Skoči na vsebino

AVTOPLIN

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupi? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 505
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ne jaz sem ?e bolj zabit kot ti, ki ima? vsaj plin ?eprav se ne spla?a. Jaz imam samo bencinarja 2.0 brez plina, to res ni za nikamor. :P

 

Boss pomoje si ti preve? pikolovski pri teh zadevah. ;)

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Plin se ne spla?a, prodam komplet in?talacijo, zraven dam ?e avto.

 

Ja kaj si pa ti dons tolk otro?ji :dudek: ej samo debatiramo, jaz nobenga ne prepri?jem, da mora tako razmi?ljat kot jaz, verjetno pa lahko svoje mnenje povem, al raj ne :harhar:

 

  je Symon napisal:

Boss pomoje si ti preve? pikolovski pri teh zadevah. ;)

 

Ja to bo :bravo::hohoho:

33112_1.png

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Plin se ne spla?a, prodam komplet in?talacijo, zraven dam ?e avto.

 

A si ti spet koga v rit dubu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nisem te sorte.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ajvar, ?e dostav? na dom, jz vzamem, ampak me pa mor? ?e kak pir?ek po?astit, drga? nav ni?. :danzoman::hohoho:

 

P.S. - vsak nej fura na karkol ho?e, makar da se voz v Renoju, ki sploh ni avto! :blush::harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Torej, spet jaz. In tu so podatki iz Strojni?kega priro?nika:

 

kurilna vrednost:

 

bencin: 30744000 kJ/m3; 42700 kJ/kg

plin: 92970 kJ/m3; 46047 kJ/kg

 

 

gostota:

bencin:720 kg/m3

plin: 2,019 kg/m3

 

(gostota za plin je podana za plinasto stanje in ne za uteko?injen plin)

 

PAZI! Pri plinu je upo?tevan propan. ?e sem prav razvozlal, je pozimi samo propan, ker ima ni?jo "temperaturo uplinjanja" in je zato bolj primeren za rabo v zimskem ?asu. Poleti dodajajo ?e butan, ki ima ve?jo kurilno vrednost: 121800 kJ/m3.

 

 

 

Pa ?e nekaj mi ne gre v ra?un. Vsi ste omenjali neke blazne prihranke in vsi ste omenjali, da se je poraba malenkostno dvignila (kolikor sem uspel zaslediti, se je v povpre?ju dvignila za 5% - objava 33, objava 44,...). ?e dovolite, bi naredil eno primerjavo, pa dobro spremljajte, ?e sem se kje zakalkuliral:

 

Moj avto porabi 6,3 l/100 km. Torej bi porabil plina za 5% ve?.

 

bencin

6,3 l/100 km

 

plin

6,615 l/100 km

 

Pri ra?unu je pomembna ?e cena:

bencin

1,158 ?/l

 

plin

0,649 ?/l

 

To torej pomeni, da bom za en prevo?en kilometer pla?al:

bencin

0,072954 ?

 

plin

0,042931 ?

 

 

Razlika je torej 0,030023 ? na kilometer. Sem do sem pravilno zra?unal? ?e sem, gremo dalje. Za vgradnjo naprave je treba pla?ati okoli 1500 ? (vgradnja, homologacija,...). Da se naprava odpla?a, je treba prevoziti okoli 49960 kilometrov, ?e se razmerje med ceno obeh goriv ne spremeni. Glede na to, da imam zdaj ?e 40000 km, dodam poleg ?e teh 49960, pa se avto ?e po?asi pribli?a 90000 prevo?enim kilometrom. Pri teh kilometrih se investicija ?ele odpla?a, torej ni ?e nobenih prihrankov.

 

Je res ra?unica predelovat "star" avto na plin?

Sem kaj zgre?il? Sem se kje zakalkuliral?

?esa mogo?e nisem upo?teval?

Napisano
  je Slivka napisal:

Torej, spet jaz. In tu so podatki iz Strojni?kega priro?nika:

 

kurilna vrednost:

 

bencin: 30744000 kJ/m3; 42700 kJ/kg

plin: 92970 kJ/m3; 46047 kJ/kg

 

 

gostota:

bencin:720 kg/m3

plin: 2,019 kg/m3

 

(gostota za plin je podana za plinasto stanje in ne za uteko?injen plin)

 

PAZI! Pri plinu je upo?tevan propan. ?e sem prav razvozlal, je pozimi samo propan, ker ima ni?jo "temperaturo uplinjanja" in je zato bolj primeren za rabo v zimskem ?asu. Poleti dodajajo ?e butan, ki ima ve?jo kurilno vrednost: 121800 kJ/m3.

