Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No vidi?, original mazda je pa riknil prej kot v 2 letih pri podobnem tempu najbr?. ?eprav danes je Kresnil s prve nisem pa kuril webasta.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Meni je original mazda deloval 7 let (dobrih 200.000km) pa ?e to ni ?ist crknil ampak je le oslabel.

33112_1.png

Napisano

To,koliko kateri akumulator traja je te?ko ugotoviti pri razli?nih uporabnikih. Bolj je realno,?e ista oseba z pribli?no istim re?imom izproba razli?ne aku.Nekdo pa? v?ge avto dvakrat na dan in vozi same dolge relacije,drugi spet ve?krat na dan in same kratke relacije in seveda se nima ?asa toliko napolnit.

Zame je vsak aku,ki vzdr?i ve? kot ?tiri leta dober.

 

 

Napisano

Razsvetli nas koliko km naredi? in koliko zagonov motorja ima?... pa kaj pol vse kuri? (ogrevanje zadnje ?ip, sede?i, ogledala, ventilator, radio, ...)?

33112_1.png

Napisano

30kkm letno, min 4 zagoni dnevno, avto stalno zunaj, ventilator stalno na 2 ali ve?, ogrevanje ogledal in zadnje ?ipe po potrebi, brisalci po potrebi, klima pri?gana tudi pozimi. Radio pri?gan. Ogrevanje zica pa letos ?e nisem dal v avto.

Napisano

Koliko km pa je to dnevno v tem ?asu. Koliko km naredi? od v?iga avta, do takrat, ko ga ugasne?. A ma? navadne lu?i ali ksenonke? kaj pa zadaj so ?arnice ali ledice?

33112_1.png

Napisano

30kkm letno, min 4 zagoni dnevno, avto stalno zunaj, ventilator stalno na 2 ali ve?, ogrevanje ogledal in zadnje ?ipe po potrebi, brisalci po potrebi, klima pri?gana tudi pozimi. Radio pri?gan. Ogrevanje zica pa letos ?e nisem dal v avto.

ampak to je vse v lavfanju avta. Pri webastu mi govoroimo o predgretju, pol ure preden zalavfa? avto.

 

Moj AGM Start n Stop shit je po?epnil po 4h letih (ampak poleg S&S ?e elektri?na drsna, elektri?na prtlja?na...) ko avto stoji brez lavfanja so to resne obremenitve, ?e posebej na kakem klan?ku...klima poleti, xenonke...ta pa se ugasne na vsakem kri?i??u

Sedaj ko je izklju?en S&S za vedno se zapirajo z enakomernim zvokom, prej pa kot da bi muha CC se odaljevala in pribli?evala :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eko, nabavil 100Ah akumulator znamke Rocket .Cena 125?. To so Korejski aku, ki jih baje vgrajujejo v prvovgradnjo v vozila volkswagen,bmw,hunday,kia...Garancija 3 leta.Yuasa korporacija.Bomo videli, kako se bo obnesel.Zaenkrat pali v redu. :D

 

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Men tudi ni ve? jasno kaj je s tem akumulatorji, al so od Mazde original tako zani? ali kaj tretjega. Namre? prej?nji akumulator ?e 2 letni ni zdr?al..Ok pod garancijo menjamo.

 

Sedaj je nov notri cca pol leta oz. ?e malo manj, pa merim za hec napetost in je zjutraj 12.3. Sem ravno kupil en tester za v prikolico, pa sem ga preveril ?e na avtu.

 

No in potem gledal ko se vozim alternator fila fila,..okoli 14- 14.3V, potem napetost pade, ker o?itno dojaem, da je akumulator poln. Napetost med vo?njo recimo pade na 13.9V. 

 

Ko pridem po 20 minutah vo?nje domov, po parih minutah ko ugasnem motor merim napetost na akumulatorju pi?e 12.62 recimo. Zjutraj preden grem v slu?bo pomerim ponovno , ka?e 12.3. 

 

Zakaj se ?ez no? toliko sesede? Ni ?udno da mi prej?nji potem ni hotel pri -10 ve? kresnit.

 

Ne verjamem da je to problem zaradi prekratkih vo?enj.

Napisano

Danes zjutraj mi avto ni hotel v?gati. Pri prvem v?igu se ni zgodilo prakti?no ni?, pri drugem pa je za?el spu??at ?udne zvoke pri kontaktu in kazalci so vijugali sem in tja. Avto imam 4 leta in v tem ?asu se mi je dvakrat izpraznil akumulator (pozabil ugasniti lu?i). Mislite da je to to in je ?as za menjavo? Katerega kupit in kje? imam m6 l.2004 sport benz

Napisano

Malo sem prebral po forumu in se mi zdi da bi bil 75Ah dovolj pa se cena mi je bolj vsec od 90-95-100Ah. Vem pa da ma mazda neke cudne dimezije in tudi to igra vlogo...

Napisano

Bo ja, poglej se za energizer. Poceni in dober.

Najbolje bo, ce gres s starim akujem do stacune vzames podobnega po merah, jim pustis starega dobis neki drobiza zanj in vzames novega.

Tko sem jaz naredu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Noben od teh ni taprav za japonce.

