Skoči na vsebino

prepucavanja v zvezi z DIESEL vs BENCIN

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

hihi... tole temo bo potrebno v kratkem omejiti ali celo zakleniti :)

 

jaz nisem prista? dizlov, pa ?eprav vozim dizla, je pa dejstvo, da se da ima vsak motor svoje prednosti, ampak zame jih ima dizl trenutno ve?... pa ?eprav klopota ko ga v?ge? :)

 

in tisto o ?altanju med prehitevanjem nikakor ne dr?i ;)

 

Zakaj pa zakleniti? :whatever:

Saj samo podajamo svoje ugotovitve in ob?utke med vo?njo.To pa ni slabo,ne?

 

 

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Jaz recimo imam diesel power zato:-ker se pod 2000 obrati skoraj ne vozim,

 

-ker manj pije,

 

-ker pri prehitevanju ne rabim ?altat v ni?jo brzino... :whatever:

 

To bi bilo to. :D

 

Ok, zakaj se ne vozi? pod 2000 rpm ? Potem posledi?no ve?krat prestavlja?, je tako ? Potem pri 80 km/h v 5. prestavi samo pohodi? in je, ja itaq.

Pa ne mi napisat, ?e se mi ne da ?altat da naj si kupim avtomatika, pa verjemi bi ga takoj samo v slovenji dobit 6ko avtomatik z 2.0 ali ve? kubiki je iluzija.Mare ti lahko pove, da smo v?eraj na poti od ljubljane do celja ?li po avtocesti tudi 1X nisem prestavil iz 5 prestave do izvoza za celje pa tudi ?e smo se peljali 40 km/h in nisem delal nobene gu?ve in me?kal samo gas in je blo.

 

Tisto ?ejo si pa kar nekam zataknte, men kuri to?no 2 litra ve? na isti releciji, raje se vpra?ajte koliko stane vliki servis pri dizlu in bencinarju, pa ?e nafta je dra?ja, da se sploh segreje v enem ?love?kem ?asu rabi imet ?e vebasto(kar je ok ?e ma? daljinca al pa tajmer da ga prej u?alta?).

 

Namig Bencinar ga sploh NIMA, ker ima verigo in takrat se menja samo sve?ke in navaden (mikro) jermen,

stro?ek cca 100? + max ura dela, olja ima manj, je spet cnej.

 

Ko na koncu potegnem ?rto je ists ku... al dizl al bencin, smo meni gre na jetra tisti zvok traktorja ko ga hladne za?ene? zato mam raje benz.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@KAALman:

 

Pa ne mor? te teme omejit al pa zaklent sej se nana?a na avto/motor/GORIVO :P pa ?e argumenti padajo na bencin vs diesel :D

Napisano

Yes challege! :D

 

Boss, jaz vem, ti ve?, vsi ki so kdajkoli se vsedli v dizla vejo kaj dela dizel pri 5k obratov NI?, kaj dela dizel pri 4k obratov NI? torej ti ostane dejanskih uporabnih cca. 2500-3000 obratov da naredi? kar pa? mora? narest, pri bencinarju je ta razpon 2x ve?ji, torej mislim da je ta trditev da mora? pri dalj?em prehitevanju ?altat umes kar dr?i. :ne vem:

Vem iz lastnih izku?enj (alfa 1.9 jtd)

 

Labi pravi? da bi lahko vozil v ?etrti do 180, ja to bo to! Koliko ?asa in kako :blink: Al si mogo?e bencinarja mel u misllih ko si to pisal :P

 

Da sploh ne omenjam stro?kov servisa (tako kot pravi yavar), zvoka, ob?utkov itd...

 

Aja, pa ?e ena stvar, have in mind da govorimo o TURBOdizlih in NONturbo bencinarjih.

