Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e ga nima avtovleka, bodo priskrbeli od najbli?jega servisa (Rent, Kromberk). Me kli?e iz avtovleke, ?e potrebujem avto za po LJ se vozit in da se ga v tem primeru lahko dobi naslednji dan, ker on nima nadomestnega, na Rent-u pa tudi ne. Me kli?ejo iz MES-a, da sem do avta opravi?en, ?e odpeljejo mojo M6 v Kromberk,

Komentarji, nasveti in ostalo za?eljeni, prosim.

 

?koda da se nisi odlo?il za Avtorent iz Go. ker je tam majstr,ki je odkril ?e marsikatero drobno napako, vsaj jaz imam samo dobre izku?nje, pa tud za nadomestni avto sem zihr da bi se dalo zmenit direktno pri njih! :P

  • Odgovori 87
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Mi ga je gospod iz avtovleke omenil, ja. Vendar tam niso imeli nadomestnega avta. Vsaj tako je rekla gospodi?na na MES. Pa ?e tja bi moral it iskat popravljen avto ?ez xx dni.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Glede na vse prebrano upam, da bo? imel kon?no mir s to te?avo in posledi?no tudi z vsemi ostalimi zapleti, ki sledijo. ?im ve? uspe?nih v?igov ti ?elim.

58461.png
Napisano

Da, ta je bila danes na Gami. Prevzel sem jo ob cca. 17:00. Pa ?e potem so mi morali zamenjati zadnjo lu?ko razsvetljave tablic (tenx YavarYe) in popravit napeljavo za ?obe za pranje sprednjega stekla.

 

Saj jaz sem bil pa tudi takrat enkrat tam :) ... so tvojega glih iz delavnice ven premikali...

 

Sem svojo tastaro pripeljal, da postimajo zadnje blatnike (pikce rje)... da bo za prodajo "tip top" ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Da ?e jaz dodam probleme z mojo M6-ko.

 

Avto sem kupil natanko eno leto nazaj, rabljenega l.2006 in se je kmalu za?elo s problemi:

 

1-Pridem do avta, ga nikakor ne morem odklenit, ko sem ga odklenil mi je po v?igu ves ?as svetila lu?ka KEY(rde?e), kot da ni prepoznal kartice (nimam klu?a, ampak kartico)

2-Display od radija je do?ivljal ruske, japonsek in ?e katere fonte za prikaz radijske postaje

3-ko je bil avto na soncu, mi je kljub temu, da ni bilo nobenega na sovoznikov sede?u, piskal, da je nepripet sopotnik

4-zadnja situacija je bila, da nisem mogel avta odklenit niti v?gati.

 

K sre?i lahko napi?em senacijo vseh napak:

od 1- zamenjali nizkofrekven?no antenico v zadnjem odbija?u

od 2- zamenjali display

od 3- zamenjali sedalni del sede?a

od 3- zamenjali baterijo v kartici.

 

Hvala ne vem komu, da se je tako iz?lo, ampak vedno bolj opa?am, da miti o nepokvarljivih japoncih, so samo miti!

Konec koncev, sem pa zadovoljen z Mazdo, imam prilo?nost probati kar nekaj avtomobilov in lahko re?em, da M6 zadovolji moje potrebe avtomobila.

Ravno tako tudi Servis v BTC-ju, opravlja svoje delo korektno, kar pri nekaterih drugih znamkah precej ''?epa''.

Napisano

Uganite, kaj se mi je v?eraj zgodilo?

 

Ob 15:00 sem bil zmenjen v GO za razgovor za slu?bo. Iz Ajdov??ine se nameravam odpraviti ob 14:00. Se usedem v avto - AVTO NE V?GE!!!!

 

Ne pali. Kot prej?nji?. niti po pol ure. Se mu?im s fehtanjem kolegov za prevoz v GO, mi uspe, opravim razgovor, pridem nazaj v Ajdov??ino ob 16:30 - AVTO V?GE!!!

 

Pa smo spet tam. :(

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Ma jeba no... daj probaj jim namignit glede senzorjev temperature... na prej?nji strani je Stipe napisal, da je imel enak problem na Polu pa so uredili z menjavo senzorjev.

