Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

post-427-1224020921_thumb.jpg post-427-1224020971_thumb.jpg

 

ve? o tem jutri. danes je bilo ?e preve? sitnosti.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

  • Odgovori 87
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Samo majster ti ma? pa res samo jebo z 6ko. :(

Kaj jo spet ra?unalnik daje ? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbr? (najbr?) ra?unalnik ni, saj so ga menjali pred ?tirimi dnevi :ne vem:

 

No, naj povem (za tiste, ki ne poznate te doooolge zgodbe):

- to se mi je za?elo dogajat ?e lani poleti (se pravi avto je bil star leto in tri mesece),

- do sedaj sem bil ?e ve?krat na servisu prav zaradi te napake (nev?iganja motorja), vendar je ?e niso odpravili.

 

OK, pretekli petek, 10. oktobra 2008, sem kon?no pri?el na servis, kjer naj bi mi zamenjali ra?unalnik (glavni?), na katerega sem tudi ?akal kak?en mesec (ni ga bilo na zalogi, ne v Avstriji, ne v Belgiji). Dam avto na servis zaradi:

- menjave ra?unalnika,

- redni servis 60k km,

- ?obe za pralno teko?ino za vetrobransko steklo ne delajo,

- pravilno namestitev notranje obrobe prednjega desnega blatnika,

- vpra?am, zakaj mi ?e vedno piska opozorilo za nepripetega sovoznika, ko na sovoznikovem sede?u ni nikogar.

 

Ob 16ih pridem iskat avto, ra?unalnik je zamenjan, redni servis 60k km opravljen (244?), ?obe ne delujejo (so jih spihovali, vendar jih niso o?istili, novih nimajo na zalogi), notranja obloga blatnika je tam kjer je bila.

Porazno.

 

V?eraj sem imel opravke v Ajdov??ini, kjer sem pustil avto na soncu, recimo eno uro. Neke vro?ine ni bilo. Po opravkih ?elim avto v?gat - ni?. Nekaj zavergla, vendar ni?. Na veliko zavijem z o?mi. OK, postopek je znan: avto je treba ohladit. Odprem vsa vrata in ?akam. Med tem ?asom tudi ve?krat posku?am v?gat, vendar je bilo ?e najbolje takrat, ko se je cca. 15 sekund mu?il, da bi pridobil obrate. Obrati so skakali od 0 do 750. in potem je crknil. Nato sem avto ?e premaknil v senco, vendar brez uspeha. Odlo?il sem se, da pokli?em MES.

 

Moja prej?nja predstava o MES: avto crkne, pokli?e? MES, pripeljejo nadomestnega, mojega odpeljejo na servis. Nadomestnega vrnem, ko je moj popravljen. To je vse.

Dogodek pa je potekal takole:

OK, pokli?em 080 1323, povem, da sem v Ajd. in mi je crknil avto, ne v?ge. Me potem pokli?e iz avtovleke kje in kaj, jaz pa ga vpra?am za nadomestni avto. je rekel, pokli?ite MES. OK, kli?em MES. Re?ejo, da ja, od doma sem oddaljen ve? kot 50km, torej mi pripada nadomestni. ?e ga nima avtovleka, bodo priskrbeli od najbli?jega servisa (Rent, Kromberk). Me kli?e iz avtovleke, ?e potrebujem avto za po LJ se vozit in da se ga v tem primeru lahko dobi naslednji dan, ker on nima nadomestnega, na Rent-u pa tudi ne. Me kli?ejo iz MES-a, da sem do avta opravi?en, ?e odpeljejo mojo M6 v Kromberk, ?e pa v LJ pa ne. S tem, da ?e gre M6 v Kromberk, ga moram it tudi tja iskat. S tem se nekako ne strinjam, ona pa re?e, da me bo ?e poklicala.

 

Ne vem zakaj bi hodil po moj avto ve? kot 100km dale?? In kako to, da ?e gre moj avto na servis (ne po moji krivdi), nisem upravi?en do nadomestnega avta?

