Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Yavarje ima neka podobnega :bravo:

 

Pa ?e res je. :D:D

PA dela tudi BP, sem v?erja konektal BMW 330 XD, pa dela bp. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa ?e res je. :D:D

PA dela tudi BP, sem v?erja konektal BMW 330 XD, pa dela bp. ?zmeden?

 

Ejga model, kaj ne pove? prej ?zmeden?:D

A bi midva lahko neki stestirala (sm ti ?e enkrat omenju tist senzor za luft, pa je zdej ?e en nov "indic", ki bi lahk imel z istim simptomom cukanja veze - sicer redko, a ko je hladna ma?ina, ma pr nizkih obratih, s spu??enim gasom in nato na hitro gas na ve? kot 50% "twitch" simtom)? Oz. a misli?, da je to ECU logger zabele?u?

S kolegom ?e nisva uspela zamenjat MAF-a, sem se pa ravno hotu na Gami dogovort (sam druga kolega ?akam, da mi mal veze potegne, da bo la?je "steklo")... pa je mal organizacijsko zahtevno sramezljiv in ?e avtoj bi verjetn tam ostal kak dan, ker sicer ne bo hladn motor :whatever:

Bi blo mo?no, da enkrat (v teku zimskih temperatir pod 0 stopinj C), ko bo? kaj okol LJ, se ustavi? pr men, pa da hladnega stestiramo? Seveda pa bi morala poleg "finan?ne podpore" dogovort primern cajt, da zaklju?imo na kak?nem :cheers: . B)

 

lp,

D

 

PS: Sm pa razmi?lju, ?e bi z nadgradnjo (beri:tuningom) ECUja mogo?e tud ta simptom re?il... mogo?e je celo zadeva taka "by design"...

Lp,

D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tam je tut poraba ohoho pa nihce ne jamra 🙂
    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.