Kot sem ti napisal, pejt do akumulatorja.si s starim akujem in naj ti dajo novega

..ali se bolje poklici prej in vprasi ce majo kaj na zalogi za mazdo6

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zdej tega na eurotonu lahko dobim za 82eur, prodajalec na akumulator mi je rekel da imajo drugi premajhno zagonsko moc in da mi jih ne priporoca. Kateri je pa original akumulator za mazde?

Napisano

Pejt v lj stegne trgovina tab. Tam je skladisce akumulatorjev topla. Imas 10% mazda popust in se 10% popust ce jim starega pustis. Prides kupis in ti ga oni se brezplacno zamenjano, poleg tega ti avto se na strom priklopijo tako, da ne potrebujes nic na novo nastavljat. Jest sem ga tam pred tremi leti kupil pa sem dal 80e za 60ah pa kar 600A (zagonska moc). Mazda 6 2003 1.8

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Elaboriram: Nekako takole - 40, 50 in 60 let nazaj je bilo mogoče malo lažje priti do nepremičnine oz. je bilo nekako lažje rešiti enega izmed osnovnih izzivov mladega človeka, ki se mu reče stanovanjski problem, ker cene še nekako niso bile tako odvisne od lokacije in tudi ljudi je bilo manj. Te nepremičnine se danes mlajšim generacijam prodaja za faktorje vrednosti proti včasih. Pa tu ne govorim o inflaciji, ampak splošno razmerje cena / plača. Res je, da večini ljudem manjka osnovna izobrazba o financah, ki včasih ni bila tako nujna, ker je spet bilo manj ljudi, ki bi jo imelo. Na koncu je pa nekako tako - če ni rešen stanovanjski problem, potem tudi otrok ni in spet se vrtimo v krogu glede demografije. Nujne stvari, kot je infrastruktura, pa trpijo, ker ni ljudi, ki bi opravljali delo, ker primanjkuje že tistih, ki bodo v domovih za ostarele riti brisali. Kaj je zdaj prioriteta? Berem, da v nekatrih naših šolah že čistilke kuhajo... Super. Lahko bi se še razpisal, verjetno se nikoli ne bomo o vsem strinjali, ampak to je nekako temelj problemov. Lahko zraven vmešaš še globalizacijo in konkurenco iz delov sveta, o katerih so 50 let nazaj tukaj mislili, da znajo samo riž žreti in nič drugega početi. Pa da jih briga, kaj zlijejo v vodo, ko nekaj proizvajajo, tu pa nas vsak metuljček prestraši. Dejstvo je, da postajam pristaš tega, da tekom življenja vsak sam s pravo finančno izobrazbo poskrbi za svojo penzijo, klasični sistem penzij bi bilo treba pa ukiniti, ker je deloval v primeru demografske piramide (več delovne populacije), ne demografskega tornada (več starejših), kot ga imamo danes. Sam - to pomeni, da dobiš bruto plačo, zdaj jo pa zagoni za droge, pijačo, kurbe ali pa razmišljaj, kako boš živel čez 50 let, da ne bo vse obviselo na mlajših.
    • 1. Se strinjam. Sicer je tudi vprašanje kaj šteješ pod delo. Delo ni samo kmetija od zore do mraka... 2. Res je, glavni razlog je demografija, kot sem že večkrat omenil. Ljudi se veliko potrebuje, privoščiti si jih ne more nihče. No, lahko si jih, samo se je treba odpovedati malo dobička. 3. Mladina tako, starejši pa na plečih mladih iz pogleda nepremičnin. Zato takšen sistem, ki je bil zamišljen v prejšnjih demografskih trendih, na dolgi rok ne deluje.   Še nekaj - super je, da želijo, da so vsi delavci pri VW-ju plačani kot je treba (pustimo dobavitelje, to je čisto druga zgodba), samo da ima pa vsak, ki zategne 100 šraufov na dan 3000€ plače, je pa tudi dolgoročno nevzdržno.
    • čudovit video, lepo pokaže realno stanje...   ...ki je za moje pojme v resnici še slabše   sem mlad pa neumen, pa so me učili da je delo vrednota   v eu trenutno delo ni več vrednota   to, da dobiš kot mlad človek službo, je že samoumevno   mladina se pase na plečetih ljudi, ki trdo delajo za nikakve plače, oni se pa zajebavajo v pisarnah     verjamem da je severno od nas vse samo še slabše   in verjamem, da je cilj vsem automakerjem da bi vse se naredilo na kitajskem za 5k eur, pri nas prodajalo pa za 50k eur   in potem smo prišli v ta cikelj   mislim, da je realna zanesljivost vw koncerta in kako dobre avte delajo tu najmanjši problem     pač materiali so na kitajskem, gre se jim za dobiček, in boom, uspeh zagotovljen   če potem delaš še tako slabe avte, da moraš za pospeševanje prodaje nabijat davek konkurenci, pol veš kje smo    
    • Danes, 2025-01-24, zamenjal akso z original rabljeno in obnovljeno, zadeva špila  Dobil lepo ohranjeno na avtoodpadu, ista kataloška, avto je imel nekaj čez 100k km.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.