Skoči na vsebino

Pomo? pri 626f-ki


Priporočeno sporočilo

Kolega me je prosil, da se vsedem v njegovo 626ko ker mu cuka oz, gunca volan nazaj v ovinkih, in res volan v ovinku stalno cukne nazaj, najboljsi opis je da se gunca ...ga mal iz linije da pa nazaj in spet...

In to pri normalni hitrosti in vsaj malo daljsih ovinkih, dvopasovni rondo je ze dovolj.

Avto je za 12 let v hudo dobri kondiciji, vzdrzevan....

 

Jaz sem mu rekel da prvo kar mi pade na oko je da ma sigurno ful prazne gume...

 

?e kak?na ideja? Bo sel jutri napumpat in sporoci drugace....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega me je prosil, da se vsedem v njegovo 626ko ker mu cuka oz, gunca volan nazaj v ovinkih, in res volan v ovinku stalno cukne nazaj, najboljsi opis je da se gunca ...ga mal iz linije da pa nazaj in spet...

In to pri normalni hitrosti in vsaj malo daljsih ovinkih, dvopasovni rondo je ze dovolj.

Avto je za 12 let v hudo dobri kondiciji, vzdrzevan....

 

Jaz sem mu rekel da prvo kar mi pade na oko je da ma sigurno ful prazne gume...

 

?e kak?na ideja? Bo sel jutri napumpat in sporoci drugace....

 

Volanski kon?niki ali pa roke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Volanski kon?niki ali pa roke.

 

K sreci je bil razlog gume, butec ni imel gume vec kot na 1,5Bara....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem 5 let nazaj na Volvotu menjal kompresor. Treba je bilo menjat še tri cevi in hladilnik klime - ker se noben aluminijast navoj ne odšravfa pri 15 let starem avtu. Rihtal mi je en lokalni mehanik in sem dal 1300€. Verjetno je sedaj vse dražje.     
    • Dober dan.   Nima veze z Mazdo, ki se ne kvarijo :), pišem za pridobitev kakšnega konstruktivnega mnenja, ideje oz. predloga.....očetu je na R.Megane (let.2012, 1.5.dci) zaribal kompresor klime.....taki avti se prodajajo od cca.2.800€ do 5.900€ (ki so po slikah vsaj bolje spucani, glede vzdrževanja težko komentiram)....popravilo naj bi bilo cca.2.000€ :), yes pravilno berete....ker je poleg novega kompresorja potrebno še celoten sistem očistiti, nastaviti, polniti, itd....kakorkoli, se ne spoznam na to. Popravilo naj bi se delalo 3.dni ?!?. Meni vse skupaj ne pije vode, sploh pa ne bi dajal 2k € za popravilo avta, ki je mogoče realno vreden tam nekje 4,5k €. Mnenja, ali je tako popravilo res toliko, sam sem mnenja  da je bolje da to proda v stanju kot je in kupi novejši avto....vsekakor se mi zdi 2k odločno preveč.   Pozna še kdo kakega mojstra, ki se s tem ukvarja, da bi dobil drugo mnenje.....(recimo popravilo tja do max.1k bi še razmislil).   Hvala za mnenja.   (popravljala naj bi mu firma Beja v Smledniku ->) Avtoklime - Beja BEJA.SI  
    • Še urco in navijamoooo 
    • Dvomim, da bo super.  Igra na en gol.      Upam, da se motim... 
    • Pir je na hladnem..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.