Skoči na vsebino

Mazda 6 uga?a - pomo?!

Ustvari kratki URL


smash

Priporočeno sporočilo

Mi lahko nekdo pomaga kaj bi bilo narobe.

 

Imam mazdo 6 diesel 2.0.

 

Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.

 

Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...

 

Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.

 

Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.

 

Hvala vsem za pomo?

 

PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi lahko nekdo pomaga kaj bi bilo narobe.

 

Imam mazdo 6 diesel 2.0.

 

Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.

 

Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...

 

Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.

 

Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.

 

Hvala vsem za pomo?

 

PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi

 

PA ne bi sel na servis? Koliko je stara?

 

To so lahko smeti, elektronika ali pa tudi turbina.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi lahko nekdo pomaga kaj bi bilo narobe.

 

Imam mazdo 6 diesel 2.0.

 

Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.

 

Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...

 

Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.

 

Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.

 

Hvala vsem za pomo?

 

PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi

 

 

slaba kvaliteta nafte ? kje si tankal ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Voda, ki se je verjetno nabrala v filtru za nafto je zmrznila :ne vem:

 

Odpri pokrov, vzemi fen, pogrej filter pa se pejt pelat, da vidi?, ?e je vse OK. Ima? pa v navodilih, kako se voda spusti iz filtra, ?e bolje pa je da se odpelje? do servisa pa naj ti ?e dodaten check nardijo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stvar je lahko tudi bolj resna. Meni je uga?al med vo?njo, sicer samo parkrat, ampak dokaj nerodna zadeva, sploh ?e se zgodi na tistih ovinkih navzdol po Rebernicah. Na servisu so ugotovili, da je problem v ventilu visokotla?ne ?rpalke - k sre?i pri nas naro?ijo samo nov ventil in ne tako, kot Mazda uradno pravi, da je potrebno menjati celo ?rpalko. Na servisu zadevo takoj vidijo na testerju.

 

Lp,

I.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stvar je lahko tudi bolj resna. Meni je uga?al med vo?njo, sicer samo parkrat, ampak dokaj nerodna zadeva, sploh ?e se zgodi na tistih ovinkih navzdol po Rebernicah. Na servisu so ugotovili, da je problem v ventilu visokotla?ne ?rpalke - k sre?i pri nas naro?ijo samo nov ventil in ne tako, kot Mazda uradno pravi, da je potrebno menjati celo ?rpalko. Na servisu zadevo takoj vidijo na testerju.

 

Lp,

I.

 

kak?en je pa kaj stro?ek s tem ventilom?

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo...bil pr mehankarju...poleg vode v naftnem filtru sta ble ?e dve sve?ki zani?, tako da sem zamenjal sve?ke in naftni filter...

 

upam samo da bo jutri zjutraj vse ok :)

 

samo za informacijo..sve?ka(ogrevalna seveda) je na uradnem servisu (sem jih poklical) 82? :blink:

 

zaradi VIP :) sem dobil iste sve?ke, seveda v drugi embala?i po 3x ni?ji ceni..vsaj nekaj

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa evo...ene par dni je avto delal ok..danes pa se je zadeva ponovila....v 3. prestavi ob pritisku na plin ni in ni hotel zagrabiti...v drugi je nekak ?e ?lo..potem je kar ugasnil.....

 

potem se ga pri?gal med vo?njo brez problemov in se nekak privlekel na parking ob cesti, kjer sem s pri?ganim ?akal da se stvar ogreje...

 

ko se je ćez 5 minut za?elo okoli avta kaditi (vem samo da ni bil bel dim), sem hitro ugasnil ter se pobral iz avta...klical mehanika ampak pride pogledat ?ele v ponedeljek

 

po?asi imam ?e dost teh problemov :(

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?ne vo?nje pa ima?? Kratke? ?e ima? samo kratke do 10km, se pri teh temperaturah dogaja, da se lahko nabere vlaga v raznih ceveh in da lahko te tud zamrznejo ter naredijo blokado iz ledu. Temperature so pa? temu primerno "ugodne". Moj predlog je da ogreje? avto nato pa naredi eno dalj?o turo pa AC z vsaj 100km, da "zlufta?" motor in posu?i? nabran kondenz.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 leta kasneje...

V ?em je fora tega webasta? Avto imam prvo leto (rabljena 2004, dizel 2.0), in parkrat sem se orenk prestra?il ... svetel dim, en zvok, kot da bi avto zlo na glas dihal (hropel) ... scary :-)

 

To se ti pri?ge tam nekje pod 7°C.Takrat sli?i? kot en majhen reaktiv?ek nekje pod sprednjo havbo.

?e ugasne? avto hitro, se ti v?asih pokadi bel dim izpod avta, tako da ti bo v?asih kdo ?e hitel naproti z gasilnim aparatom.Se hecam.To je ?isto normalno in hvale vredno. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Fora" tega webasta je ta, da je pozimi motor zelo hitro segret na delovno temperaturo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.