Skoči na vsebino

M6 - dilema pri nakupu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav, kot sem ze na nekaj postih omenil sem pred dilemo v drugi polovici leta glede nakupa nove Mazde. Prvo dilemo ali M5 ali M6 smo resili, ker se je sestra ogrela za mojo M5 in bo ostala v familiji - to je bil predpogoj, ker avto je majka.

 

Pri meni pa je situacija taka da delam za tujo firmo (s.p.) in imam krit tudi avto, zato lahko mislim na novega, in to je tudi hvala bogu razlog da lahko gledam na dnu cenika :ouje: , ki ga lahko odkupim po sme?ni ceni po izteku 3letnega leasinga (tako je tudi z M5 - 8500? po 3h letih pri 65.000km) medtem ko so bili obroki kriti....

 

Zatorej k dilemi, kateri vem da boste znali komentirati in iz lastnih izku?en svetovati tukaj najbolj?i Mazda GURUji...

 

Govora je o karavanu

Mazda 6 GTA '09 2.5i - bencinar po ceniku 29.450,00?

 

Mazda 6 GTA CD 185 - dizel po ceniku 32.090?

 

Seveda se bom pogajal za kon?no ceno, a vseeno:

 

Bencinar:

cenejsi in za razliko v ceni ga lahko predelam na plin (tako kot CX-7, to je zakon!)

 

Diesel:

Webasto predgrelec - na to sem navajen ful s predvklopom

Daljsi servisni intervali

navor pri nizkih obratih....vozim dizle ze ene 7 let....i love it

 

Torej, imate kak pameten nasvet, ali je doba dizlov mogo?e potekla, saj ni vec nobene razlike pri bencinu, avto je drazji..itd

Glede porabe pa lahko bencinarja na plin dam za 1000?

 

Hvala Mazda Guruji.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 56
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Dalj?i servisni intervali ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dalj?i servisni intervali ?zmeden?

 

A ni bencinar 15.000km dizel pa 20.000km??? Vsaj tako je sedaj pri mojih dveh...I could be wrong.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ni bencinar 15.000km dizel pa 20.000km??? Vsaj tako je sedaj pri mojih dveh...I could be wrong.

 

?e od prvega modela M6 je tud bencinar na 20 kkm. :bravo: Za turbake pa nebivedu. :ne vem:

Bolj logi?no bi bilo obratno, samo ima "traktor" zato malo ve? olja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e od prvega modela M6 je tud bencinar na 20 kkm. :bravo: Za turbake pa nebivedu. :ne vem:

Bolj logi?no bi bilo obratno, samo ima "traktor" zato malo ve? olja.

 

Thanks, CX-7 je namrec 15.000 ampak ja to je druga zgodba, evo zato se pa popa take stvari tle... :rispekt:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

bencinarji in diesli imajo isti servisni interval 20.000km... bistvena razlika je pri starih bila le pri 120.000km, kjer je bila menjava zobatega jermena. Novi 2,2 diesli pa imajo ketno tako, da ni ve? panike pri velkem servisu. :bravo:

 

Mal je nerodna mo? pri 185 konjskem dieslu, saj pade v najvi?ji zavarovalni razred, no ampak ?e te to ne moti :danzoman:

 

?al pa so pametnjakovi?i pri MMS naredili tako, da GT in GTA se da dobit sam s tem top dieslom, 163KM pa je le z opremo TE Plus. No zame osebno je tud ta oprema popolnoma dovolj in ?e bi zdele kupoval bi vzel prav to.

 

Stro?kovno pa itak: ?e bo? dajal notri plin pol je itak vseeno sam navora pa na plinu ne bo niti pribli?no takega kot pri dieslu, ker 400Nm je pa ?e toliko, da te lepo prilepi v sede?. Po filingu bo ?e zelo blizu CX7 ;)

33112_1.png

Napisano

bencinarji in diesli imajo isti servisni interval 20.000km... bistvena razlika je pri starih bila le pri 120.000km, kjer je bila menjava zobatega jermena. Novi 2,2 diesli pa imajo ketno tako, da ni ve? panike pri velkem servisu. :bravo:

 

Mal je nerodna mo? pri 185 konjskem dieslu, saj pade v najvi?ji zavarovalni razred, no ampak ?e te to ne moti :danzoman:

 

?al pa so pametnjakovi?i pri MMS naredili tako, da GT in GTA se da dobit sam s tem top dieslom, 163KM pa je le z opremo TE Plus. No zame osebno je tud ta oprema popolnoma dovolj in ?e bi zdele kupoval bi vzel prav to.

