Skoči na vsebino

Bencin OMV ali Petrol

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam noter OMW in zjutraj je bilo pri nas -7°C ?zmeden? .

Da ki globalno segrevanje-mogo?e na soncu ja.Upalil iz prve,kot raketa(nov 100 Ah aku :P ),malo po traktorsko zaropotal in po 500 m ?e nesli?en.Mislim,da ko je tak ali ?e ve?ji mraz nima veze,kak?no diesel gorivo ima? noter-vse je isto ali malo slab?e.Kaj ?mo-globalno segrevanje pa?. ;)

Aja,dodal nek dodatek za pozimi v rezervoar.Ne vem,?e kaj pomaga ali ne. :ne vem:

 

 

Napisano

Imam Petrol 98, OMV bixxol olje, pri -9°C sem zalaufal v prvo brez kak?nih ?udnih ropotov (razen cviljenja servo jermena <_< ) ter se odpeljal v slu?bo. :hohoho:

Napisano

Pa so ti premazi pametna izbira? Jaz sem kar precej bral o tem, da to ni dobro, da na dolgi rok ?koduje motorju itd. Sam nimam izku?enj ampak spra?ujem kaj je res dobro.

 

A je kdo napisal kak?no pametno razlago zakaj bi ?kodovalo :ne vem: ?e vsak, ki je o tem pisal je nekaj motovilil, ker tukaj je idealno podro?je za drek zme?at pa da ve?ina ne opazi BS-ja. :P

 

Meni je bilo najbolj v?e? to, da motor ni nikoli ve? zalaufal na "suho". Se pravi, da je ta nanos vedno dr?al kovinske dele namazane. Zanimivo koliko manj mo?i je bilo potrebno, da je ?tarter zalaufal motor. Sem najprej mislil zamenjati akumulator potem sem pa to not vlil in sem podalj?al delovni vek akumulatorja ?e za leto in pol od tistga, k so rekli na servisu, da bi blo po?as za zamenjat, ker pozimi ne bo ve? v?gal.

33112_1.png

Napisano

Moja lubica pa kar lepo pije Petrol, sej druzga ne dobi :D

Tko da ne morem re?t, ?e kej trese, cuka itd... zaradi bencina.

Napisano

Moja lubica pa kar lepo pije Petrol, sej druzga ne dobi :D

Tko da ne morem re?t, ?e kej trese, cuka itd... zaradi bencina.

 

 

... zaradi bencina :bravo::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Pri vsem tem pozabljamo na akomulatorje, verjetno imamo vsi dodatno v avto malo morje stromarije, ki se vkljuci ob vzigu, pa se te proklete dnevne lu?i. Sedaj ob zelo nizkih temperaturah pa jim je v?ig toliko te?ji

 

Meni je danes ?e 3i? crknil akomulator in spet kabli, ampak problem je da mi je mulo pustil lu?ko pa dvd not ?pilat, in se mi je 3 tedne nazaj cist spraznil, od takrat ga ne morem k seb spravt.

 

Kaj ho?em povedat - no akomulator je bil res bogi in v?ig je tud trajal sekundo ali dve. danes sem ga zamenjal kon?no ker je bil verjeli ali ne na Petrolu tezko dobit minimum 75Ah akomulator....

No sedaj vzge se preden obrnem gumb do konca zjutri pri > -10 .....ob istem petrolovem dizlu...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A je kdo napisal kak?no pametno razlago zakaj bi ?kodovalo :ne vem: ?e vsak, ki je o tem pisal je nekaj motovilil, ker tukaj je idealno podro?je za drek zme?at pa da ve?ina ne opazi BS-ja. :P

 

Meni je bilo najbolj v?e? to, da motor ni nikoli ve? zalaufal na "suho". Se pravi, da je ta nanos vedno dr?al kovinske dele namazane. Zanimivo koliko manj mo?i je bilo potrebno, da je ?tarter zalaufal motor. Sem najprej mislil zamenjati akumulator potem sem pa to not vlil in sem podalj?al delovni vek akumulatorja ?e za leto in pol od tistga, k so rekli na servisu, da bi blo po?as za zamenjat, ker pozimi ne bo ve? v?gal.

