Skoči na vsebino

Bencin OMV ali Petrol

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

jah honda lavfa na VT-ec obratih zato jo nizki mal zajeb.... :hohoho:

Joke!!

 

Tud men je poznan ta aditiv za ?i??enje celotnega sistema za benz in kao o?isti ?obe in saje iz batov itd.

Kok pa je to res pa pojma nimam.

bi blo treba naredt preizkus. razdret do ventilov pa jih pogledat kaki so pol pa nalit aditiv in nato ?e 1x pogledat ?e se je kj o?istilo!

 

No kdo bo se ?rtvoval za nam v korist ??? :bravo:

 

 

?e boste lepo razdrl in lepo nazaj z novimi tesnili zaprl se javim :P

Napisano

Jaz imam tud OMV-ja notri trenutno in pri -12 sem rabil kar kak?no sekundo do dve dlje verglat, da je v?gal. Pol pa je imel ?ist traktorski zvok, do AC. Res pa da je avto stal skoraj tri dni tako, da je mo?no tudi to.

 

Naslednjo zimo bo ?el notri ?e kak?en nano premaz (QMI, Metabond, ipd) pa obvezno spet nadgradnja za Webasto in daljinca.

 

Zgleda, da nas globalno segrevanja tako segreva, da nas bo zebl k svina

 

O?itno tale traktor simptom pri -10 niti ni ni? posebnega, ?e je pri novih ma?inah enako :huh:

Sem mislil, da sem izjema, pa je o?itno to kr "normalno" :P

 

 

Imam noter OMW in zjutraj je bilo pri nas -7°C .

Da ki globalno segrevanje-mogo?e na soncu ja.Upalil iz prve,kot raketa(nov 100 Ah aku ),malo po traktorsko zaropotal in po 500 m ?e nesli?en.Mislim,da ko je tak ali ?e ve?ji mraz nima veze,kak?no diesel gorivo ima? noter-vse je isto ali malo slab?e.Kaj ?mo-globalno segrevanje pa?.

Aja,dodal nek dodatek za pozimi v rezervoar.Ne vem,?e kaj pomaga ali ne.

 

Moj bo po?as 4 leta star, 135.000, 1. akumulatro, pa ?e ni ve?jih problemov, razn da pri -10 mal bl po?as zavergla. Tle bi pa celo mogo?e res lahko probal s kak?nim "premazom" za bate <_<

 

A je kdo napisal kak?no pametno razlago zakaj bi ?kodovalo ?e vsak, ki je o tem pisal je nekaj motovilil, ker tukaj je idealno podro?je za drek zme?at pa da ve?ina ne opazi BS-ja.

 

Meni je bilo najbolj v?e? to, da motor ni nikoli ve? zalaufal na "suho". Se pravi, da je ta nanos vedno dr?al kovinske dele namazane. Zanimivo koliko manj mo?i je bilo potrebno, da je ?tarter zalaufal motor. Sem najprej mislil zamenjati akumulator potem sem pa to not vlil in sem podalj?al delovni vek akumulatorja ?e za leto in pol od tistga, k so rekli na servisu, da bi blo po?as za zamenjat, ker pozimi ne bo ve? v?gal.

 

Boss, jst bi reku (nekje sm pred ?asom sli?u te utemeljitve), da v nov avto / motor nima? kaj vlivat, razen odgovarjajo?ega (po vseh specifikacijah) kvalitetnega olja!

Pol ko enkrat pride? na 100.000 in ve?, pa mogo?e lahko s ?im poskusi?.

Konkretno sem videl slike nekaterih produktov, ki so dejansko zapacale cel motor, ventile ali pa oil pumpo, nevem, nekaj je bilo problem zaradi interakcij vseh snovi (olje + dodatek + gorivo) in dolo?ene temperature. Slike niso bile lepe!!!

 

Pri vsem tem pozabljamo na akomulatorje, verjetno imamo vsi dodatno v avto malo morje stromarije, ki se vkljuci ob vzigu, pa se te proklete dnevne lu?i. Sedaj ob zelo nizkih temperaturah pa jim je v?ig toliko te?ji

 

Meni je danes ?e 3i? crknil akomulator in spet kabli, ampak problem je da mi je mulo pustil lu?ko pa dvd not ?pilat, in se mi je 3 tedne nazaj cist spraznil, od takrat ga ne morem k seb spravt.

 

Kaj ho?em povedat - no akomulator je bil res bogi in v?ig je tud trajal sekundo ali dve. danes sem ga zamenjal kon?no ker je bil verjeli ali ne na Petrolu tezko dobit minimum 75Ah akomulator....

No sedaj vzge se preden obrnem gumb do konca zjutri pri > -10 .....ob istem petrolovem dizlu...

 

Originalni (1.) dr?i ?e 4. leto, kot pravim B)

 

Kdaj pa sem napisal, da ga ni notri V vsaki dieselski ?estki je Webasto predgrelec vendar nima obvodne ?rpalke tako, da deluje le, ko motor laufa.

 

Za izkoristit vseh dobrobiti webasta pa je treba dogradit obvodno napeljavo in dodatno ?rpalko ter elektroniko, da lahko na tajmer v?iga gretje in ?tarata ventilatorje za ogrevanje kabine. Daljinec je ?e ena stopnja ve? in ti omogo?a pa? vklopi iz varnega tplega zavetja doma. Opcija pa je tud priklop preko GSM-ja.

 

Tle imam eno vpra?anje: ali JE ali NI obvodna pumpa v teh "default" in?talacijah Webasta na M6 CD??? Kdo 110% ve?

