cleopatra Napisano 19. oktober, 2008 Prijavi Napisano 19. oktober, 2008 vpra?anje, ?e ti bo tudi generalka kaj dosti pomagala, preizku?eno na mazdah.da ti zjutraj na mrzlo pokadi, je znak, da bo ?edalje slab?e in bo? pri?el do to?ke, ko bo? gledal, kje bo? avto mrzel v?gal, da ne bo? smradil in kadiltistih 15 sekund. in ko bo zunaj ?e minus bo to bolj o?itno. moj nasvet je, da zamenja? motor in se ne loti? generalke, ?e pa bo? delal generalko, me prav zanima in presene?en bom, ?e bo? rekel, da si zadovoljen. Pregret material je pa? rak za motor zamenjaj motor, najceneje in najbolj?e kar lahko stori?. Citiraj
x-layer Napisano 19. oktober, 2008 Avtor Prijavi Napisano 19. oktober, 2008 Olje SynPower 5w50. O motorju bom ?e pa razmislil. Mogo?e kdo ve kak?ne so kaj cene? Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Deeyan Napisano 19. oktober, 2008 Prijavi Napisano 19. oktober, 2008 kolk ma? pa prevo?enih km? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
x-layer Napisano 20. oktober, 2008 Avtor Prijavi Napisano 20. oktober, 2008 190k Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Sirius Napisano 21. oktober, 2008 Prijavi Napisano 21. oktober, 2008 ?e si blizu Dom?al, se oglasi na servisu Vodnik (Kersnikova 12) pa se pozanimaj o aditivu, ki sem ti ga priporo?il. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
x-layer Napisano 20. november, 2008 Avtor Prijavi Napisano 20. november, 2008 Zdravo. Nekaj ?asa nisem pisal v to temo ni?, ker sem zamenjal olje in ?akal na rezultate. Sicer moram priznati da je poraba malenkost padla - 1.2 litra na probli?no 2300 km. Vendar je stanje ?e vedno preve? mote?e, da bi stvar pustil tako kot je. V?eraj sem brskal po internetu in iskal komplet tesnil in teflonov. Na neki ameri?ki strani sem potem videl, da so zeleno obarvani tefloni predvideni za izpu?ne ventile in ?rno obarvani za sesalne ventile. Midva z o?etom pa sva takrat to naredila (po logiki ) ravno obratno. Sedaj pa vpra?am vas mojstre, ?e je to mo?en vzrok te?ave. Navodil za katere ventile so kateri tefloni pa seveda ni bilo zraven. Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Sirius Napisano 21. november, 2008 Prijavi Napisano 21. november, 2008 Ne vem kaj je z barvo teflonov. ?e obstaja razlika med debelinami stebla, sta naredila napako, ker je na izpu?nih preohlapno, na sesalnih pretesno, v nasprotnem je mo?nost, da je razlika v materialih zardi temperaturne obremenjenosti. Izpu?ni so bolj obremenjeni in zato mogo?e druga?en material. Pri japonski preciznosti je to mogo?e. Druge blagovne znamke imajo ponavadi enake teflone. Po moji grobi ra?unici te stane olje na eno menjavo (10.000km) cca 132? (55 +77), ?e je v ma?ini 4 l olja. ?e pa je menjava na 20.000km pa cca 209? Sedaj pa moja ra?unica 55? menjava +34,5? (aditiv)+55? (dolivanje do 0,2 na 1000km) (menjava na 30.000Km). Pri tem bo ?lo v zrak najmanj polovico manj olja kot do sedaj. Pri naslednji menjavi pa bo? rabil samo 17,25 ? aditiva, ker se dodajanje prepolovi. Torej pri naslednji menjavi pa 55+17,25+55 na 30.000 km Pa ?e generalko bo? premaknil za nekajkrat po 30.000km. Pri mojem "finan?nem" poslovanju dileme ni. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.