Skoči na vsebino

M6 - dilema pri nakupu

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

O?itno mam jaz slab sluh, ker tega ne sli?im :bravo: pa sem dokaj te?en glede takih stvari sramezljiv

 

Kar se pa porabe ti?e bom pa videl zdele, ker mam tud jaz upgrade SW-ja. Ti sporo?im ?e je kej ve? kot prej ampak mi zdele povpre?no porabo na tank ka?e 6,1l/100km ... ?e ene 200km pa morem prevozit do tankanja.

 

 

Hehe, tudi pri meni ka?e povpre?no porabo 6,2 litra, tank pa skoraj prazen :blink::blink:

Trenutno porabo pa mi ka?e tako nizko, da vem da nekaj ni OK. Pri 140 mi ka?e 6,2 litra ... prej mi je recimo kazalo 8.8.

 

Saj pravim naredil sem 450km, kazalec pa je malo nad zadnjo ?rtico, ki ozna?ijo nekako ?e 1/4 goriva. To pomeni, da je notri ?e cca 20 litrov, kar nekako pomeni porabo 8.8 :ne vem:

 

Za ceno servisa pa sem napisal, kar sem prebral tukaj ... ?e je preve? hvala bogu :jupiii::jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 56
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

u tole je pa ?udno... jaz mam zdele cca 800km pa je ?el kazalec mal pod zadnjo ?rtico. Domet ka?e pa ?e cca 120km... se pravi da 900 km bi moral past to pa je pol pri men poraba tam nekje med 6,2 in 6,5

 

sej pravim, ko tankam ti sporo?im... zna bit ?e danes, ?e bom moral na Bled

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm ne vem no, mene je C5 s HDI 136KM kr razo?aral... turbo luknja da popizdi?. Ravno tako v Peugeotu 407. Tam je blo pa ?e zakasnjen odziv na gas. :(

 

Sicer ne vem kako vozi? in kako prestavlja? sam men ne pri novi ne pri stari ni ni? delalo trrrr pa ni? ni trokiralo... mogo?e pri novi je edin to, da ?e pri 1.300 obratov pritisne? gas mal bol zarobanti ... potegne sicer solidno (mnogo bolje kot pri stari) ampak to so itak prenizki obrati za pospe?evanja tako, da je tud pripomba brezpredmetna.

 

Poraba je pa za moj ob?utek ve? kot solidna... enako sem vozil Golfa V 1.9TDI 105KM (pregovorni var?ne?) pa je bla poraba pri njem samo za tri deci ni?ja v povpre?ju od Mazde. Recimo za primerjavo na bencinski Astri mam zdele porabo med 9 in 10 litri, ?e se ho?em vsaj pribli?no tako teko?e peljat kot z Mazdo al pa prej z Golfom. Za Astrinih 116KM je to kr velik se mi zdi :ne vem:

 

Tud ?estko se da vozit na relaciji Lj-Zagorje z manj kot 5 litri na 100km vklju?no s prehitevanji po?asne?ev.

 

Potrjujem za 407, imel 407SW SPORT 2.0 136....luknja, nev?e?na ma?ina....

 

u tole je pa ?udno... jaz mam zdele cca 800km pa je ?el kazalec mal pod zadnjo ?rtico. Domet ka?e pa ?e cca 120km... se pravi da 900 km bi moral past to pa je pol pri men poraba tam nekje med 6,2 in 6,5

 

sej pravim, ko tankam ti sporo?im... zna bit ?e danes, ?e bom moral na Bled

 

Ce bos prisel do tja, vzame MES kartico... :bravo::bravo:

 

Racunalnik je poden, na 5ki tud laze v iber....tud men bojo flashal jutri ko mam servis an 60k

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

...Kar se pa porabe ti?e bom pa videl zdele, ker mam tud jaz upgrade SW-ja....

 

So ti to na servisu sami naredili... ali si jim moral reci, da ti nadgradijo... Zakaj so nadgrajevali? Preventivno ali je bilo kaj narobe? V kratkem bom imel servis na 20.000 pa lahko se to naredijo, ce prinese kaksne izboljsave :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So ti to na servisu sami naredili... ali si jim moral reci, da ti nadgradijo... Zakaj so nadgrajevali? Preventivno ali je bilo kaj narobe? V kratkem bom imel servis na 20.000 pa lahko se to naredijo, ce prinese kaksne izboljsave :) ...

