Skoči na vsebino

Potnike na zadnjih sede?ih zebe v noge.

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali je to normalno, da v Mazdi6 letnik 2002 gretje v noge zadnjim potnikom slab?e deluje?

Spredaj pri vozniku in sovozniku gretje pod noge dela normalno, celo morda prevro?e, zadaj pa se nekako ne segreje dovolj in se ?uti kot bi skozi ?obo pod sprednjim sede?em nazaj zadnjim potnikom v noge pihalo hladno namesto toplo.

To se bolj ob?uti, kadar je zunaj res orenk mraz, tam pri -12 ali ve?.

Kak?ne so va?e izku?nje? A je to mogo?e kak?na okvara v usmerjevalnih loputah, ki usmerjajo zrak?

Napisano

Nimam dizla. Imam bencin 2.0.

Pismo, a se da to kaj zrihtat, da bi ve? toplega zraka nazaj pod noge pri?lo?

Zdaj, ko ima sin vozni?ki izpit ve?krat pelje on, ?ena kot navigator seveda kraljuje spredaj kot sovoznik, jaz pa sem zdaj pristal zadaj in sem ugotovil, da to pod nogami nekaj ne ?tima tako kot bi moralo.

Sem bolj zmrznjene sorte in me rado v noge zebe. Mi je pa zanimivo, da se prej sin ni nikoli prito?eval, ko je on zadaj sedel, kadar smo se na smu?arijo peljali. :ne vem:

Napisano

Nimam dizla. Imam bencin 2.0.

Pismo, a se da to kaj zrihtat, da bi ve? toplega zraka nazaj pod noge pri?lo?

Zdaj, ko ima sin vozni?ki izpit ve?krat pelje on, ?ena kot navigator seveda kraljuje spredaj kot sovoznik, jaz pa sem zdaj pristal zadaj in sem ugotovil, da to pod nogami nekaj ne ?tima tako kot bi moralo.

Sem bolj zmrznjene sorte in me rado v noge zebe. Mi je pa zanimivo, da se prej sin ni nikoli prito?eval, ko je on zadaj sedel, kadar smo se na smu?arijo peljali. :ne vem:

 

Ta mlad ne ?utjo n?..... :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem kako je pri Mazdi, vendar je po navadi gretje dovedeno do zadnjih sede?ev le pri avtomobilih vi?jega razreda. Pri ostalih pa je gretje zagotovljeno s kro?enjem zraka s sprednjega dela avtomobila skozi odprtine zgoraj in spodaj. ?e nima? posebnih izvodov gretja nazaj, je edina re?itev, da preveri? kaj ima? pod sede?i in vse odstrani? tako, da lahko zrak kro?i neovirano. ?e pa so kaki izvodi na stebri?kih, preveri tesnila na prvih vratih, saj je zrak speljan skozi vrata do stebri?ka.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Karavan?

 

Ker v zadnjem delu se toplota razgubi, enako je v enoprostorcih....

 

Drugace pa ali uporabljate dvopodrocno klimo - in to vsak zase? Tudi to sem pri P407SW opazil da vpliva na zadnji del....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Karavan?

 

Ker v zadnjem delu se toplota razgubi, enako je v enoprostorcih....

 

Drugace pa ali uporabljate dvopodrocno klimo - in to vsak zase? Tudi to sem pri P407SW opazil da vpliva na zadnji del....

 

Ni karavan. Sport 5 vratna varianta. Enopodro?na klima.

?e pa dam gretje na ful, pa se zgodi, da ti je v glavo vro?e v noge pa hladi.

In to samo zadaj, spredaj je vse OK.

In ja, na displej?ku kjer izbira? smer pihanja lepo ka?ejo pu??ice pod noge ali v sredinske ?obe.

Napisano

Ni karavan. Sport 5 vratna varianta. Enopodro?na klima.

?e pa dam gretje na ful, pa se zgodi, da ti je v glavo vro?e v noge pa hladi.

In to samo zadaj, spredaj je vse OK.

In ja, na displej?ku kjer izbira? smer pihanja lepo ka?ejo pu??ice pod noge ali v sredinske ?obe.

 

Probaj ce pri vkljucenem notranjem krozenju zraka dela bolje, ker to je potem dokaz namo?enega ali zabasanega kabinskega filtra - kdaj je bil menjan (sicer ce je spustila kaka dihtnga ali ga je drugace zalilo to nima veze)

 

Meni se je to zgodilo (ne na mazdi), in na nekaterih sobah sploh ni pihalo

 

Pa tudi, ?e spredaj vse dela ni izklju?ena mo?nost snete cevke do zadnje ?obe

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Probaj ce pri vkljucenem notranjem krozenju zraka dela bolje, ker to je potem dokaz namo?enega ali zabasanega kabinskega filtra - kdaj je bil menjan (sicer ce je spustila kaka dihtnga ali ga je drugace zalilo to nima veze)

 

Meni se je to zgodilo (ne na mazdi), in na nekaterih sobah sploh ni pihalo

 

Pa tudi, ?e spredaj vse dela ni izklju?ena mo?nost snete cevke do zadnje ?obe

 

Filter je menjan redno vsako leto na servisu.