Pa ?e nekaj mi ne gre v ra?un. Vsi ste omenjali neke blazne prihranke in vsi ste omenjali, da se je poraba malenkostno dvignila (kolikor sem uspel zaslediti, se je v povpre?ju dvignila za 5% - objava 33, objava 44,...). ?e dovolite, bi naredil eno primerjavo, pa dobro spremljajte, ?e sem se kje zakalkuliral:

 

Moj avto porabi 6,3 l/100 km. Torej bi porabil plina za 5% ve?.

 

bencin

6,3 l/100 km

 

plin

6,615 l/100 km

 

Pri ra?unu je pomembna ?e cena:

bencin

1,158 ?/l

 

plin

0,649 ?/l

 

To torej pomeni, da bom za en prevo?en kilometer pla?al:

bencin

0,072954 ?

 

plin

0,042931 ?

Razlika je torej 0,030023 ? na kilometer. Sem do sem pravilno zra?unal? ?e sem, gremo dalje. Za vgradnjo naprave je treba pla?ati okoli 1500 ? (vgradnja, homologacija,...). Da se naprava odpla?a, je treba prevoziti okoli 49960 kilometrov, ?e se razmerje med ceno obeh goriv ne spremeni. Glede na to, da imam zdaj ?e 40000 km, dodam poleg ?e teh 49960, pa se avto ?e po?asi pribli?a 90000 prevo?enim kilometrom. Pri teh kilometrih se investicija ?ele odpla?a, torej ni ?e nobenih prihrankov.

 

Je res ra?unica predelovat "star" avto na plin?

Sem kaj zgre?il? Sem se kje zakalkuliral?

?esa mogo?e nisem upo?teval?

 

Kot prvo starejsi avto, predvsem pa s porabo 6L se ne izpla?a.....

 

Izra?un je malo narobe, ker se od trenutka predelave ne pla?uje oba bencina - torej razlika je prihranek in ne strosek, kar pomeni da morate od trenutka ko investirate LPG napeljavo 1500? pla?evati toliko manj kot ste napisali na km

 

Sicer pa ce je star in ima 90.000km je verjetno delal le kakih 10.000 km na leto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vi?jo kot ima avto porabo bolj hitreje se investicija v plin izpla?a. Pri dobrih 6 litrih je zadeva ekonomsko vpra?ljva razen, ?e se z avtom misli narest bistveno ve? kot 100.000km.

33112_1.png

Napisano

jaz sem pa vceri srecal albanca, ki uvaza LPG v slovenijo...samo v sloveniji lani mel za 650 mil. eur prometa...

hiso ma pa kot v dinastiji :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je Slivka napisal:

Torej, spet jaz. In tu so podatki iz Strojni?kega priro?nika:

 

kurilna vrednost:

 

bencin: 30744000 kJ/m3; 42700 kJ/kg

plin: 92970 kJ/m3; 46047 kJ/kg

 

 

gostota:

bencin:720 kg/m3

plin: 2,019 kg/m3

 

(gostota za plin je podana za plinasto stanje in ne za uteko?injen plin)

 

PAZI! Pri plinu je upo?tevan propan. ?e sem prav razvozlal, je pozimi samo propan, ker ima ni?jo "temperaturo uplinjanja" in je zato bolj primeren za rabo v zimskem ?asu. Poleti dodajajo ?e butan, ki ima ve?jo kurilno vrednost: 121800 kJ/m3.

 

 

OK, ?e damo pol butana in pol propana je potem 107385kJ/m3 ali 53186kJ/kg. ?e dr?i tisto, da je gostota pri uteko?injenju 250x ve?ja pomeni, da je to 30450000kJ/m3.

 

Razlika je torej samo 1% ampak pri idealni poletni me?anici pol butana pol propana in zaradi malo vi?je te?e avtomobila je torej poraba verjetno nekje 3% vi?ja in nekoliko slab?e performance. To je ?isto sprejemljivo.

