Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepo pozdravljeni vsi skupaj.

 

Torej stvar je slede?a. Odkar mi je avto zakuhal, mi je za?el nenormalno papcat olje (1l ~ 3000 km). Sem se pogovarjal s fanti iz servisa in so mi rekli, da so ziher oljni obro?ki "zapikali". Kompresija je povsod med 8,5 in 9 bari.

 

Obsodba je padla, ker ?e imam namen avto imeti vsaj 3-4 leta in ker delam pribli?no 40k letno.

 

Zanima me pa kje se da najceneje nabavit dele za ta poseg. Potrebujem pa kompletna tesnila za motor in pa batne obro?ke seveda.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Uf, tole bo pa vse prej kot pocen <_<

 

Na Japoncu zelo malo kdo dela generalko, ponavadi se raj?i i??e drug motor, pa te pride veliko cenej?!

 

Sicer pa ?e slu?ajno misli? it na uradni servis, je pomoje 2000 EUR ?e mal, ?e na njih ra?una?, pol pa se spet postav vpra?anje kok se ti ra?unica izide! :ne vem: B)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Sem se pogovarjal s fanti iz servisa in so mi rekli, da so ziher oljni obro?ki "zapikali". Kompresija je povsod med 8,5 in 9 bari.

 

 

Bla, bla, bla, pri pregretem motorju se obro?ki zmeh?ajo in izgubijo svojo elasti?nost, niso ve? tako trdi kot prej in posledi?no je manj trenja-tesnenja med obro?ki in cilindrom, tam vmes potem uhaja kompresija in olja ne postrga s cilindra, zato ga tudi porabi. :(

 

:bravo:Jao je bil to en hud servis. :whatever:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:bravo:

 

A si ?e sli?u za hondo? :hohoho:

 

Koga si to mislil ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prevo?enih je 190000 km.

 

Avto mi vedno ko stoji nekaj ?asa zakadi, to traja pribli?no 10~15 sekund. Razen zadnji? ko sem zamenjal olje, naslenje jutro je pol minute tako dimil, da je sosed mislil da se je kaj v?galo. Pa ne pretiravam.

 

Pri sebi sem se odlo?il da bom naredil generalko, zato si 99% nebom premislil glede posega. Rabim samo va?e napotke kam se naj odpravim po dele? Kdorkoli?

 

Aja, pa servis je bil ?erbinek v Mariboru... <_<

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Prevo?enih je 190000 km.

 

Avto mi vedno ko stoji nekaj ?asa zakadi, to traja pribli?no 10~15 sekund. Razen zadnji? ko sem zamenjal olje, naslenje jutro je pol minute tako dimil, da je sosed mislil da se je kaj v?galo. Pa ne pretiravam.

 

Pri sebi sem se odlo?il da bom naredil generalko, zato si 99% nebom premislil glede posega. Rabim samo va?e napotke kam se naj odpravim po dele? Kdorkoli?

 

Aja, pa servis je bil ?erbinek v Mariboru... <_<

 

Dokler ne naliva? 1l olja na cca 2000 km ne pipaj ni?, najprej zamenjaj proizvajalca in tip olja + mejbi kak dodatek, pa bo? zmagal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
:( prva velika napaka ?ERBINEK idi drugam ce ces kaj pri?parat al pa probaj kot yavar pravi

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Dodatek sem ?e sprobal, vendar ne pomaga. Olje je notri Castrol Magnatec al kaj je ?e. Saj generalko bi delal v lastni re?iji, rabim samo kje je najbolje iskat dele. GMT, Regnemer,...?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Dodatek sem ?e sprobal, vendar ne pomaga. Olje je notri Castrol Magnatec al kaj je ?e. Saj generalko bi delal v lastni re?iji, rabim samo kje je najbolje iskat dele. GMT, Regnemer,...?

 

Model zamenjaj olje, castrol ?e nikol ni naredu dobrega olja za mazdo, pa verjemi da ti bo ?e kdo povedal isto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok bom poizkusil najprej z zamenjavo olja. Katero je kaj najbolj primerno za ta tip?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Ok bom poizkusil najprej z zamenjavo olja. Katero je kaj najbolj primerno za ta tip?

 

S SynPower (5w40 ali ?e bolj?e 5w50) nebo? falil.

 

Katere aditive si ?e sprobal ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sprobal sem samo 1 aditiv, neki Cyclo oljni dodatek.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Regnemer ma kr dobre in ugodne dele, js za svojga Daihatsu-ja hodim u Japan parts (avtocelje) ;)

 

najprej pa sprobi nasvete od Yavarja ;)

Napisano

Dokler ne ?re 1L na 1000 km sam pel....probal bi pa tud valvolina max 150.000km...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Sprobal sem samo 1 aditiv, neki Cyclo oljni dodatek.

 

Kaj, ko bi pred 99% posegom poskusil z Goldom, ali Old specialom. Stalo te bo cca. 35-37? in skoraj 95% bo uspelo zni?at porabo olja. Razen, ?e te tistih 1500-2000? ne "srbi". :whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ok, bom jutri naprej nabavil olje in ga zamenjal, pa da vidim ?e bo kaj bolj?e. Pa tudi aditiv bom ?e sprobal kateri od omenjenih.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

LAhko pa proba? tudi QMI, jaz imam z njim zelo dobre rezultate in veliko let in kilometrov testiranja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Olje dobim v ponedeljek in ga bom zve?er zamenjal. Drugi teden imam tako celi teden ?olo pa bom delal dosti kilometrov in bom lahko ?e konec tedna poro?al o rezultatih...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.