 

Stro?kovno pa itak: ?e bo? dajal notri plin pol je itak vseeno sam navora pa na plinu ne bo niti pribli?no takega kot pri dieslu, ker 400Nm je pa ?e toliko, da te lepo prilepi v sede?. Po filingu bo ?e zelo blizu CX7 ;)

 

Ma ja sej....vle?e me bolj na dizla....ker tudi ne vem ali je smisel imeti 2 avta na plin....glede na to da bo tale 100% slu?ben..

 

KAr se ti?e zavarovanja sem presene?en da ne pla?ujem toliko, bonusa se je nabralo ful, AS daje 55%...itd tako da sedaj za M5 dajem cca 1100 na mesec, kar je seveda veliiiiko denarja, ampak kasko se veze na ceno novega vozila vedno in je bil cca 28.000....

 

Se vedno moram gledati seveda stroske, vendar smo zmenjeni da je ocena mese?ni obrok, ostalo mora biti pa v mejah normale, dejstvo je da ker delam za francosko firmo to, da je pri njih vsee veliko drazje in mi je lazje :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Osnovna dilema je taka kot velikokrat - bencin ali dizel? Jaz sem za dizel in tud v tvojem primeru bi se odli?il zanj :bravo: . Mora biti CD 185 res huda ma?ina in se po mojem ne more primerjat z 2.5 bencinarjem. Res je prihodnost verjetno bolj bencinska (?eprav se bodo tud dizli ?e razvijal), ampak obstoje?i 2.5 bencinar ni ravno najmodernej?i. Sploh Mazdini bencinarji niso, to je preba odkrito povedat. Sem vozil ?estico z 1.8 bencinskim motorjem, pa je tako podhranjena, da je groza... :blink: Prihodnost bencinskih motorjev bo v zmanj?anju prostornine (1.4 in 1.6) z izdatno turbo podporo, neposrednim vbrizgom itd... (npr. TSI pri VW, TCe pri Renaultu...). Na tem podro?ju so Japonci malo zadaj. Ampak pri njih bo tako kot je bilo ?e pri dizlih - najprej malo po?akajo, potem pa preu?ijo in ?e malo izbolj?ajo. Skratka - dizel.

Sem pa mislil, da bodo 2.0 dizelski motor po prihodu novega 2.2 opustili, pa bo o?itno ostal v prodaji.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

kaj pa subary legacy 2.0D?

za ta denar bi rekel odlicen avto

 

Nein Danke.....ostajam kr na Mazdi...:), poleg tega nisem preprican da imajo karavana...

 

Drugace je pa ta nova Avensiska pohvale vredna

 

Objavljena slika

 

Ampak o?itno predraga, vse je treba neki dokupovat:

motor 2,2 D-CAT, 2231 ccm, 130 kW (177 KM) CENA

Sol 34.100,00 ?

Executive 36.100,00 ?

Veljavnost cenika od: 18.12.2008

Kovinska oz. biserna barva: 480,00 ?

Samodejni menjalnik (modeli 2,2 150 KM ): 1.800,00 ?

Multidrive S - brezstopenjski samodejni menjalnik (modeli 1,8 Valvematic in 2,0 Valvematic): 1.800,00 ?

VSC+ - sistem za nadzor stabilnosti vozila (modeli 1,6 Valvematic): 600,00 ?

DPF - filter trdih delcev (modeli 2,0 D-4D): 600,00 ?

Navigacija Luna* (modeli Luna): 1.100,00 ?

Navigacija Executive** (modeli Sol in Executive): 2.000,00 ?

Dinami?no prilagodljivi Bi-ksenonski ?arometi (modeli Sol): 1.300,00 ?

Panoramska streha z elektri?no pomi?nim sen?nikom (modeli WG Sol): 800,00 ?

Life Pack (modeli SD in WG Terra): 490,00 ?

Life Pack Premium (modeli WG): 590,00 ?

Chrome Pack: 590,00 ?

* Navigacijska naprava Luna: 6,5” barvni, na dotik ob?utljiv zaslon, DVD, Bluetooth? za prostoro?no telefoniranje

**Navigacijska naprava Executive: 7" barvni, na dotik ob?utljiv zaslon, 40 GB HDD, Bluetooth? za prostoro?no

telefoniranje in prenosa glasbe, kamera za pomo? pri parkiranju zadaj

Life Pack in Life Pack Premium¹: Gumirana obloga prtlja?nika, sprednji ali zadnji parkirni senzorji, za??ita zadnjega

odbija?a in pre?na pregrada (samo Premium) za prilagoditev prtlja?nega prostora

Chrome Pack¹: Kromirane obrobe sprednjih meglenk, obrobe hladilnika, bo?ne letve in letev na zadnjih vratih

¹Vsebina paketa je odvisna od modela in nivoja opreme avtomobila. O podrobnostih se pozanimajte pri va?em

poobla??enem prodajalcu.