 

Glede na to kaj so ?e vse menjali je to najmanj?i problem, ?e ne naj pa avto po?ljejo v Avstrijo teb pa dajo za ta ?as tisto 323 za vozit. V vsakem primeru je bolj? vozit avto, kjer si ziher, da bo v?gal pa ?etudi ni na takem nivoju kot si vajen ;)

33112_1.png

Napisano

O fakin?it! ?zmeden?:(

Zdej pa mislim, da res nima? druge, kot da zahteva? novo mazdo. ?e ma? garancijo, na?eloma ne bi smeli tisti strici ni? sikat!

Ker tale ti ni usojena :(

Napisano

Tale z menjavo bo te?ka brez njegovega dopla?ila saj je avto naredil ?e kar nekaj kilometrov. Ker je cena starim ?estkam kar precej padla bo dopla?ilo precej visoko.

 

Vseeno mislim, da se bo re?itev na?la, bo pa verjetno treba zadevo "zavarovati" pred morebitno ponovitvijo po izteku garancije.

33112_1.png

Napisano

Uganite, kaj se mi je v?eraj zgodilo?

 

Ob 15:00 sem bil zmenjen v GO za razgovor za slu?bo. Iz Ajdov??ine se nameravam odpraviti ob 14:00. Se usedem v avto - AVTO NE V?GE!!!!

 

Ne pali. Kot prej?nji?. niti po pol ure. Se mu?im s fehtanjem kolegov za prevoz v GO, mi uspe, opravim razgovor, pridem nazaj v Ajdov??ino ob 16:30 - AVTO V?GE!!!

 

Pa smo spet tam. :(

 

Mislim,da je ?e ?as,da si omisli? dobrega odvetnika.Ko bo malce "podrezal" z argumenti na uvoznika mislim,da

bi morali se malo bolj zmigat.Ker rok poteka garancije se nezadr?no blji?a,na servisu pa ?e vedno tavajo v temi. :ne vem:

Mogo?e bi jih spodbudil z kakim malim namigom o objavi v kakem ?asniku?Ne vem no,to so samo moja razmi?ljanja.

?e enkrat te moram opozorit,da ko preneha garancija vsi dvignejo roke.Sem preizkusil na svoji ko?i in te odpravijo-(na najvi?ji ravni) z neumnimi argumenti.Parkrat ti ?e odgovorijo in potem-tema.Vse preide na tvoja ple?a.

Tudi,?e bi mogo?e hotel kaj dokazovat pozneje je verjetno to trnova pot,dolgotrajna in najbr? zelo draga.

Zato je sedaj skrajni ?as,da kaj ukrepa?...

 

 

Napisano

Odnos da gre? ?e zdaj "na ostro" se mi zdi prezgodaj saj je ?e nekaj mo?nosti in prepri?an sem, da se gre Suicidalu le za to, da popravijo avto, brez nekega to?arjenja in kompliciranja zadeve. Do marca je ?e nekaj ?asa in ?e nekaj mo?nih posegov - ta dragega so ?e sprobali (ra?unalnik), pumpo so tudi menjali, tako da preostanejo samo ?e manj?e zadeve (senzorji, kabli, v?igalne tuljave, napeljava, imobilizator) in ni hudi?, da tukaj nekje ti?i zajec.

 

Bi pa vseeno na tvojem mestu s primerom seznanil uvoznika MMS tako, da detaljno opi?e? tvoj primer od servisa do servisa in pove?, da ?e danes po letu in pol ni re?ena napaka. Ker je precej specifi?na in se na?eloma dogaja le v toplih dneh se boji?, da se bo poleti spet ponovila.

 

Ker gre v tvojem primeru za REKLAMACIJO na garancijski popravilo ima? v vsakem primeru pol leta, da ti ob ponovitvi to morajo popravliti brezpla?no. Ker v tvojem primeru pol leta ?e pade v pomladne relativno hladne mesece jih v dopisu zaprosi za podalj?anje roka za morebitno reklamacijo.

 

Na tvoje pismo morajo odgovoriti in v primeru, da ti ne ugodijo podalj?anje morajo napisati zakaj ne, kar je ob tolikih servisnih posegih zaradi ISTE zadeve skoraj nemogo?e. V primeru zavrnitve se najprej obrni na tr?no in?pekcijo - oddelek za varsvo potro?nikov in njihova dol?nost je da obi??ejo servis in se seznanijo s problemom. ?e tudi to ne bo uspe?no (v kar dvomim) so na vrsti odvetniki in raznorazna pravdanja (tega se raje izogni, ?e je le mo?na kakr?nakoli druga?na ugodna re?itev).