 

1. Original SW je bil en o^o vreden oz natan?en, in praviloma ti morajo vsak redni servis pofleshati avto s popravki

 

2. Zate?i, ker zelo malo servisov v gu?vi to tudi dela, mojega so na 20.000 kar 15min fle?al....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potrjujem za 407, imel 407SW SPORT 2.0 136....luknja, nev?e?na ma?ina....

 

Jaz sem probal prej?no C5 serije 2, potem novo in te turbo luknje nisem tako grozno ob?util. Ne re?em da jo sploh ni, ampak jaz o?itno nisem tako ob?utljiv. Ampak je pa zato ma?ine mirna, bolj tiha, lepo zadu?ena, ni? trkkk ko stisne? sklopko pri menjavi ...

 

Zgleda da je tako kot pri Mazdah ... odvisen na kak?en avto naleti? :rozico:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem probal prej?no C5 serije 2, potem novo in te turbo luknje nisem tako grozno ob?util. Ne re?em da jo sploh ni, ampak jaz o?itno nisem tako ob?utljiv. Ampak je pa zato ma?ine mirna, bolj tiha, lepo zadu?ena, ni? trkkk ko stisne? sklopko pri menjavi ...

 

Zgleda da je tako kot pri Mazdah ... odvisen na kak?en avto naleti? :rozico:

 

Stari a moras ti tvojga na servis pelat? :blink::blink:

:rolleyes:

 

u tole je pa ?udno... jaz mam zdele cca 800km pa je ?el kazalec mal pod zadnjo ?rtico. Domet ka?e pa ?e cca 120km... se pravi da 900 km bi moral past to pa je pol pri men poraba tam nekje med 6,2 in 6,5

 

sej pravim, ko tankam ti sporo?im... zna bit ?e danes, ?e bom moral na Bled

 

No Boss a si prisel domov al si ostal na cesti?? :lol:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stari a moras ti tvojga na servis pelat? :blink::blink:

:rolleyes:

No Boss a si prisel domov al si ostal na cesti?? :lol:

 

Mo?no, samo potem moram VSE mazde dizel peljat na servis kar sem jih vozil :P

?al ampak resni?no moram priznati, da je Hdi v stari zgonjeni Xantiji pri 320.000km bolj miren in bolj tih kot pri stari M6 in tudi novi M6. Verjetno zato, ker Mazda stavi bolj na ?protnost.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stari a moras ti tvojga na servis pelat? :blink::blink:

:rolleyes:

No Boss a si prisel domov al si ostal na cesti?? :lol:

 

Narobe sem napisal - mislil sem predzadnjo ?rtico (1/4 tanka) ... my bad

 

Tako, da nisem ?e tankal... bom jutri ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mo?no, samo potem moram VSE mazde dizel peljat na servis kar sem jih vozil :P

?al ampak resni?no moram priznati, da je Hdi v stari zgonjeni Xantiji pri 320.000km bolj miren in bolj tih kot pri stari M6 in tudi novi M6. Verjetno zato, ker Mazda stavi bolj na ?protnost.

 

Ma kje si na?el to,da je Mazdin Diesel hrupen in nemiren? :whatever:

Edino ,ko je mogo?e bolj mraz.Druga?e pa se ga sploh ne sli?i.

 

Narobe sem napisal - mislil sem predzadnjo ?rtico (1/4 tanka) ... my bad

 

Tako, da nisem ?e tankal... bom jutri ;)

 

Heh,Boss,tebe bi z veseljem vsaka avtomobilisti?na znamka vzela za pokazatelja,koliko avto "pije". :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma kje si na?el to,da je Mazdin Diesel hrupen in nemiren? :whatever:

Edino ,ko je mogo?e bolj mraz.Druga?e pa se ga sploh ne sli?i.

 

Kje sem to na?el? Pri sebi, pa pri testni novi Mazdi6.Bo? moral poslu?ati ?e malo Hdi-je,ker je res umirjen in tih motor.

