Guest BrainLess Napisano 26. januar, 2005 Prijavi Napisano 26. januar, 2005 Ste ?e razmi?ljali za tunning glede pospe?kov! Kdo pa ni?! Najbolj?a re?itev (vsaj po mojem) je bru?enje vztrajnika! Seveda ne sme? pretiravat, da se pa motor v praznem teku ne zaganja pa je potrebno tudi vztrajnik centrirat! Ma kdo ?e kak?ne prakti?ne izku?nje z tem, kak?ne probleme in kak?en riziko je za motor? Citiraj
cresh Napisano 26. januar, 2005 Prijavi Napisano 26. januar, 2005 Ste ?e razmi?ljali za tunning glede pospe?kov! Kdo pa ni?! Najbolj?a re?itev (vsaj po mojem) je bru?enje vztrajnika!Seveda ne sme? pretiravat, da se pa motor v praznem teku ne zaganja pa je potrebno tudi vztrajnik centrirat! Ma kdo ?e kak?ne prakti?ne izku?nje z tem, kak?ne probleme in kak?en riziko je za motor? Kmal si bom dal tut laj?at vztrajnik. mam par frendov ki so si to ?e dal, jih pa ?e nism spra?eval kako pa kej. Citiraj GARAZA DOMA: Black RX-8 & Black CIVIC VTI TURBO
Guest BrainLess Napisano 28. januar, 2005 Prijavi Napisano 28. januar, 2005 Res nimate izku?enj s tem? No, kolega si je na bemfi 320 dal vztajnik zbrusit za (kar sem sli?al) 8 kg! Baje je mislil poletet .......... no kar ga je na koncu v totalko spravo! Citiraj
torstorm Napisano 30. januar, 2005 Prijavi Napisano 30. januar, 2005 samo z la?jim vztrajnikom je te?ko speljati, prosti tek mora? malo zvi?ati.Neudobno za po mestu, se ne spla?a edino ?e ma? avto za dirke. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Mazda323 Napisano 30. januar, 2005 Prijavi Napisano 30. januar, 2005 Debata o tem na http://www.hondaclub-si.com/forum/viewtopic.php?t=8435 Pa baje da se z la?jim vztrajnikom ?isto normalno speljuje.... Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 3. februar, 2005 Prijavi Napisano 3. februar, 2005 Ko bom imel spet 2 avta, bo na enemu odmontiral vztrajnik in kuplungo in naredil preizkus. Druga?e pa topic na hondinem forumu trga gate, nekateri res nimajo pojma, drugi no?ejo (ali pa neznajo) povedat in razlo?it delovanja ?tiritaktnega motorja in taktov za v katarem je vsak cilinder (in ventili) v dolo?enem polo?aju glavne gredi. Sej ne mislim, da so udele?eni kakorkoli neumni, samo glede na napisano pa tako delujejo, tudi jaz NE vem vsega, samo ob branju pa se mi je zazdelo da nimam pojma in da niti ne vem ve? kaj je to odmi?na gred. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
zoranwagen Napisano 1. marec, 2005 Prijavi Napisano 1. marec, 2005 Res nimate izku?enj s tem? No, kolega si je na bemfi 320 dal vztajnik zbrusit za (kar sem sli?al) 8 kg! Baje je mislil poletet .......... no kar ga je na koncu v totalko spravo! Sory za 8 kg pa res nemorem vrejt...pomoje vztrajnik nima tolko...?e me spomin ne vara je alfin mel 9,5kg pa smo ?li za dve kili dol...men je blo na za?etku te?je speljevat...dokler se ne navadi?...pridobi? nekaj v prvih treh prestavah...potem pa celo izgubi?...pa pazi kdo ti bo delal!!! Jest osebno tega nebi ve? po?enjal so druge bolj?e variante za pridobivanju mo?i! Citiraj
Guest BrainLess Napisano 1. marec, 2005 Prijavi Napisano 1. marec, 2005 Kaj pa priporo?a?? S ?em ima? izku?nje in kaj se v resnici obnese? (no, pa na denar je tudi treba gledat)! kaj je po tvojem najbolj?a varianta? p.s: glede kg pa: ne vem, tak sem sli?al!?! Citiraj
zoranwagen Napisano 2. marec, 2005 Prijavi Napisano 2. marec, 2005 Kaj pa priporo?a?? S ?em ima? izku?nje in kaj se v resnici obnese?(no, pa na denar je tudi treba gledat)! kaj je po tvojem najbolj?a varianta? p.s: glede kg pa: ne vem, tak sem sli?al!?! Hmmm....zdaj se pogovarjamo o turba?ih al o sisa?ih??? O sisa?ih vem presneto malo! Tam je moj nasvet...montirat turbino...kar pa za manj kot 1 mio ne uspe?! Za bolj?e pospe?ke je v?asih ?e dovolj, da se vzamejo felne eno col manj?e...to so take, ki dajejo finese, ?e pa res misli? kaj pametnega nardit pa to stane dinarje! Saj vztrajnik lahko olja?a? sam to nardi?, ko si ?e ostale bolj o?itne mo?nosti iz?rpal! Citiraj
din Napisano 2. marec, 2005 Prijavi Napisano 2. marec, 2005 Ko bom imel spet 2 avta, bo na enemu odmontiral vztrajnik in kuplungo in naredil preizkus. Druga?e pa topic na hondinem forumu trga gate, nekateri res nimajo pojma, drugi no?ejo (ali pa neznajo) povedat in razlo?it delovanja ?tiritaktnega motorja in taktov za v katarem je vsak cilinder (in ventili) v dolo?enem polo?aju glavne gredi. Sej ne mislim, da so udele?eni kakorkoli neumni, samo glede na napisano pa tako delujejo, tudi jaz NE vem vsega, samo ob branju pa se mi je zazdelo da nimam pojma in da niti ne vem ve? kaj je to odmi?na gred. O tistem topicu si delima enako mnenje Po besedah nekaterih je vztrajnik kot nekak?no nujno zlo in bi bilo najbolje da ga sploh ne bi bilo. Osnovna funkcija vztrajnika je, da premaguje jalove takte, vse ostale funkcije so sekundarnega pomena. Govorim na splo?no za motorje, neglede na to kje je montiran. Izku?nje Zoranwagena so mi pa najbolj realne, ne pa tako kot marsikateri na netu ho?ejo prikazat, da z laj?anjem vztrajnika samo pridobi? izgubi? pa ni?. Tudi moje mi?lenje je, da ko ve? nima? kaj, se spravi na laj?anje vztrajnika Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 12. marec, 2005 Prijavi Napisano 12. marec, 2005 Pomoje je najbolj? zamenjat motor z najmo?nej?im kar jih lahko !!!varno!!! vgradi? v avto potem pa naprej razmi?lja? in tuhta? in financira?. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.