 

 

 

p.s. Nekdo ti je omenil uveljavljanje STVARNE napake. Pozor, pazi na ta termin, ker stvarna napaka pomeni nekaj popolnoma drugega in sicer, da ogla?evani/prodajani izdelek po specifikacijah v realnosti neizpolnjuje navedenih funkcionalnosti.

 

V primeru bi to zgledalo nekako tako, da ogla?ujejo, da gre avto 200km/h tvoj gre pa recimo samo 180km/h, ali pa da je v oglasu napisano, da ima BT a ga v resnici nima.

 

Stvarna napaka je tudi to, da je prodajalec vedel za napako oz. pomajklivost na izdelku pa ti tega ni povedal. V to spada tudi, da so ti namensko prodali izdelek z napako.

 

V tvojem slu?aju ne gre za ni? takega, saj je to ve? ali manj redek primer in je zgolj garancijska napaka. Ta pomanjklivost tudi ni serijska, da bi te na to morali opozoriti pri nakupu zato se termina STVARNA NAPAKA izogibaj saj se bodo spretni odvetniki ob morebitni to?bi obe?ali nanj kot najstnice na skupino RBD.

33112_1.png

Napisano

Hja, ?e res, da bi rad da se stvar popravi oziroma da se napaka odpravi. Navsezadnje mi je (nepokvarljiva) Mazda6 sanjski avto. Res pa je tudi, da ne mislim vsak teden viset na servisu. ?e dosedaj sem bil tolikokrat tam (pa ne samo zaradi nev?iganja), da bi me skoraj lahko dali med zaposlene.

 

Se mi zdi, da se jim niti ne da prav preve? iskat napako, ampak oddati avto ?imprej od sebe. Potem se pa vozim en teden, pa sem spet tam. To ni ravno vzoren odnos. ?e nikoli ga niso imeli na servisu ve? kot 10 ur, se pravi sem ga dobil nazaj ?e isti dan kot sem ga pripeljal tja. Naj ga imajo en teden tam, naredijo z njim 100 ali 200 km (?e je potreba), samo naj mi ?e enkrat zrihtajo ma?ino.

 

Me ima, da bi avto odpeljal na servis v Kromberk (kjer je tisti 'slavni' majster, mogo?e on odkrije napako), servis v BTCju pa samo obvestim, da avto spet ne dela. Rad bi tej stvari ?e pri?el do dna.

 

Ker se mi dogaja, da me avto pusti na cedilu ravno v najbolj neprimernih trenutkih - pred kolegovo poroko ali pred razgovorom za slu?bo. Pa skrb na dopustu, da moram avto parkirat v sencah in me skrbi "bo v?gal, ko se vrnem?". Takega avta no?em.

 

Je ?lo ?e preve? ?ivcev in skrbi za stvar, ki naj bi bila (?e v osnovi, kaj ?ele, ?e omenim, da je bil avto 30k ? - se pravi, neka "klasa") najbolj zanesljiva na trgu.

 

Vsekakor bi rad na?el neko varstvo, da se zadeva izte?e v mojo korist, seveda brez negativnih posledic.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Nikakor ne zagovarjam servisa, da ne bo nesporazumov ampak sem 100% prepri?an, da bi ti raje popravili avto kot pa da bi te posku?ali zajebavati. Od zajebavanja nima nih?e ni? samo slabo voljo.

 

Problem pri tebi je, da napaka ni stalna - se pravi pride? na servis, ker ne delajo lu?i. OK, zamenjajo lu?i in problem je re?en saj so takoj po menjavi ugotovili spremembo in to je, da se zdaj lu?i pri?gejo pred tem se pa niso. Tak problem je enostavno re?evati.

 

V tvojem primeru pa je zadeva rahlo kaoti?na saj se pojavi ob dolo?enih pogojih pa ?e to ne vedno oziroma se zadeva za?asno sama odpravi (avto v?ge), kar se lahko zgodi brez da bi karkoli spremenili, lahko pa so v tem ?asu recimo zamenjali kak?en del. Serviser zdaj ne ve, a je zadevo odpravil ali ne, ponovi se mu ne oz. je premalo ?asa, da bi se. Tudi, ?e bi ponovil ves tvoj "postopek", ki spro?i nedelovanje ?e vedno ne bi bil sigurn a je zadevo odpravil saj bi se lahko zgodilo, da avto kljub temu takrat normalno v?iga.

