Skoči na vsebino

Tempomat

Ustvari kratki URL


OOTBOXZY

Priporočeno sporočilo

Zdravo!

Sem ponosni lastnik nove sestice. Me pa zanima, ce se na kak nacin da prepricati tempomat, da se nebi vsakic, ko vzamem kljuc iz avta, ugasnil. Rad bi, da mi ostane v standby nacinu, tako kot pri stari sestici.

LP

 

OOTBOXZY

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sej to je sam en pritisk na gumb, da ga spet aktivira? :ne vem:

 

to ?e, ampak, ?e je ostal vklju?en, si je zapomnil zadnjo hitrost, in mu da? enostavno s pritiskom na gumb "res accel" vedeti, da se ?eli? spet tak pelat ko prej :D in on ?ude?no sam pospe?i do ?eljene hitrosti, ki je ni potrebno ponovno nastavit...

 

ali ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to pa ne bo dr?alo... ne zapomni si zadnje prednastavljene hitrosti... samo ali je bil na standbyu al ne. Pri novi je pa vedno ob novem zagonu na OFF in ga je treba vklopit (pritisk na gumb).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

Sem ponosni lastnik nove sestice. Me pa zanima, ce se na kak nacin da prepricati tempomat, da se nebi vsakic, ko vzamem kljuc iz avta, ugasnil. Rad bi, da mi ostane v standby nacinu, tako kot pri stari sestici.

 

res je, ce ugasnes avto se mu zbrise spomin, tudi ce gori rumena stand by lucka. Tega se zaradi varnosti ne da.....vedno po vzigu je treba novo vrednost nastaviti.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, tocno to mi gre na zivce. Sem od stare sestke navajen, da imam tempomat vedno na standbyu. Sedaj se mi dogaja, da hocem zalavfat tempomat in pritiskam knof, pa zadeva ne deluje. V tistem casu, ko mi potegne, da moram najprej pritisniti ON, mi avto ze zgubi vsaj 10km/h. Ce ni resitve, se bo treba pac navadit.

LP

 

OOTBOXZY

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno jabolj?i predlog, ?e se pa? ne more? nau?it vklapljanja temopmata, da nazaj kupi? staro 6ko. :D

Druga?a pa bi na tvojem mestu montiral tajmer da ti 1X klikne in vklopi tempomat, cca 10-15 sekund po zagonu motorja pa je mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno jabolj?i predlog, ?e se pa? ne more? nau?it vklapljanja temopmata, da nazaj kupi? staro 6ko. :D

Druga?a pa bi na tvojem mestu montiral tajmer da ti 1X klikne in vklopi tempomat, cca 10-15 sekund po zagonu motorja pa je mir.

 

Sej baje se da, vse te funkcije prek BT-ja narekvat... re?e? "tempomat ON" pa se vklopi, pa nato "speed 100". Kle je sam treba pazit, ker razume v imperialnih merah (ne vem zakaj :ne vem: ) tako, da ?e re?e? 100 je to 160km/h. :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej baje se da, vse te funkcije prek BT-ja narekvat... re?e? "tempomat ON" pa se vklopi, pa nato "speed 100". Kle je sam treba pazit, ker razume v imperialnih merah (ne vem zakaj :ne vem: ) tako, da ?e re?e? 100 je to 160km/h. :P

 

?e mal pa bo sprejel ''overtake this f... truck!'

 

:bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"food:big mac"

 

goto 10: drive "McDrive"

goto 20: order "Bigmac"

goto 30: order "Pomfrit"

if <

customer=Labi &

Labi==1>

then goto 20

;rerun

 

 

druga?e pa je izklop tempomata ob uga?anju vozila kar logi?na poteza v smeri varnosti, saj marsikateri uporabnik lahko po pomoti klikne kako tipko, pa ?eprav je celotni sistem zelo dobro zavarovan tako s sklopko kot z zavoro...

