Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej imam dve te?avi.

Prva je resetiranje ure v armaturki, vsaki? ko za?enem avto. Akumulator je eno leto star, tko da mi ni glih ni? jasno, Vse ostalo kar je povezano z elektroniko dela.

 

Druga stvar pa je ropot(niam pojma ?esa- nekje spredaj pri ma?ini) vsaki? ko zjutraj za?enem avto in zapeljem v ovinek. traja pa samo ene par sekund, potem pa mine.

 

?e kdo ve za kaj se gre, prosim za nasvet!

Napisano

Varovalke so vse dobre? Se je kaj ?tevec ven vzemal?

 

 

Ropot je pa lahko homokineti?ni zglob, pojdi na kak ve?ji prostor in do konca zavij najprej v eno in nato v drugo smer in se po?asi pelji, ter poslu?aj ?e ropota

Napisano

Varovalke so vse vredu(vsaj tiste ki so v kabini, ?tevca pa nisem nikoli ven jemal.

Mal sem se prejle narobe izrazu, ropot je ?e zaradi zgloba in ga mam tak namen menjat, je pa ?e neko bru?enje, ki se ravno tako zjutraj pojavlja. Nekaj so mi kolegi omenili, da je mo?no, da imam zrak v servo pumpi.

Napisano

Stalni + ima? nekje zje..., zato se ti ura skozi resetira.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Torej imam dve te?avi.

Prva je resetiranje ure v armaturki, vsaki? ko za?enem avto. Akumulator je eno leto star, tko da mi ni glih ni? jasno, Vse ostalo kar je povezano z elektroniko dela.

 

Druga stvar pa je ropot(niam pojma ?esa- nekje spredaj pri ma?ini) vsaki? ko zjutraj za?enem avto in zapeljem v ovinek. traja pa samo ene par sekund, potem pa mine.

 

?e kdo ve za kaj se gre, prosim za nasvet!

 

 

Meni je na m3-ki "brusil" zvit zavorni disk. Za uro pa poglej accu kleme, ?e so dobro pritrjene in ?e niso preve? zama??ene. Najbolje je da + in - vzame? dol, malo o?isti?, na novo gor pa dobro zategne?.

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

A kdo ve, kak?na servo teko?ina gre v mazdo mx-3 in kje jo lahko nabavim, pa kolko pribli?no je cena

 

jaz sem dolival ?isto navadno olje za servo volan, 1l stane okrog 8 EUr... mislim da

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Večino imaš prav ampak ravno zaradi tistih nekaj rezerve in še par stvari je cena višja in zato se šteje kot, da je X186 boljša in premium.... 😁😉 Ker nisem divjak sem še zaenkrat ŽIV po več kot 3 000 000 kilometrih in če bi takrat imeli G140, ko sem kupoval cx-30 bi jo verjetno tudi jaz kupil. Gledal bi z vidika, da sem prej imel 3ko G120 2.0 potem bi pa imel 140 in 2.5 motor z več navora kar bi za mene bilo dovolj in še preverjen motor-dino.... (Če bi bila 2k€ manj kot je bila moja za 26k€)   Sedaj pa imam biser od motorja s katerim sem zelo zadovoljen in kolikor sem obveščen do 150kkm do sedaj ni bilo večjih težav..... 
    • Telefon nima tolk veze... vazna je SIM kartica, ki je vstavljena ... 
    • Razni nezakoniti posli zahtevajo tudi hitro menjavo telefonov ... čisto slučajno sem pomislil ... 😃
    • Nikjer v članku pa nisem zasledil, kje imajo "naftne vrtine", iz katerih bodo "tankali" vse te avtomobile in koliko ogljikovega dioksida na kilometer bodo imeli, če se še to upošteva. Bodo imeli manj kot 84g?
    • Mene je tudi minlo, ko sem prebral povečanje evropske proizvodnje baterij. Če pa edina firma propada.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.