Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosil bi za nasvete: pri prednjem levem kolesu (prednjem levem delu avta) mi nekaj ?udno poka. Zadeva se pojavlja samo ko cesta ni gladka oziroma malenkost "ruka" (slab, razpokan asfalt, makedam,...), najve?rat ko peljem naravnost - v ovinkih zelo redko. Na mo?no neravni podlagi, ko je vzmetenje najbolj "obremenjeno" se to ne dogaja.

 

Hec je, da nikakor ne morem ugotoviti kaj bi bilo - karkoli sem probal vse je ok - vse v tem delu podvozja ?tima (ni? nima "lufta"):

 

- kon?niki ok

-nihajna roka ok

-stabilizatorji ok (menjani dva meseca nazaj)

-zglob - ni ob?utiti karkoli narobe (ponavadi tega najprej zazna? v ovinkih)

 

Vse zgleda ok!!!

 

Avto je sicer zelo super vozen - pri 160 se vozi gladko brez vsakih tresljajev. Mi pa gre rahlo na ?ivce to pokanje (zvok je pa zelo podoben kot takrat, ko je bil zani? stabilizator).

 

Prosil bi, da sporo?ite morebitne izku?nje oziroma predloge, kaj bi lahko bilo oziroma kaj natan?neje pregledati.

 

Hvala.

Napisano

morda pri toliko km-jev malo ra?unaj na kake amortizerje :D kake stabilizatorje ali bla?ilce motorja ipd.

?e pravi? da je z lufti vse ok.

Kako pa si lufte probaval ko je avto na tleh ali si ga z dvigalom dvignil pa potlej probaval??

Je pa na pamet te?ko to dolo?it kaj bi lahka ?e blo!

Ker veliko ti pove ?e sam zvok ?e pa? ga sli?i? v ?ivo <_< in lahko la?je pomaga?.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

preveri ?e fedre ?e ni katera "po?la". Podobno je blo pr kolegu, tut blo vse videt ok, pa je blizu skodelice prerjavela fedra in je podobno pokalo na slabem terenu.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Probal na tleh. Pri mehaniku sva avto dvignla in vse posku?ala-nikjer lufta ali karkoli.

 

Kar se ti?e feder: tudi ?e je po?ena avto stoji kot je potrebno?

 

Amortizer je varianta ja - ampak se ?elim prepri?ati, da ne me?em denar naokrog brez potrebe.

 

Nosilci motorja: dvomim, ker bi se moralo kaj sli?ati tudi pri zagonu motorja ali v prostem teku - oziroma tudi ko nagazi? ve?je luknje.

 

Super pa, da poveste izku?nje in predlagate, da enkrat spet dvignem in vse pregledam pa da vidmo, ?e bo kej dal.

 

Hvala.

 

lp

Napisano

sem se jaz ?e zajebval s parimi f-kami, pa nismo ni? najdli, pa se zajebavajo drugi, pa tud ni? ne najdejo.stvar se pogosto pojavi tudi na drugih vozilih, oa razen da je zadeva malo mote?a, ni vredna omembe... iz izku?enj!

Napisano

hudi?a samo nekaj se mora dat po?timat da ne ropota ve?!!

Lahk pa uleti? na sre?anje danes ?e si iz LJ ali okolice pa tam re?emo kero!!

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Lahko so ?e amortizerji, potem je lahko "?al?ka" navrh amortizerjev, lahko je notranji zglob pri volanu (?pur?tanga), roke niso, mogo?e samo kugle na rokah, stabilizator pal?ke so rade,...

:)
Napisano

Lahko so ?e amortizerji, potem je lahko "?al?ka" navrh amortizerjev, lahko je notranji zglob pri volanu (?pur?tanga), roke niso, mogo?e samo kugle na rokah, stabilizator pal?ke so rade,...

 

 

 

Ja...amortizerji-ma kdo predlog kako najla?je preverit?

 

Zglobi preverjeno ok. Kugle enako. Stabilizatorje sem menjal 3 mesece nazaj vse 4-prevrjeno ok.

 

Sej druga?e ni panike - samo na ?ice mi gre.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Poglej ?e je stabilizator dobro privit! ?e ni dobro zategni (z pi?tolo)

Meni je tudi ropotalo (takrat ko sem nahitro zavil levo ali desno ali pa na neravninah, luknjah....)

Napisano

ne morm vrjet

sam men tud to dela <_<

 

prvo sm mislu da sede? ?kripa sam sm pol hitr ugotovu

da je to tm nekje uspred :P

 

men je reku mehanik da je to normalno zdej k je suho

sam ?e zmer nevem kaj je hotu s tem povedat :hohoho:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Prosil bi za nasvete: pri prednjem levem kolesu (prednjem levem delu avta) mi nekaj ?udno poka. Zadeva se pojavlja samo ko cesta ni gladka oziroma malenkost "ruka" (slab, razpokan asfalt, makedam,...), najve?rat ko peljem naravnost - v ovinkih zelo redko. Na mo?no neravni podlagi, ko je vzmetenje najbolj "obremenjeno" se to ne dogaja.

 

Hec je, da nikakor ne morem ugotoviti kaj bi bilo - karkoli sem probal vse je ok - vse v tem delu podvozja ?tima (ni? nima "lufta"):

 

- kon?niki ok

-nihajna roka ok

-stabilizatorji ok (menjani dva meseca nazaj)

-zglob - ni ob?utiti karkoli narobe (ponavadi tega najprej zazna? v ovinkih)

 

Vse zgleda ok!!!

 

Avto je sicer zelo super vozen - pri 160 se vozi gladko brez vsakih tresljajev. Mi pa gre rahlo na ?ivce to pokanje (zvok je pa zelo podoben kot takrat, ko je bil zani? stabilizator).

 

Prosil bi, da sporo?ite morebitne izku?nje oziroma predloge, kaj bi lahko bilo oziroma kaj natan?neje pregledati.

 

Hvala.

 

Kaj to?no si menjal pri stabilizatorju? Samo ?ipke? Mora? menjat tudi vodila (most je treba odvit in spustit za ene 10 cm - zato se noben mehanik no?e ukvarjat s tem in pravi, da je ok). Avto postavi na kanal in probaj na sprednji in zadnji stabilizator ?tangi, ?e mata kaj lufta.

 

Lahko bi bil tudi nosilec motorja/menjalnika ...

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.