Skoči na vsebino

Tribute ne mrdne niti mal ne

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Zivjo!

 

Rabim eno pomo?, mislm moj fotko jo rabi.

Avto je pustil v garazi, klju? v avtu pa na on (ni ga nazaj obrnil).

Ko je po nekaj urah ?el nazaj v avto ta ni dal od sebe NI?.

Popolnoma ni?, niti opozorilni ?migavci ne delajo...

 

Akomulator sva probala neki z mojim o?ivljat sam avto je MRTU. :blink:

 

Kaj mu je naresti?? Ma kdo kako idejo?

 

Hvala vam za vse nasvete!!!!!

 

lp Marija

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako sta probala? A s klemami?

 

Da se izogneta, kak?nem kratkem stiku v acumulatorju odklopta starega in dejta tistega iz tvojega avta.. kontakte je treba dobro o?istiti in dobro privit vijake ?e predno sprobata delovanje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zivjo!

 

ja s klemami sva ga biksala

pa tud isker ni mankal :rispekt: A JE TO varjanta :blink:

 

ni?, fotko je zgruntu, da ma ze 7 let star akumulator in da pa MOGO?E se je skuru.

greva jutr po novega. zdej ga gre pa mal pomert kok ma ?e not. ne vem zakaj tega ?e prej ni naredu...

 

lpm

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zivjo!

 

ja s klemami sva ga biksala

pa tud isker ni mankal :rispekt: A JE TO varjanta :blink:

 

ni?, fotko je zgruntu, da ma ze 7 let star akumulator in da pa MOGO?E se je skuru.

greva jutr po novega. zdej ga gre pa mal pomert kok ma ?e not. ne vem zakaj tega ?e prej ni naredu...

 

lpm

 

Kjer so iskre ima vatre. ;)

Ne,po mojem je lahko akomulator.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vzemita akumulator ven iz Tributa in dajta noter za test drugega, pa? ga izpulta iz drugega avta in ga priklopita na original kleme brez nekih kablov in ostalega sranja, pa bo kresnil za ?alo.

 

Star akumulator se je tako spraznil da je za v kanto, kert so pri?le plo??e v celicah v stik, sicer je pa dolgo delal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A JE TO se nadaljuje... :rispekt:

 

Mamo zdej novi akumulator (stari je biu res mrtu!).

No, zdej je akumolator not, ampak avto ne mrdne...

a je mogoce pr teh tanovih avtih kaka "zapora" ?troma, al pa kej takega?

 

A sploh da kak znak?A mogo?e sploh zavergla ali pa prav ni?? :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne mrdne, ne vergla, ne hupa, ne ?miga.... mrtu!

 

Ja ne vem,no.Jaz sem menjal tudi kak mesec dni nazaj baterijo,pa je iz prve zaveglal,da je skoraj havbo dol

snelo.Se pravi,da ni nobenega trika pri menjavi le-te. :ne vem:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne poznam sistema blokade na na tribute, vendar po navadi ne more? zamenjati akumulator in takoj v?gati. Sumljivo je to, da ni? ne deluje. V najslab?em sta nekaj skurla s klemami.

 

?e je kontakt. Zaprita vrata in dvakrat zaklenita in odklenita z daljincem. Ponavadi to deblokira alarm, in potem lahko zavergla?.

Veliko sre?e.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne poznam sistema blokade na na tribute, vendar po navadi ne more? zamenjati akumulator in takoj v?gati. Sumljivo je to, da ni? ne deluje. V najslab?em sta nekaj skurla s klemami.

 

?e je kontakt. Zaprita vrata in dvakrat zaklenita in odklenita z daljincem. Ponavadi to deblokira alarm, in potem lahko zavergla?.

Veliko sre?e.

 

Jaz imam tudi montiran alarm in ni potrebno prav ni?esar resetirati.Razen nastavitve na avtoradiu in voznikova ?ipa ne gre iz prve avtomatsko dol.To hitro re?i?.Druga?e pa mora u?gati iz prve.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ammmmm kaka ideja kje je taglavna varovalka?? a jih ni mal ve? kot sam ena?