Ker zadeva deluje tudi ?e po tem, ko avto ugasne? (in mislim, da obto?na pumpa na webastu... nisem pa ziher, ampak tako izgleda)!!!

Namre?, gledam za nadgradnjami, ki bi vklju?evale daljinski vklop, pa 1. te?k najdit odgovarjajo?o zadevo, 2. niti ti?no ne vem, kako vse to zgleda/kaj vsebuje.

Mislim, da je Sebastjan iz CE rekel, ko je vgradil timer, da je ?e bil obvod in pumpa vgrajena!

 

 

Jah men so jo zrihtal - res da je bila na servisu 14 dni ampak jim je ratalo (predvsem da je elektronika sprejela), pla?al sem 180?.....sedaj imam na GSM.

 

Jure, kaj vse je bilo vklju?eno v teh 180??

Hvala!

 

lp,

David

Lp,

D

Napisano

Tisto kar sli?i?, ko je motor ?e ugasnjen je delovanje grelca, ki kuri ?e ostanke goriva. To ni pumpa in sem kr prepri?an, da je treba dodat pumpo saj je to del nadgradnje, da zadeva lahko laufa tud pri ustavljenem motorju.

33112_1.png

Napisano

da bo jasno 1x za vselej :) pri M6 letnika '02 do '05 velja naslednje

 

pri nadgradnji ?asovne ure je zraven tudi obto?na ?rpalka, ki je prej NI v vozilu !

?e nimate nadgradje, vam Webasto na koncu po uga?anju motorja samo pokuri zadnje kaplje goriva.

na sliki: levo ?asovnik, na sredini obto?na ?rpalka, desno izpu?ni lonec

post-11-1233165415_thumb.jpg

na sliki ni releja in varovalk, pa kablovja pa v ozadju se vidi cev za izpu?ni lonec

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sdspecy

Boss, jst bi reku (nekje sm pred ?asom sli?u te utemeljitve), da v nov avto / motor nima? kaj vlivat, razen odgovarjajo?ega (po vseh specifikacijah) kvalitetnega olja!

Pol ko enkrat pride? na 100.000 in ve?, pa mogo?e lahko s ?im poskusi?.

Konkretno sem videl slike nekaterih produktov, ki so dejansko zapacale cel motor, ventile ali pa oil pumpo, nevem, nekaj je bilo problem zaradi interakcij vseh snovi (olje + dodatek + gorivo) in dolo?ene temperature. Slike niso bile lepe!!!

RE:

1. Aditivi, ki jih jaz zagovarjam ne povzro?ajo teh te?av, saj so namenjeni delovanju na kovino in ne "izbolj?avi" olja. V uporabi so ?e 18 let in ni bilo ?e reklamacije, razen pri enem Gorencu, ki se je pod izgovorom "slabega" delovanja posku?al izogniti pla?ilu aditivu, ki mu je bil v dobri veri po?tenega sodelovanja poslan na zaupanje. Dokaz u?inkovitega delovanja je uporaba le teh v slovenskih proizvodnih podjetjih s presenetljivimi rezultati. Res je, da Japonci nana?ajo na bate protiobrabna strdstav, ki pa se, kot je bilo ugotovljeno na supertestu Mazde MX5 po 100.000 obrabil, vendar to je vse kar je za??iteno, ostalo pa je prepu??eno olju. Zakaj bi aditiv, ki ne zmanj?uje tolerance med drsnimi povr?inami in deluje s kemi?no vezavo na njih bil priporo?ljiv ?ele potem, ko nastopi dolo?ena obraba? :ne vem:

2. Zanimivo je, da lastniki Mazd z DPF tolerirajo dizel "aditiv", ki ne?eljeno prodre v karter, ne bi pa preiskusili aditiv, ki bi jih obrani pred, tudi zaradi tega pove?ano obrabo. Bodite prepri?ani, da se nafta in Gold v olju ne moreta primerjati po delovanju. Junaka ?e ?akam.

3. Glasnost dizlov pri zagonu pod 0, tudi modernih, je pa? pogojena s konstrukcijo le teh poleg tega, da je ?e vse od ventilov in drsnih povr?in slabo podmazano zaradi gostote olja, je tudi samov?ig v cilindrih nekoliko bolj neenakomeren in zato glasen, se pa zvok do kobine na -10 °C la?je prena?a in tudi zato ve? decibelov, pa tudi ?obe so bolj glasne dokler se ne ogrejejo. Sicer tudi bencinci niso imuni na glasne?e delovanje po zimi, le da je to precej man opazno, kot pri dizlih. B)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

 

Mislim, da je Sebastjan iz CE rekel, ko je vgradil timer, da je ?e bil obvod in pumpa vgrajena!

Jure, kaj vse je bilo vklju?eno v teh 180??

Hvala!

 

lp,

David

 

Takole pri meni so se zajeb...14 dni, ker so udoma?evali elektroniko, da je vse to sprejela.

1. Rele, ki vklopi kro?enje vode s pomo?jo ure / GSMja

2. zamik vklopa ventilacije - cca 5 min ko se stvar segreje

3. Da je avto potem v?gal brez kontrolnih lu?k

 

Po 4h dneh je stvar vklopila a se je cikel prekinil po v?igu avta

Po 6h dneh se webasto ni prekinil po v?igu vendar se ni odzival na kontroliranje (?as in tako naprej)

 

Po 12 dneh sem avto dobil, vendar je bila ?e malenkost, da je ven vrglo pri vklopu z uro in gsm - err na urci, ?la je varovalka..., ker je crknila urca :jupiii:

Moja je bila pri njih prva s serijskim webastom....in temu primerna cena

 

no po 14 dneh ko so zamenjali urco do danes brez pripomb, ostaja le ?e en ali dva hro??a, ki mogo?e tudi morata biti...

