Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A Topla jih ne dela? Za mojo so mi ga zamenjali kar tam (l. 2007, 95Ah)

l 2007 ima ?e manualni Stop&go na klju?....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

80 Ah AGM (torej za avte s start stop) bi moral dobiti za cca. 150 EUR. Vgradnja ni nek bavbav.

 

Ali je akumulator ?e poseben pri avtih, ki imajo i-eloop ali je vsak AGM dober?

Napisano

V moji "novi" 6-i dizl l. 2014 je 80Ah. V?eraj sem bil na uradnem Mazda servisu na pregledu avta in ga moram tudi zamenjat pred zimo. Okoli 240? z menjavo.  :ne vem:

Sporo?i mi kak?no ima? zagonsko mo?, pa ti sporo?im za kak?no ceno ti lahko zrihtam 

Napisano

80 Ah AGM (torej za avte s start stop) bi moral dobiti za cca. 150 EUR. Vgradnja ni nek bavbav.

 

Ali je akumulator ?e poseben pri avtih, ki imajo i-eloop ali je vsak AGM dober?

Jaz sem pelkota vpra?al je rekel da je za i-eloop vsak AGM after market se pravi neoriginal dober,.. jaz imam i-eloop in start&stop notri pa imam vgrajeno na novo AGM od boscha in sistemi delujejo pravilno

 

image.jpeg

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Sporo?i mi kak?no ima? zagonsko mo?, pa ti sporo?im za kak?no ceno ti lahko zrihtam 

 

Evo, mislim da je zagonska mo? 780A.

post-10359-0-08904800-1535687168_thumb.jpg

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Danes ho?em palit mojo "staro" 6-ko in glej ga zlomka, ?tevce mi zabije in-ni?. Ne pali starina. Pogledam, kdaj sem menjal akumulator in je notri malo ve? kot dve leti in tri mesece. Znamka-rocket. In je ?la raketa...Sem se malo pozanimal in je to najve?ji kr? od aku. Vgrajujejo jih prvovgradnjo v kia in ?e nekatere avte.In jih morajo na servisu lepo ppo vrsti menjavati. Sicer je garancija 3 leta a, glej ga zlomka, ta ne pokriva normalne izrabe ampak le po?kodbe.Tako,da vas opozorim, kaj ne smete kupovati. Res je, da je poceni a toliko je tudi vreden.

 

 

Napisano

Pri Topli po 25 mesecih brez vpra?anja zamenjali za novega in spet podalj?ali za 3 leta garancijo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Danes sem dobil novi Banner aku za 118?(po?tnine ni). Je pa 95AH.

?e dimenzije za tiste, ki ne veste to?no, kaj pa?e v mazdo dizel 1.gen.

D+/95Ah D=303mm, ?=173mm, V=202mm/Vi?.Skupaj=225mm.

Desni +.

 

 

Napisano

Danes sem dobil aku in ga zamenjal. Kako je super, ko z novim akumulatorjem skoraj izstreli motor skozi havbo, tako hitro v?ge... in naredil sem ?e biznis, je pri?el mimo model in vpra?al, ?e dam starega njemu za traktor?! Ja...Itak nisem vedel kam z njim. "Ti dam dva litra doma?ega olivnega olja", pravi model. Super, dober biznis. :)

 

 

Napisano

Ej..Alex ...dobro si to zrihtal..biznis..he he...lp

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Za tega pi?e, da je za sisteme kjer je potreba po hitrem polnjenju ala rekuperacija. Zato me zanima, ali gre oni drugi z linka lih tut notr

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • 1 mesec kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Moj akumulator verjetno zgublja mo?. Ker ni zaprtega tipa so mi "znanci" predlagali, da ga (po)o?ivim s polnilcem in dolitjem teko?ine. ?epki s slike se dajo odviti, ne vem pa katero teko?ino doliti, destilirano ali kislino in do katere vi?ine. Tudi to ali bi bilo potrebno med (po)o?ivljanjem ga odklopiti z avta ... samo potem ?e se ne motim je potrebno na novo nekaj nastaviti na avtu?

post-9520-0-55085500-1575712902_thumb.jpg

Napisano

Moj akumulator verjetno zgublja mo?. Ker ni zaprtega tipa so mi "znanci" predlagali, da ga (po)o?ivim s polnilcem in dolitjem teko?ine. ?epki s slike se dajo odviti, ne vem pa katero teko?ino doliti, destilirano ali kislino in do katere vi?ine. Tudi to ali bi bilo potrebno med (po)o?ivljanjem ga odklopiti z avta ... samo potem ?e se ne motim je potrebno na novo nekaj nastaviti na avtu?

Kolikor vidim gre za AGM akumulator, tako da je dolivanje teko?ine tukaj vpra?ljivo. Ravno tako je verjetno dobro imeti polnilec za AGM akumulatorje. Po odklopu iz akumulatorja ne bo potrebno nobenega posebnega nastavljanja za normalno delovanje.

Napisano

Moj akumulator verjetno zgublja mo?. Ker ni zaprtega tipa so mi "znanci" predlagali, da ga (po)o?ivim s polnilcem in dolitjem teko?ine. ?epki s slike se dajo odviti, ne vem pa katero teko?ino doliti, destilirano ali kislino in do katere vi?ine. Tudi to ali bi bilo potrebno med (po)o?ivljanjem ga odklopiti z avta ... samo potem ?e se ne motim je potrebno na novo nekaj nastaviti na avtu?

