Skoči na vsebino

AVTOPLIN

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupi? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 505
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ne jaz sem ?e bolj zabit kot ti, ki ima? vsaj plin ?eprav se ne spla?a. Jaz imam samo bencinarja 2.0 brez plina, to res ni za nikamor. :P

 

Boss pomoje si ti preve? pikolovski pri teh zadevah. ;)

Napisano

Plin se ne spla?a, prodam komplet in?talacijo, zraven dam ?e avto.

 

Ja kaj si pa ti dons tolk otro?ji :dudek: ej samo debatiramo, jaz nobenga ne prepri?jem, da mora tako razmi?ljat kot jaz, verjetno pa lahko svoje mnenje povem, al raj ne :harhar:

 

Boss pomoje si ti preve? pikolovski pri teh zadevah. ;)

 

Ja to bo :bravo::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Plin se ne spla?a, prodam komplet in?talacijo, zraven dam ?e avto.

 

A si ti spet koga v rit dubu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nisem te sorte.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ajvar, ?e dostav? na dom, jz vzamem, ampak me pa mor? ?e kak pir?ek po?astit, drga? nav ni?. :danzoman::hohoho:

 

P.S. - vsak nej fura na karkol ho?e, makar da se voz v Renoju, ki sploh ni avto! :blush::harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Torej, spet jaz. In tu so podatki iz Strojni?kega priro?nika:

 

kurilna vrednost:

 

bencin: 30744000 kJ/m3; 42700 kJ/kg

plin: 92970 kJ/m3; 46047 kJ/kg

 

 

gostota:

bencin:720 kg/m3

plin: 2,019 kg/m3

 

(gostota za plin je podana za plinasto stanje in ne za uteko?injen plin)

 

PAZI! Pri plinu je upo?tevan propan. ?e sem prav razvozlal, je pozimi samo propan, ker ima ni?jo "temperaturo uplinjanja" in je zato bolj primeren za rabo v zimskem ?asu. Poleti dodajajo ?e butan, ki ima ve?jo kurilno vrednost: 121800 kJ/m3.

 

 

 

Pa ?e nekaj mi ne gre v ra?un. Vsi ste omenjali neke blazne prihranke in vsi ste omenjali, da se je poraba malenkostno dvignila (kolikor sem uspel zaslediti, se je v povpre?ju dvignila za 5% - objava 33, objava 44,...). ?e dovolite, bi naredil eno primerjavo, pa dobro spremljajte, ?e sem se kje zakalkuliral:

 

Moj avto porabi 6,3 l/100 km. Torej bi porabil plina za 5% ve?.

 

bencin

6,3 l/100 km

 

plin

6,615 l/100 km

 

Pri ra?unu je pomembna ?e cena:

bencin

1,158 ?/l

 

plin

0,649 ?/l

 

To torej pomeni, da bom za en prevo?en kilometer pla?al:

bencin

0,072954 ?

 

plin

0,042931 ?

 

 

Razlika je torej 0,030023 ? na kilometer. Sem do sem pravilno zra?unal? ?e sem, gremo dalje. Za vgradnjo naprave je treba pla?ati okoli 1500 ? (vgradnja, homologacija,...). Da se naprava odpla?a, je treba prevoziti okoli 49960 kilometrov, ?e se razmerje med ceno obeh goriv ne spremeni. Glede na to, da imam zdaj ?e 40000 km, dodam poleg ?e teh 49960, pa se avto ?e po?asi pribli?a 90000 prevo?enim kilometrom. Pri teh kilometrih se investicija ?ele odpla?a, torej ni ?e nobenih prihrankov.

 

Je res ra?unica predelovat "star" avto na plin?

Sem kaj zgre?il? Sem se kje zakalkuliral?

?esa mogo?e nisem upo?teval?

Napisano

Torej, spet jaz. In tu so podatki iz Strojni?kega priro?nika:

 

kurilna vrednost:

 

bencin: 30744000 kJ/m3; 42700 kJ/kg

plin: 92970 kJ/m3; 46047 kJ/kg

 

 

gostota:

bencin:720 kg/m3

plin: 2,019 kg/m3

 

(gostota za plin je podana za plinasto stanje in ne za uteko?injen plin)

 

PAZI! Pri plinu je upo?tevan propan. ?e sem prav razvozlal, je pozimi samo propan, ker ima ni?jo "temperaturo uplinjanja" in je zato bolj primeren za rabo v zimskem ?asu. Poleti dodajajo ?e butan, ki ima ve?jo kurilno vrednost: 121800 kJ/m3.