Cena vklju?uje:

- paket storitve Toyota Eurocare - 24 urna brezpla?na pomo? na cesti

- 3 letno garancijo / 100.000 km

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

KAr se ti?e zavarovanja sem presene?en da ne pla?ujem toliko, bonusa se je nabralo ful, AS daje 55%...itd tako da sedaj za M5 dajem cca 1100 na mesec, kar je seveda veliiiiko denarja, ampak kasko se veze na ceno novega vozila vedno in je bil cca 28.000....

 

Si se malo zmoto?? <_< Verjetno si mislo na leto.....

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

toyota :hohoho: kere cene

za tak denar kupis ze bmw-ja...

 

 

:bravo::bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Si se malo zmoto?? <_< Verjetno si mislo na leto.....

 

Ja itaq....sor?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mater, ampak tale Toyotin cenik je pa tud kar "konkreten". Podobno kot pri novem Accordu. A ni zanimivo, pa je narejena v Evropi in ima menda ?ez 90% evropskih sestavnih delov. Ni da bi se lahko pohvalila s tem, potem je pa ?e konkretno dra?ja <_< . Sklep: vozimo najkvalitetnej?e avte, ki so poleg vsega ?e cenej?i... :bravo:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

@Carr

NE more? primerjat 1.8 bencinarja z 2.0 dizlom pa ?eprav sta oba naj?ibkej?a, probaj kako 2.0 bencin potem pa razglabljaj. :ne vem: Za 1.8 motor smo ?e tako ali tako dolgo nazaj ugotovili da je premikajo?a ovira. <_<

Dokler ne naredijo in vgradijo kakega V6 v mazdo6, toliko ?asa bo bolj tako tako. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Carr

NE more? primerjat 1.8 bencinarja z 2.0 dizlom pa ?eprav sta oba naj?ibkej?a, probaj kako 2.0 bencin potem pa razglabljaj. :ne vem: Za 1.8 motor smo ?e tako ali tako dolgo nazaj ugotovili da je premikajo?a ovira. <_<

Dokler ne naredijo in vgradijo kakega V6 v mazdo6, toliko ?asa bo bolj tako tako. :(

 

Sprejmem, ?eprav sem prepri?an, da niti med 1.8 in 2.0 bencinarjem ni kake ogromne razlike <_< . Tud "strokovne" ocene za 2.0 bencinski motor so slabe (1.8 je vsaj med najbolj ekolo?kimi, ?e ?e nikamor ne gre). Dejstvo je, da so motorji (naj)slab?i del Mazd (vsaj v Evropi). Tega si nisem jaz izmislil, tak?no je ve?insko mnenje, s katerim se strinjam. Vgradnje V6 motorjev (bencinskega ali dizla) pa ne bo, ker niso ve? "in" (po mojem sicer ?koda..., da ne bo pomote). Fora npr. novega 2.2 dizla je ravno v tem, da poskusijo iz ?tirih valjev potegnit to, kar so prej iz ?estih.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Za bencinarje mogo?e dr?i, da niso glih biser tehnike ampak 2.0 diesel v novi ?estki je popolnoma primerljiv z VW-group TDI 2.0 (skupni vod) tako, da ne bi rekel, da je to slab motor. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Za bencinarje mogo?e dr?i, da niso glih biser tehnike ampak 2.0 diesel v novi ?estki je popolnoma primerljiv z VW-group TDI 2.0 (skupni vod) tako, da ne bi rekel, da je to slab motor. :ne vem:

 

No ja, to se bo pokazalo kasneje. ?e ga primerjam z C5 Hdijem potem Mazdin ni na nivoju, to je treba priznat. Je pa res, da je Hdi biser med dizli po svoji uglajenosti in tukaj VW koncern nima kaj iskati.

 

Pri novi M6 in tudi pri stari se ?uti kako nekaj zatrokira spredaj pri motorju ko menja? iz prve v drugo, iz druge v tretjo. Sli?i se prav trrrrr, kot bi nekaj udarjalo. Tega pri C5 ni, vse je umirjeno, uglajeno, skratka pohvalno.

