Marija Napisano 28. november, 2008 Prijavi Napisano 28. november, 2008 Zivjo! Rabim eno pomo?, mislm moj fotko jo rabi. Avto je pustil v garazi, klju? v avtu pa na on (ni ga nazaj obrnil). Ko je po nekaj urah ?el nazaj v avto ta ni dal od sebe NI?. Popolnoma ni?, niti opozorilni ?migavci ne delajo... Akomulator sva probala neki z mojim o?ivljat sam avto je MRTU. Kaj mu je naresti?? Ma kdo kako idejo? Hvala vam za vse nasvete!!!!! lp Marija Citiraj
Boss Napisano 28. november, 2008 Prijavi Napisano 28. november, 2008 Kako sta probala? A s klemami? Da se izogneta, kak?nem kratkem stiku v acumulatorju odklopta starega in dejta tistega iz tvojega avta.. kontakte je treba dobro o?istiti in dobro privit vijake ?e predno sprobata delovanje. Citiraj
Marija Napisano 28. november, 2008 Avtor Prijavi Napisano 28. november, 2008 Zivjo! ja s klemami sva ga biksala pa tud isker ni mankal A JE TO varjanta ni?, fotko je zgruntu, da ma ze 7 let star akumulator in da pa MOGO?E se je skuru. greva jutr po novega. zdej ga gre pa mal pomert kok ma ?e not. ne vem zakaj tega ?e prej ni naredu... lpm Citiraj
Alex Napisano 28. november, 2008 Prijavi Napisano 28. november, 2008 Zivjo! ja s klemami sva ga biksalapa tud isker ni mankal A JE TO varjanta ni?, fotko je zgruntu, da ma ze 7 let star akumulator in da pa MOGO?E se je skuru.greva jutr po novega. zdej ga gre pa mal pomert kok ma ?e not. ne vem zakaj tega ?e prej ni naredu... lpm Kjer so iskre ima vatre. Ne,po mojem je lahko akomulator. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 29. november, 2008 Prijavi Napisano 29. november, 2008 Vzemita akumulator ven iz Tributa in dajta noter za test drugega, pa? ga izpulta iz drugega avta in ga priklopita na original kleme brez nekih kablov in ostalega sranja, pa bo kresnil za ?alo. Star akumulator se je tako spraznil da je za v kanto, kert so pri?le plo??e v celicah v stik, sicer je pa dolgo delal. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Don Napisano 29. november, 2008 Prijavi Napisano 29. november, 2008 Ne da bi hotu temo smetit ... Moj fotr ga je imel 10 let! Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Marija Napisano 29. november, 2008 Avtor Prijavi Napisano 29. november, 2008 A JE TO se nadaljuje... Mamo zdej novi akumulator (stari je biu res mrtu!). No, zdej je akumolator not, ampak avto ne mrdne... a je mogoce pr teh tanovih avtih kaka "zapora" ?troma, al pa kej takega? Citiraj
Alex Napisano 29. november, 2008 Prijavi Napisano 29. november, 2008 A JE TO se nadaljuje... Mamo zdej novi akumulator (stari je biu res mrtu!).No, zdej je akumolator not, ampak avto ne mrdne...a je mogoce pr teh tanovih avtih kaka "zapora" ?troma, al pa kej takega? A sploh da kak znak?A mogo?e sploh zavergla ali pa prav ni?? Citiraj
Marija Napisano 29. november, 2008 Avtor Prijavi Napisano 29. november, 2008 Ne mrdne, ne vergla, ne hupa, ne ?miga.... mrtu! Citiraj
Alex Napisano 29. november, 2008 Prijavi Napisano 29. november, 2008 Ne mrdne, ne vergla, ne hupa, ne ?miga.... mrtu! Ja ne vem,no.Jaz sem menjal tudi kak mesec dni nazaj baterijo,pa je iz prve zaveglal,da je skoraj havbo dolsnelo.Se pravi,da ni nobenega trika pri menjavi le-te. :ne vem: Citiraj
Sirius Napisano 29. november, 2008 Prijavi Napisano 29. november, 2008 Ne poznam sistema blokade na na tribute, vendar po navadi ne more? zamenjati akumulator in takoj v?gati. Sumljivo je to, da ni? ne deluje. V najslab?em sta nekaj skurla s klemami. ?e je kontakt. Zaprita vrata in dvakrat zaklenita in odklenita z daljincem. Ponavadi to deblokira alarm, in potem lahko zavergla?. Veliko sre?e. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Alex Napisano 29. november, 2008 Prijavi Napisano 29. november, 2008 Ne poznam sistema blokade na na tribute, vendar po navadi ne more? zamenjati akumulator in takoj v?gati. Sumljivo je to, da ni? ne deluje. V najslab?em sta nekaj skurla s klemami. ?e je kontakt. Zaprita vrata in dvakrat zaklenita in odklenita z daljincem. Ponavadi to deblokira alarm, in potem lahko zavergla?. Veliko sre?e. Jaz imam tudi montiran alarm in ni potrebno prav ni?esar resetirati.Razen nastavitve na avtoradiu in voznikova ?ipa ne gre iz prve avtomatsko dol.To hitro re?i?.Druga?e pa mora u?gati iz prve. Citiraj
Marija Napisano 29. november, 2008 Avtor Prijavi Napisano 29. november, 2008 noup... nima kontakta in tud u?gat se no?e... eh ni?, bo fotko avtovleko v ponedeljek poklical pa bojo ze na servisu pogledal. res mi ni jasn kaj bi to lahko bilo.... Citiraj
BOBI Napisano 29. november, 2008 Prijavi Napisano 29. november, 2008 Glavna varovalka? 100% sta skurla varovalko ce stroma ni nikjer Citiraj MAZDA POWER