 

Lahko bi sicer zadr?al avto samo to lahko pomeni 10 dni obla?nega vremena ali pa celo zimo zato mu ne preostane drugega, kot da vrne avto in ga testira? ti, saj se vsak dan vozi? z njim. Vem to je te?ek zajeb, ker v avto nisi ve? sigurn samo je verjetno skoraj edini na?in, ?e ?eli? priti stvari do dna.

 

Zato v tvojem primeru vsaki? ko pripelje? avto menjajo nekaj drugega in upajo, da je to zdaj ustrezna re?itev. To bodo po?eli toliko ?asa, dokler ne bo enkrat zamenjan pravi del.

 

Ne govorim na pamet saj sem pred leti delal na ra?unalni?kem servisu kot serviser in so se ob?asno zgodili taki primeri, kot recimo ta, da stranka pride in re?e, da dobi blue screen cca 1x na mesec. Pri njeni konstanti uprabi se zgodi 1x mese?no se pravi bi morali imeti zadevo, vsaj dva meseca na servisu, da bi morebiti ponovili napako pa ?e to ne bi bilo sigurno.

 

Torej kaj sem naredil? Najprej menja? zadevo, ki je najve?krat vzrok takim anomalijam (recimo RAM) in vrne? ra?unalnik stranki ter ji pove?, da ?e se bo ponovilo naj brez jeze zadevo prinese nazaj. ?e se to zgodi sledijo raznorazne menjave komponent (plata, napajalnik, disk, ...). No na neki to?ki se ustavi saj je napaka odpravljena in to je to. Je pa res, da gre pri tem procesu kar nekaj ?iv?kov (predvsem strankinih) ampak ?al tako je.

33112_1.png

Napisano

Takole, najprej en nasvet, ki ti bo mogo?e pomagal podalj?ati garancijo, oziroma zavarovati se pred morebitnim kon?anjem garancijske dobe, problem, ki ga navaja? pa lahko ?e vedno ostane in se prevali na tvoja pla?a.

Obvezno za?ni komunicirati pismeno, priporo?ena po?ta s povratnico. To ti bo koristilo pri morebitnem sporu na sodi??u, neke vrste prekinitve zastaranja garancije.

Drugo pa je vezano na samo napako. Glede na to, da so ti zamenjali ra?unalnik in se stvar ni spremenila, je o?itno, da je problem nekje drugje. Ne poznam mazde, vendar kjer je ra?unalnik, ki nekaj nadzoruje je obvezno tudi elektronski del, kjer se "povelja" ra?unalnika preko raznih relejev izvr?ujejo. Nekaj podobnega s pregrevanjem busa se je dogajalo na mojem C5, s tem, da je na vro?ini rele za lu?i za?tekal v vklopljenem polo?aju in ni bilo mogo?e ugasniti lu?i, razen z odklopom akumulatorja. Morebiti je pri pri tebi zadeva obratna, da se pri pregrevanju rele, ki sodeluje pri v?igu ne da aktivirati, ko se pa ohladi deluje normalno. V mojem slu?aju je bilo potrebno celoten elektronski sklop, kjer sta tudi dva releja lu?i, zamenjati.

 

Ne re?em, da je tak slu?aj tudi pri tebi, ker sistema mazde ne poznam, vendar je o?itno, da ga tudi serviserji ne poznajo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ja sej poanta tega primera je,da se na servisu bolj ne potrudijo.Zamenjajo eno stvar in re?ejo-zdaj se vozi in ?e bo spet kaj narobe ga pripelji z avtovleko nazaj k nam.

Mislim,da bi tudi ljudem,ki imajo dobre ?ivce le-ti kmalu popustili.Zamisli si,da recimo veliko potuje? -za poletne dopuste in gre? recimo kam dale?-tiso? kilometrov.In potem cel dopust moli?,da ti bo v?gal. :whatever:

Jaz sem imel pred leti podoben primer na Pugiju 306 GTI.Sem pri?el recimo pred trgovino in normalno ugasnil avto.Pridem iz trgovine,probam v?gati-ni?.In ni hotel v?gati za boga.Pokli?em avtovleko in ko pridejo-avto v?ge??!.Vseeno ga odpeljemo na servis kjer ga imajo en dan in je kao popravljen.?ez par dni se ponovi isto

v Portogruaru v Italiji .Spet klicat avtovleko in spet na servis.