 

?efe, a ma? ti dizelco? Ce ja a si preprican da ni Webasto ze notri, v moji CD 143 GTA je bil ze notri - ne mores falit saj ves dela hooooooo... :D Poleg tega se je avto segrel v 5 min kar mi je dalo vedeti da je notri ze po defaultu.

Pri Beji na Webastu - Zavrh so mi le urco in daljinski vklop dodatno vgradili....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?efe, a ma? ti dizelco? Ce ja a si preprican da ni Webasto ze notri, v moji CD 143 GTA je bil ze notri - ne mores falit saj ves dela hooooooo... :D Poleg tega se je avto segrel v 5 min kar mi je dalo vedeti da je notri ze po defaultu.

Pri Beji na Webastu - Zavrh so mi le urco in daljinski vklop dodatno vgradili....

 

Model dizel mazde 6 brez webasta NI, ne stare in ne nove, pa ima lahko ni? oprme in najmamanj konjev lahko pa vso opremo in najmo?nej?i motor, ki ga vgrajujejo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?efe, a ma? ti dizelco? Ce ja a si preprican da ni Webasto ze notri, v moji CD 143 GTA je bil ze notri - ne mores falit saj ves dela hooooooo... :D Poleg tega se je avto segrel v 5 min kar mi je dalo vedeti da je notri ze po defaultu.

Pri Beji na Webastu - Zavrh so mi le urco in daljinski vklop dodatno vgradili....

 

Kdaj pa sem napisal, da ga ni notri :ne vem: V vsaki dieselski ?estki je Webasto predgrelec vendar nima obvodne ?rpalke tako, da deluje le, ko motor laufa.

 

Za izkoristit vseh dobrobiti webasta pa je treba dogradit obvodno napeljavo in dodatno ?rpalko ter elektroniko, da lahko na tajmer v?iga gretje in ?tarata ventilatorje za ogrevanje kabine. Daljinec je ?e ena stopnja ve? in ti omogo?a pa? vklopi iz varnega tplega zavetja doma. Opcija pa je tud priklop preko GSM-ja.

33112_1.png

Napisano

Kdaj pa sem napisal, da ga ni notri :ne vem: V vsaki dieselski ?estki je Webasto predgrelec vendar nima obvodne ?rpalke tako, da deluje le, ko motor laufa.

 

Za izkoristit vseh dobrobiti webasta pa je treba dogradit obvodno napeljavo in dodatno ?rpalko ter elektroniko, da lahko na tajmer v?iga gretje in ?tarata ventilatorje za ogrevanje kabine. Daljinec je ?e ena stopnja ve? in ti omogo?a pa? vklopi iz varnega tplega zavetja doma. Opcija pa je tud priklop preko GSM-ja.

 

Jah men so jo zrihtal - res da je bila na servisu 14 dni ampak jim je ratalo (predvsem da je elektronika sprejela), pla?al sem 180?.....sedaj imam na GSM.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se strinjam s staro objavo gresalesa - da morajo prazniti dr?avne zaloge. Nek vir pravi, da so viri dobave isti - tako da tu ne bi smelo bit problemov. Ampak kot je ?e v tistem odogovoru napisano se pojavi dosti vode in svinjarije.

 

Poleg tega - za?etno vpra?anje - ?e je kaj na tem? Em...da je nekaj na tem, potrjuje masovno crkovanje Renojevih diesel motorjev pred leti. Na sodi?u je Petrol prevzel delno krivdo za to in jo tudi pla?al!

:)
Napisano

Bom ?e jaz povedal. Petrol je zani?, pomojem. kot prvo, ga nalijem precej ve? kot pri ostalih (tudi do 3 ali 5 litrov razlike pri enakih pogojih), tank ima deklarirano 54 litrov, na MOL u ?e nisem tankal ve? kot 56, na petrolu pa celo 62 !!! nesprejemljivo, sem rekel da bom naredil enkrat raziskavo kolk nam na tank pokradejo.

 

Drugo - kolega ima firmo z 20 imi 1,5 DCi cliov v enem mesecu so 16 im crknili injektorji razlog: nafta Petrol. Brez besed so pla?ali za vse v kompletu cca po 3500? na avto.

 

Mene Petrol ne vidi. Najraje imam MOL, a mi je zelo od rok. kompromis je OMV a sumim, da je isti ?morn kot Petrol.