Pa ?e nekaj mi ne gre v ra?un. Vsi ste omenjali neke blazne prihranke in vsi ste omenjali, da se je poraba malenkostno dvignila (kolikor sem uspel zaslediti, se je v povpre?ju dvignila za 5% - objava 33, objava 44,...). ?e dovolite, bi naredil eno primerjavo, pa dobro spremljajte, ?e sem se kje zakalkuliral:

 

Moj avto porabi 6,3 l/100 km. Torej bi porabil plina za 5% ve?.

 

bencin

6,3 l/100 km

 

plin

6,615 l/100 km

 

Pri ra?unu je pomembna ?e cena:

bencin

1,158 ?/l

 

plin

0,649 ?/l

 

To torej pomeni, da bom za en prevo?en kilometer pla?al:

bencin

0,072954 ?

 

plin

0,042931 ?

Razlika je torej 0,030023 ? na kilometer. Sem do sem pravilno zra?unal? ?e sem, gremo dalje. Za vgradnjo naprave je treba pla?ati okoli 1500 ? (vgradnja, homologacija,...). Da se naprava odpla?a, je treba prevoziti okoli 49960 kilometrov, ?e se razmerje med ceno obeh goriv ne spremeni. Glede na to, da imam zdaj ?e 40000 km, dodam poleg ?e teh 49960, pa se avto ?e po?asi pribli?a 90000 prevo?enim kilometrom. Pri teh kilometrih se investicija ?ele odpla?a, torej ni ?e nobenih prihrankov.

 

Je res ra?unica predelovat "star" avto na plin?

Sem kaj zgre?il? Sem se kje zakalkuliral?

?esa mogo?e nisem upo?teval?

 

Kot prvo starejsi avto, predvsem pa s porabo 6L se ne izpla?a.....

 

Izra?un je malo narobe, ker se od trenutka predelave ne pla?uje oba bencina - torej razlika je prihranek in ne strosek, kar pomeni da morate od trenutka ko investirate LPG napeljavo 1500? pla?evati toliko manj kot ste napisali na km

 

Sicer pa ce je star in ima 90.000km je verjetno delal le kakih 10.000 km na leto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vi?jo kot ima avto porabo bolj hitreje se investicija v plin izpla?a. Pri dobrih 6 litrih je zadeva ekonomsko vpra?ljva razen, ?e se z avtom misli narest bistveno ve? kot 100.000km.

33112_1.png

Napisano

jaz sem pa vceri srecal albanca, ki uvaza LPG v slovenijo...samo v sloveniji lani mel za 650 mil. eur prometa...

hiso ma pa kot v dinastiji :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Torej, spet jaz. In tu so podatki iz Strojni?kega priro?nika:

 

kurilna vrednost:

 

bencin: 30744000 kJ/m3; 42700 kJ/kg

plin: 92970 kJ/m3; 46047 kJ/kg

 

 

gostota:

bencin:720 kg/m3

plin: 2,019 kg/m3

 

(gostota za plin je podana za plinasto stanje in ne za uteko?injen plin)

 

PAZI! Pri plinu je upo?tevan propan. ?e sem prav razvozlal, je pozimi samo propan, ker ima ni?jo "temperaturo uplinjanja" in je zato bolj primeren za rabo v zimskem ?asu. Poleti dodajajo ?e butan, ki ima ve?jo kurilno vrednost: 121800 kJ/m3.

 

 

OK, ?e damo pol butana in pol propana je potem 107385kJ/m3 ali 53186kJ/kg. ?e dr?i tisto, da je gostota pri uteko?injenju 250x ve?ja pomeni, da je to 30450000kJ/m3.

 

Razlika je torej samo 1% ampak pri idealni poletni me?anici pol butana pol propana in zaradi malo vi?je te?e avtomobila je torej poraba verjetno nekje 3% vi?ja in nekoliko slab?e performance. To je ?isto sprejemljivo.

 

Ampak ?e je pozimi res notri samo propan (?eprav dvomim - verjetno je le procentno razmerje druga?no) je to 23242500kJ/m3 je pa razlika 25% in za toliko bi morala biti vi?ja poraba. Resnica je pozimi verjetno nekje vmes tako, da bi moralo biti pove?anje porabe za cca 10% pri plinu.

 

A je to res ali ne naj povejo plina?i

33112_1.png

Napisano

OK, ?e damo pol butana in pol propana je potem 107385kJ/m3 ali 53186kJ/kg. ?e dr?i tisto, da je gostota pri uteko?injenju 250x ve?ja pomeni, da je to 30450000kJ/m3.

 

Razlika je torej samo 1% ampak pri idealni poletni me?anici pol butana pol propana in zaradi malo vi?je te?e avtomobila je torej poraba verjetno nekje 3% vi?ja in nekoliko slab?e performance. To je ?isto sprejemljivo.

