Skoči na vsebino

Mazda 3 & Toyota Auris

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ce ne mislis pospesevat (torej konstantna voznja po ravnini) je cist ok, ce mas v najvisji prestavi.

In noben avto ne bo "jamral" zaradi tega...

pri 1000rpm imajo vecina v 5. prestavi okol 40-50km/h

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • Odgovori 73
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

ce ne mislis pospesevat (torej konstantna voznja po ravnini) je cist ok, ce mas v najvisji prestavi.

In noben avto ne bo "jamral" zaradi tega...

pri 1000rpm imajo vecina v 5. prestavi okol 40-50km/h

 

Za diesla to dr?i, da je 1000 obratov cca 50km/h v 5 prestavi.

 

Bencinar je pa mnogo ni?je oz. tam nekje pri 35km/h. Se pravi je pri 70km/h kar zdravih 2.000 obratov v 5. prestavi.

33112_1.png

Napisano

Format - mislim,da ?e ti "konja?a" od 1.4 motorjev ustreza, pol pa? primerji 1.4 in 1.6 in ?e te 1.6 ne navdu?i, seveda vzame? 1.4, pri katerem bo po vsej verjetnosti tudi poraba ni?ja. Kolkor vidim si zelo var?en voznik, kar pomeni, da rde?ega polja tvoj avto ni videl nikoli! :danzoman:

 

Glede trgovca oz. prodajalca, pa se jaz niti ne bi preve? z njim ukvarjal, gre? pa? v sosednji ve?ji kraj, npr. v LJ regiji imamo Toyota Lov?e, pa Toyota Center, pa ?e kaj bi se na?lo, skratka jaz sigurno ne bi tja rinil, kjer nikakor ne odstopajo in pri katerih ni kupec - kralj! :P

 

Je pa stvar taka, da glede na to, da si vpra?al za mnenje med Mazda?i, si dobil ?e precej objektivno mnenje glede nakupa, ne pa zgolj dviganje v vi?ave lastne znamke, ter teptanje konkuren?ne! :ouje:

 

P.S. - Boss, se zelo strinjam s tvojim predlogom, a naj pa? vsak vozi kar mu ustreza najbolj! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Format - mislim,da ?e ti "konja?a" od 1.4 motorjev ustreza, pol pa? primerji 1.4 in 1.6 in ?e te 1.6 ne navdu?i, seveda vzame? 1.4, pri katerem bo po vsej verjetnosti tudi poraba ni?ja.

 

V tole mo?no dvomim, da bo bistveno ni?ja poraba. Zakaj? Te?a je prakti?no ista in 1.4 in 1200kg nekako ne gre skupaj. Medtem, ko bo 1.6 veliko la?e peljal teh 1200kg in bo? veliko la?e nalo?il potnike /kak tovor v avto in bo? vedel, da bo? brez te?av ?el v vsak klanec, vedno speljal brez te?av in sledil prometu. Govorim iz izku?enj saj imamo Fabio karavan in 1.4 motor in, ?e je avto poln komaj vle?e v klance vsaki?, ko pospe?uje? se poraba povi?a kot b imeli 1.8 ne 1.4. :blink: ?e sem odkrit glede na to, da imamo kar nekaj klanca pred domom imamo porabo preko 8 litrov najmanj?o porabo na relaciji se pa dobi okoli 7 litrov. Verjamem, da bi ime isto porabo lahko tudi z 1.6 le peljal, bi se bolj udobno.

V?asih, ko so avtomobili tehtali od 800 kg (kak Clio) do eno tono jim 1.4 in 8v ni delalo te?av, tile novi avti, natrpani z elektroniko, oja?ani zaradi varnosti so se pa tako zredili, da enostavno rabijo mo?nej?e motorje, da se normalno pelje. Vrejamem, da bo? lepo vozil ampak verjami nam, da ti ne bo ?al tiste 2 deci ve? tankati (dvomim, da je kaj dosti ve? razlike) ker se bo? peljal bistveno bolj udobno z manj prestavljanja. ;) Ne glede na znamko avtomobila za katerega se bo? odlo?il. 1.4 dizel je pa sploh sli?ati dobra ideja.

 

Je pa stvar taka, da glede na to, da si vpra?al za mnenje med Mazda?i, si dobil ?e precej objektivno mnenje glede nakupa, ne pa zgolj dviganje v vi?ave lastne znamke, ter teptanje konkuren?ne! :ouje:

 

Res je. :bravo: O?itno so Mazda?i bolj prijazni in manj vzvi?eni kot Toyota?i. Tako ljudje, kot na servisu kar je tudi zanimiv podatek. :P
Napisano

Ne vem od kod tebi podatki ampak po uradnih specifikacijah ima Mazda 3 1.4 1190kg ali ve? (odvisno od opreme), Toyota z 1.4 motorjem za?ne svojo te?o pri 1220kg in naprej.

 

Citroen Xsara z 1.4 motorjem pa ima "le" 1020kg. To je skoraj 200kg manj oz. za la?jo predstavo je to toliko razlike kot ?e si Xaro vozil sam ali pa ste se v avtu vozili ?tirje.

