Alex Napisano 5. januar, 2009 Prijavi Napisano 5. januar, 2009 Imam noter OMW in zjutraj je bilo pri nas -7°C . Da ki globalno segrevanje-mogo?e na soncu ja.Upalil iz prve,kot raketa(nov 100 Ah aku ),malo po traktorsko zaropotal in po 500 m ?e nesli?en.Mislim,da ko je tak ali ?e ve?ji mraz nima veze,kak?no diesel gorivo ima? noter-vse je isto ali malo slab?e.Kaj ?mo-globalno segrevanje pa?. Aja,dodal nek dodatek za pozimi v rezervoar.Ne vem,?e kaj pomaga ali ne. :ne vem: Citiraj
Symon Napisano 5. januar, 2009 Prijavi Napisano 5. januar, 2009 Imam Petrol 98, OMV bixxol olje, pri -9°C sem zalaufal v prvo brez kak?nih ?udnih ropotov (razen cviljenja servo jermena ) ter se odpeljal v slu?bo. Citiraj
Boss Napisano 5. januar, 2009 Prijavi Napisano 5. januar, 2009 Pa so ti premazi pametna izbira? Jaz sem kar precej bral o tem, da to ni dobro, da na dolgi rok ?koduje motorju itd. Sam nimam izku?enj ampak spra?ujem kaj je res dobro. A je kdo napisal kak?no pametno razlago zakaj bi ?kodovalo :ne vem: ?e vsak, ki je o tem pisal je nekaj motovilil, ker tukaj je idealno podro?je za drek zme?at pa da ve?ina ne opazi BS-ja. Meni je bilo najbolj v?e? to, da motor ni nikoli ve? zalaufal na "suho". Se pravi, da je ta nanos vedno dr?al kovinske dele namazane. Zanimivo koliko manj mo?i je bilo potrebno, da je ?tarter zalaufal motor. Sem najprej mislil zamenjati akumulator potem sem pa to not vlil in sem podalj?al delovni vek akumulatorja ?e za leto in pol od tistga, k so rekli na servisu, da bi blo po?as za zamenjat, ker pozimi ne bo ve? v?gal. Citiraj
Ninja Napisano 5. januar, 2009 Prijavi Napisano 5. januar, 2009 Moja lubica pa kar lepo pije Petrol, sej druzga ne dobi Tko da ne morem re?t, ?e kej trese, cuka itd... zaradi bencina. Citiraj
BOJČ Napisano 6. januar, 2009 Prijavi Napisano 6. januar, 2009 Moja lubica pa kar lepo pije Petrol, sej druzga ne dobi Tko da ne morem re?t, ?e kej trese, cuka itd... zaradi bencina. ... zaradi bencina Citiraj Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
jures Napisano 6. januar, 2009 Avtor Prijavi Napisano 6. januar, 2009 Pri vsem tem pozabljamo na akomulatorje, verjetno imamo vsi dodatno v avto malo morje stromarije, ki se vkljuci ob vzigu, pa se te proklete dnevne lu?i. Sedaj ob zelo nizkih temperaturah pa jim je v?ig toliko te?ji Meni je danes ?e 3i? crknil akomulator in spet kabli, ampak problem je da mi je mulo pustil lu?ko pa dvd not ?pilat, in se mi je 3 tedne nazaj cist spraznil, od takrat ga ne morem k seb spravt. Kaj ho?em povedat - no akomulator je bil res bogi in v?ig je tud trajal sekundo ali dve. danes sem ga zamenjal kon?no ker je bil verjeli ali ne na Petrolu tezko dobit minimum 75Ah akomulator.... No sedaj vzge se preden obrnem gumb do konca zjutri pri > -10 .....ob istem petrolovem dizlu... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 7. januar, 2009 Avtor Prijavi Napisano 7. januar, 2009 A je kdo napisal kak?no pametno razlago zakaj bi ?kodovalo :ne vem: ?e vsak, ki je o tem pisal je nekaj motovilil, ker tukaj je idealno podro?je za drek zme?at pa da ve?ina ne opazi BS-ja. Meni je bilo najbolj v?e? to, da motor ni nikoli ve? zalaufal na "suho". Se pravi, da je ta nanos vedno dr?al kovinske dele namazane. Zanimivo koliko manj mo?i je bilo potrebno, da je ?tarter zalaufal motor. Sem najprej mislil zamenjati akumulator potem sem pa to not vlil in sem podalj?al delovni vek akumulatorja ?e za leto in pol od tistga, k so rekli na servisu, da bi blo po?as za zamenjat, ker pozimi ne bo ve? v?gal. ?efe, a ma? ti dizelco? Ce ja a si preprican da ni Webasto ze notri, v moji CD 143 GTA je bil ze notri - ne mores falit saj ves dela hooooooo... Poleg tega se je avto segrel v 5 min kar mi je dalo vedeti da je notri ze po defaultu.Pri Beji na Webastu - Zavrh so mi le urco in daljinski vklop dodatno vgradili.