Tukaj sem sam napačno zapisal sosledje dogodkov:
- Najprej se je zabil filter oljne črpalke
- Potem se je napaka še enkrat pojavila (nizek tlak olja)
- Takrat se je potem menjalo vse (podložke, filter in čiščenje kolektorja)
EGRja in DPF se je odklopilo, ker je podoben primer in je to odrešilo težave. Meahniku zaupam, saj mi "dvojnega" dela niti ni računal, prav tako tisti, ki je programiral. Obrnil pa sem se na forum, ker mu/nama je zmanjkalo idej
Kar je bilo je bilo, potrebujem rešitve. Zaenkrat torej:
- Injektorji fuč
- Kliči Pelkota
- Piši "miha20"
Če ima kdo potrpljenje in/ali znanje in bi mi na enostaven način razložil, zakaj pride do kajenja samo če spustim sklopko, ko sem v prostem teku? V povezavi s čim ima to smisel?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.