Skoči na vsebino

Zobat jermen ali ketna

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

 

Ali imajo tele Mazde 1.5 verigo ali zobat jermen.

Primer:

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2485987

 

Zobati jermen, mamo eno tako doma samo da je 323F. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsekakor zobati jermen. Druga?e pa je potro?ni material za to vrsto mazd zeeelo poceni :bravo:

 

 

Ne vem kaj je to za tebe poceni. Saj poleg zobatega jermena se menja ?e en kup stvari.

Napisano

Ne vem kaj je to za tebe poceni. Saj poleg zobatega jermena se menja ?e en kup stvari.

 

Ja kaj napenjalec in recimo olje pa filter, vodna ?rpalka se NE menja(?ele potem ko spusti).

cca 3-4 ure dela menjava jermena in cel servis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2498329

 

Gre se za tole Mazdo. Sem jo ?el gledat pa je brez rje, notranjost je OK, vse dela razen airbaogov, spredaj je bila po?kodovana, tok, d aje bila li? menjana, nosilec, havba, odbija?, pa ?e par plastik.

 

Nima pa ni? servisne niti navodil

 

1. problem airbagi

2. problem pa servisna knjiga k ne ve? kaj so ali kaj niso z njim delali..

 

pomoje je nakup tegale loterija :ne vem:

If in doubt, flat out... 

Napisano

In to celo enkrat na 100.000km. 100 EUR stroska.

 

Teoreti?no ja,pri nas ima preko 140 kkm pa veselo dela naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na tehnicnem ne gledajo ce delajo airbagi. Ce bi hoteli ugotoviti, ce delajo bi jim morali sprozit.

 

?e bolj? bi pa blo, da bi testirali senzorje in bi avte zaletaval v zid, da vidjo, ?e bodo spro?ili airbage. :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Na tehnicnem ne gledajo ce delajo airbagi. Ce bi hoteli ugotoviti, ce delajo bi jim morali sprozit.

 

Samo, ko se uni vsede notri, da kontakt in vidi, da lu?ka ne sveti pa ?eprav so airbagi notri.

Napisano

?e svoj ?iv dan nism sli?al, da bi kdo zaradi ne-airbagov padel tehni?nega! Vedno so problem izpuhi, pa neenakomernost zavor, svetilnost lu?i, dimenzija in obrabljenost gum, morda ?e kaj, o airbagih ni bilo nikoli govora. B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Samo, ko se uni vsede notri, da kontakt in vidi, da lu?ka ne sveti pa ?eprav so airbagi notri.

 

:D tega ne gleda nihce,ker te po avtov nebi naredlo tehnicnega :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Štos je, da so posegali v drese, ki imajo ravno zato čipe, da se jih ne spreminja ali menjava dele. Se pravi dres je bil odobren in ustrezno čipiran pol so pa šle barabe goljufive norveške to razdirat in notri vgrajevat elemente, ki niso ustrezni. Se pravi, so dres razslojili, notri vstavili kos materiala, ki je spremenil prepustnost in s tem tud aerodinamiko dresa, ki je omogočal daljše skoke.   To so očitno naredili vsakič pred tekmo, da se čipov niso dotikali ampak samo dodajali ustrezne elemente. Ko je prišel na kontrolo je glede čipov vse štimalo in na prvi pogled se ni videlo nič. Zato jih tudi niso mogli preverit pred začetkom tekme, ker bi morali dres razdreti. Zato so to lahko naredili šele po koncu tekme, kjer so morali reagirati na objavljen posnetek.   To, da omenjena dripca Lindvik in Forfang nista nič vedela je pač laž, tako kot vse, ki so pred tekmo prihajale iz norveške reprezentance. Vsi so vedeli, je pa pač le dogovor, da bodo krivdo nosili le kakšni trije vključno s trenerjem, ostali bodo pa igrali vlogo nevednih budal.   Bo pa verjetno imel tud Sandro Pertile problem, kako je to šlo skozi in kolikokrat že. Nemci na začetku zime, avstrijci na novoletni turneji (o tem sem tulaj že pisal pa je zgledalo kot, da sem teoretik zarot), norvežani na svetovnem prvenstvu.   Tako, da bom najbolj presenečen, če bo Pertile obdržal stolček, pa glavni kontrolor opreme in še kakšen mandeljc. Če FIS ne bo reagirala bo sokriva in nekaj vodilnih bodo verjetno morali žrtvovati.
    • Danes sem opazil sledeče.   Zgleda kot da je začelo lepilo odstopati. Ekran še vedno deluje.   Kaj mi je storiti?   Hvala že vnaprej.
    • Za pop..... Sredi marca delna, od avgusta do novembra popolna zapora vipavske hitre ceste | 24ur.com WWW.24UR.COM Dars bo v sklopu celovite obnove vipavsko hitro cesto prvič delno zaprl sredi marca, so sporočili...  
    • Če na 400voltno baterijo priključiš 200 kilovatni motor to pomeni 500A! Sedenje na bateriji zagotovo blagodejno vpliva.     Nizkofrekvenčna elektromagnetna polja imajo tudi veliko vdorno globino. Ogromna razlika med temi in pa visokofrekvenčnim sevanjem z vdorno globino centi ali dva. Potem so pa zaradi postavitve baznih postaj pritožbe da krave ne dajejo več mleka, dec se je skurbal, hčerka pa zafiksala.    
    • Mogoče pa ne bi slabo zdele še kurilca v cisterno natankat
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.