Skoči na vsebino

AVTOPLIN

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

sej nisem vprasal za avto, ampak me zanima kok naredite z enim tankom :)

doseg je pa bolj porazen...to se men zdi najvecji minus oz. edini minus (zase govorim)

 

Preber si moj post.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 505
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

sej nisem vprasal za avto, ampak me zanima kok naredite z enim tankom :)

doseg je pa bolj porazen...to se men zdi najvecji minus oz. edini minus (zase govorim)

 

bom mal bogokleten... ho?e? re?i, da je poraba prevelika :hudicek:

 

Da ne bo jeze s strani plina?ev je morebiti bolje gledat kolk stro?kov je na 1000 prevo?enih km pol pa najbolje oceni? kako ali kaj. Se pa strinjam z Iwar-jem, ker za tvoje poti bo res treba eno oreng kanto namontirat notri, da ne bo? vsake dve uri na pumpi.

33112_1.png

Napisano

tole absolutno odpade...

podiranje sedezev mora bit nujno v opremi

 

druga? pa za zadnje sede?epod polico(?e seveda ne rabi? nikol met lukne iz prtlja?nika in na zadnje sede?e)

 

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Lahko pa si dno prtlja?nika dvigne? za kak cm in je takoj 10-15litrov gor pri volumnu kestla.

Lahko pa tud pol tanka benza stran da? in ga nadomesti? s recimo 30l kanto za lpg.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko pa si dno prtlja?nika dvigne? za kak cm in je takoj 10-15litrov gor pri volumnu kestla.

Lahko pa tud pol tanka benza stran da? in ga nadomesti? s recimo 30l kanto za lpg.

 

ta druga varianta mi je bolj vsec, je to kdo naredu? si ze vidu kaj takega?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

bom mal bogokleten... ho?e? re?i, da je poraba prevelika :hudicek:

 

Da ne bo jeze s strani plina?ev je morebiti bolje gledat kolk stro?kov je na 1000 prevo?enih km pol pa najbolje oceni? kako ali kaj. Se pa strinjam z Iwar-jem, ker za tvoje poti bo res treba eno oreng kanto namontirat notri, da ne bo? vsake dve uri na pumpi.

 

Na poti kot je Labijeva je drugace, ker je non stop avtocesta. Jaz sem se do Francije ustavil 2x na 1100km, s tem da nisem sparal pa CX-7 zre 12 proti 8 na primer....

Ob tem nisem kuril ni? bencina pri 150 na uro

 

Ko pa sem ti?al do Budimpe?te 180-200 je sel skoraj ves benz, ker v visokih obratih pa? pije in me?a oboje :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tolk kolikor ga Labi ti??i diesla, da ima porabo 7,5-8 nafte in ve? verjemi, da se s plinom ne bo na 8 litrih vozu ampak bo ?lo ?ez 10 litrov... ?e Jo?a prav, da mu je pri ne preve? ekstremni vo?nji Laguna pije 10litrov potem bo Labiju pri 170km/h povpre?ne torej inhaliralo koliko plina ?

33112_1.png

Napisano

Tolk kolikor ga Labi ti??i diesla, da ima porabo 7,5-8 nafte in ve? verjemi, da se s plinom ne bo na 8 litrih vozu ampak bo ?lo ?ez 10 litrov... ?e Jo?a prav, da mu je pri ne preve? ekstremni vo?nji Laguna pije 10litrov potem bo Labiju pri 170km/h povpre?ne torej inhaliralo koliko plina ?

 

odvisno od masine.....navornik pri 4500 pije vec/isto kot bencinar na primer

 

pa ne primerjaj renoja z japoncem...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Boss, to pa moram priznat, da (v glavnem) ni bilo neko hudo stiskanje, recimo da popre?na brzina cca. 140 po autobanu. :blush:

 

P.S. - ?e primerjamo mazdo 6 1.8 16v in Laguno II 1.8 16v (obe mata namre? 120 KM), nisem prepri?an, da je mazda ?parovc prot renoju, lohk pa me poskuste demantirat, a ne Jure? :harhar::vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

P.S. - ?e primerjamo mazdo 6 1.8 16v in Laguno II 1.8 16v (obe mata namre? 120 KM), nisem prepri?an, da je mazda ?parovc prot renoju, lohk pa me poskuste demantirat, a ne Jure? :harhar::vesel:

 

Oba sta "prete?ki kravi", da bi malo pila. :rolleyes: Ker po drugi strani veste, da meni pije 2.0 motor le 8,5 litrov/100km pa ga tudi ene dvakrat na kestl stisnem. :P
Napisano

odvisno od masine.....navornik pri 4500 pije vec/isto kot bencinar na primer

 

pa ne primerjaj renoja z japoncem...:)