Potem ga imajo tam dva dni in "specialisti" ugotovijo,da je najbr? kriv ra?unalnik.Nov je bil na na?em servisu

takratnih 1850 mark."?ez" na servisu me je pri?el 1300.000 lir,kar je bilo zaenih 500 mark ceneje.Ves vesel ga priklopim,probam v?gat in-ni?. ?zmeden?

 

Potem je bilo tega dovolj.Odpeljal sem ga spet na famozni Peugeot servis v KP in jim rekel,da dokler ne odkrijejo res napake naj me niti ne kli?ejo.Enkrat so me vmes poklicali (po dveh dneh) ampak se sploh nisem javil.Bilo je prekmalu za moje pojme.

 

No,in ko so ga tam imeli parkiranega teden dni je na sre?o pri?el v delavnico nov mojster.Ta je res obvladal svoj posel,ker je takj ugotovil slab kontakt nekje v armaturi ali spodaj.Seveda si je vzel ?as in je vse demontiral in ?el korak za korakom vse pregledat.In res,od takrat pa vse dokler ga nisem prodal me ni nikoli ve? pustil na cedilu.

Edina dobra stvar pri vsem skupaj je bila ta,da sem mel nov ra?unalnik,ki je bil nov.

 

Edino na tak na?in po moje bi lahko tudi pri tebi na?li napako. :ne vem:

 

 

Napisano

OK... to je res samo pri taki nestalni napaki ti lahko menjajo pol elektrike in skoraj vso elektroniko. Verjetno bi pomagalo ampak serviser, ki bi to naredil bi dobil nogo saj ne bi mogel opravi?iti stro?kov menjave (vsi menjani deli sigurno niso zani?).

 

Tudi iz Mazde bi jim poslali grozilno pismo, kaj se grejo in jim ne bi priznali garancije za vse zamenjane dele kaj ?ele, da bi pla?ali vlo?ene ure dela.

 

Je pa nekaj drugega res... ?e imajo tako napako prvi? naj za?nejo klicat po drugih servisih oz. naj vpra?ajo pri centrali za nasvet. Lahko, da se je zadeva pojavila ?e kje drugje in bi jim lahko pomagali z nasvetom kaj naj menjajo. Tega verjetno niso storili ampak posku?ajo sami odkriti toplo vodo tudi na ra?un Suicidala.

 

Kar se pa ?asa ti?e ti pa ?isto ni? ne pomaga a avto stoji en dan pri njih al pa en teden, ?e se ga cel teden ne dotaknejo. In ?e po njihovo re?ijo problem (avto v?ge) so verjetno zadovoljni in ne drezajo naprej - a je to prav ali ne, si lahko vsak sam misli samo tako pa? je.

33112_1.png

Napisano

OK... to je res samo pri taki nestalni napaki ti lahko menjajo pol elektrike in skoraj vso elektroniko. Verjetno bi pomagalo ampak serviser, ki bi to naredil bi dobil nogo saj ne bi mogel opravi?iti stro?kov menjave (vsi menjani deli sigurno niso zani?).

 

Tudi iz Mazde bi jim poslali grozilno pismo, kaj se grejo in jim ne bi priznali garancije za vse zamenjane dele kaj ?ele, da bi pla?ali vlo?ene ure dela.

 

Je pa nekaj drugega res... ?e imajo tako napako prvi? naj za?nejo klicat po drugih servisih oz. naj vpra?ajo pri centrali za nasvet. Lahko, da se je zadeva pojavila ?e kje drugje in bi jim lahko pomagali z nasvetom kaj naj menjajo. Tega verjetno niso storili ampak posku?ajo sami odkriti toplo vodo tudi na ra?un Suicidala.

 

Kar se pa ?asa ti?e ti pa ?isto ni? ne pomaga a avto stoji en dan pri njih al pa en teden, ?e se ga cel teden ne dotaknejo. In ?e po njihovo re?ijo problem (avto v?ge) so verjetno zadovoljni in ne drezajo naprej - a je to prav ali ne, si lahko vsak sam misli samo tako pa? je.

