Skoči na vsebino

Nova M3 MPS

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

Malo ?icanja spet preden pride:

 

http://www.avto-magazin.si/novice/nova_maz...ideu-21715.aspx

 

Bolj me zanima, ker Mazda v novi M3 Sport razli?ici uvaja motor s sistemom ugasanja in vziganja med postanki, ali to res niza potrosnjo?? Saj vsak vzig terja svoj davek???

 

Danes v cajtngu pise da se vedno niso razkrili koliko kon?kov bo v 2,3L ma?ini...motor 2.0 Sport bo pa stop n go...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stop&Go je res samo za mestno vo?njo z veliko stanja pred semaforji. Je pa to bolj BS kot pa da bistveno zmanj?uje porabo prej bi rekel, da zvi?uje obrabo ?tarterja. Sicer ne vem kako "blagodejno" vpliva to na ostale pri?gane porabnike, ko motor ugasne saj avtoakustika pa ?e kera druga zadeva res nimajo preve? radi napetostne ?pice ob obremenitvah pri v?iganju motorja. Tudi sredi vro?ega poletja mi ni jasno kako se klima obna?a, ko je motor izklopljen saj ?e po kaki minuti lahko ?e po?teno ?vica? brez pri?gane klime. Ampak po moje ni glih skrbi, ker ?e te sistem moti se ga da tudi izklopit.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale stop&go sem uporabil pri bmw trojki in morm re?t da je to meni kar neki, na kri?i??u zgleda kot da ti crkne avto, druga?e pa vse je delalo normalno, in pri ponovnem pri?igu motorja se ni ni? poznalo na lu?eh in armarturi da bi kaj utripnilo, vse je delalo ?isto normlano kot da bi bil pri?gan motro. Je pa nekako takole ?e ima? vklopljeno to zadevo. Se pripelje? do semaforja, da? v ler spusti? sklopko in avto ugasne, ko pa stisne? sklopko se avto sam pri?ge. Kot sem ?e napisal, na elektriki se ni? ne pozna,ni? ne utripne ipd.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale stop&go sem uporabil pri bmw trojki in morm re?t da je to meni kar neki, na kri?i??u zgleda kot da ti crkne avto, druga?e pa vse je delalo normalno, in pri ponovnem pri?igu motorja se ni ni? poznalo na lu?eh in armarturi da bi kaj utripnilo, vse je delalo ?isto normlano kot da bi bil pri?gan motro. Je pa nekako takole ?e ima? vklopljeno to zadevo. Se pripelje? do semaforja, da? v ler spusti? sklopko in avto ugasne, ko pa stisne? sklopko se avto sam pri?ge. Kot sem ?e napisal, na elektriki se ni? ne pozna,ni? ne utripne ipd.

 

Torej trpi akomulator....potem dela tudi hlajenje motorja? Se pravi vse skupaj, samo ne preko motorja...jah lu?i, muzika, klima itd itd to mora kar trpeti akomulator, namesto da se polni je obremenjen, vsak v?ig pa ?e dodatna ?pica...

 

Lu?i morajo kar dobro utripat...:) Pa ne predstavljam si kako se motor ogreje pozimi, se posebej v mestu :blink:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, ?e je tovrsten prihranek vreden vseh stro?kov, ki ti jih tak sistem s?asom nakoplje... <_<

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, ?e je tovrsten prihranek vreden vseh stro?kov, ki ti jih tak sistem s?asom nakoplje... <_<

 

Sam MPSka je pa huda, tale komentar pri testu stare M3 MPSke je verjetno izjava leta:

 

Grajamo

 

cena

poraba goriva

oblikovna pustost, predvsem v notranjosti

:bravo: trganje volana iz rok pri polnem pospe?evanju :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sprednji pogon pa cel kup konjev....pac ne gre in pika

 

glede auto start-stop: http://www.bmw.com/com/en/insights/technol...p_function.html

 

jaz vedno dam v ler, ko cakam in potem se mi je ugasnil avto...pa nisem vedel da ma tega, scasoma mi je bil sistem kar vsec in poraba je bla tudi nizja (pa se zeleni so srecni)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sprednji pogon pa cel kup konjev....pac ne gre in pika

 

glede auto start-stop: http://www.bmw.com/com/en/insights/technol...p_function.html