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 7. januar, 2009 Prijavi Napisano 7. januar, 2009 ?efe, a ma? ti dizelco? Ce ja a si preprican da ni Webasto ze notri, v moji CD 143 GTA je bil ze notri - ne mores falit saj ves dela hooooooo... Poleg tega se je avto segrel v 5 min kar mi je dalo vedeti da je notri ze po defaultu.Pri Beji na Webastu - Zavrh so mi le urco in daljinski vklop dodatno vgradili.... Model dizel mazde 6 brez webasta NI, ne stare in ne nove, pa ima lahko ni? oprme in najmamanj konjev lahko pa vso opremo in najmo?nej?i motor, ki ga vgrajujejo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 7. januar, 2009 Prijavi Napisano 7. januar, 2009 ?efe, a ma? ti dizelco? Ce ja a si preprican da ni Webasto ze notri, v moji CD 143 GTA je bil ze notri - ne mores falit saj ves dela hooooooo... Poleg tega se je avto segrel v 5 min kar mi je dalo vedeti da je notri ze po defaultu.Pri Beji na Webastu - Zavrh so mi le urco in daljinski vklop dodatno vgradili.... Kdaj pa sem napisal, da ga ni notri :ne vem: V vsaki dieselski ?estki je Webasto predgrelec vendar nima obvodne ?rpalke tako, da deluje le, ko motor laufa. Za izkoristit vseh dobrobiti webasta pa je treba dogradit obvodno napeljavo in dodatno ?rpalko ter elektroniko, da lahko na tajmer v?iga gretje in ?tarata ventilatorje za ogrevanje kabine. Daljinec je ?e ena stopnja ve? in ti omogo?a pa? vklopi iz varnega tplega zavetja doma. Opcija pa je tud priklop preko GSM-ja. Citiraj
jures Napisano 7. januar, 2009 Avtor Prijavi Napisano 7. januar, 2009 Kdaj pa sem napisal, da ga ni notri :ne vem: V vsaki dieselski ?estki je Webasto predgrelec vendar nima obvodne ?rpalke tako, da deluje le, ko motor laufa. Za izkoristit vseh dobrobiti webasta pa je treba dogradit obvodno napeljavo in dodatno ?rpalko ter elektroniko, da lahko na tajmer v?iga gretje in ?tarata ventilatorje za ogrevanje kabine. Daljinec je ?e ena stopnja ve? in ti omogo?a pa? vklopi iz varnega tplega zavetja doma. Opcija pa je tud priklop preko GSM-ja. Jah men so jo zrihtal - res da je bila na servisu 14 dni ampak jim je ratalo (predvsem da je elektronika sprejela), pla?al sem 180?.....sedaj imam na GSM. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tich Napisano 7. januar, 2009 Prijavi Napisano 7. januar, 2009 Se strinjam s staro objavo gresalesa - da morajo prazniti dr?avne zaloge. Nek vir pravi, da so viri dobave isti - tako da tu ne bi smelo bit problemov. Ampak kot je ?e v tistem odogovoru napisano se pojavi dosti vode in svinjarije. Poleg tega - za?etno vpra?anje - ?e je kaj na tem? Em...da je nekaj na tem, potrjuje masovno crkovanje Renojevih diesel motorjev pred leti. Na sodi?u je Petrol prevzel delno krivdo za to in jo tudi pla?al! Citiraj
