katlici)in balaste brez v?igalnikov( je vgrajen v ?aromet pod parabolo za kratke-zasen?ene lu?i), v katerih je tvoj problem.Predelava na drug balast, cca 2 ure dela, s tem da vse ostalo ostane tako kot je, tudi nastavitev vi?ine. Prvo smo menjali celo lu?, ker naj bi crknil v?igalni del. Potem sem dal novo ?arnico, ker je stara crknila. no po treh mesecih je crknila tudi nova. Sem prvo mislil, da je kriv balast. Smo stestirali balaste in ugotovili, da je ?arnica. Nato zamenjal ?arnico z novo, sedaj po dveh mesecih pa lu? spet ne sveti. Zdaj se niti ne pri?ge, prej je utripala. No zdaj mi pa povej kaj bi lahko bilo. Piz... zaradi te lu?i bom zamenjal avto, ker ni konca in deli tudi niso poceni. ?e dobro, da se da kaj neoriginalnega dobit, druga?e bi vse skupaj stalo ve? kot 10% avta. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 8. oktober, 2008 Prijavi Napisano 8. oktober, 2008 Prvo smo menjali celo lu?, ker naj bi crknil v?igalni del. Potem sem dal novo ?arnico, ker je stara crknila. no po treh mesecih je crknila tudi nova. Sem prvo mislil, da je kriv balast. Smo stestirali balaste in ugotovili, da je ?arnica. Nato zamenjal ?arnico z novo, sedaj po dveh mesecih pa lu? spet ne sveti. Zdaj se niti ne pri?ge, prej je utripala. No zdaj mi pa povej kaj bi lahko bilo. Piz... zaradi te lu?i bom zamenjal avto, ker ni konca in deli tudi niso poceni. ?e dobro, da se da kaj neoriginalnega dobit, druga?e bi vse skupaj stalo ve? kot 10% avta. Kaj pa ?e samo izdelovalca(firmo) ?arnice zamenja? ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
sipi Napisano 9. oktober, 2008 Prijavi Napisano 9. oktober, 2008 Mah s temi lu?mi so res problemi.Jaz,ki nimam ksenona not mi pa regulacija za lu?i ne dela in pravijo na servisu,da je elektronika crknla ter da je potrebno zamenjati lu?i . Citiraj
kowkele Napisano 9. oktober, 2008 Prijavi Napisano 9. oktober, 2008 Tudi mene je crknila regulacija za lu?i(navadne) Citiraj
Sirius Napisano 9. oktober, 2008 Prijavi Napisano 9. oktober, 2008 O akumulatorjih je ?e bila beseda kako vplivajo na ?tevce in ?e kaj. Sedaj malo naklapam, ali ni mogo?e tudi za crkavanje lu?i vzrok akumulator. Elektronske naprave so zelo ob?utljive na padec napetosti. Preizkusil na lastni ko?i. Pre kratkim sem imel "elektronske" te?ave. Kar naenkrat se klju?avnica ni "razumela" s klju?em, ?tevci se ob?asno niso "zbudili" ena lu? (xenon) je "namigovala". Bil sem tako jezen, da sem se odlo?il zamenjati znamko. Potem je akumulator zadela "kap". Ker je prostor precej omejen po vi?ini sem izbral akumulator z velikim zagonskim tokom 611A in nekoliko manj Ah (-10), ki je ni?ji od "normalnih". Stvari se niso ni? spremenile. ?e je avto stal tri dni, ni v?gal in podobne re?i. Potem sem reklamiral akumulator in z serviserjem sva "zrinla" noter ta pravi 75 Ah akumulator in, kot bi prerezal so se vse te?ave nehale. Nekaj sem sli?al, da se ?e proizvajalci avtomobilov dogovarjajo, da bi se napetost novih generacij avtomobilov pove?ala na 32V, kar naj bi prispevalo k manj?im te?avam z elektroniko. Torej ni? ne zatrjujem, samo domnevam, da je pri teh crkavanjih botra napetost pri zagonu motorja, oziroma pri zaustavljanju. Ali to res vpliva tudi na xenonke, pa je vpra?anje??? Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
jernic Napisano 9. oktober, 2008 Prijavi Napisano 9. oktober, 2008 Se tudi jaz strinjam s to teorijo... Na stari 6ki sem imel te?ave s ?ipo..( again ?ipe.. ) po pulznem zapiranju se je odmikala nazaj. Sem ?e te?il na servisu, so hotel kar motor?ek menjat, pa se nisem strinjal. Po zamenjavi akumulatorja pa je ta napaka ?ude?no prenehala... Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99
Boss Napisano 9. oktober, 2008 Prijavi Napisano 9. oktober, 2008 Jaz bi ?el tudi po poti Siriusove teorije - najprej bi zamenjal akumolator in nato ?e ?arnico potem bi pa videl kaj se bo dogajalo. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 9. oktober, 2008 Prijavi Napisano 9. oktober, 2008 Tudi mene je crknila regulacija za lu?i(navadne) Poznamo take z istimi problemi. Druga?e pa mislim da akumulator NE igra neke velike vloge ko je motor v?gan, ?e pa ?e pa je problem v alternatorju. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.