zaba Napisano 8. januar, 2009 Prijavi Napisano 8. januar, 2009 Lep pozdrav imam mazdo 323f letnik 96, 1.5 in zjutrej, ko je motor mrzel avto ne u?ge, ko pa enkrat u?ge pa potem ceu dan normalno dela in ne vem kaj je narobe, ?e mi lahko kdo prosim pomaga Citiraj
Grega_ Napisano 8. januar, 2009 Prijavi Napisano 8. januar, 2009 Akumulator? Celo no? stoji pri -10, ?ez dan je topleje in avto zato v?ge. Najbolje da zmeri? akumulator, je ?e najceneje predno za?ne? karkoli drugega ?arati okoli motorja Citiraj
zaba Napisano 8. januar, 2009 Avtor Prijavi Napisano 8. januar, 2009 akumulator ni sem ?e menjal napaka mora biti nekje drugje najverjetneje pri elektronskem zaugu samo avto je biu ?e pri treh mehanikih pa noben ne ve kaj bi lahko bilo ?e pa mu odklju?i? sezor za toploto pa v?ge ker avto ne ve da je mrzu pa me zanima kaj je lahko narobe z zaugom Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 8. januar, 2009 Prijavi Napisano 8. januar, 2009 Model zamenjaj bencinski filter in sve?ke, te so najve?krat vzrok za nev?iganje bencinarje v mrazu, lahko pa jih samo o?isti? in nastavi? razmak. 1 Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 8. januar, 2009 Prijavi Napisano 8. januar, 2009 akumulator ni sem ?e menjal napaka mora biti nekje drugje najverjetneje pri elektronskem zaugu samo avto je biu ?e pri treh mehanikih pa noben ne ve kaj bi lahko bilo ?e pa mu odklju?i? sezor za toploto pa v?ge ker avto ne ve da je mrzu pa me zanima kaj je lahko narobe z zaugom sej pol si najdu vzrok... senzor te zafrkava, ker javlja, da je ma?ina topla in ti ne vklju?i bogate me?anice/zauga (velik benza mal zraka) in zato ti ne v?ge, ko je mraz. Po moje bo treba menjat senzor. Citiraj
Miska Napisano 8. januar, 2009 Prijavi Napisano 8. januar, 2009 Pozdravljeni Potrebno je zamenjati senzor temperature motorja, priklopiti na tester ter vse ponovno nastaviti in stare napake pobrisati. Lep pozdrav Citiraj
zaba Napisano 12. januar, 2009 Avtor Prijavi Napisano 12. januar, 2009 No jest sm se zdej ta vikend spravu mal to raziskat pa sm neki stvari premeru in sm ugotovu da je vrjetn zani? regulator za pritisk bencinske pumpe ker ima avto ob v?igu pritisk 3.4 bar lahko pa ima samo 3.1 bar in ga verjetno zaliva Citiraj
BOBI Napisano 12. januar, 2009 Prijavi Napisano 12. januar, 2009 No jest sm se zdej ta vikend spravu mal to raziskat pa sm neki stvari premeru in sm ugotovu da je vrjetn zani? regulator za pritisk bencinske pumpe ker ima avto ob v?igu pritisk 3.4 bar lahko pa ima samo 3.1 bar in ga verjetno zaliva to je dobro tak pusti Citiraj MAZDA POWER
MiSko1980 Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Napisano 5. januar, 2010 to je dobro tak pusti Pozdravljeni fantje! Sem novinec pri Mazdi, prej vozil Hyundai, pred kratkim kupil 6ko 2.0 CDH karavan, . L2005.V teh dneh ko je mrzlo sem opazil da tudi meni slabo v?iga, ?ele po 3-4 poskusih, pa ?e to z nekaj plina. Kak?en nasvet? Pa ?e to, kako ve?, ?e je v avtu DPF? Hvala v naprej, pa sre?no vo?njo! Citiraj
Boss Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Napisano 5. januar, 2010 136KM nima filtra DPF - To so imele tiste po prenovi (facelift), ki so imele 143KM oz. 120KM in vsaj letnik 2005. A ko v?ge nekaj sekund deluje bolj obotavljajo?e? Verjetno ima? te?ave z grelnimi sve?kami saj o?itno ne delujejo ali pa zelo slabo. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Napisano 6. januar, 2010 Pozdravljeni fantje! Sem novinec pri Mazdi, prej vozil Hyundai, pred kratkim kupil 6ko 2.0 CDH karavan, . L2005.V teh dneh ko je mrzlo sem opazil da tudi meni slabo v?iga, ?ele po 3-4 poskusih, pa ?e to z nekaj plina. Kak?en nasvet? Pa ?e to, kako ve?, ?e je v avtu DPF? Hvala v naprej, pa sre?no vo?njo! Potem ko v?ge, tudi kdaj hitro crkne ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
