Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Za V6 motor.

 

zobat jermen in trije napenjalci - 50.000 sit

oba klinasta jermen okrog 5.000 sit

Olje 5w50 4 litre + oljni filter - 15.00 sit

+ delo ki pa je odvisno od tega kdo ti dela

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri menjavi zobatega jermena, obvezno naj ti preverijo stanje vodil in napenjalca. ?e je kak?en po?kodovan (kotalna povr?ina brezhibna), ali ima luft ga je treba menjati. Originalni servis je predrag, vendar se da preko interneta naro?iti od drugih proizvajalcev, naj ti tukaj nekdo pomaga z linki... (npr. Vseved)

 

Slikica ti bo pomagala. (napenjalec: T, vodila: g1 in g2) Mene skrbi tudi hidravli?ni vzvod ki napenja T (oznaka 17, razlaga: 12,13,14,15). Je drag tudi preko interneta. Pri njem je pomembno da lahko vzvod vsaj 1 cm ?trli ven.

 

Ostalo kar je YavarYe na?tel je manj?i stro?ek, poi??i dobrega mehanika, kateremu zaupa?, pa zmeni se za ceno kon?nega popravila preden sploh za?ne.

 

L.p. ?uki :rolleyes:

post-11-1106820326_thumb.jpg

Napisano

Ja, to je za v6 , oprosti. :unsure:

 

V avstriji NI ceneje ?e lahko nabavi? rezervne dele ceneje kot v MAZDA servisu. Do tam in nazaj je vsaj 15 kSit, ?e se kaj zakomplicira, ti ne bodo mogli popraviti v enem dnevu, ker ne bodo imeli delov. ?e ga da? popravljati kje blizu doma si lahko kak?en dan brez avta, se bo? ?e zna?el, vsi smo ?e hodili pe? ob?asno...

 

Poglej tukaj za rezervne dele:

 

http://www.olef-sp.si/

 

 

http://www.motomat.si/

 

V principu jaz delam takole:

 

- naredim seznam stvari ki jih moram( ali ?elim) urediti znotraj tega servisa.

- poi??em preko interneta/prijateljev rezervne dele. V najslab?em primeru grem v MAZDIN servis.

- Zmenim se z neko avt.mehani?no delavnico da mi zadeve naredijo, po seznamu ki jim ga dam v roke, vpra?am okvirno koliko bo to ko?talo, v izogib hudo ve?jem ra?unu kot bi pri?akoval.

- vedno ho?em biti zraven (vzame ?as!), ker rad pogledam v "?revesje": tako dobi? ob?utek v kak?nem stanju je avto. Tudi nepri?akovane te?ave lahko sproti re?uje?: popravi? ali pusti? za drugi?. ?e ti nebi dovolili da gleda? kaj po?nejo, se obrni in poi??i drugo delavnico.

- Stare dele pregledam ?e jih je mo?no obnoviti. Tudi njih vpra?am ?e bi to hoteli narediti oz. ?e se izpla?a. V ve?ini primerov se ne da.

 

L.p. ?eljko

Napisano

Pri menjavi zobatega jermena, obvezno naj ti preverijo stanje vodil in napenjalca. ?e je kak?en po?kodovan (kotalna povr?ina brezhibna), ali ima luft ga je treba menjati. Originalni servis je predrag, vendar se da preko interneta naro?iti od drugih proizvajalcev, naj ti tukaj nekdo pomaga z linki... (npr. Vseved)

 

Slikica ti bo pomagala. (napenjalec: T, vodila: g1 in g2) Mene skrbi tudi hidravli?ni vzvod ki napenja T (oznaka 17, razlaga: 12,13,14,15). Je drag tudi preko interneta. Pri njem je pomembno da lahko vzvod vsaj 1 cm ?trli ven.

 

Ostalo kar je YavarYe na?tel je manj?i stro?ek, poi??i dobrega mehanika, kateremu zaupa?, pa zmeni se za ceno kon?nega popravila preden sploh za?ne.

 

L.p. ?uki  :rolleyes:

Samo nekaj bi popravil, menjava vseh treh napenjalcev pri drugi menjavi zobatega jermena, tudi ?e nimajo lufta, ker ropotajo ko jih zavrti? na roke. Hidravli?ni vzvod je NEUNI?LJIV, razen ?e ga uni?i? pri menjavi zobatega jermena, ko ga je potrebno stisniti in blokirati, sam od sebe nebo nikdar odpovedal. Kaj je mnj?i tega ne razumem. Vse te dele sem zamenjal sam + ?e vodno ?rpalko.

Vsi trije napenjalci pa so original za mazde in forde v6 in so novej?a izvedba, ki ima plastificirano tekalno povr?ino, jermen pa je gates. Delo pa nekje dva popoldneva, ker pa? tega ne delam vsak dan.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica   mislim da sem si shranil eno za rezervo
    • Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.   Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.
    • Tudi recimo, ko grem v Ljubljano je tam enako. 
    • Mislim, da se te slabe lastnosti Bridgestonk 005A pri vas na obali bolj odražajo, ker je pri vas bolj gladek asfalt in tudi redkeje dežuje in zato je tudi bolj spolzka cesta, ko po dlje časa pade dež. Pri nas se obnašajo kot neke povprečne gume, ki so cenovno razred nižje! Jaz jih kupil sigurno nebi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.