 

Ampak ?e je pozimi res notri samo propan (?eprav dvomim - verjetno je le procentno razmerje druga?no) je to 23242500kJ/m3 je pa razlika 25% in za toliko bi morala biti vi?ja poraba. Resnica je pozimi verjetno nekje vmes tako, da bi moralo biti pove?anje porabe za cca 10% pri plinu.

 

A je to res ali ne naj povejo plina?i

 

Ne vem - vem samo za ceno :bravo:

Pa moj primer je edinstven, zaradi direktnega vbrizga (Turbo) jaz vedno so-uporabljam bencin tudi ko na plin preklopi...

 

Jebi ga se vedno se spla?a....

 

P.S. Zadnji? ko sem Webasto dokon?al, je bil tank bencina poln in ker nisem imel ravnine za parkirat, nisem mogel odpreti plovca da bi napeljal odvod bencina za webasto (se je bencin vlil ven iz tanka na vrhu)

 

Sem se vsedel v avto, izklopil plin, naredil relacijo do Kranja s te?ko nogo in potem ni bilo problem odpreti plovca na tanku... :bravo:

 

Petrol ima nekaj na to temo:

 

http://www.petrol.si/index.php?sv_path=98,9972,9976

 

Zame na primer pri porabi 13 in 30.000 letno vrze tole ven:

 

Letni prihranek pri uporabi avtoplina 1.985 EUR

Povratek investicije 8 mesecev

Potrebni km za povratek investicije 19.646 km

 

S tem seveda, da zaradi moje souporabe bencina to pride v enem letu oz tam okoli 25.000km....

 

 

 

Po izra?unu za Slivko bi se izpla?alo le ce dela avto vsaj 30.000 na leto in bo pri hisi vec kot 2 leti se

 

Poraba goriva 6l/100 km

Prevo?eni kilometri na leto 30.000 km

 

Letni prihranek pri uporabi avtoplina 916 EUR

Povratek investicije 17 mesecev

Potrebni km za povratek investicije 42.567 km

 

Samo ta izra?un NE DAJE cen instalacije - petrol pa sodeluje s Plinexom, ki je malo drazji od fantov kjer smo predelovali

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Pa moj primer je edinstven, zaradi direktnega vbrizga (Turbo) jaz vedno so-uporabljam bencin tudi ko na plin preklopi...

 

 

Mislim, da na tak princip deluje tudi dieselski motor predelan za uporabo plina. V vsakem trenutku rabi cca 10% nafte. Ta nafta je samo za to, da se zaradi tlaka v?ge in da v?ge plin, ker druga?e brez v?igalnih sve?k pri plinu nima? kej praskat.

33112_1.png

Napisano

Mislim, da na tak princip deluje tudi dieselski motor predelan za uporabo plina. V vsakem trenutku rabi cca 10% nafte. Ta nafta je samo za to, da se zaradi tlaka v?ge in da v?ge plin, ker druga?e brez v?igalnih sve?k pri plinu nima? kej praskat.

 

Kolikor je meni znano iz prve roke rabijo dosedanji sistemi 20% nafte. Se pa dela sistem, ki naj bi popolnoma deloval samo na plin. Seveda z dodatno vgrajenimi sve?kami.

Napisano

Kolikor je meni znano iz prve roke rabijo dosedanji sistemi 20% nafte. Se pa dela sistem, ki naj bi popolnoma deloval samo na plin. Seveda z dodatno vgrajenimi sve?kami.

 

Dizla se ne spla?a predelovat, ker ?e tako malo pokuri.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dizla se spla?a predelat edin ?e je kamjon.

 

avtodom, kombi, la la la la

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dizla se ne spla?a predelovat, ker ?e tako malo pokuri.

 

Pol bi se pa vozli zastonj? :whatever:

 

 

Napisano

Da ?e jaz svoje pristavim:

Vozil sem 1.6 bencinarja na plin in se pelje krasno. Tudi lastnik je zelo zadovoljen in ni nikoli pojamral, da mu manjka mo?i ali navora. Moja sestra ima 1.4 Hondo s 1200kg in 81 KM pa ni nikoli pojamrala, da nima dovolj mo?i. Res je krasno imeti V6 pa LPG. Vendar, ?e bi moja MX3 imela 1.6 motor bi pravtako vgradil LPG in sem prepri?an, da bi bil povsem zadovoljen. Vozniki smo si zelo razli?ni in ve?ini je 100 KM pod pokrovom povsem dovolj za svoje potrebe. Kar naenkrat pa 1.8 in 2.0 motorji niso dovolj mo?ni za LPG. Take nasvete okol dajat se mi zdi ?ist neumestno, ?e ne pozna? voznika in njegove potrebe.