 

Najve?ja v motornem prostoru, nanjo je privit (+) kabel ki gre iz akumulatorja.

Ponavadi ima navsaki strani ima eno matico na 8 ali 10 klju?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro sta jo odnesla.

Iskrenje, ki si ga omenila pri spajanju dodatnega akumulatorja ni dobro.

 

Vrstni red spajanja pomo?nega akumulatorja je tak, kot je prikazano na skici:

Apost-483-1228034037_thumb.jpg

 

Pri ?emer je A akumulator avtomobila, ki potrebuje pomo?. B je pomo?ni akumulator, C je masa na avtomobilu. Ko pa v?ge, je vrstni red odklapljanja obraten.

 

Znanec je skuril ra?unalnik na avtomobilu, s katerim je posku?al pomagati "mrtvemu".

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je en akumulator prazen id drugi poln je ?isto normalno da pride do iskrenja, saj so dolo?eni porabniki ?e vedno "vklopljeni", tudi ?e so samo vrata odprta, lu?ka na stropu rabi elektriko in ko damo kleme z polnega akumulatorja na praznega, se vedno zaiskri.

Zaporedje pa ni nevem kako pomembno, samo da (+) pove?e? prvi in pol ?ele (-) in to je to nima veze ali prej na praznega ali na polnega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Smisel priklapljanja v tem vrstnem redu je le ta, da lahko minus priklopi? kamorkoli na maso avta ... najbolj na kak "gol" vijak na motorju, kjer bo imel dober kontakt. Ravno zaradi iskrenja ni ravno priporo?ljivo, da se minus priklopi direkt na minus od slabega akumulatorja. Isto velja seveda, ?e bi plus priklopil na koncu samo za plus pa sploh ni druge alternative kot direktno na sam akumulator.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Akumulator je lahko krasna bomba. Pri delovanju se spro??a vodik, plin, ki je med vsemi plni najbolj eksploziven in ?e pri akuju odprtega tipa s klemami kre?e? iskrice, lahko dobi? kislino in svinec v faco. Pred mnogimi leti je pri nas v slu?bi nekdo pod mizo svetil s fajrcajgom, ko je preverjal nivo elektrolita v akuju za pomo?no napajanje. In cel aku je razgonilo v prafaktorje.

 

Pri priklju?itvi kablov za v?ig se vedno zaiskri, ko priklopimo ?e zadnjo klemo - ?e zaradi tega, ker prazen aku potegne tok iz polnega. Zaradi tega je pomembno tak?no zaporedje, da je zadnja klema, ki jo priklju?imo, minus in to nekje na maso ki ni ?isto zraven akumulatorja. Zdaj, kolk so zaprti akuji zaprti oz. kako nekateri zgledajo, da so zaprtega tipa, pa niso, je te?ko re?i. Previdnost je vedno na mestu.

 

Lp M

 

P.S. Prav danes sem v slu?bi ob pol petih zjutraj na kable v?igal na?o te?ko konjenico - 16 let starega nissan patrola :bravo: .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta ?ist nedol?na stvar, pri o?ivlanju akuja se lahko kon?a v ekstremnem primeru celo z eksplozijo akumolatorja.

Jaz sem enkrat pomagal s kombijom ?tartat en traktor in ko je traktor ?tartal, je nazaj v kombi pri?lo tolko elektrike, da mi je zje....lo ra?unalnik (ko sem dal kontakt so bli vsi kazalci na full- 6500 obratov, temperatura na rde?em, poln tank, ABS lu?ka je gorela in lu?ka za airbage je svetla). Pol sem pa odkopo aku in ga nazaj priklopo, pa je vse blo dobro. Sem pa mel sre?o, ker ma kombi mo?en aku, da je lahko sprejel brez posledic tolko amperov elektrike.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.