Ej, kje pa se pride do cevi, ki je speljana do zanjih ?ob? A je potreben kak?en ve?ji poseg in mogo?e spredaj armaturko razkopat?

Napisano

Filter je menjan redno vsako leto na servisu.

Ej, kje pa se pride do cevi, ki je speljana do zanjih ?ob? A je potreben kak?en ve?ji poseg in mogo?e spredaj armaturko razkopat?

 

Mah ne vem ce bi to delal - cev gre pod tepihom, zadaj v armaturko ce se ne motim kjer se uravnava, ali pa samo do cevi za noge spredaj, tega pa nikoli nisem gledal....

 

Nekje je izguba...lahko da samo v prenosu...to je tko kot ?ri?ki...:) ?e se ti das poglobit ok, druga? pa kake topl ?evlje :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Isto slabost lahko potrdim tudi sam pri M3. Imajo pod sede?i kanale za gretje (?e to sploh je to) vendar kaj ogromno efekta od njih baje ni.

lp, Ale?.

 

Smo imeli pri hi?i prej?njo mazdo 323f in ni blo teh problemov. Je grelo kot treba po vsej kabini.
Napisano

malo zama?ite prednje lopute, da bo ve? pritiska pognalo zrak tudi pod zadnje sede?e ...

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Tole z ventilacijo in klimo je pa itak bol v piz*i pr M6. Bi ?lovk pri?akval, da bojo mal bolj ?ivljensko naredl zadevo.

Pozim me predvsem pizdi, ker ne morm ogrevat so?asno vseh treh "zadev": noge, roke, ?ipe; slednje se takoj zarosijo, ?e dam na pihanje v noge in roke, vse troje pa ne potegne :angry: Pol pa nonstop prekljaplat med dvema kombinacijama... :vskalo:

 

Polet pa obi?ajno, ?e nastavim nekje na zmerno hlajhenje, mi za?ne v noge ?e toplo pihat, ko zgorn del ?e hladi - bedarija v glavnem, sej lahk ?lovk pihanje v noge izklopi, ?e no?e ke pihaja :whatever: Nism ?e vidu, da bi kater rad v faco hladil, pa v noge grel!!

 

Aja, ?e to, posameznih ?ob, ki pihajo v roke, ne more? kontrolirati - pr novi M6 jim je le kapnal, da bi bilo to primerno v takem avtu ... piz*a, ?e moj ta star fi?o ma to :whatever:

 

lp

Lp,

D

Napisano

Tole z ventilacijo in klimo je pa itak bol v piz*i pr M6. Bi ?lovk pri?akval, da bojo mal bolj ?ivljensko naredl zadevo.

Pozim me predvsem pizdi, ker ne morm ogrevat so?asno vseh treh "zadev": noge, roke, ?ipe; slednje se takoj zarosijo, ?e dam na pihanje v noge in roke, vse troje pa ne potegne :angry: Pol pa nonstop prekljaplat med dvema kombinacijama... :vskalo:

 

Polet pa obi?ajno, ?e nastavim nekje na zmerno hlajhenje, mi za?ne v noge ?e toplo pihat, ko zgorn del ?e hladi - bedarija v glavnem, sej lahk ?lovk pihanje v noge izklopi, ?e no?e ke pihaja :whatever: Nism ?e vidu, da bi kater rad v faco hladil, pa v noge grel!!

 

Aja, ?e to, posameznih ?ob, ki pihajo v roke, ne more? kontrolirati - pr novi M6 jim je le kapnal, da bi bilo to primerno v takem avtu ... piz*a, ?e moj ta star fi?o ma to :whatever:

 

lp

 

A jih ne more? enostavno "zapreti"? ?zmeden?

 

 

Napisano

A jih ne more? enostavno "zapreti"? ?zmeden?

 

Lahko, pa ni v tem poanta, pa? pa bi ene bolj pripru, da bi drugje bolj pihalo. Sam z ventilatorjem ne mor? tega dose?. Da pa ?ist zaprem loputo, pa tud ni ravno ?elja. Je pa res, za dizajn je treba tud potrpet :whatever:

Lp,

D

Napisano

Nekatere znamke imajo to zlo elegantno re?eno. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Tole z ventilacijo in klimo je pa itak bol v piz*i pr M6. Bi ?lovk pri?akval, da bojo mal bolj ?ivljensko naredl zadevo.

Pozim me predvsem pizdi, ker ne morm ogrevat so?asno vseh treh "zadev": noge, roke, ?ipe; slednje se takoj zarosijo, ?e dam na pihanje v noge in roke, vse troje pa ne potegne :angry: Pol pa nonstop prekljaplat med dvema kombinacijama... :vskalo:

 

Polet pa obi?ajno, ?e nastavim nekje na zmerno hlajhenje, mi za?ne v noge ?e toplo pihat, ko zgorn del ?e hladi - bedarija v glavnem, sej lahk ?lovk pihanje v noge izklopi, ?e no?e ke pihaja :whatever: Nism ?e vidu, da bi kater rad v faco hladil, pa v noge grel!!