 

Dejstvo je, da se z LPG vozi? ceneje in ?isteje.

Dejstvo je, da so bencinarji zanesljivej?i.

Dejstvo je, da so novi traktorji tako komplicirani, da stalno neki ?trajkajo.

Dejstvo je, da je servisiranje traktorjev dra?je kot bencinarjev.

Dejstvo je, da so traktorji dra?ji kot bencinarji (novi ravno za ceno LPG instalacije).

Dejstvo je, da ima bencinar z LPG vi?jo ceno kot brez (kar pri povra?ilu investicije vsi pozabljate).

 

Dejstvo je, da LPG zmanj?a prtlja?ni prostor in nekaj mo?i.

Dejstvo je, da ima traktor bolj?i navor in gre bolje v klanec.

Dejstvo je, da traktor bolje pospe?uje pri prehitevanju.

 

?e vozniku ve? pomenijo zgornja dejstva je zanj LPG prava izbira.

?e vozniku ve? pomenijo spodnja dejstva je zanj traktor prava izbira.

In to je to.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Da ?e jaz svoje pristavim:

Vozil sem 1.6 bencinarja na plin in se pelje krasno. Tudi lastnik je zelo zadovoljen in ni nikoli pojamral, da mu manjka mo?i ali navora. Moja sestra ima 1.4 Hondo s 1200kg in 81 KM pa ni nikoli pojamrala, da nima dovolj mo?i. Res je krasno imeti V6 pa LPG. Vendar, ?e bi moja MX3 imela 1.6 motor bi pravtako vgradil LPG in sem prepri?an, da bi bil povsem zadovoljen. Vozniki smo si zelo razli?ni in ve?ini je 100 KM pod pokrovom povsem dovolj za svoje potrebe. Kar naenkrat pa 1.8 in 2.0 motorji niso dovolj mo?ni za LPG. Take nasvete okol dajat se mi zdi ?ist neumestno, ?e ne pozna? voznika in njegove potrebe.

 

Dejstvo je, da se z LPG vozi? ceneje in ?isteje.

Dejstvo je, da so bencinarji zanesljivej?i.

Dejstvo je, da so novi traktorji tako komplicirani, da stalno neki ?trajkajo.

Dejstvo je, da je servisiranje traktorjev dra?je kot bencinarjev.

Dejstvo je, da so traktorji dra?ji kot bencinarji (novi ravno za ceno LPG instalacije).

Dejstvo je, da ima bencinar z LPG vi?jo ceno kot brez (kar pri povra?ilu investicije vsi pozabljate).

 

Dejstvo je, da LPG zmanj?a prtlja?ni prostor in nekaj mo?i.

Dejstvo je, da ima traktor bolj?i navor in gre bolje v klanec.

Dejstvo je, da traktor bolje pospe?uje pri prehitevanju.

 

?e vozniku ve? pomenijo zgornja dejstva je zanj LPG prava izbira.

?e vozniku ve? pomenijo spodnja dejstva je zanj traktor prava izbira.

In to je to.

 

taku kokr s reku :jupiii:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

Agip ima vse podatke, medtem ko za Petrol ne najdes ni?....

GPL.pdf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e je verjeti temu je LPG v italiji na ravni slovenskega....do sedaj tam nisem nasel pod 0,7? ko sem tankal

 

Prezzo Gpl: Agip aumenta di 5 Centesimi il prezzo alla pompa

Mercoledì 11 Novembre 2009 08:00

Scendono i prezzi di benzina e gasolio, sulla scia dei forti ribassi del petrolio sui mercati internazionali. In particolare, Agip ha tagliato di un centesimo le tariffe della verde, scesa a 1,317 euro al litro, e di 1,5 quello del diesel, a 1,153.

In controtendenza invece il prezzo del Gpl (fermo dal 2 luglio scorso), che aumenta di 5 centesimi arrivando a 0,580 euro al litro.

 

in pa aktualni cenovni razpon:

http://www.ecomotori.net/ecocarburanti/30-...mp;carburante=4

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e je verjeti temu je LPG v italiji na ravni slovenskega....do sedaj tam nisem nasel pod 0,7? ko sem tankal

 

Na Sardiniji sem tankal septembra po 0,54?. Odvisno od ?rpalke. Nekje je bilo tudi 0,62?.

Napisano

Na Sardiniji sem tankal septembra po 0,54?. Odvisno od ?rpalke. Nekje je bilo tudi 0,62?.

 

Okoli Cagliarija je se ceneje, ker tankerji vozijo direktno....jaz sem mel pa renta car Punto 1.0 JTD al neki tacga sem v enem tednu pla?al 22? za vse poti :ne vem: impresivno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.