Skoči na vsebino

ET za Mazdo 6, 17 col...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo.Nekaj gledam za 17 colskimi feltnami za mojo M6.Verjetno bo to najbolje vedel odgovorit Labi-dr.tyre. :D

 

Namre?,na voljo imam-vsaj tiste feltne,ki sem jih fiksiral- dimenzij 17 x 7,5 ET ali 48 ali 38.

Alora,original mazdine 16-ke so ET 55.Dal bi gor gume 225/45/17,ker so bli?je originalnemu obsegu in mi lep?e izgledajo na M6 kot dimenzije 215/45/17.

?elim pa si,da bi bila kolesa potisnjena mnogo bolj ven (kolikor je ?e dovoljeno,da ne bi gledala iz karoserije) in ne bi drsala po zadnjem blatniku znotraj,ko je ful nalo?en.

Mislim,da je ET 38 vseeno malo preteran? :whatever:

 

 

Napisano

Je ja :)

ET 48 bo bolj pravilno (pri 225 gumi bo tud tako kar precej navzven gledalo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Je ja :)

ET 48 bo bolj pravilno (pri 225 gumi bo tud tako kar precej navzven gledalo)

 

Tud jst bi neki taga letos B)

Lp,

D

Napisano

Za tvojo ?irino je ET 38 preve?.

Jaz imam ET 38 na 205/60 R16 (zimeske) in je super, ampak na meji. Ve? ni pametno.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.