Skoči na vsebino

Bencin OMV ali Petrol

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?eprou pred ?asom ko sem klical, je rekel da nima za ?obe ?telat? Ne vem, a to ?e dr?i al ne. ?e ne greva oba v cosmos, pa se zdilava za 'popust' :)

Napisano

?eprou pred ?asom ko sem klical, je rekel da nima za ?obe ?telat? Ne vem, a to ?e dr?i al ne. ?e ne greva oba v cosmos, pa se zdilava za 'popust' :)

 

Kok ho?ejo? jaz sem interclass klical...

 

zdej smo se pa mi sestavili in gremo spet lubenico iskat.... :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

saj mi2 imava isto ma?ino sedaj :):)

jaz bom peljal na?telat tole, samo ob?utljivost pozimi na benz je neverjetna...

 

Jest nic benza sploh ne tankam :P:D Samo dizel :harhar:

 

Pri prejsnji ni bilo nikoli treba nastavljati sob... to sem moral edino enkrat takoj na zacetku pri trenutni ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Boss ho?em strokovno razlago :P :

 

moja 6ka sedaj ko se je otoplilo ne cuka niti za mmmmmmmmm ve?....in to na petrol brez aditivov.

Torej - motor ne bi smel biti ob?utljiv na temperaturo, ker ima vedno delovno temp, torej nafta???

 

Ni mi jasno pred zimo in sedaj predla ko putr?ek, sedaj spet....pozimi je pa na petrolu ka?ljala redno... :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Strokovna razlaga: ne vem :ne vem:

 

A to ti v hladnih dneh cuka skos tud ko je motor ogret? Lahko, da je kaj narobe z luftmesserjem al pa kak?ni senzorjem temperature. A tud ?e da? powerbox stran isto cuka?

33112_1.png

Napisano

Strokovna razlaga: ne vem :ne vem:

 

A to ti v hladnih dneh cuka skos tud ko je motor ogret? Lahko, da je kaj narobe z luftmesserjem al pa kak?ni senzorjem temperature. A tud ?e da? powerbox stran isto cuka?

 

stalno pod petrolom pozimi....tudi jaz :ne vem:

Ampak na OMV pa ne :whatever:

 

Sicer to ne gre za ne vem kak?no cukanje - rahlo poka?ljevanje ki je ?ist za pre?iveti. pri 1200-1300 nikoli ne vozi? konstantno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Res, da se, ko je hladno vozim z malo ve? obrati (recimo kakih 500 ve? ali prestavo ni?je) kot poleti. Mo?no, da zato ne zaznam cukanja - bo treba sprobat ?ez teden, ko bo spet malo hladneje, ?e se kaj pozna.

33112_1.png

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Tokrat sem pa jaz nabasal eno Q gnojnico pri Lendavi :vskalo::vskalo:

 

Do meje vse ok, po BCju nulo 5,8 http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=13062

 

Za mejo pa mad?arska avtocesta - flat 300km, 130 na uro kot do sedaj, trenutna ne pade pod 7, v rahel klanec 11, po klancu navzdol !!!! 4,5 - vedno je takrat 0 ali 1,5, po ravnini 7,5....??? WTF

 

in pridem do budimpe?te s povpre?no 7,6L - pa tok sem imel ko sem prikolico vlekel, ni mi jasno ali gnojnica ali pa se cikla regeneracija.... :ne vem: ampak avto je spucan, petek do rovinja, nedelja nazaj, in takoj na pot danes....od tankanja pa tole....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz mam noter drugi (zapored) q-max, pa se mi zdi, da ima motor bolj robat zvok

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz mam noter drugi (zapored) q-max, pa se mi zdi, da ima motor bolj robat zvok

 

Tudi to sem poslu?al, pa je blo nemogo?e med avti dolo?it zvok.....ampak se mi zdi da sem prvi? sli?al injektorje.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi to sem poslu?al, pa je blo nemogo?e med avti dolo?it zvok.....ampak se mi zdi da sem prvi? sli?al injektorje.....

 

Meni se tudi zdi,da bolj klopota med 1500 in 2000 obrati.To ?ele ko se segreje,ko dodaja? gas in ne do konca,da je na pol obremenjen.

?e ga pohodi? ni sli?at ni?.Se pravi nekje vmes ko dodaja? gas do polovice.

Kaj je mo?no,da se s?asoma kak?en ?as vbrizga raz?tela? :ne vem:

Napisano

Moje izkusnje z petrolom in omw:

tankal pri omw 10 ewr naredil 125km..

tankal pri petrolu naredil 79 km...

pri obeh sem imel enako relacijo in prbl. Enak stil voznje.

pri mojem v6 motorju pa:

petrol- tankal 20ewr(95 okt) avto komaj uzgal in nenormalno trokeral.

omw- tankal 20 ewr (100okt) avto lepo uzgal in voznja je bila spet uzitek .

tko da jas vem kje tankam zadnje leto

concept.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Slede?a situacija:

Po tistem nemirnem tanku, je bila kon?na poraba 6,7, vendar izklju?no relacija, sam v avtu in to ?e v hladnem podnebju

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=13062

 

nato OMV tank do rovinja 5,6 nazaj 5,7 nato 5 dni samo kratke vo?nje po Medvodah - v hudi vro?ini in 4je notri, kon?na poraba tanka 6,3

 

Sedaj pred potjo v Rovinj dal notri spet Petrola - samo do rovinja 6,7 poraba...? Ista cesta, isti tempo....