 

Potem je tukaj ?e ve?ja poraba kot pri konkurenci ... ne vem, jaz bi se mogo?e odlo?il za preverjenega bencinarja z verigo. Poraba bo mogo?e liter in pol ve?ja, ampak odpade ogromno stro?kov, bolj je tiha itd.

Napisano

Potem je tukaj ?e ve?ja poraba kot pri konkurenci ... ne vem, jaz bi se mogo?e odlo?il za preverjenega bencinarja z verigo. Poraba bo mogo?e liter in pol ve?ja, ampak odpade ogromno stro?kov, bolj je tiha itd.

 

Ti re?em..na pravi poti si prjatu..bencinar, tooo.!. :bravo:

Jebesh tisto traktoriranje...

Saj leti dizel kot utrgan ,ni dvoma sploh...

 

 

Ampak,eleganca ,uglajenost vo?je je pa pri bencinarju.

Toda, kot vsak luksuz ,tudi ta stane -

ve?ja poraba ..

Pa ne samo za liter..najmanj dva :cheers:

 

Kar meni verjemi ,jaz ?e vem.. ;)

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Ti re?em..na pravi poti si prjatu..bencinar, tooo.!. :bravo:

Jebesh tisto traktoriranje...

Saj leti dizel kot utrgan ,ni dvoma sploh...

Ampak,eleganca ,uglajenost vo?je je pa pri bencinarju.

Toda, kot vsak luksuz ,tudi ta stane -

ve?ja poraba ..

Pa ne samo za liter..najmanj dva :cheers:

 

Kar meni verjemi ,jaz ?e vem.. ;)

 

Thanks, jah kot sem ze rekel bencinar bi bil absolutno predelan na plin...torej poraba tud ce je 7L pomeni cenovno v bistvu to 4L....(toliko je razmerje 95/avtoplin in verjamem da bo politika u?timala da bo to se raslo v prid LPGja) in to po prvem letu, ker z mojo kilometrino se predelava povrne ze v prvem letu.

M6 pa ima sedaj brez rezervne gume vse pripravljeno za to.....

 

Me pa zanima kako je pri 2,5i masini glede pojemkov, CX7 ima tu problem, ce po speljevanju ne drzis obrate ali med voznjo spustis gas te skoraj prilepi na volan.....tudi v nekem testu suvjev na snegu so to izpostavili kot o?iten minus, se posebej pozimi...

 

Meni osebno najvecji minus bencinarja je da ni webasta (oziroma bi prisel 3x vec naknadno), ker parkiram zuni, in sem se res razvadu tega. :wub:

Letos ob taki zimi kjerkoli sem je bil uporabljen 2x dnevno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

[

 

Meni osebno najvecji minus bencinarja je da ni webasta (oziroma bi prisel 3x vec naknadno), ker parkiram zuni, in sem se res razvadu tega. :wub:

Letos ob taki zimi kjerkoli sem je bil uporabljen 2x dnevno

 

Ja glede centralne kurjave ti pa verjamem ,da jo bo? pogre?al,?e ima? avto zunaj..

Jaz imam sre?o, da je v gara?i in lahko re?em, da webasta ne pogre?am..

Bencinar le bolje greje..

 

Ja itak...nekje se mora poznat ve?ja poraba , knede.. :P

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

No ja, to se bo pokazalo kasneje. ?e ga primerjam z C5 Hdijem potem Mazdin ni na nivoju, to je treba priznat. Je pa res, da je Hdi biser med dizli po svoji uglajenosti in tukaj VW koncern nima kaj iskati.

 

Pri novi M6 in tudi pri stari se ?uti kako nekaj zatrokira spredaj pri motorju ko menja? iz prve v drugo, iz druge v tretjo. Sli?i se prav trrrrr, kot bi nekaj udarjalo. Tega pri C5 ni, vse je umirjeno, uglajeno, skratka pohvalno.

 

Potem je tukaj ?e ve?ja poraba kot pri konkurenci ... ne vem, jaz bi se mogo?e odlo?il za preverjenega bencinarja z verigo. Poraba bo mogo?e liter in pol ve?ja, ampak odpade ogromno stro?kov, bolj je tiha itd.

 

Hmmm ne vem no, mene je C5 s HDI 136KM kr razo?aral... turbo luknja da popizdi?. Ravno tako v Peugeotu 407. Tam je blo pa ?e zakasnjen odziv na gas. :(

 

Sicer ne vem kako vozi? in kako prestavlja? sam men ne pri novi ne pri stari ni ni? delalo trrrr pa ni? ni trokiralo... mogo?e pri novi je edin to, da ?e pri 1.300 obratov pritisne? gas mal bol zarobanti ... potegne sicer solidno (mnogo bolje kot pri stari) ampak to so itak prenizki obrati za pospe?evanja tako, da je tud pripomba brezpredmetna.