 

Ampak ?e je pozimi res notri samo propan (?eprav dvomim - verjetno je le procentno razmerje druga?no) je to 23242500kJ/m3 je pa razlika 25% in za toliko bi morala biti vi?ja poraba. Resnica je pozimi verjetno nekje vmes tako, da bi moralo biti pove?anje porabe za cca 10% pri plinu.

 

A je to res ali ne naj povejo plina?i

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

OK, ?e damo pol butana in pol propana je potem 107385kJ/m3 ali 53186kJ/kg. ?e dr?i tisto, da je gostota pri uteko?injenju 250x ve?ja pomeni, da je to 30450000kJ/m3.

 

Razlika je torej samo 1% ampak pri idealni poletni me?anici pol butana pol propana in zaradi malo vi?je te?e avtomobila je torej poraba verjetno nekje 3% vi?ja in nekoliko slab?e performance. To je ?isto sprejemljivo.

 

Ampak ?e je pozimi res notri samo propan (?eprav dvomim - verjetno je le procentno razmerje druga?no) je to 23242500kJ/m3 je pa razlika 25% in za toliko bi morala biti vi?ja poraba. Resnica je pozimi verjetno nekje vmes tako, da bi moralo biti pove?anje porabe za cca 10% pri plinu.

 

A je to res ali ne naj povejo plina?i

 

Ne vem - vem samo za ceno :bravo:

Pa moj primer je edinstven, zaradi direktnega vbrizga (Turbo) jaz vedno so-uporabljam bencin tudi ko na plin preklopi...

 

Jebi ga se vedno se spla?a....

 

P.S. Zadnji? ko sem Webasto dokon?al, je bil tank bencina poln in ker nisem imel ravnine za parkirat, nisem mogel odpreti plovca da bi napeljal odvod bencina za webasto (se je bencin vlil ven iz tanka na vrhu)

 

Sem se vsedel v avto, izklopil plin, naredil relacijo do Kranja s te?ko nogo in potem ni bilo problem odpreti plovca na tanku... :bravo:

 

Petrol ima nekaj na to temo:

 

http://www.petrol.si/index.php?sv_path=98,9972,9976

 

Zame na primer pri porabi 13 in 30.000 letno vrze tole ven:

 

Letni prihranek pri uporabi avtoplina 1.985 EUR

Povratek investicije 8 mesecev

Potrebni km za povratek investicije 19.646 km

 

S tem seveda, da zaradi moje souporabe bencina to pride v enem letu oz tam okoli 25.000km....

 

 

 

Po izra?unu za Slivko bi se izpla?alo le ce dela avto vsaj 30.000 na leto in bo pri hisi vec kot 2 leti se

 

Poraba goriva 6l/100 km

Prevo?eni kilometri na leto 30.000 km

 

Letni prihranek pri uporabi avtoplina 916 EUR

Povratek investicije 17 mesecev

Potrebni km za povratek investicije 42.567 km

 

Samo ta izra?un NE DAJE cen instalacije - petrol pa sodeluje s Plinexom, ki je malo drazji od fantov kjer smo predelovali

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

 

Pa moj primer je edinstven, zaradi direktnega vbrizga (Turbo) jaz vedno so-uporabljam bencin tudi ko na plin preklopi...

 

 

Mislim, da na tak princip deluje tudi dieselski motor predelan za uporabo plina. V vsakem trenutku rabi cca 10% nafte. Ta nafta je samo za to, da se zaradi tlaka v?ge in da v?ge plin, ker druga?e brez v?igalnih sve?k pri plinu nima? kej praskat.

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Mislim, da na tak princip deluje tudi dieselski motor predelan za uporabo plina. V vsakem trenutku rabi cca 10% nafte. Ta nafta je samo za to, da se zaradi tlaka v?ge in da v?ge plin, ker druga?e brez v?igalnih sve?k pri plinu nima? kej praskat.

 

Kolikor je meni znano iz prve roke rabijo dosedanji sistemi 20% nafte. Se pa dela sistem, ki naj bi popolnoma deloval samo na plin. Seveda z dodatno vgrajenimi sve?kami.