Upa kdo primerjat NONturbo dizla z NONturbo benz., oz. TURBOdizla z TURBO bencinarjem ?zmeden?;)

 

 

He, he, I just this kind of debates! :P

Napisano

Labi pravi? da bi lahko vozil v ?etrti do 180, ja to bo to! Koliko ?asa in kako

-koliko casa: ce bi konstanto peljal potem 530km (poraba bi bla cca. 12l/100km, tank je 64l) ali pa casovno je to cca. 3 ure

 

-kako: desna noga na gasu, leva noga pociva, leva roka na volanu, desna pri sovoznici ali big meku (oboje ne gre, zal)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

-koliko casa: ce bi konstanto peljal potem 530km (poraba bi bla cca. 12l/100km, tank je 64l) ali pa casovno je to cca. 3 ure

 

-kako: desna noga na gasu, leva noga pociva, leva roka na volanu, desna pri sovoznici ali big meku (oboje ne gre, zal)

 

 

3 ure dizel na 4500-5000 obratih :whatever: (?aki ?aki, btw. a nima tudi bencinar pri takih obrati podobno porabo)

 

pozabil si dodati ?e z ?epki v u?esih oz. muziko na max. da ne sli?i? tistega hropenja pod haubo :o , ki bi verjetno samo od sebe ponehalo prej kot bi pri?el na cilj....ups. :ph34r:

Napisano

WTF mate tok prot dizlom? Nisem ?e sli?ala nobenga "dizela?a", da bi mel toooook za povedat prot "bencinarjem" v stilu benz sux ipd.

 

 

:ne vem:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Mislim,kak?en hrup na avtocesti ?zmeden? ?Edino kar sli?im pri 160km/uro je pi? vetra (ker imam SW- sani verjetno je bolj hrupno) in zvok Boss-eja z prijetno glasnostjo,ne na ful, AC/DC v zvo?nikih.

?e pa grem recimo z Pugijem-bencinarjem po avtocesti 130,moram dati radio na ful in se ne morem pogovarjat in ?e ko pridem iz avta sli?im ma?ino ?e pol ure potem,kako je hropel v vsak klan?ek.Da ne govorimo o porabi-Pugi,1.4 motor,povpre?na poraba od 8.5-9/100.Alora?

 

Vi?je od 4000 obratov je itak brez smisla ti??at 6-ko,ker ni efekta.Vse se dogaja ni?je z max. efektom. :bravo:

No,tudi pod 2000 obratov vozim-po mestu,kjer pa je ?e Labi napisal,da diesel sux.In to je res.

Pozimi pa je webasto zakon.Tudi,?e nima? tajmerja se ti po kak?nem kilometru in pol ?e segreje kabina.

 

Slabo je res mogo?e glede velikega servisa,ki je malenkost dra?ji...

 

 

Napisano

Alex malo si povr?no prebral.

 

Labi se je nekaj hvalil da bi se lahko peljal 180 v ?etrti.....to je to na kar sem repliciral ;)

 

Madmax-sej nisem ni? takega mislil. ;) Sej jaz sem napisal samo moje pozitivne izku?njez dieslom.

Itak,?e bi bil bogat bi si omislil kak?nega hudega ?portnika-bencinarja se ve.

 

V trenutni situaciji pa mi je tako bolj?e.Zame.Ne pa za vse...

 

 

Napisano

Mater sem jaz za luno, 1.4 bencinarja primerjamo z 2.0 turbodizlom ? ?zmeden?

 

Jaz sem pisal primerjavo mazdo 6 diesel in bencin, izhajamo iz tega, ker pol bi mogl primerjat non turbo dizl(sploh ?e delajo to?) z nonturbo benz. in seveda ?e oba turbaka. Pol bi blo po?teno. Sej ne da se vadim primerjajmo naprej bencinarje in turbodizle. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

.................

post-11-1225451494_thumb.gif

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

.................

 

Zrediu se bo?. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mater sem jaz za luno, 1.4 bencinarja primerjamo z 2.0 turbodizlom ? ?zmeden?

