Mraušk Mčk Napisano 30. november, 2008 Prijavi Napisano 30. november, 2008 Sem pa mel sre?o, ker ma kombi mo?en aku, da je lahko sprejel brez posledic tolko amperov elektrike. Po moje amperov ni sprejemal pa? pa jih je oddajal . Zabijanje cagarjev na merilnikih je znak, da je aku slab. Vsaj pri ?estki je tako. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
adormi11 Napisano 1. december, 2008 Prijavi Napisano 1. december, 2008 Po moje amperov ni sprejemal pa? pa jih je oddajal . Zabijanje cagarjev na merilnikih je znak, da je aku slab. Vsaj pri ?estki je tako. Ko je traktor ?tartal, je za?el elektriko oddajat. Kombi je bil takrat star pol leta, zabijanje cagarjev pa je bilo zaradi tega, ker je elektri?na napetost izredno padla, pol ko pa je traktor v?gal, pa je napetost spet izredno narastla in je zmedlo ra?unalnik. Vezano pa sem imel seveda narobe vse na akumolator- plus na plus in minus na minus. ?e bi vzel maso od drugje, do te prenapetosti nebi pri?lo. Citiraj
Sirius Napisano 2. december, 2008 Prijavi Napisano 2. december, 2008 Ko sem omenil nevarnost, sem imel v mislih sodelavca, ki je na tipotu skuril ra?unalnik, ko je pomagal akumulatorsko omaganemu roverju 416. Eksplozije so redkost, vendar niso izklju?ene. Se spomnite pokalnega plina iz osnono?olske kemije? Vodik + zrak (pomemben je O2) je v dolo?enem razmerju eksploziven, zato so iskre v bli?ini akumlatorja neza?elene. Akumulatorji brez vzdr?evanja niso nepredu?ni in niso izjema glede varnosti. Pri odklopu pomo?nega vozila po uspe?nem zagonu pa strokovnjaki priporo?ajo pred tem vklop velikega porabnika, da ne bi kaj skurili zaradi tokovnih ?okov. Tovrstne nesre?e so zelo redke, vendar ni narobe, ?e smo pri teh opravilih nekoliko bolj oprezni zaradi prisotnosti kisline. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mraušk Mčk Napisano 2. december, 2008 Prijavi Napisano 2. december, 2008 Aku lahko spravi? v prafaktorje tudi druga?e. V ?asu osamosvojitvene vojne je na dvori??u mojega strica mo?no po?ilo. Doma?i so pritekli ven pogledat, ?e se pred njihovimi vrati odvija vojna, pa ni bilo ni? od tega. Le stric je ?raufal svojega starega golfa in po pomoti odlo?il klju? na akumulator. Zanimivo, da o?i ni imel po?kodovanih, le pordelo ko?o po eni strani obraza . Pa ?e ena, ko ni ni? po?ilo. Pospravljali smo prireditveni prostor po tekmi v lednem plezanju in metali vso mogo?o kramo na traktorsko prikolico. Na prakti?no polni prikolici je ?epel tavelik traktorski akumulator, na njem na eni klemi 2kg precej znucana plinska jeklenka za kampiranje, za tadrugo jeklenko je bil prostor le ?e zraven na drugi klemi akuja. Tik preden smo na aku polo?ili tadrugo jeklenko - smo jo imeli ?e na robu prikolice - so nam "proradili klikerji" in ni bilo ognjemeta . Tole je bilo mal ?e pomnite tovari?i . Danes se eksplozije dogajajo kak?nim doma?im mojstrom ali modelarjem z li-ion celicami. Le te nikakor ne prenesejo, ?e pred polnenjem na polnilcu nastavi? napa?no ?tevilo celic, ki jih polni?. Lp M Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
YavarYe X6V6 Napisano 2. december, 2008 Prijavi Napisano 2. december, 2008 Itaq je sedaj ?as petard in pokanja. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Marija Napisano 2. december, 2008 Avtor Prijavi Napisano 2. december, 2008 sam tale slikca z akumulatorjem je pa fajn.. si jo bom sprintala, da namo spet "pametni" naslednji? ko bomo o?ivljali... sam tok za info.... varovalka stane dobrih 30? tolk o miklav?evem "bliskanju". lpm Citiraj
Boss Napisano 2. december, 2008 Prijavi Napisano 2. december, 2008 To ni ni?... predstavli si da bi ?el avto na servis, kjer bi najdel ?e ene 5 zadev, ki so jih "morali" zamenjat pa ?e servisne ure po draguljarski tarifi bi ti ra?unali. Si upam trdit, da bi bila cifra tam nekje bliz 150?. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.