 

Tolk. Glede rezerv pa tko. Nekako razumem da morjo kro?it. ampak lahko bi te rezerve peljal ?ez kak dodaten filter, saj je cena enaka kot za dobro nafto. Itak spet navaden Janez najebe. kot vedno v na?i vrli dr?avi.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Tudi sam imam zelo dobre izku?nje z AGIP benzom, sicer ne opazim nikakr?ne razlike med 95 in 98, je pa tudi odvisno kje ga tanka?, tako vsaj pravijo drugi, da npr. ni ista kvaliteta na Rudniku ali pa na Letali?ki! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

OMV ni slaba izbira. Sploh pa ne njihova 100ka. Zame je mogo?e bolj?i samo Agip 98 :ne vem:

 

 

Dobavitelj za agipov 98 Oktanski bencin je Petrol. Samo toliko v vednost. 95 pa vozijo direktno iz italije.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo ponovno reklama za dolo?eno firmo, ki ima statisti?no gledano najve? reklamacij na gorivo. TU Lahko preberete najnovej?o "reklamo".

 

Da je nekakovostno gorivo lahko drag ?pas, je razvidno iz cen sestavnih delov gorivnega sistema. In ?e enkrat opozorilo: uporabljajte aditive. Katere? To je stvar va?e izbire. In ?e to hranite ra?une za nekaj rezervoarjev za nazaj. ?e vam se zgodi kaj nepredvidenega iz?rpajte 1 liter goriva za analizo. Najbolje je, ?e bo to opravila tr?na in?pekcija, kot neodvisna in?titucija, ker bo naftna kompanija naredila vse, da bo svojo krivico zameglila. ?e v ?lanku se vidi, da se gorivo "kontrolira". Kontrola enkrat na leto, ob taki porabi goriva, kot je pri nas, je metanje peska v o?i.

 

Zanimiv je postopek kontrole cistern, ki pripeljejo gorivo na ?rpalko. Ali cisterna na ?rpalki miruje najmanj 20 min, da se gorivo lo?i od vode. Najverjetneje NE. :hohoho::hohoho:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Evo ponovno reklama za dolo?eno firmo, ki ima statisti?no gledano najve? reklamacij na gorivo. TU Lahko preberete najnovej?o "reklamo".

 

Da je nekakovostno gorivo lahko drag ?pas, je razvidno iz cen sestavnih delov gorivnega sistema. In ?e enkrat opozorilo: uporabljajte aditive. Katere? To je stvar va?e izbire. In ?e to hranite ra?une za nekaj rezervoarjev za nazaj. ?e vam se zgodi kaj nepredvidenega iz?rpajte 1 liter goriva za analizo. Najbolje je, ?e bo to opravila tr?na in?pekcija, kot neodvisna in?titucija, ker bo naftna kompanija naredila vse, da bo svojo krivico zameglila. ?e v ?lanku se vidi, da se gorivo "kontrolira". Kontrola enkrat na leto, ob taki porabi goriva, kot je pri nas, je metanje peska v o?i.

 

Zanimiv je postopek kontrole cistern, ki pripeljejo gorivo na ?rpalko. Ali cisterna na ?rpalki miruje najmanj 20 min, da se gorivo lo?i od vode. Najverjetneje NE. :hohoho::hohoho:

 

To je za "traktoriste", mi ve?ji porabniki nimamo takih te?av, vsaj za enkrat ne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je za "traktoriste", mi ve?ji porabniki nimamo takih te?av, vsaj za enkrat ne.

 

Ima? samo pogojno prav. Res, da so "traktoristi" bolj ranljivi zaradi visokotla?ne ?rpalke, vendar pa tudi bencinci niso imuni na vodo v gorivu in zato se ni preve? zana?ati, "nas se pa ta te?ava ne ti?e".

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

uporabljajte aditive. Katere? To je stvar va?e izbire.

 

ker vem, da bom dobil razumljiv in pameten odgovor... svetuje? kaj posebnega ?

 

namre?, jaz sem dosedaj samo 1x not vlil en aditiv za kao ?i??enje sistema

 

pa ni bilo neke razlike

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

To je za "traktoriste", mi ve?ji porabniki nimamo takih te?av, vsaj za enkrat ne.