Napisano
  je slidy napisal:

Kolikor je meni znano iz prve roke rabijo dosedanji sistemi 20% nafte. Se pa dela sistem, ki naj bi popolnoma deloval samo na plin. Seveda z dodatno vgrajenimi sve?kami.

 

Dizla se ne spla?a predelovat, ker ?e tako malo pokuri.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je slidy napisal:

Dizla se spla?a predelat edin ?e je kamjon.

 

avtodom, kombi, la la la la

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Dizla se ne spla?a predelovat, ker ?e tako malo pokuri.

 

Pol bi se pa vozli zastonj? :whatever:

 

 

Napisano

Da ?e jaz svoje pristavim:

Vozil sem 1.6 bencinarja na plin in se pelje krasno. Tudi lastnik je zelo zadovoljen in ni nikoli pojamral, da mu manjka mo?i ali navora. Moja sestra ima 1.4 Hondo s 1200kg in 81 KM pa ni nikoli pojamrala, da nima dovolj mo?i. Res je krasno imeti V6 pa LPG. Vendar, ?e bi moja MX3 imela 1.6 motor bi pravtako vgradil LPG in sem prepri?an, da bi bil povsem zadovoljen. Vozniki smo si zelo razli?ni in ve?ini je 100 KM pod pokrovom povsem dovolj za svoje potrebe. Kar naenkrat pa 1.8 in 2.0 motorji niso dovolj mo?ni za LPG. Take nasvete okol dajat se mi zdi ?ist neumestno, ?e ne pozna? voznika in njegove potrebe.

 

Dejstvo je, da se z LPG vozi? ceneje in ?isteje.

Dejstvo je, da so bencinarji zanesljivej?i.

Dejstvo je, da so novi traktorji tako komplicirani, da stalno neki ?trajkajo.

Dejstvo je, da je servisiranje traktorjev dra?je kot bencinarjev.

Dejstvo je, da so traktorji dra?ji kot bencinarji (novi ravno za ceno LPG instalacije).

Dejstvo je, da ima bencinar z LPG vi?jo ceno kot brez (kar pri povra?ilu investicije vsi pozabljate).

 

Dejstvo je, da LPG zmanj?a prtlja?ni prostor in nekaj mo?i.

Dejstvo je, da ima traktor bolj?i navor in gre bolje v klanec.

Dejstvo je, da traktor bolje pospe?uje pri prehitevanju.

 

?e vozniku ve? pomenijo zgornja dejstva je zanj LPG prava izbira.

?e vozniku ve? pomenijo spodnja dejstva je zanj traktor prava izbira.

In to je to.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
  je Sishi napisal:

Da ?e jaz svoje pristavim:

Vozil sem 1.6 bencinarja na plin in se pelje krasno. Tudi lastnik je zelo zadovoljen in ni nikoli pojamral, da mu manjka mo?i ali navora. Moja sestra ima 1.4 Hondo s 1200kg in 81 KM pa ni nikoli pojamrala, da nima dovolj mo?i. Res je krasno imeti V6 pa LPG. Vendar, ?e bi moja MX3 imela 1.6 motor bi pravtako vgradil LPG in sem prepri?an, da bi bil povsem zadovoljen. Vozniki smo si zelo razli?ni in ve?ini je 100 KM pod pokrovom povsem dovolj za svoje potrebe. Kar naenkrat pa 1.8 in 2.0 motorji niso dovolj mo?ni za LPG. Take nasvete okol dajat se mi zdi ?ist neumestno, ?e ne pozna? voznika in njegove potrebe.

 

Dejstvo je, da se z LPG vozi? ceneje in ?isteje.

Dejstvo je, da so bencinarji zanesljivej?i.

Dejstvo je, da so novi traktorji tako komplicirani, da stalno neki ?trajkajo.

Dejstvo je, da je servisiranje traktorjev dra?je kot bencinarjev.

Dejstvo je, da so traktorji dra?ji kot bencinarji (novi ravno za ceno LPG instalacije).

Dejstvo je, da ima bencinar z LPG vi?jo ceno kot brez (kar pri povra?ilu investicije vsi pozabljate).

 

Dejstvo je, da LPG zmanj?a prtlja?ni prostor in nekaj mo?i.

