Skoči na vsebino

Motor 2.0 Diesel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Mene pa zanima, ?igav je motor v Mazdi 6 diesel, pa naj bo to 89 kW ali pa 100 kW ali celo 105 kW. Kubikov ima 1998, vrtina x gib je 86 x 86 mm, kar je identi?no motorju v Mondeu. Je to torej Ford? V homologaciji sicer pi?e da je proizvajalec motorja japonska a vseeno je podobnost precej?nja.

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano
  je LabiGT napisal:

mazdin motor je

 

uporabljajo pa ga v podobni ali celo enaki obliki in zasnovi pri Fordu in pri Volvotu

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

tudi opel vectra (2.0i 16v) iz leta 1995 ima 86x86 in 1998 in 100kW...in po tej logiki je ta mazdin tud?

 

mazdin dizel iz nasih 6 je samo mazdin (je prakticno isti motor kot prejsnji ditd)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

tudi opel vectra (2.0i 16v) iz leta 1995 ima 86x86 in 1998 in 100kW...in po tej logiki je ta mazdin tud?

 

mazdin dizel iz nasih 6 je samo mazdin (je prakticno isti motor kot prejsnji ditd)

 

Kolikor sem jaz zasledil je osnova motorja PSA-in Hdi. Mazda ga je malo dodelala sebi primerno in je potem kot paket "Mazdin". Saj kje pa Ford dobiva dizelsko tehnologijo ... PSA seveda, tako da bo to kar dr?alo.

Napisano
  je upwind7 napisal:

Kolikor sem jaz zasledil je osnova motorja PSA-in Hdi. Mazda ga je malo dodelala sebi primerno in je potem kot paket "Mazdin". Saj kje pa Ford dobiva dizelsko tehnologijo ... PSA seveda, tako da bo to kar dr?alo.

 

to velja samo za 1.6 motor

 

2.0 je druga zgodba

 

lahko si pogledas tuki tukaj mal:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

to velja samo za 1.6 motor

 

2.0 je druga zgodba

 

lahko si pogledas tuki tukaj mal:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine

 

Dober link, hvala. ?e pred 2 mesecema sem govoril z kolegom, ki dela na Mazdi in mi je tudi on povedal, da osnova motorja izvira iz PSAja. Saj ni tako pomembno, jaz bi bil ?isto zadovoljen, ?e bi bil od PSAja, zelo dobre izku?nje pa?. :ljubezen::ljubezen:

Napisano
  je upwind7 napisal:

Dober link, hvala. ?e pred 2 mesecema sem govoril z kolegom, ki dela na Mazdi in mi je tudi on povedal, da osnova motorja izvira iz PSAja. Saj ni tako pomembno, jaz bi bil ?isto zadovoljen, ?e bi bil od PSAja, zelo dobre izku?nje pa?. :ljubezen::ljubezen:

 

Kar se tice forda, vedi da ga ima Mazda 20% v lasti (ceprav zeli prodati delez) in so si vsi modeli zelo sestrski...Mazda 5 ima podaljsano podvozje C-Maxa. nova fiesta je v bistvu Mazda 2 z malo sprememb itd itd...

 

Ti povem se en banalen primer - prtljaznik za mojo CX-7 ki je mucho poseben patent z nekimi navojnimi palicami in distan?niki pa?e le ?e na Forda....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

Kar se tice forda, vedi da ga ima Mazda 20% v lasti (ceprav zeli prodati delez) in so si vsi modeli zelo sestrski...Mazda 5 ima podaljsano podvozje C-Maxa. nova fiesta je v bistvu Mazda 2 z malo sprememb itd itd...

 

Ti povem se en banalen primer - prtljaznik za mojo CX-7 ki je mucho poseben patent z nekimi navojnimi palicami in distan?niki pa?e le ?e na Forda....

 

?e sem jaz prav razumel je ravno obratno. Forda ima 20% Mazde, ki ga je kupil, ko je bila Mazda v krizi. Zdaj so si opomogli o?itno, Fordu pa gre slabo in baje naj bi japonci odkupili njegov dele?

Napisano

Aha, torej je le PSA motor.... Seveda kot sem uspel prebrat z major technical adjustment by mazda.... Kul. Predvsem je M6 druga okol ventilov in pogona le teh....

 

Samo ta je**ni DPF..... ;=)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

>z major technical adjustment by mazda....

 

Ja "major" so brkali tam, kjer ni potrebe in zjebali celoten motor z tem DPF filtrom :P

Pustili bi oziroma vzeli bi sistem od PSA, pa bi bilo manj problemom in manj?a blama?a.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.