MiSko1980 Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Napisano 6. januar, 2010 Potem ko v?ge, tudi kdaj hitro crkne ? Hvala za odziv. Ja, po v?igu in dodanem plinu je kak?no sekundo ali dve bolj "traktor" potem pa je ok... ne ugasne. hm.. grelne sve?ke - kak?en je pa stro?ek menjave? Ima kdo varianto preverit ?e ima avto realne kilometre - se to da? Imel naj bi jih 130000 ampak... 1. registracija je bila v italiji. Imam namre? s strani prodajalca podano garancijo na ma?ino in kilometre (1 mesec). Lp, M Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Napisano 6. januar, 2010 Hvala za odziv. Ja, po v?igu in dodanem plinu je kak?no sekundo ali dve bolj "traktor" potem pa je ok... hm.. grelne sve?ke - kak?en je pa stro?ek menjave? Ima kdo varianto preverit ?e ima avto realne kilometre - se to da? Imel naj bi jih 130000 ampak... 1. registracija je bila v italiji. Imam namre? s strani prodajalca podano garancijo na ma?ino in kilometre (1 mesec). Lp, M Grelne sve?ke tam nekje do 40 ?/kos, rabi? pa 4 kose.Pa kako uro dela, jih pa treba prej preverit ?e delajo seveda. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
MiSko1980 Napisano 28. januar, 2010 Prijavi Napisano 28. januar, 2010 Grelne sve?ke tam nekje do 40 ?/kos, rabi? pa 4 kose.Pa kako uro dela, jih pa treba prej preverit ?e delajo seveda. Pozdravljeni ponovno! Pri meni ?e vedno ista pesem... danes se mi je celo zgodilo, da je avto ugasnil na kri?i??u, po cca enem km vo?nje.Sve?ke naj bi bile ok, vse lepo za?arijo, sode? po merjenju je 12v na njih ?e nekaj sekund po tem ko lu?ka na armaturi ugasne... Malo sem bral po netu.. kako je pa pri mazdah z vodo v filtru ali nedelovanjem nepovratnewga ventila (nafta pade) ipd... lahko to slednje morda izlo?im ?e nekajrat ro?no "napumpam" z gumbom na ?rpalki? hvala za info (in potrpe?ljivost)! Citiraj
jures Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Pozdravljeni ponovno! Pri meni ?e vedno ista pesem... danes se mi je celo zgodilo, da je avto ugasnil na kri?i??u, po cca enem km vo?nje.Sve?ke naj bi bile ok, vse lepo za?arijo, sode? po merjenju je 12v na njih ?e nekaj sekund po tem ko lu?ka na armaturi ugasne... Malo sem bral po netu.. kako je pa pri mazdah z vodo v filtru ali nedelovanjem nepovratnewga ventila (nafta pade) ipd... lahko to slednje morda izlo?im ?e nekajrat ro?no "napumpam" z gumbom na ?rpalki? hvala za info (in potrpe?ljivost)! ?e ti crkuje samo v stantgasu si poglej veliko tem na temo visokotla?ni ventil-.....letos neverjetno veliko primerov ob mrazu(je mozna povezava z ultimaxom ?? LAni nisem videl toliko primerov tukaj, pa je bil se bolj mraz) Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
adormi11 Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Jaz sem ga moral menjat ?e pred ultimaxom. Se pa to dogaja , ko so temp. pod ni?lo. Citiraj
Boss Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 (je mozna povezava z ultimaxom ?? LAni nisem videl toliko primerov tukaj, pa je bil se bolj mraz) Letos je po nekaj zaporednih zimah (mislim, da kar od zime2004/2005 je spet dalj?e obdobje full mraz cel dan in temperatura ne zleze nad ni?lo. Sem skoraj prepri?an, da ko bodo temperature bile spet na vrednostih nekaj stopinj nad ni?lo, da ve?ina ne bo imela ve? teh te?av. Mislim, pa da je za pove?ano ?tevil teh pa? krivo to, da o?itno ta ventil z leti postane problemati?en in da verjetno nima glih neke veze s kvaliteto goriva, ali pa? :ne vem: Citiraj
jures Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Kaj pa ?e je vse res? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.