Skoči na vsebino

matejmx3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vse najbolj?e ?tajerski kolega. :cheers:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

:mi pijemoo: :mi pijemoo: vse najboljse zate :cheers::cheers:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

vse naj naj!!!! :jupiii:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e dolgo ?ivel ! :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

danes mi ni lahko :D

 

Verjamem. :D Ampak se bo? ?e potrudo. :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Use naj naj dedc :bravo: :mi pijemoo: :mi pijemoo: :mi pijemoo: :mi pijemoo: :mi pijemoo:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem napisal dolg komentar zraven slik,pa je očitno izbrisalo,al kaj...🙄   Ajd-še enkrat. Gre za ogled 2TDK 09.04. ki ga je organiziral SSSLO OO-Ljubljana za aktivne strojevodje (in nekaj bivših strojevodij v penziji...da smo popolnili avtobus). Moram se zahvaliti izjemno informativnem in strokovnem vodenju in razlagi samostojnega strokovnega sodelavca za viadukte g. Ljubo Žnidar-ja-res "stručko".👌   Moram omeniti meni tehnično najimpresivnejši viadukt Gabrovica,ki so ga "sestavili" z t.i. "narivanjem". Gre za 13 elementov posamezne teže 1700ton,ki so jih enega za drugim betonirali,napenjali,armirali itd...in "v breg" in "v ovinek" z hidravliko rinili na stebre. Absolutno nor tehnični detajl je pa "pogrešek" na koncu tega 416m dolgega viadukta-pogrešek je bil 3cm...na sredi loka pa 6cm😲...glede na dimenzije in tehnično zahtevnost-absolutno noro.  
    • Mislim,da je drugi steber (z Divaške smeri) na viaduktu Vinjan. Najgloblje sidranje v "vodnjak"...planiranih je bilo 35m,a so ugotovili,da še ni dovolj trdna podlaga,in šo šli še globlje na cca 39,5m...torej steber je skoraj 40m v vodnjaku preden "pokuka" na prosto. Gre za to,da če se površinske zemeljske mase kaj premaknejo,je okoli in okoli stebra min. 2m "zraka",da se ne nasloni na steber....seveda vse redni monitoring itd....ni to,da narediš,pol pa pozabiš... Brežina se trenutno odvodnjava,sidri itd...ne vem vsega,a baje ni tak problem,in da bodo "zrihtali",kot mora biti...   Tudi ena slika prej je ista lokacija...stojimo na servisnem pokrovu "vodnjaka".
    • @robertk6 Bini doskrat kar nekam v tri krasne bluzi
    • Kje je lokacija predzadnje slike ?
    • Saj super da si resno svetoval za rdečo jaz pa sem resno napisal zakaj na , ni bilo nobenih čudnih izgovorov. Zakaj bi sploh potreboval izgovore samo povprašal sem o teh modelih Mazd in pričakoval neke pametne odgovore. Kar se pa tiče e skiroja , pa verjamem da si na ta 2km hitrejši ampak rad bi te videl po dežju, snegu in z polnimi vrečkami🤣🤣🤣
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.