 

No,sej tu se strinjam .?e ne morejo sami ali niso sposobni sami re?it stvari, naj pokli?ejo malo po EU.

Ni vrag,da ?e ni bilo podobnega ali enakega primera.

 

Poznam pa ?e en podoben primer na Hundajevem servisu v Ankaranu.Niso in niso mogli najti napake-podobne in je potem pri?el pa? stru?ko iz Avstrije.Pa ?e ta se je mu?il z njim kar kak teden,da je odkril napako.

 

Pri teh napakah je res ka?in,ker zdaj so- zdaj jih ni.Ni osnove,kje bi za?el iskati.No,vedno je najprej na vrsti ra?unalnik,ki pa v 80% ni kriv nikoli.?ele,ko obupajo z menjavami (in ko verjetno res vi?ji v EU zarobantijo

pa ne toliko zaradi ugleda znamke,kakor zaradi stro?kov popravil v garanciji,katerih naj bi bilo ?im manj),potem se lotijo stvari bolj strokovno.Ker vedeti moramo,da ve?inoma so na servisih vajenci in par delavcev z izku?njami,ki prevzemejo delo v svoje roke,ko je ?e kriza.

Do takrat in dokler je ?e mir pa novi delavci se u?ijo in i??ejo napake najpogosteje res tako,da samo zamenjavajo kose.Vedno ni problem tam.

 

 

Napisano

Me ima, da bi avto odpeljal na servis v Kromberk (kjer je tisti 'slavni' majster, mogo?e on odkrije napako), servis v BTCju pa samo obvestim, da avto spet ne dela. Rad bi tej stvari ?e pri?el do dna.

 

Kot vidim si ve?krat na tem koncu (Ajd. - Go), zato ti priporo?am,da se oglasi? osebno pri mehaniku (ne trgovcu) v Kromberku in mu pove? problem, ?kodit ne more... :unsure: Ne vem no, meni je z diagnostiko takoj najdu napako na DSC-ju, kot berem so bili Alex pa ?e nekateri foruma?i zaradi te napake ve?krat na servisih...Je pa sigurno dost odvisno od iznajdlivosti mehanika, ki upravlja z ra?unalnikom,saj diagnostika deluje po principu Windows help-a in je zelo pomembno, da se pravilno odlo?i pri izbiri mo?nih variant,kajti zelo hitro lahko pride v "slepo ulico", potem pa dobi? odgovor: Diagnostika ne poka?e ni?esar... ?zmeden?

Je pa res eno veliko sranje, ko nisi siguren a bo al ne bo v?gal... :(

V vsakem primeru ima? odli?ne ?ivce,jaz bi zihr ?e ponoru.... :blink:

Napisano

Danes sem klical na tr?ni in?pektorat, kjer so rekli, da lahko zahtevam nov avto le v primeru, da je avto skupaj 45 dni na servisu in napaka ?e ni odpravljena. Kadarkoli pripeljem avto na servis, mi ga vrnejo po enem dnevu in je to do sedaj zneslo le nekih 7 dni, ne verjamem, da bom do konca garancije imel avto na servisu ?e 38 dni. Napaka pa ?e vedno ni odpravljena.

 

Rad bi se tudi izognil tedenskemu obiskovanju servisa. Zelo. Poleg tega sem tudi izgubil zaupanje v serviserjeve besede: "Smo popravili". Ker niso. In tudi ?e kdaj bodo, nikoli ne bom ?isto 100%, da je sedaj napaka odpravljena.

 

Pa ?e ena "sistemska napaka" je: avto v?asih v?ge, v?asih pa ne. In po Murphyju jim najbr? ravno na servisu vedno v?ge, ra?unalnik ?e tako ali tako ne poka?e ni?, jaz pa po doma?e j***m je?a. In ponavadi v najbolj kriti?nih trenutkih (poroka, razgovor ...).

 

Trenutno nekako ne vidim nobene lu?i na koncu tunela, ki bi me navdajalo z optimizmom, ?e huje je pa to, da nisem ?isto ni? kriv za nastalo situacijo.

