Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz bi se vartinih akumulatorjev ognil v ?irokem loku. 

 

Kupi karkoli drugega, ?e najbolje TAB

Ravno varto sem nabavil:) zakaj, imas slabe izkusnje?

Napisano

Pejt v lj stegne trgovina tab. Tam je skladisce akumulatorjev topla. Imas 10% mazda popust in se 10% popust ce jim starega pustis. Prides kupis in ti ga oni se brezplacno zamenjano, poleg tega ti avto se na strom priklopijo tako, da ne potrebujes nic na novo nastavljat. Jest sem ga tam pred tremi leti kupil pa sem dal 80e za 60ah pa kar 600A (zagonska moc). Mazda 6 2003 1.8

Sem dobil dober dil za tole, zamenjal sem pa sam. Nic mi ni bilo treba resetirat vse dela kot prej :)

Napisano

Ravno varto sem nabavil:) zakaj, imas slabe izkusnje?

Zadeva ni ?isto enaka, je pa razlog za moj odpor do Varte. V slu?bi uporabljamo stacionarne kislinske svin?eve akumulatorje Varta. Stari Vartini so zdr?ali tudi skoraj 20let, le redno dolivanje demi vode so potrebovali. Novi, po videzu enaki, zdr?ijo 4leta kar je 5x manj. Kako se je lahko zgodil tako drasti?en padec kvalitete? Odgovor ti?i v spremembi lastni?tva in je tipi?en primer funkcioniranja sodobnega kapitalizma: Nekdo kupi neko firmo seveda zato da bi zaslu?il. Denar za nakup "dobi" iz prihodnosti, pa? racionalizacije, odpu??anja, zni?anje kvalitete... in ra?una na to, da folk ne bo prekmalu opazil da se pod zvene?im imenom sedaj skrivajo gnila jajca.

 

TAB po kvaliteti zanesljivo nese ve?ino.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

mene zanima ?e mazda 6 katera ima I-ELOOP potrebuje kako posebno baterijo za pravilno delovanje ali lahko kupim kako standard kvalitetnej?o?

 

image.jpeg

 

Napisano

Pozdravljeni,

 

mene zanima ?e mazda 6 katera ima I-ELOOP potrebuje kako posebno baterijo za pravilno delovanje ali lahko kupim kako standard kvalitetnej?o?

Seveda, ne ga biksat, sicer pa ?e je v garanciji kar na servis

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jest sem ravno dva dni nazaj kupil nov akumulator. Notri je bila topla 60ah 300A, sedaj je pa notri topla top 66ah 630A. Kupljeno pa seveda v skladiscu TAB :)

Napisano

Seveda, ne ga biksat, sicer pa ?e je v garanciji kar na servis

Ni v garanciji,.. sem sli?al da so te baterije precej drage,.. avto je 2014 letnik,.. v navodilih pi?e da potrebuje baterijo z oznako t-110.

 

image.jpeg

 

Napisano

Jest sem ravno dva dni nazaj kupil nov akumulator. Notri je bila topla 60ah 300A, sedaj je pa notri topla top 66ah 630A. Kupljeno pa seveda v skladiscu TAB :)

I loop rabi agm baterijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni v garanciji,.. sem sli?al da so te baterije precej drage,.. avto je 2014 letnik,.. v navodilih pi?e da potrebuje baterijo z oznako t-110.

Saj potem je se v garanciji? AGM baterijo potrebujes predvsem zaradi Start&Stop sistema... in kolikor vem, je garancija na baterijo tudi 5 let...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj potem je se v garanciji? AGM baterijo potrebujes predvsem zaradi Start&Stop sistema... in kolikor vem, je garancija na baterijo tudi 5 let...

Odvisno, kje je avto kupljen. Italija, Belgija, Nem?ija =3 leta garancija.

 

 

Napisano

I loop rabi agm baterijo

 

pa to dobim samo na uradnem servisu ali tudi v kaki trgovini? avto je bil kupljen iz druge roke, ima pa notri 95ah 830a baterijo od varte, je nova vsaj po izgledu,..s pra?ujem bolj zaradi tega da pa? ne pride do kakih napak oz okvar

 

image.jpeg

 

Napisano

pa to dobim samo na uradnem servisu ali tudi v kaki trgovini? avto je bil kupljen iz druge roke, ima pa notri 95ah 830a baterijo od varte, je nova vsaj po izgledu,..s pra?ujem bolj zaradi tega da pa? ne pride do kakih napak oz okvar

Ni nujno, da je ravno originalni... je pa treba biti pozoren, da se uposteva navodila pri menjavi akumulatorja... ker postopek ni tak, da enostavno vzames ven stari akumulator in ga nadomestis z novim... ampak je malo bolj zapleteno... Enkrat sem na servisu dobil ta navodila... in bi jih moral se nekje imeti...