 

Zadnji? sva bila s sosedom na testni vo?nji z novo M6, pa potem mojo in na koncu sva ?la ?e isto pot z Xantijo. Sam mi je rekel, da je Mazda super, ampak je pa Hdi motor v Xantiji tako dobro zadu?en, da sploh ni primerjave z Madzo. Pa pazi, Xantija ima 320.000km, Mazda pa ena 10.000, druga pa 21.000km.

 

Saj nimam ni? proti Mazdi, samo povem primerjavo med zdaj?njim avtom M6 143 in prej?njo Xantio Hdi.

 

Itak se pa vsega navadi? in nekaj ima bolj?e eden, drugo drugi avto. Meni je edino res pomembno to, da bo Mazda delala tako kot Xantija in bom ?isto vesel.

 

 

Narobe sem napisal - mislil sem predzadnjo ?rtico (1/4 tanka) ... my bad

 

Tako, da nisem ?e tankal... bom jutri ;)

 

He he, vsaka ?ast. Kak?no relacijo pa ti vozi? dnevno? Tudi 2/3 AC? ?e se ne motim si prej imel "staro" M6? Je bila poraba precej ve?ja kot v tej novi?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He he, vsaka ?ast. Kak?no relacijo pa ti vozi? dnevno? Tudi 2/3 AC? ?e se ne motim si prej imel "staro" M6? Je bila poraba precej ve?ja kot v tej novi?

 

Vsaj 2/3 ja AC-ja pa kr dost mestne. Je pa poraba popolnoma enaka pri tej kot pri stari ?estki. ?e ne bi bilo DPF filtra bi nova porabla vsaj pol litra manj :(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsaj 2/3 ja AC-ja pa kr dost mestne. Je pa poraba popolnoma enaka pri tej kot pri stari ?estki. ?e ne bi bilo DPF filtra bi nova porabla vsaj pol litra manj :(

 

Potem je nekaj 100% narobe z mojo sedaj po nalaganjem novega SW. Evo, zdajle sem ?e enkrat pogledal in cager je to?no tako kot pri tebi se pravi na predzadnji ?rtici, narejenih pa 510km. Zanimivo pa je, da mi BC ka?e, da lahko naredim ?e 384 km. Nekaj o?itno la?e ali BC ali pa plovec v tanku. Jaz raje vidim da plovec :P

 

Je pa ?e ena ?ansa v hecu ... mogo?e so mi pa pri menjavi SW "ukradli" 25 litrov nafte, ko se je ravno tisti dan podra?ila :D:D

 

A je mo?no, da senzor tlaka v DPFju dela narobe in prihaja do prekomernega vbrizgavanja nafte? Pa vseeno, taka poraba nebi mogla biti.

 

Moja je res stala sigurno pol leta na A-COSMOSu, ampak vseeno to nebi smelo biti razlog ali pa??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam mal... a ti si ?e zmeri na tem tanku ko so ti SW menjal? ?e je tko pol nima? skrbi, ker men so ga na prej?njem tanku zamenjali pa zgleda cela zadeva pri nadgradnji pobri?e nekatere zabele?ene vrednosti in je ?ista zmeda.

 

Ko bo? na novo tankal bo vse v redu... vsaj pri meni je bilo tako ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam mal... a ti si ?e zmeri na tem tanku ko so ti SW menjal? ?e je tko pol nima? skrbi, ker men so ga na prej?njem tanku zamenjali pa zgleda cela zadeva pri nadgradnji pobri?e nekatere zabele?ene vrednosti in je ?ista zmeda.

 

Ko bo? na novo tankal bo vse v redu... vsaj pri meni je bilo tako ;)

 

Sicer smo off topic, ampak zanimiva objava na UK forumu, kjer se sprasujejo isto:

 

Hi All,

 

Regarding the fuel computer/guage issues, don''t know if this may help. About 5 years back, we had a Picasso which had similar problems. Sounds like those on the 5 work in a similar way. Here''s some info I was given at the time.

 

1) The computer works purely in L/100km. It then does the math to convert to MPG. Rounding up/down can induce errors.

 

2) The sampling rates for the fuel sensor can also cause problems. On the Picasso, the fuel sensors were ''damped'' and only polled every 6 and 80 minutes. The damping being used to cancel errors caused when driving on windy/bumpy roads.