 

No, pokli?e iz MES nazaj in pove, da avta sploh ne morem dobit, ker ga tudi Kromberku nimajo. In da me ?e pokli?e nazaj. ?akam 15 minut ko spet pokli?e. Plan je tak, da gre moja M6 na Interclass, tam pa dobim Mazdo5. To je to. Potem pride kmalu avtovleka, nalo?i mojo M6, jaz poslikam zgornji dve sliki in gremo v LJ. Med potjo sem se potem vseeno odlo?il, da M6 ne dam na Interclass, tudi po zaslugi nekaterih komentarjev na ta servis iz tega foruma in da gre M6 v BTC. O tem obvestim ?e MES, kjer re?ejo v redu.

 

Pridemo v BTC, kjer prodajalec ravno zunaj kadi in nas takoj povpra?a kaj smo delali z avtom. Nato ga spomnim, da je to tista M6, ki je bila ?e nekaj ?asa nazaj tu, ker ni v?igala in jo je tudi on potiskal po BTC-ju. Ne more verjet. M6 postavimo pred gara?na vrata, da bo g. Majes to zjutraj zagledal, prodajalec pa napi?e g. Majesu sporo?ilo, da je M6 bila pripeljana z avtovleko. Prodajalec mi prav tako ni mogel pomagati glede nadomestnega avta.

 

Danes ob cca. 08:10 se prika?em na sevisu. Naj omenim, a me g. Majes zjutraj ni poklical, kot mu je na listek sporo?il prodajalec. Re?e g. Majes, da je videl avto. In da ga imajo sedaj v gara?i kjer ga pregledujejo, kaj je z njim. Nakar mu ?e omenim, da nisem pla?al 30k ?, da bom toliko na servisu kot on, ki dela tam. Ja ja, saj vas razumem, je rekel. Za nadomestno vozilo sem ga moral opozoriti, niti tega se ni sam spomnil.

 

Vpra?al sem ?e, kaj ?e ne najdejo napake, saj je navsezadnje tu do sedaj niso. Nekaj je omenil ?e avstrijsko tehni?no slu?bo, saj takega primera ?e niso imeli.

 

Zanima me kak?ni postopki me lahko ?e ?akajo in do ?esa sem vse upravi?en (nov avto?), ?e mi lahko kdo svetuje. Ker ne verjamem, da mi lahko avto popravijo. Na podlagi dosedanjih izku?enj ne.

 

Komentarji, nasveti in ostalo za?eljeni, prosim.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Mislm, to je pa res ?e 3 much. Js bi se probu zment naj jo uzamejo v ra?un (naj se oni jebejo z njo), pol bi pa probu uzet neki pametnej?ga (ne nujno mazde). Al pa naj nov motor vr?ejo + vso elektronko notr. ?e bi se z mojmu hyundajem okol vozu niti prbli?n nebi meu tok skrbi, ker enostavno DELA. Prou nima? sre?e :(

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Sam ma? res smolo, res bi blo najbolje da ti tega v ra?un vzamejo za po?ten denar potem pa novo mazdo z ornko popustom dajo, pa naj se zezajo s to mazdo ?e se jim bo dal. Te?ko verjamem da se jim spla?a dat notri nov motor vklju?no s celim novim ?tromomo, pa ?e to bog ve ?e bi bilo potem vse vredu ko je ?e enkrat razkopano pa nikol noben tega ni na servisu po?el. Ti ?elim da se ti ?imbolje izte?e vse skupaj.

Napisano

Novi avti in ta k*****a elektronika. :angry: Upam, da se zadeva celo dobro izte?e. ?e ne pa re?i naj ga obdr?ijo, da bi rad drug avto ker s tem o?itno nima? sre?e. :(

Napisano

Tole ne spada v Kr neki!!!

 

Hvala za premik. Sem bil preve? raztresen pa sem dal tja kamor sem dal.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

O madonca pa saj to ni res, no. ?e ti ne bi nekak kaoti?no laufal par sekund bi bil mo?en celo immobilizator. :ne vem:

 

Na konc se bo izkazalo, da je kriva kak?na malenkost tipa senzor al pa slab stik kje na napeljavi (kabli, varovalke).