Dejstvo je, da ima traktor bolj?i navor in gre bolje v klanec.

Dejstvo je, da traktor bolje pospe?uje pri prehitevanju.

 

?e vozniku ve? pomenijo zgornja dejstva je zanj LPG prava izbira.

?e vozniku ve? pomenijo spodnja dejstva je zanj traktor prava izbira.

In to je to.

 

taku kokr s reku :jupiii:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

?e je verjeti temu je LPG v italiji na ravni slovenskega....do sedaj tam nisem nasel pod 0,7? ko sem tankal

 

Prezzo Gpl: Agip aumenta di 5 Centesimi il prezzo alla pompa

Mercoledì 11 Novembre 2009 08:00

Scendono i prezzi di benzina e gasolio, sulla scia dei forti ribassi del petrolio sui mercati internazionali. In particolare, Agip ha tagliato di un centesimo le tariffe della verde, scesa a 1,317 euro al litro, e di 1,5 quello del diesel, a 1,153.

In controtendenza invece il prezzo del Gpl (fermo dal 2 luglio scorso), che aumenta di 5 centesimi arrivando a 0,580 euro al litro.

 

in pa aktualni cenovni razpon:

http://www.ecomotori.net/ecocarburanti/30-...mp;carburante=4

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

?e je verjeti temu je LPG v italiji na ravni slovenskega....do sedaj tam nisem nasel pod 0,7? ko sem tankal

 

Na Sardiniji sem tankal septembra po 0,54?. Odvisno od ?rpalke. Nekje je bilo tudi 0,62?.

Napisano
  je slidy napisal:

Na Sardiniji sem tankal septembra po 0,54?. Odvisno od ?rpalke. Nekje je bilo tudi 0,62?.

 

Okoli Cagliarija je se ceneje, ker tankerji vozijo direktno....jaz sem mel pa renta car Punto 1.0 JTD al neki tacga sem v enem tednu pla?al 22? za vse poti :ne vem: impresivno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Vse iz prve roke.  Ko @Alex tako opeva ta Mazdin ročni menjalnik res ne vem, ali živiva na različnih svetovih, ali pa: - je ročni menjalnik na CX-30 res eno stopnjo boljši, izboljšan v primerjavi z ročnim menjalnikom na Mazdi CX-3 G120, Mazdi 3 G120, Mazdi 6 G165 in CD175 (poznam iz 1. roke ) - je Alex pred Mazdami vozil le YUGO-te 45 in podobne "drvarnice".    
    • Še moja 2 centa smetenja 😎   Hondin na 2.2 dizlu v Acordu je bil vrhunski. Malenkost slabši na Giulietti 1.4 MA. i20n je poseben, zaradi različnih sinhronov med predstavami, je potreben navajanja. Je skoraj tako trd kot Hondin. Vodlji z povratno informacijo. 1.5 182 Ford, je ročni poezija, ravno prav povratne, ne pretrd, ne premehak. Ne zatika. Edino lahko bi bili malo krajši hodi.   Mazdi na 1.5 104 konjskem bencinu, je bil kratek kot na i20n, se pa je rikverc zatikal. Lahko ga umestim pod te zgornje štiri.   Vse ostalo kar sem vozil. Mnjaaa. Pa je lahko PSA ročni, BMW, Peugeot 405,....   Najslabši pa je bil 1.2 Clio2, čudno mehak, lahko si ga potisnil preko prestave, med 3 in 4 je šla ročka diagonalno....
    • Uradno je tudi tam bila H2: https://www.dars.si/Zgrajene_AC_in_HC/H2_Hitra_cesta_skozi_Maribor   Če se mogoče spomniš, so včasih še bili semaforji na Pobrežju, pred tunelom. Zdaj je tam samo uvoz/izvoz za smer Šentilj. Semaforje so umaknili, ko so naredili uvoz nižje, direktno pod pokopališčem.   Imaš pa prav, da za semaforiziran del ni bilo potrebna vinjeta.
    • Kaj je z njim?  Še dela za enkrat. Nisem še menjal, ker sem preveč izbirčen  (ali pa imam premalo € da bi vzel kar hočem  )  
    • Pred men je zadnje kolo na sovoznikovi strani in brez prednjega kolesa, drugače ga ne spravim v avto
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.