Gustav Napisano 7. januar, 2009 Prijavi Napisano 7. januar, 2009 Bom ?e jaz povedal. Petrol je zani?, pomojem. kot prvo, ga nalijem precej ve? kot pri ostalih (tudi do 3 ali 5 litrov razlike pri enakih pogojih), tank ima deklarirano 54 litrov, na MOL u ?e nisem tankal ve? kot 56, na petrolu pa celo 62 !!! nesprejemljivo, sem rekel da bom naredil enkrat raziskavo kolk nam na tank pokradejo. Drugo - kolega ima firmo z 20 imi 1,5 DCi cliov v enem mesecu so 16 im crknili injektorji razlog: nafta Petrol. Brez besed so pla?ali za vse v kompletu cca po 3500? na avto. Mene Petrol ne vidi. Najraje imam MOL, a mi je zelo od rok. kompromis je OMV a sumim, da je isti ?morn kot Petrol. Tolk. Glede rezerv pa tko. Nekako razumem da morjo kro?it. ampak lahko bi te rezerve peljal ?ez kak dodaten filter, saj je cena enaka kot za dobro nafto. Itak spet navaden Janez najebe. kot vedno v na?i vrli dr?avi. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Tich Napisano 7. januar, 2009 Prijavi Napisano 7. januar, 2009 OMV ni slaba izbira. Sploh pa ne njihova 100ka. Zame je mogo?e bolj?i samo Agip 98 :ne vem: Citiraj
Z M A J Napisano 7. januar, 2009 Prijavi Napisano 7. januar, 2009 Tudi sam imam zelo dobre izku?nje z AGIP benzom, sicer ne opazim nikakr?ne razlike med 95 in 98, je pa tudi odvisno kje ga tanka?, tako vsaj pravijo drugi, da npr. ni ista kvaliteta na Rudniku ali pa na Letali?ki! :ne vem: Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
grasales Napisano 7. januar, 2009 Prijavi Napisano 7. januar, 2009 OMV ni slaba izbira. Sploh pa ne njihova 100ka. Zame je mogo?e bolj?i samo Agip 98 :ne vem: Dobavitelj za agipov 98 Oktanski bencin je Petrol. Samo toliko v vednost. 95 pa vozijo direktno iz italije. lp, Ale?. Citiraj
Kaneda Napisano 9. januar, 2009 Prijavi Napisano 9. januar, 2009 Hja, nekaj bo res na tem benzu. Zdaj malo spremljam tole z benzom in sem recimo po moji statistki ugotovil, da imajo najkvalitetnej?i benz 100 na OMV Brezovica (povpre?na poraba okoli 8) in Petrol 95 v Petrolu Kranjska gora. http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=6257 Citiraj
Sirius Napisano 20. januar, 2009 Prijavi Napisano 20. januar, 2009 Evo ponovno reklama za dolo?eno firmo, ki ima statisti?no gledano najve? reklamacij na gorivo. TU Lahko preberete najnovej?o "reklamo". Da je nekakovostno gorivo lahko drag ?pas, je razvidno iz cen sestavnih delov gorivnega sistema. In ?e enkrat opozorilo: uporabljajte aditive. Katere? To je stvar va?e izbire. In ?e to hranite ra?une za nekaj rezervoarjev za nazaj. ?e vam se zgodi kaj nepredvidenega iz?rpajte 1 liter goriva za analizo. Najbolje je, ?e bo to opravila tr?na in?pekcija, kot neodvisna in?titucija, ker bo naftna kompanija naredila vse, da bo svojo krivico zameglila. ?e v ?lanku se vidi, da se gorivo "kontrolira". Kontrola enkrat na leto, ob taki porabi goriva, kot je pri nas, je metanje peska v o?i. Zanimiv je postopek kontrole cistern, ki pripeljejo gorivo na ?rpalko. Ali cisterna na ?rpalki miruje najmanj 20 min, da se gorivo lo?i od vode. Najverjetneje NE. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 27. januar, 2009 Prijavi Napisano 27. januar, 2009 Evo ponovno reklama za dolo?eno firmo, ki ima statisti?no gledano najve? reklamacij na gorivo. TU Lahko preberete najnovej?o "reklamo". Da je nekakovostno gorivo lahko drag ?pas, je razvidno iz cen sestavnih delov gorivnega sistema. In ?e enkrat opozorilo: uporabljajte aditive. Katere? To je stvar va?e izbire. In ?e to hranite ra?une za nekaj rezervoarjev za nazaj. ?e vam se zgodi kaj nepredvidenega iz?rpajte 1 liter goriva za analizo. Najbolje je, ?e bo to opravila tr?na in?pekcija, kot neodvisna in?titucija, ker bo naftna kompanija naredila vse, da bo svojo krivico zameglila. ?e v ?lanku se vidi, da se gorivo "kontrolira". Kontrola enkrat na leto, ob taki porabi goriva, kot je pri nas, je metanje peska v o?i. Zanimiv je postopek kontrole cistern, ki pripeljejo gorivo na ?rpalko. Ali cisterna na ?rpalki miruje najmanj 20 min, da se gorivo lo?i od vode. Najverjetneje NE. To je za "traktoriste", mi ve?ji porabniki nimamo takih te?av, vsaj za enkrat ne. