Skoči na vsebino

Xedos 6 olje menjalnika


Priporočeno sporočilo

Kot veste je sedaj Xedos 6ka zamenjala 5ko.

 

Avto je tip top, razen da rabi nove amortizerje zadnjega prtljaznika (to je rak rana teh hatchbakov vse do 626ke).

 

Edino en problem?ek, avto je primorski in tam tudi ko sem ga probal je ?altal ?ist lepo, tukaj pri nas ko je mraz zjutraj pa gre malo tr?e.

 

Olje, sigurno....po knji?ici pi?e 75W-90 za nizke temperature, vendar kakor vem in sem ze tukaj zasledil pri drugih postih da je to olje bolj za SOHC motorje, medtem ko je tale DOHC (kakor vem)

 

Torej bi lahko dal notri Dexron II ATF olje? Mnenje?

 

P.S. Ce kdo hoce mi je ata dal 205 strani user manual v pdfju za Xedosko....celoten.

 

Hvala in LP.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot veste je sedaj Xedos 6ka zamenjala 5ko.

 

Avto je tip top, razen da rabi nove amortizerje zadnjega prtljaznika (to je rak rana teh hatchbakov vse do 626ke).

 

Edino en problem?ek, avto je primorski in tam tudi ko sem ga probal je ?altal ?ist lepo, tukaj pri nas ko je mraz zjutraj pa gre malo tr?e.

 

Olje, sigurno....po knji?ici pi?e 75W-90 za nizke temperature, vendar kakor vem in sem ze tukaj zasledil pri drugih postih da je to olje bolj za SOHC motorje, medtem ko je tale DOHC (kakor vem)

 

Torej bi lahko dal notri Dexron II ATF olje? Mnenje?

 

P.S. Ce kdo hoce mi je ata dal 205 strani user manual v pdfju za Xedosko....celoten.

 

Hvala in LP.

 

Model pusti tako kot je, to je vedno ko je hladno, poleti pa ti olje premalo zaustavlje sinhrone in se spet nebo dobro ?altal-bo "?krtalo"

Kar se pa ti?e DOHC - SOHC, pa je tip motorja in ne menjalnika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Model pusti tako kot je, to je vedno ko je hladno, poleti pa ti olje premalo zaustavlje sinhrone in se spet nebo dobro ?altal-bo "?krtalo"

Kar se pa ti?e DOHC - SOHC, pa je tip motorja in ne menjalnika.

 

Evo, sele dam prisel, vi ga verjetno se v BTCju srkate...

 

Opazil sem da je pedal sklopke malo v luftu, zato sem snel vilice bata s pedala in ga malo podaljsal - cca 1CM, tako da je pedal direktnejsi in sklopka prime lepo tam kjer je treba (prej je ?ist pri steni)

 

Sedaj salta ko putercek, brez kakrsnegakoli zatikanja.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem 5 let nazaj na Volvotu menjal kompresor. Treba je bilo menjat še tri cevi in hladilnik klime - ker se noben aluminijast navoj ne odšravfa pri 15 let starem avtu. Rihtal mi je en lokalni mehanik in sem dal 1300€. Verjetno je sedaj vse dražje.     
    • Dober dan.   Nima veze z Mazdo, ki se ne kvarijo :), pišem za pridobitev kakšnega konstruktivnega mnenja, ideje oz. predloga.....očetu je na R.Megane (let.2012, 1.5.dci) zaribal kompresor klime.....taki avti se prodajajo od cca.2.800€ do 5.900€ (ki so po slikah vsaj bolje spucani, glede vzdrževanja težko komentiram)....popravilo naj bi bilo cca.2.000€ :), yes pravilno berete....ker je poleg novega kompresorja potrebno še celoten sistem očistiti, nastaviti, polniti, itd....kakorkoli, se ne spoznam na to. Popravilo naj bi se delalo 3.dni ?!?. Meni vse skupaj ne pije vode, sploh pa ne bi dajal 2k € za popravilo avta, ki je mogoče realno vreden tam nekje 4,5k €. Mnenja, ali je tako popravilo res toliko, sam sem mnenja  da je bolje da to proda v stanju kot je in kupi novejši avto....vsekakor se mi zdi 2k odločno preveč.   Pozna še kdo kakega mojstra, ki se s tem ukvarja, da bi dobil drugo mnenje.....(recimo popravilo tja do max.1k bi še razmislil).   Hvala za mnenja.   (popravljala naj bi mu firma Beja v Smledniku ->) Avtoklime - Beja BEJA.SI  
    • Še urco in navijamoooo 
    • Dvomim, da bo super.  Igra na en gol.      Upam, da se motim... 
    • Pir je na hladnem..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.