 

- ne glede na nastavljen ?as gretja se po 30 minutah zadeva vstavi, vzame 10 min pavze in potem spet vklopi. Prej sem imel ?as gretja 60min. Po 30 min se je ustavil, in po 40 min nadaljeval...se 30 min

Problem sem resil, da sem nastavil na 40 min in vse skupaj traja zeljenih 50 min.

 

- Ura dominira webasto, kar pomeni neglede na to ali si vmes v?gal avto in ga tudi ugasnil bo webasto delal do konca nastavljenega ?asa (mote?e le za kratke vo?nje, vkolikor se prej vsede? v avto), tako da jaz ga izklopim pol ro?no na uri ?e je treba

 

 

Kar se ti?e pumpe vpra?anje, pri meni gre za GTA opremo iz leta 2006, CD143 ma?ino, ki mislim da je ni ve? (oziroma je ni ve? v tej obliki).

Webasto s pomo?jo bencina segreva vodo, in ta voda mora kro?iti - ne vem ali so dodali ali ne, po pravici povedano, kolikor pa vem niso dodajali hardware-a...... :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem imel montirano direkt pri Webastu in je vse delovalo to?no tako kot mora. Se pravi, ?e je blo 40min je tud delovalo toliko ?asa in ?e si prej avto pri?gal, je ura po parih minutah prepustila delovanje originalni elektroniki tako, da sem bil nadvse zadovoljen. Da ne re?em, da daljinec "nese" 150m skozi stavbo s kovinsko fasado ?zmeden?.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem imel montirano direkt pri Webastu in je vse delovalo to?no tako kot mora. Se pravi, ?e je blo 40min je tud delovalo toliko ?asa in ?e si prej avto pri?gal, je ura po parih minutah prepustila delovanje originalni elektroniki tako, da sem bil nadvse zadovoljen. Da ne re?em, da daljinec "nese" 150m skozi stavbo s kovinsko fasado ?zmeden?.

 

 

Ja verjamem za vse original dodano od webasta, tu je pa gemi?t in sprejmem tako, dela lepo.

Druga?e pa ?e koga zanima moja instalacija, naj se najavi, ni panike...:) Gorenjski konec in po SLO stalno...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

(uklopko @ 28 Jan 2009, 12:37) *

 

jah honda lavfa na VT-ec obratih zato jo nizki mal zajeb.... happy0195.gif

Joke!!

 

Tud men je poznan ta aditiv za ?i??enje celotnega sistema za benz in kao o?isti ?obe in saje iz batov itd.

Kok pa je to res pa pojma nimam.

bi blo treba naredt preizkus. razdret do ventilov pa jih pogledat kaki so pol pa nalit aditiv in nato ?e 1x pogledat ?e se je kj o?istilo!

 

No kdo bo se ?rtvoval za nam v korist ???

?e boste lepo razdrl in lepo nazaj z novimi tesnili zaprl se javim :P

 

Jaz pa dam aditiv Megalene. :cheers:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Za tiste, ki tankajo drugje, ker ne marajo Petrola je na drugem forumu (www.alter.si) nekdo dodal zanimive slikce :P

 

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Na sttrani http://www.en-plus.si/ (crpalke 24/7) je bilo baje napisano, da naj bi bilo gorivo od MOL-a ... in sedaj je ta informacija baje izginila :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Za tiste, ki tankajo drugje, ker ne marajo Petrola je na drugem forumu (www.alter.si) nekdo dodal zanimive slikce :P

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Na sttrani http://www.en-plus.si/ (crpalke 24/7) je bilo baje napisano, da naj bi bilo gorivo od MOL-a ... in sedaj je ta informacija baje izginila :)

 

Ma sej to je tako kot Debitel, Tus, M-Mobil...zadaj je vedno vladni monopolist....

 

JOKE ON - mogo?e ga pa ?rpa? JOKE OFF

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V sloveniji imamo dva ve?ja prevoznika goriva. To sta Transport Ivan Bubni? (TIB) in pa Tramper s.p.

TIB

Tamper

Do pred kak?nega pol leta je bil trg porazdeljen pribli?no enako med njima, vendar je pri TIBu pri?lo do razkola, zaradi kraje in dolo?enih napak nekaterih ?oferov. Zato je tudi dobil prepoved vo?nje od marsikatere "pumpe". TIB je bil glavni prevoznik za OMV. Ker TIB po?asi propada, je pogodbo za prevoz naftnih surovin tudi od OMV-ja dobil TRAMPER, ki pa je ve?inski prevoznik za petrol. In ker je bil petrol do nedavnega njegov najve?ji "sponzor" so polepljeni z njihovimi nalepkami. Naj ?e enkrat omenim, da gorivo za oba prihaja iz Luke, vendar ima Petrol tukaj ?e nekatere dodatnem obveznosti. Izjema je OMV super 100, ki je direktno iz Gradca in Agip 95, ki je iz italije. Kako je z MOL in podobnimi si ne upam 100% trditi, ker z njimi nimam toliko opravka.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Sam Bubni?eva integralka pa ?e vedno na vsaki gorski trga gate, pol pa se tud model zna za publiko peljat, sploh ko se spu??ajo nazaj proti ?tartu. :bravo:

 

Ups, jebenti tla je debata o bencinu. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