 

Pa ?e to:

 

razmerje Mazda 14,7kg/KM

razmerje Toyota 12,5kg/KM

razmerje Xsara 13,6kg/KM

 

Sicer je pa res, da ?e si zadovoljen s tem in se nikoli ne spravlja? prehitevat po?asne?ev se bo? lepo peljal tudi s tem motorjem - tukaj te samo ho?emo opozoriti zdaj predno si se sploh odlo?il za nakup.

?e bi se jaz odlo?al zase in bi izbiral v tem segmentu vozil ne bi izbral ne enega ne drugega ampak bi za 13.300? dobil 1.4 motor s 109KM (11,5sekund do 100km/h) in 7 let garancije. ;) Ampak to je samo moje mnenje in bohnedej, da ga upo?teva? :hohoho:

 

 

Ravnokar sem naredil tehni?ni pregled na Xsari, podatek o te?i pa je slede?: 1116 kg in ne 1020 kg.

Masa Mazde 3 1,4 I (62kw/84KM) 1190 kg, Mazda 3 1,6I (77kw/105KM) 1190-1220 kg. Podatki od Mazde sem prepisal iz kataloga o Mazdi 3.

Napisano

Glede trgovca oz. prodajalca, pa se jaz niti ne bi preve? z njim ukvarjal, gre? pa? v sosednji ve?ji kraj, npr. v LJ regiji imamo Toyota Lov?e, pa Toyota Center, pa ?e kaj bi se na?lo, skratka jaz sigurno ne bi tja rinil, kjer nikakor ne odstopajo in pri katerih ni kupec - kralj! :P

 

Je pa stvar taka, da glede na to, da si vpra?al za mnenje med Mazda?i, si dobil ?e precej objektivno mnenje glede nakupa, ne pa zgolj dviganje v vi?ave lastne znamke, ter teptanje konkuren?ne! :ouje:

 

 

 

 

Format ti dejstvi si kar dobro zapomni ;) .

58461.png
Napisano

Jest niti 1x nisem imel problemov s stopalkami, res pa da sem iskal dobro pozicijo sede?a zelo zelo dolgo pa ?e zdej mislim da ni tako kot je potrebno.

Meni se stopalke ne zdijo preblizu:

post-288-1224654984_thumb.jpg

Napisano

Predkratkim sem bil sam v podobni dilemi. V igri je bilo nekaj ve? avtomobilov sicer. Vendar sta bila Mazda3 in Auris v o?jem izboru.

Ok. Nevem zakaj vendar je meni trgovec Toyote zelo ponosni rekel, da imajo vsi Toyotini avtomobili verigo in ne jermena in so primerjlivi z Mercedesi, BMW itd...

Pri M3 sploh ni bilo dvoma v temu kaj jo poganja ;)

 

Testna vo?nja M3 me je pripri?ala v nakup ker sem se z avtom dobesedno zlil v eno. Pri Toyoti sem imel ob?utek, da sem se vsedel v neko ?katlo. Visoko name??en menjalnik mi prepara ?ivce in celotna armatura se mi je zdela nefunkcionalna.

Na koncu je bilo tako. Salon Mazde je bil prvi, ki sem ga ?el pogledat bolj iz firbca kot pa resnega nakupa po 10ih ostalih salonih sem se vrnil v k Mazdi ;)

 

Druga?e mislm, da med dvema modeloma ni slabega...samo eden ni Mazda :P

 

Sedaj nervozno ?akam na mojo...januar 2009 :D

 

lp

nathan

Lp

Nathan

 

Blog - nathan.si

Flickr - Gallery

Napisano

sem mal iskal kaj sem takrat napisal glede vtisov :)

 

Danes sem peljal za dve uri toyoto corollo sedan 1.4dizel...

dizastr od avta

bjak

 

 

Preseneca me toyota, ker je to cist nov avto in je tok trd na avtocesti, da skoz poskakuje...neverjetno...

razlika med mazdo 3 sedan in to toyoto je k traktor pa avion...

 

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Nathan Objavljena slika

 

Jest sem ?elela vozit Toyoto (sicer Yarisko) za vozni?ki izpit, ker je japonec in naj bi bila najbolj podobna mazdi. Sicer ni bil moj stalni avto, ampak sem jo vseeno imela mo?nost enkrat peljat. In lahko re?em samo, da nisem na?la nobene podobnosti z mazdo. Sploh. :whatever:

 

Mazda Objavljena slika

Napisano

jaz sem za mazdo, ker jo imam tudi sam in sem pred nakupom tudi

cincal med toyoto. imam 1.6 motor poraba je 7,3 do 7,8 ceste se pa dr?i

kot kurba postelje. :vino:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

Primerjava zelo ustrezna! :bravo:

 

Le da Mazdi ni potrebno vsaki? pla?ati za vse njene usluge :lol: .

 

Ne pa,kdo pa jo tanka? :P

 

 

Napisano

Ne pa,kdo pa jo tanka? :P

 

 

V mislih sem imel bolj vsakodnevno zanesljivost.