 

 

Pazi zdaj bom mal zateoretiziral ampak vseeno:

 

1.) ?e sem prav razumel se to zgodi, ?e avto dlje ?asa stoji na soncu?

2.) motor se v tem ?asu verjetno ohladi?

3.) pri hladnem motorju se mora vklopiti avtomatski zaug in dodati bogatej?o me?anico, da hladen motor sploh v?ge.

4.) Zaradi pregretega avtomobila lahko senzorji za temperaturo malo zbluzijo in zaznajo segret motor in dajo signal, da se izvede zagon brez uporabe zauga.

5.) Avto za?ene? in ker ne v?ge takoj ga verjetno kmalu tudi "zalije?", ?e posebej, ?e mu ho?e? pomagat s pritiskom na gas.

 

Mojstri mehankarji me boje verjetno spluval na to teorijo ampak po moje ni ?isto nemogo?e saj, ko avto ohladi?, za?ne tudi senzor posredovati bolj to?ne podatke in temu primerno uporabo zauga.

 

Zakaj tako razmi?ljam? Pri stari ?estki je bilo znano, da so senzorji za temperaturo delovali po svoje, ?e je avto stal na soncu. Tisti, ki je prikazoval zunanjo temperaturo je tudi v primeru ko je bilo zunaj ve? kot 30°C je v?asih kazal tudi 18°C ali celo manj. ?e je ta senzor kakorkoli povezan s tistim v ma?ini (kar po moje je) se je lahko zgodila situacija, da je un za zunanjo napa?no kazal recimo 10°C (resni?na temperatura pa je bila recimo 25°C) ali ?e celo manj tisti na motorjo pa kakih 30°C. Zaradi te razlike je elektronika predvidevala, da je motro ogret in da lahko za?ene brez uporabe zauga.

 

Predlagi na servisu, da ti zamenjajo vsa tipala za temperaturo oz. se strinajaj, da gre avto v Avstrijo na detaljni pregled v tem ?asu pa anj ti zagotovijo nadomestno vozilo.

33112_1.png

Napisano

ad 1. da, ?e je avto dalj ?asa na soncu.

Vendar do sedaj ni v?gal ?e je bil ve? kot recimo 3 ure, v?eraj max. 1 uro.

 

ad 2. ponavadi da, vendar pa ne verjamem za v?eraj.

 

Do v?eraj se je dogajalo, da sem, potem ko mi avto ni v?gal, odprl vsa vrata, po?akal nekaj ?asa (max. 1 uro) in v?gal. In sicer nekako tako (eno nev?iganje): po recimo 30 poizkusih v?iga je bil kot "crklo prase", oziroma verglal je, samo ZAverglal ni. in po recimo 30 poizkusih je v?gal kot iz prve. kot da nikoli ne bi imel kakr?nih koli problemov z v?igom.

 

V?eraj je avto stal max. 1 uro na popoldanskem soncu (ura je bila cca. 15:30) pod kotom 45º od zadaj desno. In potem ni ve? v?gal. OK, nekaj se je matral, vendar brez pozitivnega rezultata. Niti po 30minutah, niti ?e na servisu ob 19:20. Najbr? jim tudi ?e danes na servisu ni v?gal.

 

Dosedaj sem v vseh primerih nev?iga samo ene dvakrat potla?il stopalko za plin, saj sem videl da to ne deluje.

 

Zanima pa me, kaj ?e tudi avstrijci ne najdejo napake. A sem (zakonsko, garancijsko) upravi?en do novega avta. mi zna kdo povedat? Napake na avtu namre? na servisu ne najdejo ?e leto in pol, dvomim, da jo bodo sedaj, v 14ih dneh.