1. Aditivi, ki jih jaz zagovarjam ne povzro?ajo teh te?av, saj so namenjeni delovanju na kovino in ne "izbolj?avi" olja. V uporabi so ?e 18 let in ni bilo ?e reklamacije, razen pri enem Gorencu, ki se je pod izgovorom "slabega" delovanja posku?al izogniti pla?ilu aditivu, ki mu je bil v dobri veri po?tenega sodelovanja poslan na zaupanje. Dokaz u?inkovitega delovanja je uporaba le teh v slovenskih proizvodnih podjetjih s presenetljivimi rezultati. Res je, da Japonci nana?ajo na bate protiobrabna strdstav, ki pa se, kot je bilo ugotovljeno na supertestu Mazde MX5 po 100.000 obrabil, vendar to je vse kar je za??iteno, ostalo pa je prepu??eno olju. Zakaj bi aditiv, ki ne zmanj?uje tolerance med drsnimi povr?inami in deluje s kemi?no vezavo na njih bil priporo?ljiv ?ele potem, ko nastopi dolo?ena obraba? :ne vem:

2. Zanimivo je, da lastniki Mazd z DPF tolerirajo dizel "aditiv", ki ne?eljeno prodre v karter, ne bi pa preiskusili aditiv, ki bi jih obrani pred, tudi zaradi tega pove?ano obrabo. Bodite prepri?ani, da se nafta in Gold v olju ne moreta primerjati po delovanju. Junaka ?e ?akam.

3. Glasnost dizlov pri zagonu pod 0, tudi modernih, je pa? pogojena s konstrukcijo le teh poleg tega, da je ?e vse od ventilov in drsnih povr?in slabo podmazano zaradi gostote olja, je tudi samov?ig v cilindrih nekoliko bolj neenakomeren in zato glasen, se pa zvok do kobine na -10 °C la?je prena?a in tudi zato ve? decibelov, pa tudi ?obe so bolj glasne dokler se ne ogrejejo. Sicer tudi bencinci niso imuni na glasne?e delovanje po zimi, le da je to precej man opazno, kot pri dizlih. B)

 

Sirius,

Katera produkta potem svetuje? (predvidevam, da Metabond) za mojega dizla s 135k km, ki bi recimo da malo bolj za??itil/nagladil kovino v motorju in pa za preventivno ?i??enje ?ob? A lahko ti kaj zrihta??

V ?em se tehnologija Metabonda razlikuje od ostalih (QMI...)

Thx! :rispekt:

 

lp,

D

 

PS: Je pa potem kaj takega zanimivo brati: http://www.elitemadzone.org/t177712-Aditivi-za-motor :P

Lp,

D

Napisano

Ne bom delal reklame, sam sem tudi sam imel v prej?nji ?estki to zadevo ki, jo priporo?a Sirius (Metabond Gold) in lahko povem naslednje in to brez pretiravanja.

 

Samo ena stvar me je res navdu?ila in to je zagon avta, kjer zgleda, kot, da ne bi celo no? stal ampak, da je bil glih kar ustavljen in da je ?e vse podmazano. Tukaj bi se ustavil in tukaj bi blo zame dovolj. Poraba in ostale zadeve ne bi komentiral, ker ne morem oceniti... lahko, da je kaj manj ampak, to ni primarni vzrok zakaj bi ?lovek to vlival notri.

 

Za ?i??enje ?ob pa mislim da je Megasel (upam, da to ne pomeni MegaOsel ;) ) pri katerem pa res ne bi vedel a deluje oziroma a obljublja to?no to za kar ga reklamirajo. To bi vedel le v primeru dveh identi?nih avtov in identi?nih tankanjih na istih pumpah isto?asno.

33112_1.png

Napisano

Ne bom delal reklame, sam sem tudi sam imel v prej?nji ?estki to zadevo ki, jo priporo?a Sirius (Metabond Gold) in lahko povem naslednje in to brez pretiravanja.

 

Samo ena stvar me je res navdu?ila in to je zagon avta, kjer zgleda, kot, da ne bi celo no? stal ampak, da je bil glih kar ustavljen in da je ?e vse podmazano. Tukaj bi se ustavil in tukaj bi blo zame dovolj. Poraba in ostale zadeve ne bi komentiral, ker ne morem oceniti... lahko, da je kaj manj ampak, to ni primarni vzrok zakaj bi ?lovek to vlival notri.

 

Za ?i??enje ?ob pa mislim da je Megasel (upam, da to ne pomeni MegaOsel ;) ) pri katerem pa res ne bi vedel a deluje oziroma a obljublja to?no to za kar ga reklamirajo. To bi vedel le v primeru dveh identi?nih avtov in identi?nih tankanjih na istih pumpah isto?asno.

 

Thx, Boss,

 

no to je konktretn in tud za moje pojme pozitivn rezultat; prov to "zale?anje" motorja je razlog, zakaj sploh razmi?ljam o tem.

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

pri meni megasel ni pomagal...

sem po spraznil celo flaso (nekaj tankov) pa ni blo nc drugace - govorim za sobe (TOK TOK TOK TOK :) )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pri meni megasel ni pomagal...

sem po spraznil celo flaso (nekaj tankov) pa ni blo nc drugace - govorim za sobe (TOK TOK TOK TOK :) )

 

Kot sm ?e reku, ko bi mel cajt, bi pri?u poslu?at ...pa ta vikend spet nau n?.