 

Dokaj blizu se strinjam... ampak v peti prestavi pri 4500 obratih ima moja mazda notri hitrost 225km/h v?esti pa kar 270km/h tko da ne vem na kaj cilja?? A da se nej v tretji vozim 4500 pri hitrosti tam nekje 130km/h in mi bo pilo isto kot bencinar v peti prestavi - kar se popolnoma strinjam, da bo tako, ?e ne celo ve? kot pri bencinarju ampak diesla pa? ne vozi? pri teh obratih, a ne? :party0035:

 

Oba sta "prete?ki kravi", da bi malo pila. :rolleyes: Ker po drugi strani veste, da meni pije 2.0 motor le 8,5 litrov/100km pa ga tudi ene dvakrat na kestl stisnem. :P

 

logi?no :) edino pri enakomerni vo?nji po AC je ve? ali manj vseeno kolik?na je te?a. Tam bolj aerodinamika igra svojo vlogo.

33112_1.png

Napisano

ta druga varianta mi je bolj vsec, je to kdo naredu? si ze vidu kaj takega?

 

Videl in sicer na Hummerju. :blush:

 

Boss meni pri 4000 rpm gre nekje 150 +-3km/h.

 

Pa ne more? primerjat 1.8 ina 2.0 motorja, niti pri porabi, ?e v tovarni?kih podatkih je razvidno da 1.8 porobi ravno tolikao ?e ne ve? kot 2.0. Te?a in navor delata svoje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

to Kerr:

Pohvalno! Koliko pa imas mestnih/kratkih vozenj? Po moje 0

 

jaz se samo zjutraj na 12km vstavim 4x...vrtci pa to...to me je na benzu ubijal

 

 

Ma tudi jaz mam ve?inoma kratke vo?nje ?ez teden - 20km do vrtca, pa pa ugasnem, pa spet pol do slu?be... in obratno nazaj. Za vikend pa kako morje pa tko...

 

res pa da imam razmeroma lahko nogo, meni je ?e na bencinu pil v povpre?ju pod 12, s plinom (+ bencin) pa ca 13 l/100km.

 

Sem pa na primer opazil, da na dolo?enih (Petrolovih) pumpah nato?im manj (ca. 10 l), kot je volumen rezervarja (recimo na Kajuhovi v LJ). Po mojem nimajo dobro na?telan povratni ventil... V Dom?alah je pa vedno ok.

Napisano

Sem pa na primer opazil, da na dolo?enih (Petrolovih) pumpah nato?im manj (ca. 10 l), kot je volumen rezervarja (recimo na Kajuhovi v LJ). Po mojem nimajo dobro na?telan povratni ventil... V Dom?alah je pa vedno ok.

 

Ma jaz vedno tankam na Verov?kovi - povpre?no 35-36l. Parkrat sem bil na Petrolu Barje (smer morje) pa je ?lo not vsaki? cca 38l (tank ima 41,5l) <_< malo mi je sumljiv njihov ?tevec...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Si?i, zakaj ne ukrivi? plovca? <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nisem tega sicer sam delu, sam vem da ti je to opcija, da pove?a? kapaciteto (kar je zame ful va?na stvar)! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nisem tega sicer sam delu, sam vem da ti je to opcija, da pove?a? kapaciteto (kar je zame ful va?na stvar)! :danzoman:

 

in znizas varnost - a vi2 imata se brez ventila??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V obeh avtih mam varnostni ventil na tanku tko da ni govora o nobeni nevarnosti, itak sta pa oba stalno v pogonu in nikol ne ostane povhn! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V obeh avtih mam varnostni ventil na tanku tko da ni govora o nobeni nevarnosti, itak sta pa oba stalno v pogonu in nikol ne ostane povhn! :danzoman:

 

potem ti lahko krivis kar ho?e? pa ne bo razlike...samo narobe ti bo kazal vsebino

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

potem ti lahko krivis kar ho?e? pa ne bo razlike...samo narobe ti bo kazal vsebino

 

To?no tako, koliko nato?i? ni odvisno od plovca, ampak .... :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Uglavnm - tko mam narjen da lohk koristim kapaciteto 100%, o?itno (zrihtala sta mi pa to, na enmu Primo?, na drugmu pa Toma? Plinski I.)! :danzoman::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To?no tako, koliko nato?i? ni odvisno od plovca, ampak .... :blush:

 

Ampak... :ne vem:

 

P.S. A zrihta??

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ampak... :ne vem:

 

P.S. A zrihta??

 

ni za javno razpravo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
    • Sva sla z zeno do stolpa nad Vrhniko (ona z elektricnim). Tko zanimive razmere so zdajle. Toplo pa piha, pa mal hladi pa je spet vroce, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.