 

Dobil sem nadomestni avto (?rno 323 F), na pogodbi pa pi?e od 15.10.2008 do 30.10.2008. dolgo, kajne.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Na hitro sem vpra?al na?ega pravnika kako je kaj s tem. In pravi da ?e po tako dolgem ?asu ne morejo odkriti te?ave in je avto ?e v garanciji, gre za stvarno skrito napako, ki jo ne morejo odpraviti in si po zakonu opravi?en do enakega novega avta, ?e ga ne delajo ve? je pa potem stvar pogajanj, novi model avta,denar, idp. Oni lahko tebi to i??ejo dokler je garancijski rok, ko bo? pa zunaj njega si pa mrzu.

 

V glavnem se je ?e malo bolj potrudil na? pravnik in tale zakon je napisan v Obligacijskem zakoniku, ?len 481, kjer so napisane dol?nosti prodajalca in prozivajalca do kupca (mi ga je tudi citiral in ti si ?a??iten)

Od?kodnina je pa stvar pogajanja, nisi ti kupil avto za 30t EUR zato da ga bo? imel na servisu, potem se pa peljel v 10let stari f-ki.

Svetoval je tudi da najdi odvetnika da ti po?tima zadevo kot se zagre, ker sami bodo to te?ko predlagali ker ve? da jim ni v interesu kar tako dati novi avto.

 

481. ?len najde? tukaj, poglej si tudi ?lena 482 in 483

 

http://www.zakonodaja.com/zakoni/iv/3/oz/c...1.clen/481.clen

 

?e bolj podrobno je pa napisano v zakonu o vartstvu potro?nikov, temeljni je pa tale 481. ?len in iz tega potem izhaja vse naprej.

Napisano

Mojstri mehankarji me boje verjetno spluval na to teorijo ampak po moje ni ?isto nemogo?e saj, ko avto ohladi?, za?ne tudi senzor posredovati bolj to?ne podatke in temu primerno uporabo zauga.

 

Ta teorija je ?isto verjetna - podobne te?ave sem imel pri prej?njem avtu (VW Polo), vendar zaradi pokvarjenega senzorja temperature motorja. ?e je avto v?gal, je deloval popolnoma bp, ko pa je bil le malce segret (pa celo to ni bilo nujno - v?asih se je zgodilo tudi pri mrzlem) pa zlepa ni v?gal.

Razlaga je seveda ta, da pokvarjen senzor daje napa?ne podatke v ra?unalnik, kar posledi?no povzro?i popolnoma napa?ne nastavitve parametrov in motor enostavno ne more v?gati.

Pri meni se je zadeva re?ila zelo elegantno - tester je pokazal okvaro senzorja, ki se je takoj po resetu spet pojavila. Zamenjali so ga in od takrat je avto deloval brezhibno.

?e pa tester ne poka?e ni?esar... :ne vem: .

Zaradi var?evanja z elektroni smo odstranili preostali del va?ega podpisa.

Napisano

Zdaj so me klicali in rekli, da je bil slab kontakt v kablu od releja do ?rpalke (najbr? za gorivo).

 

Kako naj zdaj vem, da je to to. Naj zdaj 100% verjamem, daje mojim te?avam konec?

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Zdaj so me klicali in rekli, da je bil slab kontakt v kablu od releja do ?rpalke (najbr? za gorivo).

 

Kako naj zdaj vem, da je to to. Naj zdaj 100% verjamem, daje mojim te?avam konec?

 

 

In zaradi tega slabega kontakta naj avto nebi v?gal ?e ga pusti? 2 uri na soncu, in ko ga zlufta? pa v?ge??? In da so za slab kontakt potrebovali eno leto pa pol, ?e prej pa zamenjali ra?unalnik avtomobila. Ne vem, ali se samo meni zdi to skrajno nelogi?no?

Napisano

Zdaj so me klicali in rekli, da je bil slab kontakt v kablu od releja do ?rpalke (najbr? za gorivo).

 

Kako naj zdaj vem, da je to to. Naj zdaj 100% verjamem, daje mojim te?avam konec?

 

Nima? kej, vzemi zadevo optimisti?no, da je zdaj to to. ?e ne prej bo? pa drugo leto poleti zvedel a je bila re?itev prava ali ne.