 

O?itno ma?ini ne pa?e ve? Petrol.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dvomim, da je to zaradi petrola ali omvja...

ce bi blo tko, bi jaz mel hude razlike (zadnja 2 tedna tankal 2 krat na kosovu, 1 krat v srbiji in 1 na hrvaskem), pa na bc-ju je avg se vedno 5.9l/100km

 

petrol sem tud dal, razen bolj nemirnega teka, nisem opazil da bi naredil manj s tankom...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dvomim, da je to zaradi petrola ali omvja...

ce bi blo tko, bi jaz mel hude razlike (zadnja 2 tedna tankal 2 krat na kosovu, 1 krat v srbiji in 1 na hrvaskem), pa na bc-ju je avg se vedno 5.9l/100km

 

petrol sem tud dal, razen bolj nemirnega teka, nisem opazil da bi naredil manj s tankom...

 

Isto je pri sakerju, na mestu laufa tako da ma? ob?utek kot da kak cilinder ne dela vedno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Isto je pri sakerju, na mestu laufa tako da ma? ob?utek kot da kak cilinder ne dela vedno.

 

active - passive.....za na mestu sta dovolj 2 :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Slede?a situacija:

Po tistem nemirnem tanku, je bila kon?na poraba 6,7, vendar izklju?no relacija, sam v avtu in to ?e v hladnem podnebju

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=13062

 

nato OMV tank do rovinja 5,6 nazaj 5,7 nato 5 dni samo kratke vo?nje po Medvodah - v hudi vro?ini in 4je notri, kon?na poraba tanka 6,3

 

Sedaj pred potjo v Rovinj dal notri spet Petrola - samo do rovinja 6,7 poraba...? Ista cesta, isti tempo....

 

O?itno ma?ini ne pa?e ve? Petrol.

 

Kaj pa zunanje temperature, delovanje klime???

 

 

Isto je pri sakerju, na mestu laufa tako da ma? ob?utek kot da kak cilinder ne dela vedno.

 

Zato pa manj rabi: :ouje:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kaj pa zunanje temperature, delovanje klime???

Zato pa manj rabi: :ouje:

 

sem omenil..........klima je pa vedno on

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sem omenil..........klima je pa vedno on

 

?e, ?e, ampak poraba lahko varira pri vklopljeni klimi zradi razlik v zunanji temperaturi

od 0,3 - 1,5 l/100km. Kompresor ima sklopko, ki se po potrebi aktivira za vzdr?evanje pritiska hladilnega plina, ki pa je odvisen od odjema toplote iz notranjosti vozila, ta pa je povezana z zunanjo temperaturo, oziroma z jakostjo gretja sonca. Zato so lahko razlike v porabi na 100 km opazne.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Jup, pa pri uporabi avtomatske se vmes tudi ugasne. Pri meni se kar pozna zdajle ko uporabljam klimo.

 

Bom pa primerja ta vikend, OMV 100 ali Aral 102 oktana.. :hudicek: Je pa res, da 102 oktana bom skuril verjetno zelo hitro. :D

Napisano

?e, ?e, ampak poraba lahko varira pri vklopljeni klimi zradi razlik v zunanji temperaturi

od 0,3 - 1,5 l/100km. Kompresor ima sklopko, ki se po potrebi aktivira za vzdr?evanje pritiska hladilnega plina, ki pa je odvisen od odjema toplote iz notranjosti vozila, ta pa je povezana z zunanjo temperaturo, oziroma z jakostjo gretja sonca. Zato so lahko razlike v porabi na 100 km opazne.

 

?e enkrat - veliko manj?a poraba je bila dose?ena v visoki vro?ini, z ve? potniki, s kraj?imi STOP razdaljami...notranjega kro?enja ne uporabljam nikoli

Klimo imam pa vedno enako na ?ipo in noge 21C

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hofer dela tudi v Medvodah stanico, grust stoji. Madona smo eni redkih ki imamo na 500m 4 semaforje in 4 pumpe! In to za cca 1000 folka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hofer dela tudi v Medvodah stanico, grust stoji. Madona smo eni redkih ki imamo na 500m 4 semaforje in 4 pumpe! In to za cca 1000 folka

 

Res je... :)

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

 

 

 

Noja... zaenkrat so samo tri pumpe... in vse tri Petrolove ... in do prihoda Hoferja v Medvode so tudi vse stacune bile samo Mercatorjeve ... Od teh stirih semaforjev pa sta samo dva stalna... Pri Hoferju se prizge samo, ce kdo gre iz Hoferja proti LJ, tisti naprej pri "mehki curi" pa je samo za pesce in se priziga na gumb ...

 

Sicer pa je recimo v Kranju na Primskovem podobno... na radalji 500 metrov je ene pet semaforjev pa 4 crpalke (v neposredni blizini pa bo vsak cas se Hoferjeva :) ) ... S to razliko, da niso vse Petrolove... ena OMVjeva vmes "kazi" :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.