Po moje bo bolj potrebno odpreti denarnico kot "o?ivljati" odslu?eni akomulator.Sedaj prihaja zima, ve?krat bo tudi pod 10?C ali pa celo okoli 5 in vsituacija bo vedno slab?a. Ravno, ko se bo? odpravljal na smu?anje ali bog ne daj na samem smu?i??u zna totalno odpovedati. Kje bo? v nekem zakotnem kraju na?el pravi akomulator?

To je potro?ni materijal in ga je najbolje menjat. Tej akomulatorji naj bi zdr?ali 3-4 leta in to je to.

 

 

Napisano

Po moje bo bolj potrebno odpreti denarnico kot "o?ivljati" odslu?eni akomulator.Sedaj prihaja zima, ve?krat bo tudi pod 10?C ali pa celo okoli 5 in vsituacija bo vedno slab?a. Ravno, ko se bo? odpravljal na smu?anje ali bog ne daj na samem smu?i??u zna totalno odpovedati. Kje bo? v nekem zakotnem kraju na?el pravi akomulator?

To je potro?ni materijal in ga je najbolje menjat. Tej akomulatorji naj bi zdr?ali 3-4 leta in to je to.

Za za?etek je potrebno izmeriti napetost akumulatorja zjutraj (pod pogojem, da je bil dan prej avto v pogonu vsaj pol ure). ?e ka?e 12,3 V (cca. 50 %) ali ve?, menjava ?e ni potrebna. Gre za drage akumulatorje in sam ne bi hitel z menjavo. ?ivljenjska doba pa je odvisna od razli?nih dejavnikov (npr. pogostost in trajanje vo?nje) in lahko precej variira.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Elaboriram: Nekako takole - 40, 50 in 60 let nazaj je bilo mogoče malo lažje priti do nepremičnine oz. je bilo nekako lažje rešiti enega izmed osnovnih izzivov mladega človeka, ki se mu reče stanovanjski problem, ker cene še nekako niso bile tako odvisne od lokacije in tudi ljudi je bilo manj. Te nepremičnine se danes mlajšim generacijam prodaja za faktorje vrednosti proti včasih. Pa tu ne govorim o inflaciji, ampak splošno razmerje cena / plača. Res je, da večini ljudem manjka osnovna izobrazba o financah, ki včasih ni bila tako nujna, ker je spet bilo manj ljudi, ki bi jo imelo. Na koncu je pa nekako tako - če ni rešen stanovanjski problem, potem tudi otrok ni in spet se vrtimo v krogu glede demografije. Nujne stvari, kot je infrastruktura, pa trpijo, ker ni ljudi, ki bi opravljali delo, ker primanjkuje že tistih, ki bodo v domovih za ostarele riti brisali. Kaj je zdaj prioriteta? Berem, da v nekatrih naših šolah že čistilke kuhajo... Super. Lahko bi se še razpisal, verjetno se nikoli ne bomo o vsem strinjali, ampak to je nekako temelj problemov. Lahko zraven vmešaš še globalizacijo in konkurenco iz delov sveta, o katerih so 50 let nazaj tukaj mislili, da znajo samo riž žreti in nič drugega početi. Pa da jih briga, kaj zlijejo v vodo, ko nekaj proizvajajo, tu pa nas vsak metuljček prestraši. Dejstvo je, da postajam pristaš tega, da tekom življenja vsak sam s pravo finančno izobrazbo poskrbi za svojo penzijo, klasični sistem penzij bi bilo treba pa ukiniti, ker je deloval v primeru demografske piramide (več delovne populacije), ne demografskega tornada (več starejših), kot ga imamo danes. Sam - to pomeni, da dobiš bruto plačo, zdaj jo pa zagoni za droge, pijačo, kurbe ali pa razmišljaj, kako boš živel čez 50 let, da ne bo vse obviselo na mlajših.
    • 1. Se strinjam. Sicer je tudi vprašanje kaj šteješ pod delo. Delo ni samo kmetija od zore do mraka... 2. Res je, glavni razlog je demografija, kot sem že večkrat omenil. Ljudi se veliko potrebuje, privoščiti si jih ne more nihče. No, lahko si jih, samo se je treba odpovedati malo dobička. 3. Mladina tako, starejši pa na plečih mladih iz pogleda nepremičnin. Zato takšen sistem, ki je bil zamišljen v prejšnjih demografskih trendih, na dolgi rok ne deluje.   Še nekaj - super je, da želijo, da so vsi delavci pri VW-ju plačani kot je treba (pustimo dobavitelje, to je čisto druga zgodba), samo da ima pa vsak, ki zategne 100 šraufov na dan 3000€ plače, je pa tudi dolgoročno nevzdržno.
    • čudovit video, lepo pokaže realno stanje...   ...ki je za moje pojme v resnici še slabše   sem mlad pa neumen, pa so me učili da je delo vrednota   v eu trenutno delo ni več vrednota   to, da dobiš kot mlad človek službo, je že samoumevno   mladina se pase na plečetih ljudi, ki trdo delajo za nikakve plače, oni se pa zajebavajo v pisarnah     verjamem da je severno od nas vse samo še slabše   in verjamem, da je cilj vsem automakerjem da bi vse se naredilo na kitajskem za 5k eur, pri nas prodajalo pa za 50k eur   in potem smo prišli v ta cikelj   mislim, da je realna zanesljivost vw koncerta in kako dobre avte delajo tu najmanjši problem     pač materiali so na kitajskem, gre se jim za dobiček, in boom, uspeh zagotovljen   če potem delaš še tako slabe avte, da moraš za pospeševanje prodaje nabijat davek konkurenci, pol veš kje smo    
    • Danes, 2025-01-24, zamenjal akso z original rabljeno in obnovljeno, zadeva špila  Dobil lepo ohranjeno na avtoodpadu, ista kataloška, avto je imel nekaj čez 100k km.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.