 

Edit:

Sem nasel in so prilozena...

menjava akumulatorja in inicializacija i-stop.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ni nujno, da je ravno originalni... je pa treba biti pozoren, da se uposteva navodila pri menjavi akumulatorja... ker postopek ni tak, da enostavno vzames ven stari akumulator in ga nadomestis z novim... ampak je malo bolj zapleteno... Enkrat sem na servisu dobil ta navodila... in bi jih moral se nekje imeti...

 

Edit:

Sem nasel in so prilozena...

 

Hvala,.. potem samo poiskat AGM baterijo. A priporo?ate kako firmo? Pa ?e smem ?e vpra?ati koliko mo?no ?e ne te?im preve? :)

 

image.jpeg

 

Napisano

AGM baterijo potrebujes predvsem zaradi Start&Stop sistema... in kolikor vem, je garancija na baterijo tudi 5 let...

Se opravi?ujem za ot

Pri povpre?nem uporabniku mora start/stop sistem prihranit cca 1,7% goriva da se pokrije razlika v ceni AGM / navaden aku. Neoriginal seveda. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Samo za info. Sem za foro klical na mazdo na oddelke za rezerve dele koliko bi bil akomulatir za mazdo 6. Mi je rekel 260?. Sem tudi vpra?al ?e je odvisno kak akumulator more notr zaradi i-eloopa je dejal, da koliko se on spozna ni odvisno. Samo toliko ?e bo kdaj koga zanimalo.

 

p.s: glede da je 260? predvidevam, da gre za neko standrard start-stop baterijo

 

image.jpeg

 

Napisano

Samo za info. Sem za foro klical na mazdo na oddelke za rezerve dele koliko bi bil akomulatir za mazdo 6. Mi je rekel 260?. Sem tudi vpra?al ?e je odvisno kak akumulator more notr zaradi i-eloopa je dejal, da koliko se on spozna ni odvisno. Samo toliko ?e bo kdaj koga zanimalo.

 

p.s: glede da je 260? predvidevam, da gre za neko standrard start-stop baterijo

Good luck, potem bodo pa spet po?ari....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Good luck, potem bodo pa spet po?ari....

Zakaj pa pozari?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nepravilna menjava in baterija (mislil sem na i-loop)

 

Even though the battery is 12 volt, it is specifically designed for use with the i-ELOOP system. It's designated as a Q85 type battery, and is currently only available through Mazda. When replacing an i-ELOOP equipped vehicle's battery, be sure to install the correct Q85 type battery.

 

 

https://rts.i-car.com/collision-repair-news/mazda-i-eloop-overview.html

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nepravilna menjava in baterija (mislil sem na i-loop)

 

Even though the battery is 12 volt, it is specifically designed for use with the i-ELOOP system. It's designated as a Q85 type battery, and is currently only available through Mazda. When replacing an i-ELOOP equipped vehicle's battery, be sure to install the correct Q85 type battery.

 

 

https://rts.i-car.com/collision-repair-news/mazda-i-eloop-overview.html

 

 

Samo a mislis, da bi mu na Mazda servisu dali napacen akumulator?  :blink:

 

Mazda_6_akumulator-20180319-071645.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A ne ne, berem njegove poste da je to navaden aku. Pa da mu govorijo da ni pomembno kak je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak za tako ceno predvidevam, da ne gre za "navaden" akumulator ... ampak je AGM ... in verjetno tudi ustreza njegovemu vozilu... Vsaj ce je ob klicu na Mazdin servis povedal tocen model avta, za katerega isce akumulator ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To sigurno. Mene je zmotilo to da pravi da gre za navaden agm. Pa ni ravno...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Fantje kolk AH mate AGM akomulatorje v va?ih mazdah 6 dizl (2013l naprej),.. sem se kon?no odlo?il da menjam i??em samo ?e pravega. Rad bi bil 100%

 

image.jpeg

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

V moji "novi" 6-i dizl l. 2014 je 80Ah. V?eraj sem bil na uradnem Mazda servisu na pregledu avta in ga moram tudi zamenjat pred zimo. Okoli 240? z menjavo.  :ne vem:

Napisano

A Topla jih ne dela? Za mojo so mi ga zamenjali kar tam (l. 2007, 95Ah)

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Elaboriram: Nekako takole - 40, 50 in 60 let nazaj je bilo mogoče malo lažje priti do nepremičnine oz. je bilo nekako lažje rešiti enega izmed osnovnih izzivov mladega človeka, ki se mu reče stanovanjski problem, ker cene še nekako niso bile tako odvisne od lokacije in tudi ljudi je bilo manj. Te nepremičnine se danes mlajšim generacijam prodaja za faktorje vrednosti proti včasih. Pa tu ne govorim o inflaciji, ampak splošno razmerje cena / plača. Res je, da večini ljudem manjka osnovna izobrazba o financah, ki včasih ni bila tako nujna, ker je spet bilo manj ljudi, ki bi jo imelo. Na koncu je pa nekako tako - če ni rešen stanovanjski problem, potem tudi otrok ni in spet se vrtimo v krogu glede demografije. Nujne stvari, kot je infrastruktura, pa trpijo, ker ni ljudi, ki bi opravljali delo, ker primanjkuje že tistih, ki bodo v domovih za ostarele riti brisali. Kaj je zdaj prioriteta? Berem, da v nekatrih naših šolah že čistilke kuhajo... Super. Lahko bi se še razpisal, verjetno se nikoli ne bomo o vsem strinjali, ampak to je nekako temelj problemov. Lahko zraven vmešaš še globalizacijo in konkurenco iz delov sveta, o katerih so 50 let nazaj tukaj mislili, da znajo samo riž žreti in nič drugega početi. Pa da jih briga, kaj zlijejo v vodo, ko nekaj proizvajajo, tu pa nas vsak metuljček prestraši. Dejstvo je, da postajam pristaš tega, da tekom življenja vsak sam s pravo finančno izobrazbo poskrbi za svojo penzijo, klasični sistem penzij bi bilo treba pa ukiniti, ker je deloval v primeru demografske piramide (več delovne populacije), ne demografskega tornada (več starejših), kot ga imamo danes. Sam - to pomeni, da dobiš bruto plačo, zdaj jo pa zagoni za droge, pijačo, kurbe ali pa razmišljaj, kako boš živel čez 50 let, da ne bo vse obviselo na mlajših.
    • 1. Se strinjam. Sicer je tudi vprašanje kaj šteješ pod delo. Delo ni samo kmetija od zore do mraka... 2. Res je, glavni razlog je demografija, kot sem že večkrat omenil. Ljudi se veliko potrebuje, privoščiti si jih ne more nihče. No, lahko si jih, samo se je treba odpovedati malo dobička. 3. Mladina tako, starejši pa na plečih mladih iz pogleda nepremičnin. Zato takšen sistem, ki je bil zamišljen v prejšnjih demografskih trendih, na dolgi rok ne deluje.   Še nekaj - super je, da želijo, da so vsi delavci pri VW-ju plačani kot je treba (pustimo dobavitelje, to je čisto druga zgodba), samo da ima pa vsak, ki zategne 100 šraufov na dan 3000€ plače, je pa tudi dolgoročno nevzdržno.
    • čudovit video, lepo pokaže realno stanje...   ...ki je za moje pojme v resnici še slabše   sem mlad pa neumen, pa so me učili da je delo vrednota   v eu trenutno delo ni več vrednota   to, da dobiš kot mlad človek službo, je že samoumevno   mladina se pase na plečetih ljudi, ki trdo delajo za nikakve plače, oni se pa zajebavajo v pisarnah     verjamem da je severno od nas vse samo še slabše   in verjamem, da je cilj vsem automakerjem da bi vse se naredilo na kitajskem za 5k eur, pri nas prodajalo pa za 50k eur   in potem smo prišli v ta cikelj   mislim, da je realna zanesljivost vw koncerta in kako dobre avte delajo tu najmanjši problem     pač materiali so na kitajskem, gre se jim za dobiček, in boom, uspeh zagotovljen   če potem delaš še tako slabe avte, da moraš za pospeševanje prodaje nabijat davek konkurenci, pol veš kje smo    
    • Danes, 2025-01-24, zamenjal akso z original rabljeno in obnovljeno, zadeva špila  Dobil lepo ohranjeno na avtoodpadu, ista kataloška, avto je imel nekaj čez 100k km.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.