 

3) When filling, any thing under 6L would not be registered until the sensors are next polled. So stick 5litres in and drive on a straight road for 80 minutes before computer/guage finds the extra fuel.

 

4) The fuel guage may not be programmed linearly(?) The guage on the Picasso was a strip of 9 leds. I assumed each led = x litres. Not so, each was set to a different amount. If same on the 5, each section of the fuel guage will give differing miles per section.

 

Hope that helps

 

Pat

 

Jaz danes dobim pofleshan avto pa bom porocal. na 5ki CD143 sem imel range po kompjuterju 950-1000 pri polnem tanku, pri 550 je bilo ze remaining 0 in poraba 6,2.

 

V resnici sem naredil do 700km in poraba.com pravi okoli 8....

 

Totalna ?tala....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da nekateri omenjate C5 in turbo-luknjo, vam povem, da nimate prav.

 

C5 nima izrazite turboluknje, ima pa pomanjkanje navora izpod 1800 obratov. Ker je naravnan na udobje, je avtomobil bolj umirjenega karakterja. Zaradi dolgih prenosov menjalnika se vozi z dokaj nizkimi obrati in tu se pojavi problem pri potrebi po naglem pospe?evanju, motor enostavno poje svojo pesem in se ne zmeni za ?elje voznika. Za bolj dinami?no vo?njo je potrebno vzdr?evati obrate nad 2000-2300 in uporabljati ni?je prenose 3., 4.,. Tako pa? je, saj C5 ni ?portnik. Je pa verjetno druga?na pesem z motorjem 2.2 z dvema turbinama, eno za male obrate, drugo za vi?je in ta je brezkompromisen.

 

Ko ?e navajam C5, naj omenim, da sem sre?al prej?nji teden so?olca, ki ima C5 2.0, 2003 in se je za?udil kako moj letnika 2001 in 2.2 HDI deluje veliko bolj umirjeno in se bolj gladko odziva na gas, ?eprav ima 50.000 km ve? od njegovega. Povedal sem mu, da je to posledica 007. Potem se je pohvali, da je njegov ?leper ACTROS z 007 porabil samo 2 litra olja na 50.000 km, v primerjavi s prej?njimi 15 litri in rezultat je 007 v vse ?leperje in tudi C5. :):):)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da nekateri omenjate C5 in turbo-luknjo, vam povem, da nimate prav.

 

C5 nima izrazite turboluknje, ima pa pomanjkanje navora izpod 1800 obratov. Ker je naravnan na udobje, je avtomobil bolj umirjenega karakterja. Zaradi dolgih prenosov menjalnika se vozi z dokaj nizkimi obrati in tu se pojavi problem pri potrebi po naglem pospe?evanju, motor enostavno poje svojo pesem in se ne zmeni za ?elje voznika. Za bolj dinami?no vo?njo je potrebno vzdr?evati obrate nad 2000-2300 in uporabljati ni?je prenose 3., 4.,. Tako pa? je, saj C5 ni ?portnik. Je pa verjetno druga?na pesem z motorjem 2.2 z dvema turbinama, eno za male obrate, drugo za vi?je in ta je brezkompromisen.

 

 

hja z ro?nim menjalnikom ?e nekak tole kompenzira?, je pa full zajeb z avtomatskim, kjer kaj dost vpliva na spu??anje sklopke in vi?je obrate ne more? imet. Sploh je namre? fino ko ho?e? ?tartat, avto pa nikamor... neprijetno je milo re?ena beseda. ;)

 

Druga? pa pomanjkanje navora in slaba odzivnost je pa? drugo ime za turbo luknjo... ki traja, do vrtljajev ko turbina naredi dovolj pritiska in nato avto zdivja od obilice navora.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo podatki zadnjega tanka Petrol

 

22.01.2009 57,09l 904km 6,32l/100km

 

BC je sicer kazal 6.0 sam po moje je velik razlike predvsem zarad webasta, ki mislim, da ga ne upo?teva pri porabi na BC-ju :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo podatki zadnjega tanka Petrol

 

22.01.2009 57,09l 904km 6,32l/100km

 

BC je sicer kazal 6.0 sam po moje je velik razlike predvsem zarad webasta, ki mislim, da ga ne upo?teva pri porabi na BC-ju :ne vem:

 