Marija Napisano 29. november, 2008 Avtor Prijavi Napisano 29. november, 2008 ammmmm kaka ideja kje je taglavna varovalka?? a jih ni mal ve? kot sam ena? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 29. november, 2008 Prijavi Napisano 29. november, 2008 ammmmm kaka ideja kje je taglavna varovalka?? a jih ni mal ve? kot sam ena? Najve?ja v motornem prostoru, nanjo je privit (+) kabel ki gre iz akumulatorja.Ponavadi ima navsaki strani ima eno matico na 8 ali 10 klju?. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Marija Napisano 29. november, 2008 Avtor Prijavi Napisano 29. november, 2008 oki, bomo to jutri izvajal, ker fotko je ze mal nervozno slabe vole.. uzun sneg, njega pa srbi da bi se ?u po ceucu jagat, pa more mrtvaka v garazi gledat. hvala vam za nasvete ... se mu ful pametno delam, ko mu va?e nasvete talam Citiraj
Marija Napisano 29. november, 2008 Avtor Prijavi Napisano 29. november, 2008 FANTJE BRAVO!!!! avto dela.. je bla res taglavna varovlka.v imenu fotkota se vam ful ful zahvaljujem lpm Citiraj
BOBI Napisano 30. november, 2008 Prijavi Napisano 30. november, 2008 FANTJE BRAVO!!!! avto dela.. je bla res taglavna varovlka.v imenu fotkota se vam ful ful zahvaljujem lpm ni za kaj,pa se kdaj Citiraj MAZDA POWER
Sirius Napisano 30. november, 2008 Prijavi Napisano 30. november, 2008 Dobro sta jo odnesla. Iskrenje, ki si ga omenila pri spajanju dodatnega akumulatorja ni dobro. Vrstni red spajanja pomo?nega akumulatorja je tak, kot je prikazano na skici: A Pri ?emer je A akumulator avtomobila, ki potrebuje pomo?. B je pomo?ni akumulator, C je masa na avtomobilu. Ko pa v?ge, je vrstni red odklapljanja obraten. Znanec je skuril ra?unalnik na avtomobilu, s katerim je posku?al pomagati "mrtvemu". Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 30. november, 2008 Prijavi Napisano 30. november, 2008 ?e je en akumulator prazen id drugi poln je ?isto normalno da pride do iskrenja, saj so dolo?eni porabniki ?e vedno "vklopljeni", tudi ?e so samo vrata odprta, lu?ka na stropu rabi elektriko in ko damo kleme z polnega akumulatorja na praznega, se vedno zaiskri. Zaporedje pa ni nevem kako pomembno, samo da (+) pove?e? prvi in pol ?ele (-) in to je to nima veze ali prej na praznega ali na polnega. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 30. november, 2008 Prijavi Napisano 30. november, 2008 Smisel priklapljanja v tem vrstnem redu je le ta, da lahko minus priklopi? kamorkoli na maso avta ... najbolj na kak "gol" vijak na motorju, kjer bo imel dober kontakt. Ravno zaradi iskrenja ni ravno priporo?ljivo, da se minus priklopi direkt na minus od slabega akumulatorja. Isto velja seveda, ?e bi plus priklopil na koncu samo za plus pa sploh ni druge alternative kot direktno na sam akumulator. Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 30. november, 2008 Prijavi Napisano 30. november, 2008 Akumulator je lahko krasna bomba. Pri delovanju se spro??a vodik, plin, ki je med vsemi plni najbolj eksploziven in ?e pri akuju odprtega tipa s klemami kre?e? iskrice, lahko dobi? kislino in svinec v faco. Pred mnogimi leti je pri nas v slu?bi nekdo pod mizo svetil s fajrcajgom, ko je preverjal nivo elektrolita v akuju za pomo?no napajanje. In cel aku je razgonilo v prafaktorje. Pri priklju?itvi kablov za v?ig se vedno zaiskri, ko priklopimo ?e zadnjo klemo - ?e zaradi tega, ker prazen aku potegne tok iz polnega. Zaradi tega je pomembno tak?no zaporedje, da je zadnja klema, ki jo priklju?imo, minus in to nekje na maso ki ni ?isto zraven akumulatorja. Zdaj, kolk so zaprti akuji zaprti oz. kako nekateri zgledajo, da so zaprtega tipa, pa niso, je te?ko re?i. Previdnost je vedno na mestu. Lp M P.S. Prav danes sem v slu?bi ob pol petih zjutraj na kable v?igal na?o te?ko konjenico - 16 let starega nissan patrola . Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
adormi11 Napisano 30. november, 2008 Prijavi Napisano 30. november, 2008 Ta ?ist nedol?na stvar, pri o?ivlanju akuja se lahko kon?a v ekstremnem primeru celo z eksplozijo akumolatorja. Jaz sem enkrat pomagal s kombijom ?tartat en traktor in ko je traktor ?tartal, je nazaj v kombi pri?lo tolko elektrike, da mi je zje....lo ra?unalnik (ko sem dal kontakt so bli vsi kazalci na full- 6500 obratov, temperatura na rde?em, poln tank, ABS lu?ka je gorela in lu?ka za airbage je svetla). Pol sem pa odkopo aku in ga nazaj priklopo, pa je vse blo dobro. Sem pa mel sre?o, ker ma kombi mo?en aku, da je lahko sprejel brez posledic tolko amperov elektrike. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.