 

Aja, ?e to, posameznih ?ob, ki pihajo v roke, ne more? kontrolirati - pr novi M6 jim je le kapnal, da bi bilo to primerno v takem avtu ... piz*a, ?e moj ta star fi?o ma to :whatever:

 

lp

 

No no, tukaj zgleda da se pa ti ne znajde? najbol?.

Pri M6 se da kar lepo skombinirat su?enje ?ipe in ogrevanje sprednjih potnikov.

Re?i? tako, da vklopi? pihanje na ?ipo in v noge, al pa ?e zadostuje pihanje pod noge in hkrati v roke(telo). Mora? pa isto?asno imet vklopljeno ?e klimo, da ti lepo vlago v kabini su?i in potem ni problema. To lepo deluje, razen, ?e se vas v ?e mrzel avto nalo?i poln avto zasoplih in pre?vicanih potnikov.

Poleti pa jaz nikoli ne uporabljam avtomatske klime, ker avtomatika dela druga?e kot meni pa?e. Prestavim na ro?no in usmerim zrak v srenje ?obe, ki naj bi pihale v telo, vendar jih usmerim od sebe stran. Pri stari ?estici so tiste okrogle ?obe bolj?e, ker pihanje lahko usmeri? kamorkoli in stran od sebe, so bolj fleksibilne (pri novi M6 ne more? tega) potem pa fizika dela svoje, ker gre mrzel zrak zmeraj dol pod noge. Zato ne rabi? ohlajenega zraka usmerjat v noge ker bo ?e itak sam padel dol.

Pri vsaki ventilaciji in ogrevanju ali hlajenju je treba upo?tevat dejstvo, da topel zrak potuje gor, hladen pa dol in vedet je reba, da klima zrak su?i. ?e to ve?, se da kar lepo pomagat.

Napisano

No no, tukaj zgleda da se pa ti ne znajde? najbol?.

Pri M6 se da kar lepo skombinirat su?enje ?ipe in ogrevanje sprednjih potnikov.

Re?i? tako, da vklopi? pihanje na ?ipo in v noge, al pa ?e zadostuje pihanje pod noge in hkrati v roke(telo). Mora? pa isto?asno imet vklopljeno ?e klimo, da ti lepo vlago v kabini su?i in potem ni problema. To lepo deluje, razen, ?e se vas v ?e mrzel avto nalo?i poln avto zasoplih in pre?vicanih potnikov.

Poleti pa jaz nikoli ne uporabljam avtomatske klime, ker avtomatika dela druga?e kot meni pa?e. Prestavim na ro?no in usmerim zrak v srenje ?obe, ki naj bi pihale v telo, vendar jih usmerim od sebe stran. Pri stari ?estici so tiste okrogle ?obe bolj?e, ker pihanje lahko usmeri? kamorkoli in stran od sebe, so bolj fleksibilne (pri novi M6 ne more? tega) potem pa fizika dela svoje, ker gre mrzel zrak zmeraj dol pod noge. Zato ne rabi? ohlajenega zraka usmerjat v noge ker bo ?e itak sam padel dol.

Pri vsaki ventilaciji in ogrevanju ali hlajenju je treba upo?tevat dejstvo, da topel zrak potuje gor, hladen pa dol in vedet je reba, da klima zrak su?i. ?e to ve?, se da kar lepo pomagat.

 

Thx za predloge :)

Sicer sm nekak ?e na?tudiru zadovoljivo re?itev, sam sm pa rabu en cajt. Tole s klimo pa ?e nism tolk probavu, ...jebal ga, pozim mi ni potegnal ravn, da bi klimo nonstop laufu :rolleyes::P

Lp,

D

Napisano

Thx za predloge :)

Sicer sm nekak ?e na?tudiru zadovoljivo re?itev, sam sm pa rabu en cajt. Tole s klimo pa ?e nism tolk probavu, ...jebal ga, pozim mi ni potegnal ravn, da bi klimo nonstop laufu :rolleyes::P

 

Zato pa je klima-da se jo laufa.Pozimi in poleti. :D

 

 

Napisano

?e se vrnem k prvotnem vpra?anju glede pihanja zadaj pod noge, sem mnenja, da je od ventilatorja, do ?ob za pihanje zadaj pod noge tako velika razdalja, da se mo? pihanja ?e mal porazgubi, zato slab?e piha in seveda slab?e greje. ?e res izrazito slabo piha, je pa mo?no, da so te cevi nekje na poti do zadnjih ?ob snete. Kar se mi pa vseeno zdi bolj malo verjetno, saj so speljane po tleh in niso podvr?ene nekim premikom ali podobno. Verjetno pa preve? pri?akujete od gretja zadnjega dela vozila.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.