Verjetn bo? mogu nekoga najt, da se bo spravu pogledat ?obe, mogo? celo kak ventil :huh:

Lp,

D

Napisano

sej so pogledali na servisu, diagnoza je, da soba tolce ampak razen zvoka je vse drugo ok (kar je res, ker od takrat je minilo vec kot 60.000km pa je vse ok)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sej so pogledali na servisu, diagnoza je, da soba tolce ampak razen zvoka je vse drugo ok (kar je res, ker od takrat je minilo vec kot 60.000km pa je vse ok)

 

aja, si ?e skontroliru ...no sej, tele ?obe so sploh "problemati?ne", pa ne sam pr Mazdah...

Lp,

D

Napisano

Sirius,

Katera produkta potem svetuje? (predvidevam, da Metabond) za mojega dizla s 135k km, ki bi recimo da malo bolj za??itil/nagladil kovino v motorju in pa za preventivno ?i??enje ?ob? A lahko ti kaj zrihta??

V ?em se tehnologija Metabonda razlikuje od ostalih (QMI...)

Thx! :rispekt:

 

lp,

D

 

PS: Je pa potem kaj takega zanimivo brati: http://www.elitemadzone.org/t177712-Aditivi-za-motor :P

 

Vsekakor Gold. O delovanju si preberi na internetni strani ....si. To kar Boss navaja je samo indikator delovanja, glede drugih aditivov ne bom ni? zatrjeval, bodo pa ravni temu, ki ga jaz zagovarjam takrat, ko bodo tako uspe?no uporabljeni v najte?jih delovnih pogojih v velikih SLO podjetjih. Zakaj mariborska vzpenja?a ne more brez 007 masti?

Je pa treba poudariti, da so 007 artikli za preventivo- Pomagajo tudi, ko dela TOK,TOK, samo ne vedno tudi z vti?anjem. Stvar je predvsem v stopnji obrabe. Ko nekaj dela TOK-TOK je obraba ?e precej?nja. Mogo?e je TOK-TOK pri Labiju v pogonskem delu ?obe in ne v brizgalnem, ker bi po 60.000 km delala kot brizgalna in ne kot ?oba.

Osli so inteligentne (v nasprotju s prepri?anjem) in zdr?ljive ?ivali, ne marajo ho-ruk sistema, raje delajo po?asi, ko jih je volja (IQ W5-40). Pri zlorabi pa se uprejo. :bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Vsekakor Gold. O delovanju si preberi na internetni strani ....si. To kar Boss navaja je samo indikator delovanja, glede drugih aditivov ne bom ni? zatrjeval, bodo pa ravni temu, ki ga jaz zagovarjam takrat, ko bodo tako uspe?no uporabljeni v najte?jih delovnih pogojih v velikih SLO podjetjih. Zakaj mariborska vzpenja?a ne more brez 007 masti?

Je pa treba poudariti, da so 007 artikli za preventivo- Pomagajo tudi, ko dela TOK,TOK, samo ne vedno tudi z vti?anjem. Stvar je predvsem v stopnji obrabe. Ko nekaj dela TOK-TOK je obraba ?e precej?nja. Mogo?e je TOK-TOK pri Labiju v pogonskem delu ?obe in ne v brizgalnem, ker bi po 60.000 km delala kot brizgalna in ne kot ?oba.

Osli so inteligentne (v nasprotju s prepri?anjem) in zdr?ljive ?ivali, ne marajo ho-ruk sistema, raje delajo po?asi, ko jih je volja (IQ W5-40). Pri zlorabi pa se uprejo. :bravo:

 

Danke, zelo razumljivo :hohoho:

 

Kaj pa naj nalijem v kesl, da mal kanale in injektorje spuca?

Lp,

D

Napisano

Danke, zelo razumljivo :hohoho:

 

Kaj pa naj nalijem v kesl, da mal kanale in injektorje spuca?

 

Lahko nalije? kakega usmerjenega za enkratno uporabo za cca4-6?, ali pa Mega(O)sela, ki stane 19? in deluje ve?plastno, zadostuje pa za 800-1000l dizla. O njegovem delovanju si pa preberi spet na ....si.

 

Pred dnevi sem vrgel rokavico za prakti?ni preizkus, dam aditiv in ?e najdete dihtungo ugodne cene celo njo financiram. Mislim, da je svojo ma?ino ponudil Marko_MX-3 pa preizkusimo na prakti?nem primeru. :mi pijemoo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ker imam slu?ajno dober vpogled na zadeve (2 leti dela na omv) mislim, da lahko povem kje je ta frka. "Petrol" je "na?a dr?avna" firma, ki ima na vesti tudi na?o nacionalno rezervo goriva. Te zaloge je treba na vsakih 5 let obnovit. In ker to po?nejo sproti, dizel, bencin .. pride v Luko in omv ga razvozi na servise petrol pa v rezervoarje dr?avnih zalog. Iz dr?avnih zalog (ki so ponavadi stare med 3 in 5 let in so "dotrajane" v "dotrajanih" rezervoarjih, petrol nato gorivo razvozi po servisih. 90% te zaloge obnavjla Petrol preostanek pa ostali. Zato, se zna zgodit, da se v gorivu pojavi voda ali svinjarija. Pravtako je res, da iz luke (kjer je ve?inski lastnik rezervoarjev istrabenz, ki je v navezi z OMV), prve cisterne (svinjarija s tal...) razvozijo na petrol potem pa komaj na OMV. Zato se dogaja,da je v ve?ini gorivo na OMV zadovoljivo na petrolu pa loterija. Ali tanka? sve?e, ?isto gorivo iz Luke ali pa 5 let stare (gnile) dr?avne rezerve. So pa tukaj ?e druge izjeme. Recimo OMV vozi super 100 naravnost iz laggerja Graz in je kvaliteta bolj?a kot na?a. Recimo Agip pa vozi tako Dizel kot tudi N95 iz Italije in je gorivo ravno tako ZELO kvalitetno, do?im N98 pa jemlje od Petrola. Najbolj pa ga naj****jo, manj?e "privat" pumpe kot so Tu? in podobno, ki jemljejo gorivo me?ano od petrola in omv-ja, vendar jima obojni vozijo gorivo iz dna rezervoarjev (svinjarijo).