 

jaz vedno dam v ler, ko cakam in potem se mi je ugasnil avto...pa nisem vedel da ma tega, scasoma mi je bil sistem kar vsec in poraba je bla tudi nizja (pa se zeleni so srecni)

 

Ko bo tak sistem SUBVENCIONIRAN od zelenih ali rde?ih pri nakupu mi bo zelo v?e?!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam MPSka je pa huda, tale komentar pri testu stare M3 MPSke je verjetno izjava leta:

 

Grajamo

 

cena

poraba goriva

oblikovna pustost, predvsem v notranjosti

:bravo: trganje volana iz rok pri polnem pospe?evanju :bravo:

 

Res je izjava leta :bravo::hohoho::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam MPSka je pa huda, tale komentar pri testu stare M3 MPSke je verjetno izjava leta:

 

Grajamo

 

cena

poraba goriva

oblikovna pustost, predvsem v notranjosti

:bravo:trganje volana iz rok pri polnem pospe?evanju :bravo:

 

hja, kaj pa so pri?akovali pri 265KM FWD .... hehe

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hja, kaj pa so pri?akovali pri 265KM FWD .... hehe

 

Ze v CX7 na Auto 4WD in 1,8T te?e dela ?talo tale agregatek, kaj ?ele na 3ki, to je ko R5 GT Turbo alu Uno Turbo ie v?asih, mala kila?a pa lev v havbi.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ze v CX7 na Auto 4WD in 1,8T te?e dela ?talo tale agregatek, kaj ?ele na 3ki, to je ko R5 GT Turbo alu Uno Turbo ie v?asih, mala kila?a pa lev v havbi.

 

Joj si me spomnil... To je bil pa res avion :bravo:

Ampak po moje v SLO tudi 1 ni bil cel... :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

All-new Mazda3 i-stop, Mazda3 MPS to Premiere at the 2009 Geneva Motor Show

 

 

HIROSHIMA, Japan—Mazda Motor Corporation will debut two new models of the all-new Mazda3 (known as Mazda Axela in Japan) product range at the 2009 Geneva International Motor Show from March 3 through 15, 2009. The world premiere of the Mazda3 with i-stop, Mazda’s advanced fuel-saving start-stop system, will be shared with the all-new Mazda3 MPS, Mazda3’s high performance flagship model. The Mazda3 MPS (Mazdaspeed Axela) now features improved fuel economy and emissions that satisfy Euro Stage 5.

 

 

 

 

MZR2.0 DISI with i-stop All-new Mazda3

(European specification)

 

 

 

 

 

Mazda3 i-stop

 

The Mazda3 is one of Mazda’s core products, with more than two million units of the first generation produced. The design of the new model has a bolder and more dynamic stance; it is agile and confidence-inspiring, enhancing the sense of oneness between the driver and car. It also has high environmental and safety performance levels, exemplifying Mazda’s Sustainable Zoom-Zoom long-term vision to provide cars that are eco-friendly and safe while still being fun to drive.

 

 

 

The Mazda3 with i-stop embodies Sustainable Zoom-Zoom and adds a new eco-friendly option to the lineup. It features the i-stop system in combination with the MZR 2.0 DISI (Direct Injection Spark Ignition) engine. Together, these two Mazda proprietary technologies help the new model achieve approximately 12 percent lower fuel consumption (urban cycle) than the current European Mazda3. By providing great driving performance as well as top-class fuel economy, the Mazda3 with i-stop is a different type of eco-car that will exceed customer expectations.

 

 

 

Mazda3 MPS

 

The Mazda3 MPS sport compact pushes Mazda design further and its exciting driving performance perfectly represents Mazda’s Zoom-Zoom spirit. Carrying forward the MZR 2.3 DISI Turbo engine, Mazda3 MPS builds on the popularity and recognition of the previous model. It evolves the driving experience to an entirely new level of quality and pleasure with its emotional design and exhilarating performance.

 

 

 

The all-new Mazda3 Program Manager, Yoshiyuki Maeda, says, “These two models add extra value to an all-new Mazda3 lineup that has already shown strong appeal. The new Mazda3 series takes a significant step ahead in both the realms of driving performance and environmental technology to lead the way toward a new generation of motoring.”