 

Poraba je pa za moj ob?utek ve? kot solidna... enako sem vozil Golfa V 1.9TDI 105KM (pregovorni var?ne?) pa je bla poraba pri njem samo za tri deci ni?ja v povpre?ju od Mazde. Recimo za primerjavo na bencinski Astri mam zdele porabo med 9 in 10 litri, ?e se ho?em vsaj pribli?no tako teko?e peljat kot z Mazdo al pa prej z Golfom. Za Astrinih 116KM je to kr velik se mi zdi :ne vem:

 

Tud ?estko se da vozit na relaciji Lj-Zagorje z manj kot 5 litri na 100km vklju?no s prehitevanji po?asne?ev.

33112_1.png

Napisano

 

Sicer ne vem kako vozi? in kako prestavlja? sam men ne pri novi ne pri stari ni ni? delalo trrrr pa ni? ni trokiralo... mogo?e pri novi je edin to, da ?e pri 1.300 obratov pritisne? gas mal bol zarobanti ... potegne sicer solidno (mnogo bolje kot pri stari) ampak to so itak prenizki obrati za pospe?evanja tako, da je tud pripomba brezpredmetna.

 

Pri novi M6 140KM ?e menja? iz prve v drugo pri recimo med 1800 in 2000 obrati se prav sli?i kako spredaj desno naredi trrrrt, kot bi nekaj na hitro udarjalo v menjalnik ali kaj podobnega. Isto se sli?i pri moji "novi" stari M6 z 143KM, isto kolegu na karavanki. To mene zelo moti. Na servisu pravijo, da je to normalno !?!?!?!

 

Mogo?e je res poraba na klasi?nih cestah res mala, ampak na AC pri 130-150 km/h je pa vsaj za moje pojme prevelika. Lahko da je z mojo kaj narobe, ampak tako na hitro zadnji tank bo o?itno poraba 8.8 litra /na 100 km (narejenih je zdajle 450 km, po kazalcu goriva pa je notri ?e cca 20 litrov). Ja pa bila moja na servisu, kjer so nalo?ili nov SW za BC in vbrizg in je mogo?e kaj sedaj pokvarjeno. Prvi tank je bila poraba ?isto OK, to je 7,2 litra. Na Xantiji Hdi je sicer 6.4 ampak to je drugo. Xantija nima Webasta, nima 140KM in malo pa malo, pa skupaj nanese malce ve?jo porabo. Moja relacija je cca 80 km dnevno, od tega 60 km AC, ostalo klasi?na cesta.

 

?e bi ?e enkrat kupoval nebi vzel tega dizla verjetno, ?e posebej ko pogledam, da je na 120.000 km velik servis in ta stane ohoho ?. Bolj?e vzet bencinarja, imeti mogo?e 2 litra ve?jo porabo, samo ?e ta dva litra prera?unam na 1100? za velik servis dizla zna?a potem to 1150 litrov goriva kar ni malo.

Napisano

O?itno mam jaz slab sluh, ker tega ne sli?im :bravo: pa sem dokaj te?en glede takih stvari sramezljiv

 

Kar se pa porabe ti?e bom pa videl zdele, ker mam tud jaz upgrade SW-ja. Ti sporo?im ?e je kej ve? kot prej ampak mi zdele povpre?no porabo na tank ka?e 6,1l/100km ... ?e ene 200km pa morem prevozit do tankanja.

 

Se pa jaz tud vozim po AC-jih 140km/h, v?asih pa tud mal prtisnem ?ez, ?e mam kakega ritopika odzadi :angry:

 

?e bi ?e enkrat kupoval nebi vzel tega dizla verjetno, ?e posebej ko pogledam, da je na 120.000 km velik servis in ta stane ohoho ?. Bolj?e vzet bencinarja, imeti mogo?e 2 litra ve?jo porabo, samo ?e ta dva litra prera?unam na 1100? za velik servis dizla zna?a potem to 1150 litrov goriva kar ni malo.

 

Mal pretirava?... mene je servis pri?el 833? ... Tud pri bencinarju je treba narst takrat servis, ki bo tam nekje 250?. Se pravi je razlike cca 580? ... ?e to pretvormo v razliko pri porabi pomeni, da ta denar izena?i? pri cca 30.000 prevo?enih kilometrih... ni malo, ni pa tolk veliko, da bi se obesil ;)

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.