Skoči na vsebino

Zobat jermen ali ketna

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

 

Ali imajo tele Mazde 1.5 verigo ali zobat jermen.

Primer:

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2485987

 

Zobati jermen, mamo eno tako doma samo da je 323F. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsekakor zobati jermen. Druga?e pa je potro?ni material za to vrsto mazd zeeelo poceni :bravo:

 

 

Ne vem kaj je to za tebe poceni. Saj poleg zobatega jermena se menja ?e en kup stvari.

Napisano

Ne vem kaj je to za tebe poceni. Saj poleg zobatega jermena se menja ?e en kup stvari.

 

Ja kaj napenjalec in recimo olje pa filter, vodna ?rpalka se NE menja(?ele potem ko spusti).

cca 3-4 ure dela menjava jermena in cel servis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2498329

 

Gre se za tole Mazdo. Sem jo ?el gledat pa je brez rje, notranjost je OK, vse dela razen airbaogov, spredaj je bila po?kodovana, tok, d aje bila li? menjana, nosilec, havba, odbija?, pa ?e par plastik.

 

Nima pa ni? servisne niti navodil

 

1. problem airbagi

2. problem pa servisna knjiga k ne ve? kaj so ali kaj niso z njim delali..

 

pomoje je nakup tegale loterija :ne vem:

If in doubt, flat out... 

Napisano

In to celo enkrat na 100.000km. 100 EUR stroska.

 

Teoreti?no ja,pri nas ima preko 140 kkm pa veselo dela naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na tehnicnem ne gledajo ce delajo airbagi. Ce bi hoteli ugotoviti, ce delajo bi jim morali sprozit.

 

?e bolj? bi pa blo, da bi testirali senzorje in bi avte zaletaval v zid, da vidjo, ?e bodo spro?ili airbage. :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Na tehnicnem ne gledajo ce delajo airbagi. Ce bi hoteli ugotoviti, ce delajo bi jim morali sprozit.

 

Samo, ko se uni vsede notri, da kontakt in vidi, da lu?ka ne sveti pa ?eprav so airbagi notri.

Napisano

?e svoj ?iv dan nism sli?al, da bi kdo zaradi ne-airbagov padel tehni?nega! Vedno so problem izpuhi, pa neenakomernost zavor, svetilnost lu?i, dimenzija in obrabljenost gum, morda ?e kaj, o airbagih ni bilo nikoli govora. B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Samo, ko se uni vsede notri, da kontakt in vidi, da lu?ka ne sveti pa ?eprav so airbagi notri.

 

:D tega ne gleda nihce,ker te po avtov nebi naredlo tehnicnega :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Naši kljukci pa rešujejo svet s tem. Bravo res, da jih ni sram. 
    • Originalno lahko nabaviš tukaj: https://www.amayama.com/en
    • Za zamisliti, kdo bi si mislil kako umazani je tudi nikelj. Katastrofa kaj delajo z okoljem😡 Na Filipinih, lastniki Kitajci, pa takih obratov je verjetno ogromno še za druge redke materiale. Tisti, ki pridobivajo te materiale bolj čisto, na koncu propadejo, ker jih kitajci povozijo z neupoštevanjem vsega, so seveda zato najcenejši, pa noben jim nič ne more. Do čimveč ljudi bi morale priti take stvari, da pride v javnost. Seveda smo vsi porabniki takih in podobnih materialov, brez tega ni več naše civilizacije, bi se pa morali zavedati od kod izvirajo kateri materiali in imeti to možnost da sploh vemo, posledično bi kot kupci lahko tudi na kaj vplivali. V dokumentarcu prikazani umazani nikelj, če smo realni, verjetno ne gre vse za baterije EV-jev (res pa da verjetno za EVje poraba najbolj narašča), ampak večina, trenutno več kot pol niklja se porabi za nerjaveče jeklo (primer npr. doma imamo verjetno vsi posode iz nerjavečega jekla 18/10, kjer je 10% niklja), ostalo telefone, drugo elektroniko, verjetno je nekaj niklja na žalost tudi v naših dinotih in drugih ICEjih, res pa da manj kot v EVjih .... Zanimivo npr. na koncu dokumentarca se govornik vpraša ali ni "point" kupovanja EVjev da pomagamo naravi, če pa škodujemo naravi v procesu pridobivanja, pa je precej samouničujoče.
    • Prvič slišim, da bi kdo izgubil rolo, se pa očitno zgodi. Sklepam, da je zelo redko, redko se tudi poškoduje, pokvari. Verjetno se ponaredkov zato ne izplača delat.    Pa tisti, ki ima denar za CX-60, bo imel tudi nekaj 100€ za nov rolo. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.