 

Kar pa se ti?e prevoznika, pa malo vpra?aj tega, ki poza? zakaj so izgubili 80% posla z OMV-jem in jim sedaj namesto Bubni?ke vozi Tramperca? ?eprav so bili tile ?oferji videti po?teni, so ravno zaradi njihovih bedarij in la?i ta posel izgubili. V vsako cisterno se sto?i veliko aditivov, ki skrbijo za primernej?e lastnosti. Najve?ja mera teh aditivov je ravno sedaj ko imata ta alpin dizel in podobno. Tudi ?ez leto se aditivi razlikujejo in tukaj se Petrol veliko preve? ?para spljoh pri nafti....

lp, Ale?.

 

Mimogrede glede vode. Vsaka petrolova bencinska ?rpalka (verjetno imajo tudi ostale a za petrolove je to zagotovo) ima v vsakem rezervarju sondo, ki meri natan?no koli?ino vode in ostalih primesi. Sonda je preko ra?unalnika vezana direktno v ljubljano in tako ne more priti niti na ˝isamljenih˝pumpah do povi?anih vrednosti vode, saj bi v tem primeru takoj ?li ?istit rezervare.

Napisano

Na hrva?kem, ?eprav bolj zaostali dr?avi je napravljen test goriv. Nekaj o rezultatih testa iz INA-ine reklamne bro?ure:

Citat:"Auto, prilog Europapress Holdinga, koji se jednom tjedno objavljuje u Jutarnjem listu, Slobodnoj Dalmaciji i Sportskim novostima, u suradnji s portalom www.autoklub.hr napravio je neovisno istra?ivanje, ?iji je cilj bio na 50 benzinskihposta-ja diljem Hrvatske ocijeniti kakvoću goriva koje se danas u nas nudi potro?a?u. Od stotinu uzoraka dizelskog i benzinskog goriva s tih 50 benzinskih postaja raznih tvrtki, od onih najvećih do malih privatnih, detektirano je 12 goriva ?iji sastav ne udovoljava propisanim normama i kao takvo potencijalno je opasno za ispravan rad modernih automobilskih agregata. Na pet uzoraka Eurosupera 95 kraj destilacije zavr?io je s nedopu?teno visokom temperaturom, ?to sugerira nazo?nost dizelskog goriva. Rije? je o koli?ini koja je zacijelo ostala u spremnicima goriva na benzinskim postajama ili u cjevovodu cisterni koje prevoze gorivo. Ne radi se o Ininim postajama. Na na?ih je pet uzoraka Eurosupera

95 provoditelj istra?ivanja prona?ao nedopu?tenu koli?inu aromata, koji uzrokuju pojavu potencijalnih smola. No, ti aromati, pogotovo u tako malim koli?inama, nisu opasni po dugotrajnost automobilskog motora.

Sumpor glavni uzrok

nepravilnosti

Sumpor je glavni uzrok nepravilnosti kod dizelskog goriva. Unato? aktualnoj normi, koja tolerira ?ak 50 ppm sumpora po litri, u dva uzorka pronađeno je 78, odnosno 90 ppm na manjim benzinskim postajama. Uz nedopu?tenu koli?inu sumpora

provoditelji istra?ivanja u oba su uzorka zatekli povi?en PAH (poliaromatski ugljikovodici) te sni?en cetanski indeks. (Cetanski je indeks mjera samozapaljenja, ako je ni?i od 48, motor će se te?ko pokrenuti). Prvi put je analizirana i to?ka filtrabilnosti (CEPP), odnosno temperatura pri kojoj dolazi do za?epljenja filtra goriva kod Eurodizela. Kako su niske emperature tradicionalni neprijatelji svih dizela?a, aktualna EN590 norma tijekom zimskih mjeseci ograni?ava CEPP na minimalno ?15° C. Znakovito je da su sva goriva zadovoljila taj test (minimalno odstupanje poni?tava se zbog tolerancije mjernog uređaja od 2° C). Ovo istra?ivanje je o?itovalo da u kakvoći goriva na domaćim benzinskim postajama i dalje prednja?i Tifon, koji, međutim, na svojim crpkama nudi Euro V gorivo s manje od 10 ppm sumpora, koje je skuplje, ?to to gorivo ?ini prakti?ki izvan konkurencije. Među gorivima Euro IV norme, odrebe, INA je u ovom istra?ivanju imala najbolje rezultate! To potvrđuje Ininu orijentaciju da svojim kupcima uvijek nudi goriva najvi?e kvalitete po najpovoljnijim cijenama.