 

te ?e mora tak bit, kot so si kanar?ki zamislili :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

goto 10: drive "McDrive"

goto 20: order "Bigmac"

goto 30: order "Pomfrit"

if <

customer=Labi &

Labi==1>

then goto 20

;rerun

druga?e pa je izklop tempomata ob uga?anju vozila kar logi?na poteza v smeri varnosti, saj marsikateri uporabnik lahko po pomoti klikne kako tipko, pa ?eprav je celotni sistem zelo dobro zavarovan tako s sklopko kot z zavoro...

 

te ?e mora tak bit, kot so si kanar?ki zamislili :)

 

:hohoho::hohoho::bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

Sem ponosni lastnik nove sestice. Me pa zanima, ce se na kak nacin da prepricati tempomat, da se nebi vsakic, ko vzamem kljuc iz avta, ugasnil. Rad bi, da mi ostane v standby nacinu, tako kot pri stari sestici.

 

 

Drugace pa ce se ne motim po ponovnem vzigu vedno ostane v stand byu - oranzna lucka, le hitrost v spominu se resetira......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drugace pa ce se ne motim po ponovnem vzigu vedno ostane v stand byu - oranzna lucka, le hitrost v spominu se resetira......

 

Pri stari ja, pri novi ne.

 

 

ps. Pa moti? se. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej baje se da, vse te funkcije prek BT-ja narekvat... re?e? "tempomat ON" pa se vklopi, pa nato "speed 100". Kle je sam treba pazit, ker razume v imperialnih merah (ne vem zakaj :ne vem: ) tako, da ?e re?e? 100 je to 160km/h. :P

 

Ampak to je samo "baje"... vsaj jaz tega nisem se zasledil v navodilih... Problem je ze prestavljanje med CDjem in radijskim sprejemnikom... ker uni gospodic (pri BT voice je zenski glas, pri ostalem pa moski) skoz tumba "Voice command not available" ali pa "pardon" ... Preko voice ukazov naj bi se dalo upravljat z navigacijo in z radijem ... nisem pa zasledil, da bi se dalo vklopit tempomat ali recimo klimo, gretje, brisalce,... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak to je samo "baje"... vsaj jaz tega nisem se zasledil v navodilih... Problem je ze prestavljanje med CDjem in radijskim sprejemnikom... ker uni gospodic (pri BT voice je zenski glas, pri ostalem pa moski) skoz tumba "Voice command not available" ali pa "pardon" ... Preko voice ukazov naj bi se dalo upravljat z navigacijo in z radijem ... nisem pa zasledil, da bi se dalo vklopit tempomat ali recimo klimo, gretje, brisalce,... :)

 

Pa da ti tamalega ?e malo pocrklja al kaj ? <_<:D:D:D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem s tempomatom bil zadovoljen v stari 6ki in sem tud v novi.

No, mau sem se moral nove ,bolj fensi knofologije navadit, je bolj ?torasta kot prej,

ampak ,ni pene sploh okol tega.

 

To ,da sedaj pozabi nastavitev hitrosti, niti opazil nisem.

Vem pa, da je prej ostajala v spominu.

 

Sem pa opazil ,da je en klik sedaj en kilometer..

v stari6ki pa je bil eno miljo.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa da ti tamalega ?e malo pocrklja al kaj ? <_<:D:D:D

 

artifi?l inteliđens :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Vem pa, da je prej ostajala v spominu.

 

 

Pri stari si je zapomnil samo stanje (aktivno) oz. je rumena lucka gorela tudi po ponovnem zagonu... Samo hitrost pa si ni zapomnil...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri stari si je zapomnil samo stanje (aktivno) oz. je rumena lucka gorela tudi po ponovnem zagonu... Samo hitrost pa si ni zapomnil...

 

Pri moji petici je ?e vedno tako (letnik 2008).

Zaradi var?evanja z elektroni smo odstranili preostali del va?ega podpisa.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

N? osebnega ...

 

Ampak nekteri mate res probleme ... :ne vem: :rolleyes:

 

Jih kdo nima ? ?zmeden?

 

:hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.