Kurbe se ne hrani preden se jo nategne :hohoho::lol::hohoho: .

58461.png
Napisano

Kurbe se ne hrani preden se jo nategne :hohoho::lol::hohoho: .

 

A ja? :ne vem: Sn mislo,da du?evna hrana ?teje...... :hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Hvala za vse informacije, ki ste mi jih napisali. Vsekakor odlo?itev ne bo lahka, vendar se sedaj bolj nagibam Mazdi. Videl sem ?e nekaj slik nove 3 in od zunaj je fenomenalna. Mo?no je, da po?akam na novo 3 in se potem odlo?im za nakup. ?e kdo zasledi kaker?nikoli ?lanek ali sliko nove 3, lako da povezavo sem.

:jupiii::bravo::rispekt:

Napisano

?e se ti ne mudi, raje po?akaj, ker po slikah sode? je trojka bomba. ?e bo ?e kvalitetni preskok tak?en kot med staro in novo ?estico ne more? zgre?iti.

 

Predlagam ti, da si kupi? zadnji Avto magazin, kjer je kratek opis z nekaj odli?nimi slikami.

 

No v tem AM je tudi primejalni test kjer je med primerjancimi tudi Auris. So ga pa mo?no pograjali in da se 1.6 motor ne obnese najbolje (pre?voh - le kak?en je ?ele 1,4 :blink: ), slab menjalnik in ?voh materjali v notranjost vklju?no s ?udno namestivijo ro?ne zavore in gumba potovalnega ra?unalnika.

 

Za las je osvojila predzadnje mesto in premagala Hyundaija I30, ki je celih 4.000? cenej?i. Pa ?e to samo zaradi tega, ker je bil v I30 1,4 motor.

 

Eden od testerjev je celo zapisal, da si v Aurisu ne predstavlja mo?kega starej?ega od 50 let - ta stavek mislim, da pove vse :hohoho:

33112_1.png

Napisano

?e se ti ne mudi, raje po?akaj, ker po slikah sode? je trojka bomba. ?e bo ?e kvalitetni preskok tak?en kot med staro in novo ?estico ne more? zgre?iti.

 

Predlagam ti, da si kupi? zadnji Avto magazin, kjer je kratek opis z nekaj odli?nimi slikami.

 

No v tem AM je tudi primejalni test kjer je med primerjancimi tudi Auris. So ga pa mo?no pograjali in da se 1.6 motor ne obnese najbolje (pre?voh - le kak?en je ?ele 1,4 :blink: ), slab menjalnik in ?voh materjali v notranjost vklju?no s ?udno namestivijo ro?ne zavore in gumba potovalnega ra?unalnika.

 

Za las je osvojila predzadnje mesto in premagala Hyundaija I30, ki je celih 4.000? cenej?i. Pa ?e to samo zaradi tega, ker je bil v I30 1,4 motor.

 

Eden od testerjev je celo zapisal, da si v Aurisu ne predstavlja mo?kega starej?ega od 50 let - ta stavek mislim, da pove vse :hohoho:

 

Vozil Aurisa-bljak.To ni za nas mlade :P .

 

Boss-ne kot kvaliteten preskok med staro 6-ko in novo.Stara je bolj rockerska-?potna,nova je bolj nobel in "fina"-tipo limuzina.Tako.Da ne bo kdo mislil,da je stara za na odpad nova pa za na razstavo.

Obe sta dobri. :bravo:

 

Drugo primerjavo najdi. :P

 

 

Napisano

Va?n je da so v avtomagazinovem testu primerjal Pe?oja in Hondo za 23K?, Hyundai pa stane 13K?, in pol praujo da je bolj?i. NO ?IT ?rlok, sj je 10K? cenej?i od teh dveh :vskalo::vskalo::vskalo::vskalo::vskalo:

Keri idioti, res so omejeni v glavo.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

OK, naj ti bo ... se strinjam s tvojo primerjavo ;)

 

Sam je pa vseeno 6 let razlike med modeloma pa se to mora nekje poznati, a ne?

 

Saj bom kmalu napisal primerjalni test. :D

 

Va?n je da so v avtomagazinovem testu primerjal Pe?oja in Hondo za 23K?, Hyundai pa stane 13K?, in pol praujo da je bolj?i. NO ?IT ?rlok, sj je 10K? cenej?i od teh dveh :vskalo::vskalo::vskalo::vskalo::vskalo:

Keri idioti, res so omejeni v glavo.

 

Ja to je res, dva hyundija dobi? za eno hondo. Je pa res, da smo premajhen trg in je te?ko dobit to?no ?eleni avto (oprema, motor) za test in je vseeno tale test dobrodo?el, ker je to bolje kot bi ga sploh ne bilo.

33112_1.png

Napisano

Zakaj pol niso uzel 1.6 dizla, al pa 2.0 bencinarja (ali dizla)? Mislm kera primerjava. Najbl da naslednji? uzamejo na test Hyundaija i20 k ga poganjajo hr?ki pa ga primerjajo z omejeno verzijo Veyrona <_<

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.