 

Jaz sem pisal primerjavo mazdo 6 diesel in bencin, izhajamo iz tega, ker pol bi mogl primerjat non turbo dizl(sploh ?e delajo to?) z nonturbo benz. in seveda ?e oba turbaka. Pol bi blo po?teno. Sej ne da se vadim primerjajmo naprej bencinarje in turbodizle. :bravo:

 

Ne,sej nisem primerjal teh dveh avtov.Samo v vednost sem dal,koliko ve? popije 1.4 benz in kako je hrupnej?i.

In sploh ne primerjam 6-k benza in diesla med seboj.Meni je bolj v?e? in primernej?i diesel tebi ba benzinc.

A ni to lepo? :D

 

 

Napisano

Yes challege! :D

 

Boss, jaz vem, ti ve?, vsi ki so kdajkoli se vsedli v dizla vejo kaj dela dizel pri 5k obratov NI?, kaj dela dizel pri 4k obratov NI? torej ti ostane dejanskih uporabnih cca. 2500-3000 obratov da naredi? kar pa? mora? narest, pri bencinarju je ta razpon 2x ve?ji, torej mislim da je ta trditev da mora? pri dalj?em prehitevanju ?altat umes kar dr?i. :ne vem:

Vem iz lastnih izku?enj (alfa 1.9 jtd)

 

Razlika je v tem, da sem ti jaz postregel s podatki (?tevilkami) ti pa govori? nekaj na pamet. Sem pripravljen narest to?no tak primerjalni test, kot si ga predlagal "prehitevanje v tretji prestavi pri 60km/h" - lahko tudi proti ajvarjevim 166KM, da bo bolj po?teno ;).

 

Mazda 6 diesel ima svojo maksimalno mo? pri 140KM pri 3.500 obratov in do 4.000 vle?e normalno tako, da so optimalni obrati med 1.800 in 4.000 kot sem napisal (2.200 obratov ampak to pomeni v tretji prestavi hitrost od 50 so 110km/h - ?e pa to ni dovolj za prehitevanje kamionov na regionalkah potem pa res ne vem zakaj si namesto Mazd raje ne kupujemo Ferrarije, Porsche in Lambote.

 

Labi pravi? da bi lahko vozil v ?etrti do 180, ja to bo to! Koliko ?asa in kako :blink: Al si mogo?e bencinarja mel u misllih ko si to pisal :P

 

Da sploh ne omenjam stro?kov servisa (tako kot pravi yavar), zvoka, ob?utkov itd...

 

Zaradi predpisov in gostote prometa se tudi na AC-jih 99% ?asa ne moremo voziti ve? kot 130-140km/h kar za primerjavo pomeni pri dieslu 2.200-2.300 obratov pri bencinarju pa ?e blizu 4.000 obratov. Glede na to, da imam raje, da je motor ?imbolj tih je pri tej hitrosti diesel veliko bolj prijazen za u?esa kot bencinar. Kar se pa servisov ti?e pa dr?i, da je veliki servis bistveno dra?ji pri Mazdi, ker ima ?e vedno jermen. Novi diesel 2.2 bo imel verigo ampak bo ?al verjetno postregel s 185KM, kar ga bo vrglo v najvi?ji razred pri registraciji tako, da verjetno ne bo ravno prodajni adut. Pri tem bo veliki servis skoraj enak bencinskemu.

 

 

Aja, pa ?e ena stvar, have in mind da govorimo o TURBOdizlih in NONturbo bencinarjih.

Upa kdo primerjat NONturbo dizla z NONturbo benz., oz. TURBOdizla z TURBO bencinarjem ?zmeden?;)

He, he, I just this kind of debates! :P

 

Stara zgodba - govorimo o avtih, katere lahko kupi?, ko gre? v salon in ne v nekaterih imaginarnih Turbobencinarjih, ki bi delali ?talo, ?e bi vsaj serijsko obstajali.

 

Lahko pa povem samo to, da je mene Audi A4 1.8T (150KM) razo?aral saj od tistega tako hvaljenega turba ni bilo niti T - OK, mogo?e je bil kriv quattro pogon, da mu je vzel vso ?ivost. :ne vem: No takrat sploh ?e nisem imel Mazde in sem bil na Kijinih atmosferskih bencinskih 116KM pa skoraj nisem ob?util, da bi bil turbobencinc tak zakon, kot se klele predstavlja.