 

Jih pa vseeno malo zasli?i, ko bo? avto prevzemal ali je to res to oziroma naj ti povedo kak?ni so nadaljni postopki, ?e se bo drugo leto problem ponovil. A bo poleti ?e v garanciji?

33112_1.png

Napisano

avto je do marca 2009 v garanciji.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

avto je do marca 2009 v garanciji.

 

Aha torej bo zajeb, ?e se ti bo poleti ponovilo. Zahtevaj, da naj ti nekdo napi?e, da bodo krili popravilo (?e se bo ponovilo) tudi izven garancijskega roka. ?e ne bo? uspe?en na servisu se obrni na zastopnika MMS in obrazlo?i situacijo ter jih prosi za ukrepanje. Obvezno jim celo zgodbo opi?i, da bo? imel ?rno na belem v primeru, da bi se zadeva zakomplicirala - saj po moje se ne bo ampak vseeno. ;)

33112_1.png

Napisano

Ne vem, ti ?elim da bo zdej vse tako kot je treba, samo zgleda vse skupi sumljivo, samo da vle?ejo cajt in da ti pote?e garancija. Ne vem, logi?no je da ?e avto kaj nagaja se gre od cenej?ih stvari do dra?jih, npr. ?e ne v?iga se gre gledat ?trom in dovod goriva, senzorje, ipd. ipd. ...in ne da ti zamenjajo ra?unalnik kateri mora bit drag kot sam satan. Kaj so ti pa pol zdej na avtu ugotavljal eno leto pa pou?? Ne vem no, probaj dose?t da ti obvezno podalj?ajo splo?no garancijo na cel avto. Tegale pa postavi od prvi priliki na sonce in upam da bo ?e letos 20-25stopinj da zadevo preveri? ?e zdej res dela ali pa ne.

Napisano

Aha torej bo zajeb, ?e se ti bo poleti ponovilo. Zahtevaj, da naj ti nekdo napi?e, da bodo krili popravilo (?e se bo ponovilo) tudi izven garancijskega roka. ?e ne bo? uspe?en na servisu se obrni na zastopnika MMS in obrazlo?i situacijo ter jih prosi za ukrepanje. Obvezno jim celo zgodbo opi?i, da bo? imel ?rno na belem v primeru, da bi se zadeva zakomplicirala - saj po moje se ne bo ampak vseeno. ;)

 

To o ?rnem na belem ni najbolj?a re?itev. :whatever: ?e ne bo re?il zadeve v garancijskem roku je konec.

Jaz se pravkar "dajem" z glavnimi v slo.glede mojega nesre?nega RGR- ventila.

In njihova razlaga,da je bil v garanciji 4 krat za isto stvar na servisu in je niso uspeli odpraviti?-

-da je bila najverjetneje vedno druga napaka. <_<

 

V glavnem,ko je garancija mimo je konec veselice in je vse na tvojih ramenih-stro?kih.

 

 

Napisano

Uf uf, skrajno neprijetna zadeva. Je pa skor dejstvo, da so na mazda servisih bolj luzerji kot ne. Vsaj kar se Acosmosa ti?e, Gama mogo?e ?e ne tok.

Dr?imo pesti, da je konc temu!

 

Kaj pa ?e bi ?el zdej za kak?en mesec v Afriko z mazdico? Pa jo pusti? nekje na soncu, ti gre? pod palmo za ta ?as, pa da vidimo, ?e bo v?gal? :D

Napisano

Sem to Mazdo danes videl na Gami v delavnici... pa jo je ravno ven peljal in je vzgala normalno... :)

 

Sem se takoj spomnil na tale post, ker sem ravno dopoldan bral in po slikah sodec je bila ta... Ni jih prav velike te barve...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Da, ta je bila danes na Gami. Prevzel sem jo ob cca. 17:00. Pa ?e potem so mi morali zamenjati zadnjo lu?ko razsvetljave tablic (tenx YavarYe) in popravit napeljavo za ?obe za pranje sprednjega stekla.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.