JEst tud dubu avto s servisa zdaj je ob polnem tanku range 480km, kr neki, moram pocakat naslednjega

 

Tole je pa pohvale vredno (po omejitvah ? :whatever: )

 

P.S: Danes na servisu, oz AC Cosmosu sem videl 6ko GTA CD140 - belo, a ves da je hudo lepa.....sam to je se stara gta oprema, nima ne BOSE...da jo niso sami sestavil boga me...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo podatki zadnjega tanka Petrol

 

22.01.2009 57,09l 904km 6,32l/100km

 

BC je sicer kazal 6.0 sam po moje je velik razlike predvsem zarad webasta, ki mislim, da ga ne upo?teva pri porabi na BC-ju :ne vem:

 

Zelo dobro, hvala za informacijo. Jaz ?e nisem ?el tankat, ampak grem zdajle, pa poro?am.

 

 

@Sirius

 

No potem imava enako mnenje glede C5. Kot sem ?e napisal, jaz nisem opazil tak?no luknjo kot pravijo drugi.

Jaz sem tudi imel C5 sicer letnik 2003, ampak je ?la kar hitro od hi?e, ker smo rabili ? za hi?o, dobil sem precej zanjo, pa par stvari me je zmotilo. Ena od teh je bila, glasna zadnja prema. Ampak ?e sedaj pogledam te zadeve, ko se vozim v ?portni M6, ni bilo tisto omembe vredno :P

 

C5 je kar dober avto, ni dvoma.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo dobro, hvala za informacijo. Jaz ?e nisem ?el tankat, ampak grem zdajle, pa poro?am.

@Sirius

 

No potem imava enako mnenje glede C5. Kot sem ?e napisal, jaz nisem opazil tak?no luknjo kot pravijo drugi.

Jaz sem tudi imel C5 sicer letnik 2003, ampak je ?la kar hitro od hi?e, ker smo rabili ? za hi?o, dobil sem precej zanjo, pa par stvari me je zmotilo. Ena od teh je bila, glasna zadnja prema. Ampak ?e sedaj pogledam te zadeve, ko se vozim v ?portni M6, ni bilo tisto omembe vredno :P

 

C5 je kar dober avto, ni dvoma.

 

Kakor za koga,kakor za koga. ;)

V mojo hi?o ne bo ve? stopil "Francoz"-avto mislim.Sem imel dva in mislim,da je to dovoj za ta life. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakor za koga,kakor za koga. ;)

V mojo hi?o ne bo ve? stopil "Francoz"-avto mislim.Sem imel dva in mislim,da je to dovoj za ta life. :P

 

Seveda, ljudje smo razli?ni in imamo razli?ne izku?nje. Jaz bi takoj kupil novo Xantio, ?e bi jo dobil. Doma imamo 30 let Citroene (hidravli?arje) in do zdaj nismo imeli nobene napake, ki bi bila omembe vredna.V 30 letih je edino meni na Xantiji crknila ?rpalka goriva v tanku, ki pa je serijska napaka (160.000km). Vem pa tudi to, da Citroen danes ni ve? tisto kar je bil, enako je z Mazdo. To kar delajo zdaj so navadni polizdelki na ?alost.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naj vas obvestim prijatelji, da si je na?a za?ela ogledovat dvoj?ek v Pirni?ah, moje ?elje moje sanje o M6 so po moje izpete, hvala vseeno...

 

P.S. Priznam pa do so cene v podnu sedajle za nepremi?nine in je ?as za nakup....beri puf... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naj vas obvestim prijatelji, da si je na?a za?ela ogledovat dvoj?ek v Pirni?ah, moje ?elje moje sanje o M6 so po moje izpete, hvala vseeno...

 

P.S. Priznam pa do so cene v podnu sedajle za nepremi?nine in je ?as za nakup....beri puf... :bravo:

 

Jao, mene tud ?e to ?aka. Stanovanje bo kmal premajhno. Ampak jaz sem avto ?e dovolj hitro sforsiral. So bla pogajanja z mojo kar naporna. No, na koncu je bla dilema tale: ona bi samo TE, jaz bi GTA, kupla sva pa TE Plus. Jebiga, tko je v zakonu... :P:D

Vso sre?o pri ogledovanju in nakupu. :bravo:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.