33112_1.png

Napisano

Hmm tale test bi rad videl B)

Malce sem pregledal teste mazde 6 2.3 in mazde 6 cd143, obe sta kar blizu:

mazda 6 2.3

Pospe?ki (s) 0-100 km/h: 9,0s

1000m z mesta: 30,3 (178 km/h)

Pro?nost (s)

50-90 km/h: 10,0 (IV.)

80-120 km/h: 12,8 (V.)

Najve?ja hitrost: 213 km/h (V. prestava)

 

mazda 6 cd143

Pospe?ki (s) 0-100 km/h: 9,3s

1000m z mesta: 30,5 (173 km/h)

Pro?nost (s)

50-90 km/h: 6,9/13,3s (IV./V.)

80-120 km/h: 8,5/13,4s (V./VI.)

Najve?ja hitrost: 206 km/h (VI. prestava)

 

Glede pro?nosti je pomojem fer primerjava pri dizlu v prestavi vi?je saj ima konec koncev tudi eno prestavo ve?.

Vir: avtomagazin

 

Zgleda da ne govorim nekaj na pamet. :whatever:

 

 

Kar se pa imaginarnih serijskih turbobencinarjev ti?e pa: ever heard of FSI, MPS, STi, EVO itd. kratice. :ne vem:

 

Dej no Boss, you can do better than that! :P

Napisano

ja no boss...

a vidis kok je dizel zanic...v primerjavi z 2.3 bencinarjem ima vecnih 0.3 sekund zaostanka do 100km/h in neskoncnih 0.2s do enega kilometra...

 

brezveze da so izumili menjalnike, zakaj bi ga imel ce se lahko peljes v 6. prestavi iz 50km/h do 200km/h brez saltanja...kr neki

naj kr ukinejo menjalnike za bencinske avte, saj ce imas bencinraja ni treba saltat

 

kar se tice MPS, STi, EVo pa si mal mim brcal, ker se taki avti ne primerjajo z dizli (lahko pa das npr. za foro primerjat enega bmw 335d in kaksen Sti pa bomo vidli rezultate)

 

drugace je prihodnost v T FSI in T-jet (se pravi bencin majhna kubatura in turbo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

 

kar se tice MPS, STi, EVo pa si mal mim brcal, ker se taki avti ne primerjajo z dizli (lahko pa das npr. za foro primerjat enega bmw 335d in kaksen Sti pa bomo vidli rezultate)

 

drugace je prihodnost v T FSI in T-jet (se pravi bencin majhna kubatura in turbo)

 

 

Ja res je Labi 2.0 turbobencinarji se ne primerjajo z 2.0 turbodizli, tuki se pa ?isto strinjam z tabo.......ker primerjave enostavno ni.

Napisano

drugace je prihodnost v T FSI in T-jet (se pravi bencin majhna kubatura in turbo)

 

To sem ?e nekaj postov nazaj napisal, samo ne v kraticah.

 

Razlika je v tem, da sem ti jaz postregel s podatki (?tevilkami) ti pa govori? nekaj na pamet. Sem pripravljen narest to?no tak primerjalni test, kot si ga predlagal "prehitevanje v tretji prestavi pri 60km/h" - lahko tudi proti ajvarjevim 166KM, da bo bolj po?teno ;).

 

 

Kje so dobili 166 konjev js ne vem, js jih ?e i??em. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kje so dobili 166 konjev js ne vem, js jih ?e i??em. <_<

 

daj ga meni na eno voznjo iz LJ do Dusseldorfa, jih bom takoj najdu :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

daj ga meni na eno voznjo iz LJ do Dusseldorfa, jih bom takoj najdu :)

 

Pa ma? tako pla?o, da bo? meu za benz, baje po?re tuma? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.