Test provela tri voza?a u

tri razli?ita automobila

Ugledni tjednik Auto-klub proveo je druk?ije istra?ivanje o kvaliteti goriva koja se nude na hrvatskom tr?i?tu. ?eleći kona?no stati na kraj glasinama o tomu koliko se kilometara mo?e voziti sa spremnikom goriva uto?enom na benzinskim

postajama konkurentskih naftnih kompanija, novinari Auto kluba su po?etkom o?ujka 2008. odlu?ili provjeriti potro?nju, odnosno snagu motora s benzinima ?etiriju vodećih proizvođa?a na hrvatskom tr?i?tu ? Ine, Tifona, OMV-a i Petrola, i to

u obje oktanske vrijednosti: 95 i 98, odnosno 100 oktana (OMV). Za veliki usporedni test kakvoće ispitiva?i su odabrali tri voza?a i tri testna automobila s benzinskim motorima razli?ite snage i potro?nje ? ?kodu Fabiju 1,4 s provjerenim motorom od 86 KS, Audi A5 1,8 TFSI s izravnim ubrizgavanjem, turbo-punja?em i 170 KS te Mazdu CX-7 s turbo-motorom od 260 KS. Potro?nju su mjerili na dvjestotinjak kilometara dugoj testnoj dionici od Zagreba do Brinja, na autocesti A1, vodeći pritom ra?una o brzini vo?nje, temperaturi zraka i gu?vi na cesti. Snagu su pak mjerili najsuvremenijim mjernim uređajem

Maheom 3000. Recept za mjerenje potro?nje i snage bio je krajnje jednostavan ? prvo su ispitiva?i na autocesti potpuno ispraznili sprem- Neovisni ispitiva?i su analizirali kakvoću g Prema istra?ivanju uglednog tjednika Auto klub, najisplativije benzinsko gorivo na hrvatskom tr?i?tu je Inin Super plus 98. S jednim tankom na?e 98-ice, prijeđe se 28 km vi?e nego s benzinima s ostalih postaja, a godi?nje se u?tedi ?ak 508 kuna!

ferdo buva

glasnik

događaji...

Hrvatsko tr?i?te plina već potkraj travnja moglo bi dobiti prijedlog novog modela uređenosti i funkcioniranja.

Najkraće re?eno, on bi trebao obuhvatiti ?initelje bitne za stvaranje konkurentnog tr?i?ta, povećanje dobavnih pravaca i kapaciteta skladi?ta, uklapanje budućeg terminala LNG te sigurnost opskrbe. Najavio je to prvi ?ovjek Hrvatske energetske regulatorne agencije Tomislav Galić na vara?dinskom Plinskom forumu, istaknuv?i time mogućnost rje?avanja urgentnih problema u plinskom gospodarstvu.A njih je povelik broj. Od cijene plina, koja nikako da postane tr?i?na kategorija unato? donesenom Zakonu o tr?i?tu plina, pa sve do utvrđivanja sudionika

i njihovih odnosa i odgovornosti na dana?njem tr?i?tu plina. Temelj dana?njeg tr?i?ta plina je, naravno, INA, jedini proizvođa? i dobavlja? prirodnog plina u Hrvatskoj, zadu?ena za opskrbu distributera i time posredno svih tarifnih kupaca u cijeloj Hrvatskoj. Slijedi 38 distributera koji, uz institucionalne djelatnosti, obavljaju i opskrbu plinom, tr?i?nu djelatnost i trgovinu plinom. Na kraju tog lanca su kupci, odnosno potro?a?i, njih 482.000 tarifnih i 35.000 povla?tenih. Od kada je od 1. srpnja 2007. tr?i?te formalno-pravno postalo otvoreno za sudionike linskog tr?i?ta, svi oni su u kategoriji povla?tenih kupaca i slobodno mogu birati svog opskrbljiva?a. Ono ?ega danas nema, ocjenjuju domaći energeti?ari, je uravnote?enje plinskog sustava kojeg ?ini INA i jedino skladi?te

plina podvrgnuto vremenskom ciklusu punjenja i pra?njenja kapaciteta i jednog od budućih uzroka bitnih prom-jena na tr?i?tu plina. U hrvatskom plinskom sustavu kapacitet skladi?ta od 550 milijuna kubika iznosi oko 17 posto godi?nje potro?nje, ?to je nedovoljno za optimalno pokrivanje sezonskih oscilacija, pa je plinski sustav iznimno osjetljiv na izvanprosje?ne klimatske poremećaje poput jake hladne zime ili prekid dobave. Ocijeniv?i da sigurnost opskrbe plinom i trenuta?na situacija nisu zadovoljavajući te da osim novog dobavnog pravca i dodatnih koli?ina dobivenih iz domaćih izvora, treba i novi model tr?i?ta plina predlagatelj dr?i, plinsko tr?i?te za sve sudionike vrlo zanimljivim. Prije svega jer uklju?uje mogućnost razli?itih tarifa za razli?ita godi?nja doba. Sigurno je da se u po?etku kod otvaranja tr?i?ta kakvo je plinsko ?ele stvoriti uvjeti da, u na?elu, i ta cijena plina bude poticaj potro?a?ima. Dakle, potro?a?i će svakako prepoznati da se ide u smjeru veće odgovornosti i većeg

planiranja, a ne da to bude slu?ajan događaj u planovima. Postojeći modeli tr?i?ta plina u dr?avama poput Aus-trije, Danske i Rumunjske pokazuju kako u tim zemljama funkcioniraju tr?i?ta plina te kakve su mogućnosti da se i Hrvatska priklju?i takvom jednom modelu. Rije? je, prije svega o poticajnom karakteru i većoj odgovornosti