 

?e eno vpra?anje, ?e kdo ve: se ?akanje na nove dele (?rpalka za gorivo, ra?unalnik) tudi ?teje v teh 45 dni? Ker po zakonu (ZVPot, 20. ?len, 1. odstavek) pi?e, da ?as 45 dni te?e od "od dneva, ko je dajalec garancije oziroma poobla??eni servis prejel zahtevo za brezpla?no odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka". Se pravi od takrat, ko pokli?e, da zadeva ne dela. In ?as ?akanja na servis (?e pokli?em v ponedeljek in me na servis naro?i v petek je to 4 dni). Bi ?lo to skozi?

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

?e eno vpra?anje, ?e kdo ve: se ?akanje na nove dele (?rpalka za gorivo, ra?unalnik) tudi ?teje v teh 45 dni? Ker po zakonu (ZVPot, 20. ?len, 1. odstavek) pi?e, da ?as 45 dni te?e od "od dneva, ko je dajalec garancije oziroma poobla??eni servis prejel zahtevo za brezpla?no odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka". Se pravi od takrat, ko pokli?e, da zadeva ne dela. In ?as ?akanja na servis (?e pokli?em v ponedeljek in me na servis naro?i v petek je to 4 dni). Bi ?lo to skozi?

 

?teje se ?e je avto ves ta ?as bil na servisu, ker pa je bil pri tebi in si ga lahko uporabljal (kolikor je pa? ?lo) se to ?al ne ?teje.

 

Druga? pa ne obupat - nej ga dajo v Avstrijo na servis, ?e sami niso sposobni odpraviti napake.

33112_1.png

Napisano

Problem je samo to, ko ti novga avta (modela) pod nobenim pogojem ne bojo dal, ne zdi pa se mi slaba ideja, kot ti je nekdo ?e predlagu, da jim ga da? v ra?un, pa dopla?a?, magari staro za staro ?e majo, pa naj se sami pol ukvarjajo z njim - profesionalno, no? in dan, mamujimjebm! <_<:danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Suicidal, preberi tisto kar sem ti na prvi strani napisal. Upam da ima? vse shranjene papirje in ra?une kaj so ti ?arili po avtu. Tebi dajo avto po enmu dnevu ampak napaka ni odpravljena, se pravi niso ni? naredili. Tole kar sem ti napisal na prvi strani mi je govoril na? pravnik, kateri ima tudi odvetni?ko pisarno v LJ.

 

Evo ?len in tvoj avto ne deluje brezhibno in tudi iz servisa ne dobi? brezhibnega:

 

?e je prodajalec kak?nega stroja, motorja, kak?nega aparata ali drugih podobnih stvari, ki sodijo v tako imenovano tehni?no blago, izro?il kupcu garancijski list, s katerim proizvajalec jam?i za brezhibno delovanje stvari v dolo?enem ?asu, ?teto od njene izro?itve kupcu, stvar pa ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva tako od prodajalca kot tudi od proizvajalca, da jo v primernem roku popravi ali, ?e tega ne stori, da mu namesto nje izro?i stvar, ki brezhibno deluje.

Napisano

No zdaj pa ?e dokon?aj ta ?len, kjer je nato dolo?en tudi rok in ta rok je 45 dni. Njegov avto ne bo bil na servisu skupaj 45 dni, da bi bil upravi?en menjave. Brez skrbi, da bodo naredili tako, da ne bo.

 

?tos je namre? v tem, da bodo zadevo popravljali dokler jo ne popravijo, kar so dol?ni po zakonu. Opcija bi bila kve?emu, da da avto v ra?un in vzame nekaj drugega.

33112_1.png

Napisano

No zdaj pa ?e dokon?aj ta ?len, kjer je nato dolo?en tudi rok in ta rok je 45 dni. Njegov avto ne bo bil na servisu skupaj 45 dni, da bi bil upravi?en menjave. Brez skrbi, da bodo naredili tako, da ne bo.

 

?tos je namre? v tem, da bodo zadevo popravljali dokler jo ne popravijo, kar so dol?ni po zakonu. Opcija bi bila kve?emu, da da avto v ra?un in vzame nekaj drugega.

 

Pa valjda je ?e kak drug na?in.Ker,?e je to edina opcija(da mora? dat noter skoraj nov avto in dodat 20000 ? za novega) bi na sucidialovem mestu v velikem loku ob?el znamko Mazda.

Tudi,?e smo ljubitelji Mazd to ne bi bil noben na?in.Jaz vsaj ne bi tako naredil. :whatever:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.