 

 

 

 

All-new Mazda3 MPS

(European specification)

 

 

 

 

 

Main Exhibits

 

Scheduled for sale All-new Mazda3 MPS European specification (world premiere)

All-new Mazda3 equipped with i-stop European specification (world premiere)

Concept car Mazda Kiyora

Models currently on sale Mazda2, Mazda5, Mazda6, Mazda MX-5, Mazda CX-7, BT-50

 

 

 

 

 

 

Joj si me spomnil... To je bil pa res avion :bravo:

Ampak po moje v SLO tudi 1 ni bil cel... :D

 

Jaz sem kot student enga Unota Tie hotel nabavt rabljenga, pa ni bilo to sploh mogo?e brez opomb (rahlo po?kodovan in podobno)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je kdo vpra?al kako je s turbino , ki ima ?e vedno vrtljaje, olja za mazanje pa ni, ker je motor ugasnjen ?

To je najpogostej? vzrok odpovedi turbin poleg hladne v obrate in ko pregrete(po konkretnem ?ganju), neohladimo in samo ugasnemo motor..

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se zna zgoditi, da bo to podobna zgodba kot z DPF filtrom, le da bodo tukaj namesto izjav tipa "da DPF ni narejem za kratke vo?nje" rekli, da MPS ni namenjena za mestne vo?nje z veliko stanja pred semaforji.

 

?e bo kej narobe bomo spet uporabniki krivi, ker "ne znamo" vozit oziroma si kupujemo napa?ne motorje glede na namen in uporabo.

 

 

Me pa ?e vedno zanima, kako bo delovala Klima pri ugasnjenem motorju in kako stalno pri?iganje motorja blagodejno vpliva na ?tarter, alternator, akumulator ter na vse takrat priklju?ene porabnike. Turbina je v tej zgodbi verjetno samo pika na i. In ves ta hokus pokus za cca 0,1 litra prihranka na 100km pa ?e to samo v primeru mestnih vo?enj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je kdo vpra?al kako je s turbino , ki ima ?e vedno vrtljaje, olja za mazanje pa ni, ker je motor ugasnjen ?

To je najpogostej? vzrok odpovedi turbin poleg hladne v obrate in ko pregrete(po konkretnem ?ganju), neohladimo in samo ugasnemo motor..

 

 

?e se ne motim ima tole start-stop samo 2.0 motor, ki nima turbine. Al ima tudi 2.3T to zadevo?

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je kdo vpra?al kako je s turbino , ki ima ?e vedno vrtljaje, olja za mazanje pa ni, ker je motor ugasnjen ?

To je najpogostej? vzrok odpovedi turbin poleg hladne v obrate in ko pregrete(po konkretnem ?ganju), neohladimo in samo ugasnemo motor..

 

Kolikor jaz vem, je pri "resnih" avtih sedaj to re?eno s posebno malo ?rpalkico, ki laufa tudi takrat, ko avto ugasnemo. In skorajda ne verjamem, da pri Mazdi nebi po?tudirali na to zadevo. Mene to nebi skrbelo. Sicer je pa ta sistem Stop&Go (Mazda) ali pa Dynalto(Citroen) in ?e 100 razli?nih imen star najmanj ?e 10 let, ampak nekako ne za?ivi. Tudi sam dvomim,da to tisti podatki o prihranjenem gorivu realni. To je nekako tako, kot tovarni?ka poraba goriva ... ?e jo ho?e? dose?i mora? avto imeti posatavljen v dnevni sobi na teko?em traku :P:P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

se 1x copy paste:

The function is not activated, for example, until the engine has reached the ideal running temperature. The same applies if the air conditioner has not yet brought the cabin to the desired temperature, if the battery is not adequately charged or if the driver moves the steering wheel.

The Auto Start Stop function is coordinated by a central control unit that monitors data from all relevant sensors, the starter motor and the alternator. If necessary for comfort or safety, the control unit will automatically restart the engine: for example, if the vehicle begins to roll, the battery charge falls too low or condensation forms on the windscreen.

 

 

sploh pa ne vem zakaj taka sekirancija, ker itak mas gumb ce ga hoces izklopit ;)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se ne motim ima tole start-stop samo 2.0 motor, ki nima turbine. Al ima tudi 2.3T to zadevo?

lp, Ale?.

 

To?no tako ne bo v MPSki. Imenovala se bo M3 Sport...2.0 masina :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.