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sirius Napisano 27. januar, 2009 Prijavi Napisano 27. januar, 2009 To je za "traktoriste", mi ve?ji porabniki nimamo takih te?av, vsaj za enkrat ne. Ima? samo pogojno prav. Res, da so "traktoristi" bolj ranljivi zaradi visokotla?ne ?rpalke, vendar pa tudi bencinci niso imuni na vodo v gorivu in zato se ni preve? zana?ati, "nas se pa ta te?ava ne ti?e". Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
KAALman Napisano 27. januar, 2009 Prijavi Napisano 27. januar, 2009 uporabljajte aditive. Katere? To je stvar va?e izbire. ker vem, da bom dobil razumljiv in pameten odgovor... svetuje? kaj posebnega ? namre?, jaz sem dosedaj samo 1x not vlil en aditiv za kao ?i??enje sistema pa ni bilo neke razlike Citiraj LP KAALman
Symon Napisano 27. januar, 2009 Prijavi Napisano 27. januar, 2009 To je za "traktoriste", mi ve?ji porabniki nimamo takih te?av, vsaj za enkrat ne. Sodelavec, ki se ima navado voziti na rezervo je imel zadnji? (ko so bili rekordni minusi ) te?ave zaradi vode v tanku. Imel je skoraj prazen tank, tankati je mislil zjutraj pred slu?bo. Zjutraj, ko je zalaufal svojega Civica VTi je bilo vse OK. Se ogreje, ho?e speljati pa avto samo crkne. Ponovi vajo, zalaufa, da gasa in avto crkne. Potem je ?el v slu?bo z drugim avtom, Civic pa je popoldne spet normalno v?gal, ko se je "otoplilo". Citiraj
LabiGT Napisano 27. januar, 2009 Prijavi Napisano 27. januar, 2009 Sodelavec, ki se ima navado voziti na rezervo je imel zadnji? (ko so bili rekordni minusi ) te?ave zaradi vode v tanku. Imel je skoraj prazen tank, tankati je mislil zjutraj pred slu?bo. Zjutraj, ko je zalaufal svojega Civica VTi je bilo vse OK. Se ogreje, ho?e speljati pa avto samo crkne. Ponovi vajo, zalaufa, da gasa in avto crkne. Potem je ?el v slu?bo z drugim avtom, Civic pa je popoldne spet normalno v?gal, ko se je "otoplilo". premal gasa je dalto je civic vti, moras do konca dat gasa...pol pa gre Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Symon Napisano 27. januar, 2009 Prijavi Napisano 27. januar, 2009 Dokler se nisva bolje poznala sem imel tudi jaz zadr?ke do njega ampak je tip kr OK in ni tipi?en Hon-n-n-da?. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 28. januar, 2009 Prijavi Napisano 28. januar, 2009 Obstaja neka teko?ina ki jo vlije? v poln tank in potem skupaj ve?e vodo in bencin, potem pa vse skupaj "pokuri?" in NI vode v bencini in tudi ne v filtru. Spotoma pa ?e "o?isti in podma?e" celoten sistem. To dodam vsako jesen na 2 tanka in ?e NIKOLI nisem imel te?av niti pri -22 in zunaj parkranem avtu. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
uklopko Napisano 28. januar, 2009 Prijavi Napisano 28. januar, 2009 jah honda lavfa na VT-ec obratih zato jo nizki mal zajeb.... Joke!! Tud men je poznan ta aditiv za ?i??enje celotnega sistema za benz in kao o?isti ?obe in saje iz batov itd. Kok pa je to res pa pojma nimam. bi blo treba naredt preizkus. razdret do ventilov pa jih pogledat kaki so pol pa nalit aditiv in nato ?e 1x pogledat ?e se je kj o?istilo! No kdo bo se ?rtvoval za nam v korist ??? Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.