Skoči na vsebino

Prihajajo?i 2.2 litrski dizelski motor

Ustvari kratki URL


Carr

Priporočeno sporočilo

Pozdrav vsem.

 

Kot vemo, spomladi prihaja nov 2.2 litrski dizelski motor. Pred kratkim sem v Dnevniku bral prvi test, ki so ga opravili evropski novinarji v ?paniji z Mazdo 6 Sport z 2.2 litrskim dizlom (163KM). Poleg te mo?i bosta na voljo ?e 125KM in 185KM.

V glavnem so ocene dobre, motor pa ima nekako vse odlike, ki jih ima tudi sedanji 2.0 dizel (pro?nost, visoka potovalna hitrost, majhna glasnost...). Re?eno je bilo, da gre nekako le za prostorninsko predelavo sedanjega motorja. Poraba je bila seveda vi?ja kot obljublja tovarna, a ?e vedno menda ugodna (to?ne ?tevilke se pa ne spomnim). Bo pa prvi dve leti motor izpolnjeval le Euro 4 ekolo?ki standard (in ne Euro 5). O kak?ni nadgradnji ali spremembi famoznega DPF-a nisem zasledil ni?esar.

 

Toliko se zaenkrat spomnim.

 

LP A

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kak?en je pa pol sploh smisel novega motorja :ne vem:

 

Da ne bo na koncu tako da bo to isti motor za vse tri razrede mo?i in bo mo? omejena le z elektronika.

Za mazdo je ceneje, ker bo imela samo en motor in ne treh razli?nih. Bo? kupil naj?ibkej?ega in ga lepo ?ipiral na 185 konjev, ?e bo tako :bravo:

?e za novo Mazdo 2 mi ni jasno kak?na je razlika v 1349 ccm motorjih, vsaj iz karakteristik nisem na?el nobenega razli?nega tehni?nega podatka razen KW. Eden ima 55KW, drugi pa 63KW, ?e te?a in mere motorja sta enaka. :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej pri Mazdi se niti ne ve, kateri motor je notri... nobenega napisa ni zadi ... :P

 

s tem zgleda se morajo "hvaliti" le lastniki VW-jev, Audijev, BMW-jev in Me?k. :ne vem:

 

?e kdo rabi naj samo pove bomo zrihtal. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no jaz sem bral ,da spremembe so in to bistvene, tam kjer to ?teje, torej na vbrizgalnem sistemu,

ve? lukenj na ?obah,vi?ji tlak vbrizgavanja , pa tudi dpf ima neko kerami?no prevlek ,zaradi katere bo la?je ?i??enje in kaj vem kaj ?e..

nekaj ?e mora bit bolje, ne morejo bit konkuren?ni takole po starem naprej..

sicer pa ,vse bomo po?as izvedeli... :)

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Blond,..zakaj pol niso po?akal z novim modelom, da bi dal motorje nove not? Al pa pohitel z motorji? :ne vem:

 

 

zato ,ker je pa? treba do konca prodat in izkoristit do zadnjega ?e uveljavljeno tehnologijo...

 

najprej navle?jeo nove kupce z novo pleharijo, in starimi motorji , to encajt prodajajo,

ko za?ne prodja padat , vstavi? nove motorje in ,evotigana,ima? spet vro? sodoben konkuren?en izdelek

in so spet tu novo zagreti kupci ...?ist simpl .

 

kapitalizem ,kajmore? <_<

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Blond,..zakaj pol niso po?akal z novim modelom, da bi dal motorje nove not? Al pa pohitel z motorji? :ne vem:

 

Dostikrat je tako, da najprej uporabijo preverjene motorje tud v novih modelih. Je manj mo?nosti, da bi ?lo ?e na za?etku kaj zelo narobe in dovolj ?asa, da stestirajo kako se bo nov motor obna?al v novem avtu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no jaz sem bral ,da spremembe so in to bistvene, tam kjer to ?teje, torej na vbrizgalnem sistemu,

ve? lukenj na ?obah,vi?ji tlak vbrizgavanja , pa tudi dpf ima neko kerami?no prevlek ,zaradi katere bo la?je ?i??enje in kaj vem kaj ?e..

nekaj ?e mora bit bolje, ne morejo bit konkuren?ni takole po starem naprej..

sicer pa ,vse bomo po?as izvedeli... :)

 

Kot jaz vem, ima ?e sedanji sistem kerami?no podlogo na katalizatorju, kjer izgorevajo saje ob ?i??enju... <_<

O?itno pa bo razlika med vsemi tremi mo?mi res le v elektroniki. Tko da, prihodnji kupci, vsi napise na avto, da ne bomo zamenjali koga s 125KM s tistim s 185KM... Nek se vidi... :P

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

post-483-1227793172_thumb.jpg

Novi motorji so okoljsko naravnani. Kaj ve? drugi?

 

 

Kaj pa vem :ne vem: . Menda so ravno okoli tega velika razo?aranja zaradi neizpolnjevanja Euro 5 standarda. Ve?ina novih in prihajajo?ih motorjev izpolnjuje petico. Je pa res, da ni vse v Euro standardu... :ne vem:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss preberi si TU o novem motorju.

Gre za nekaj pomembnih izbolj?av, ki omogo?ajo zelo ?iste izpu?ne pline. Ena od teh je nov kataliti?ni DPF, ki rabi manj dodajanja goriva za povi?anje temprature. Regeneracija ne bo tako zahtevna in predvideva se enaka poraba goriva kot pri tvoji varianti, kljub 185KM in 40Nm navora.

 

Mogo?e bo praksa pokazala, da ni vse tako ZUM-ZUM, kot se hvalijo, vendar obeti so dobri, enaka poraba goriva, kot pri sedanji verziji 2.0 5,6 l/100km. Tudi, ?e bo 7, bo pri tej mo?i dobro.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdaj pa le ?e vso to tehnologijo vr?ejo v kakega 1.6 dizla z bolj zemeljsko mo?jo, da ne bodo kupci obubo?ali ob registraciji. :P 185hp pa? ne rabi vsak. :whatever: Moj fotr jamra ?e ker ima Mazda 90hp ko je treba registrirati ker no?e dojeti, da so avti vedno te?ji in rabijo ve? konjev, da se udobno peljejo. :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.