 

Sodelavec, ki se ima navado voziti na rezervo je imel zadnji? (ko so bili rekordni minusi :)) te?ave zaradi vode v tanku. Imel je skoraj prazen tank, tankati je mislil zjutraj pred slu?bo. Zjutraj, ko je zalaufal svojega Civica VTi je bilo vse OK. Se ogreje, ho?e speljati pa avto samo crkne. Ponovi vajo, zalaufa, da gasa in avto crkne. Potem je ?el v slu?bo z drugim avtom, Civic pa je popoldne spet normalno v?gal, ko se je "otoplilo".
Napisano

Sodelavec, ki se ima navado voziti na rezervo je imel zadnji? (ko so bili rekordni minusi :)) te?ave zaradi vode v tanku. Imel je skoraj prazen tank, tankati je mislil zjutraj pred slu?bo. Zjutraj, ko je zalaufal svojega Civica VTi je bilo vse OK. Se ogreje, ho?e speljati pa avto samo crkne. Ponovi vajo, zalaufa, da gasa in avto crkne. Potem je ?el v slu?bo z drugim avtom, Civic pa je popoldne spet normalno v?gal, ko se je "otoplilo".

 

premal gasa je dal

to je civic vti, moras do konca dat gasa...pol pa gre

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Obstaja neka teko?ina ki jo vlije? v poln tank in potem skupaj ve?e vodo in bencin, potem pa vse skupaj "pokuri?" in NI vode v bencini in tudi ne v filtru. Spotoma pa ?e "o?isti in podma?e" celoten sistem.

To dodam vsako jesen na 2 tanka in ?e NIKOLI nisem imel te?av niti pri -22 in zunaj parkranem avtu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jah honda lavfa na VT-ec obratih zato jo nizki mal zajeb.... :hohoho:

Joke!!

 

Tud men je poznan ta aditiv za ?i??enje celotnega sistema za benz in kao o?isti ?obe in saje iz batov itd.

Kok pa je to res pa pojma nimam.

bi blo treba naredt preizkus. razdret do ventilov pa jih pogledat kaki so pol pa nalit aditiv in nato ?e 1x pogledat ?e se je kj o?istilo!

 

No kdo bo se ?rtvoval za nam v korist ??? :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolikor dopušča kolo. 😊 Po ravnem in v majhne hribe več kot 27km/uro ne gre. Po klancih navzdol do 50. Sicer je pa bilo tu veliko asfalta in nekaj makadama. To je le "kondicijski trening" za napore, ki me čakajo z Etcho - om, ko me bo gnal po gmajnah in gozdovih,ko ozdravi. 😊 S pa ugotovil, da moram poleg brez zamenjati tudi zadnji amortizer. Kupil bom RockShox Super Deluxe Ultimate RCT.  Attention Required! | Cloudflare WWW.BIKE-DISCOUNT.DE Attention Required! | Cloudflare WWW.BIKE-DISCOUNT.DE  
    • lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h
    • Danes sem naredil en krog po slovenski Istri, tako malo za kondicijo. Vreme super, veliko kolesarjev je bilo na cesti.  s  
    • Kot nalašč je danes delalo (skoraj) vse BP. Najprej 10min vožnje, potem prvi postanek. i-stop se v zadnjem momentu spremeni iz "ready" v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko in snemam, če bo zakadilo. Nič. Ok, nadaljujem vožnjo: Takoj ko speljem, i-stop skoči nazaj v "ready". Čez 5min se spet ustavim in zadnji moment i-stop spet skoči v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko, ne kadi. Speljem, i-stop nazaj v "ready" in ker me zanima, kdaj točno gre iz "ready" v "not ready", čez 1 minuto spet ustavim. Zadnji moment spet gre v "not ready", ampak ko spustim sklopko, gre v start-stop Več sreče prihodnjič očitno...   SIcer sem prepozno videl ta komentar, tako da hladilne nisem dolil, sem pa vseeno odprl kovinski pokrovček. Na neuko oko mi je zgledal nivo OK. Tekočina je bila cca 1-2 cm pod nivojem pokrovčka. Ima smisel dolivati? Danes ne utegnem skočit po FL22.  Laično vprašanje: ne bi v primeru netesnenja glave motorja kadilo v vsakem primeru, tudi med vožnjo? 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.