subjekata u plinskom biznisu, u slu?aju Hrvatske ne samo Ine kao dobavlja?a, nego i lokalnih distributera, koji se moraju prihvatiti posla da planovi budu realni i uklju?uju sva buduća događanja kako bi ih rje?avali na ?to bezbolniji na?in. Plinski sustavi zemalja s razvijenom infrastrukturom osiguravaju ravnomjernu i sigurnu opskr-bu prirodnim plinom. Uspostavljenim pravilima poglavito se poti?e energetska sigurnost i opskrbljenost tr?i?ta. Kod prihvaćanja primjene stranih iskustava na uređivanje hrvatskog tr?i?ta prirodnog plina trebalo bi koristiti dokazane prednosti koje se temelje na sli?nosti sustava, primjerice Danske. Dansko iskustvo za Hrvatsku je posebno zanimljivo u domeni postizanja sigurnosti opskrbe, spre?avanja poremećaja i osiguranja sredstava za premo?ćivanje poremećaja. Novi model tr?i?ta plina implementacija je prakse i cijelog sustava vezanog za plin-sku problematiku. O svemu ovome o?itovanje INE tek se o?ekuje, budući da joj se i novim modelom dodjeljuje klju?na uloga na tr?i?tu plina. To vi?e ?to je za krajnje potro?a?e iznimno bitno da kompletan sustav funkcionira

na pravilan na?in od proizvođa?a i dobavlja?a plina do krajnjeg kupca. Prije svega zato da bi budući i postojeći potro?a?i ostali naklonjeni tom energentu, a potom i da bi plinsko gospodarstvo funkcioniralo ne samo zakon-ski, nego i na tr?i?nim na?elima.

Novi model

tr?i?ta plina

Pi?e: Ranka Bara?ević

nik testnog automobila, sve dok se motor uslijed nedostatka goriva ne bi ugasio. Potom su u spremnik ulili pet litara goriva i krenuli put ?eljene benzinske postaje gdje bi dolili jo? petnaest do dvadeset litara goriva. S ulivenim gorivom pojavili bi se na po?etku testne rute i poni?tili ra?unalo. Potom bi prevalili dvjestotinjak kilometara autocestom i na kraju zavr?ili na uređaju za mjerenje snage. Taj su postupak ponovili dva puta za svako gorivo i svaki automobil mijenjajući voza?a. U tri

tjedna testiranja prevalili su ukupno 4.800 kilometara i za upravlja?em proveli 48 sati, potro?ili 480 litara goriva i za gorivo i cestarine ukupno platili 5.600 kuna.

 

Skuplje se ne isplati

 

Koji su zaklju?ak izveli ispitiva?i? Poput mjehura od sapunice rasplinule su se glasine o osjetno ni?oj potro?nji i većoj snazi motora kad su u spremnicima goriva određenih tvrtki. Gotovo da je svejedno gdje se to?i benzin jer se svi dobiveni rezultati kreću unutar 1,5 posto! Na mjerenju snage najbolji i najlo?iji rezultat na najsna?nijem testiranom automobilu ? Mazdi CX-7 s tvorni?ki deklariranih 260 KS ? dijele samo tri konjske snage, odnosno 1,2 posto! Kod slabijeg Audija A5 1,8 TFSI razlika je jo? manja (dvije KS), a kod najslabije ?kode Fabije 1,4 jedva 0,6 KS, ?to je potpuno zanemarivo u svakodnevnoj vo?nji. Isto vrijedi i za razlike u potro?nji. Voza? prosje?noga hrvatskog automobila ? poput ?kode Fabije 1,4 ? s najboljim gorivom u 45-litarskom spremniku (Tifon, Euro V kvaliteta) u prosjeku mo?e prevaliti 608 kilometara,

tek 12 kilometara vi?e nego s Ininim ili Petrolovim gorivom. Prema tome, zaklju?uju ispitiva?i, ne isplati se to?iti gorivo na takvoj benzinskoj postaji ako je druga crpka,s povoljnijom cijenom goriva, ?est kilometara dalje."

 

Zanimivo bi bilo testiranje goriv pri nas glede vsebnost vode, aromatov in ?vepla.

 

Tifon je v 100% lasti MOla.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolikor dopušča kolo. 😊 Po ravnem in v majhne hribe več kot 27km/uro ne gre. Po klancih navzdol do 50. Sicer je pa bilo tu veliko asfalta in nekaj makadama. To je le "kondicijski trening" za napore, ki me čakajo z Etcho - om, ko me bo gnal po gmajnah in gozdovih,ko ozdravi. 😊 S pa ugotovil, da moram poleg brez zamenjati tudi zadnji amortizer. Kupil bom RockShox Super Deluxe Ultimate RCT.  Attention Required! | Cloudflare WWW.BIKE-DISCOUNT.DE Attention Required! | Cloudflare WWW.BIKE-DISCOUNT.DE  
    • lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h
    • Danes sem naredil en krog po slovenski Istri, tako malo za kondicijo. Vreme super, veliko kolesarjev je bilo na cesti.  s  
    • Kot nalašč je danes delalo (skoraj) vse BP. Najprej 10min vožnje, potem prvi postanek. i-stop se v zadnjem momentu spremeni iz "ready" v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko in snemam, če bo zakadilo. Nič. Ok, nadaljujem vožnjo: Takoj ko speljem, i-stop skoči nazaj v "ready". Čez 5min se spet ustavim in zadnji moment i-stop spet skoči v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko, ne kadi. Speljem, i-stop nazaj v "ready" in ker me zanima, kdaj točno gre iz "ready" v "not ready", čez 1 minuto spet ustavim. Zadnji moment spet gre v "not ready", ampak ko spustim sklopko, gre v start-stop Več sreče prihodnjič očitno...   SIcer sem prepozno videl ta komentar, tako da hladilne nisem dolil, sem pa vseeno odprl kovinski pokrovček. Na neuko oko mi je zgledal nivo OK. Tekočina je bila cca 1-2 cm pod nivojem pokrovčka. Ima smisel dolivati? Danes ne utegnem skočit po FL22.  Laično vprašanje: ne bi v primeru netesnenja glave motorja kadilo v vsakem primeru, tudi med vožnjo? 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.