Skoči na vsebino

AVTOPLIN

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 505
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

ej, kako ti V6 laufa na plin?

 

BP :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

_____ uporabnik_______max(km)______min(km)______avg(km)______tank (l)___Moped

 

1. ______?tajerc_________max 500_____min 350______avg 450_______55 l______M6 2.3i

2_______ iVar___________max 623____ min 508______avg 565_______57-59l____M6 2.3i

3.______Sishi____________max 450_____min 320______avg370_______41.5L_____MX-3 1.8

4.______jures____________max 430_____min 300 :)____avg 370_______55L______CX-7 2.3

5.______Guliko?a (Reno)___ max 540_____ min 370_____ avg 500______ 48L(od 50)___ 1.8 16V

6. ______ Jo?a (323FBA)____max 560 ____min 420_______avg 480 _____ 44,59 (od 44L)__1.5,16V

7.______kerr____________max 500_____min 430 ____avg 460_______52L______CX-7 2.3

8.______simons___________max 533_____min 465 _____ avg 485 ______44L _____ M3 1.6i

 

... na?rtujem pa nakup CX-7 ali M6

user posted image
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ekola, postal sre?ni lastnik plina v CX-7. :)

Prvi vtis: dalj?e pospe?evanje, pospe?ek se za?uti na ve?jih obratih kot prej, sicer pa kaj drugega ?e nisem opazil. Kaj ve? pa ?e napi?em...

Napisano

Ekola, postal sre?ni lastnik plina v CX-7. :)

Prvi vtis: dalj?e pospe?evanje, pospe?ek se za?uti na ve?jih obratih kot prej, sicer pa kaj drugega ?e nisem opazil. Kaj ve? pa ?e napi?em...

 

A ?ajbe gredo gor in dol ? :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Haha, ja sem ugotovil, da so ga ?ist zresetiral. :) To sem ?e uredil, pa uro sem tud nastavil :harhar:

 

Sicer pa po prvih podatkih je pri?aranega 5,5 EUR na 100 km, kar pomeni okoli 27 EUR na tank.

 

Aja, pa malce bolj glasen motor se mi zdi...

Napisano

Poglej ?e kaj ni privito, kak pokrov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ekola, postal sre?ni lastnik plina v CX-7. :)

Prvi vtis: dalj?e pospe?evanje, pospe?ek se za?uti na ve?jih obratih kot prej, sicer pa kaj drugega ?e nisem opazil. Kaj ve? pa ?e napi?em...

 

Primoz nam ne verjame da ni izgub na plin :)

 

No po popravkih mojstra Tomaza - Sigas imam bolj?i ob?utek tudi range se je malo dvignil, predvsem pa je avto veliko bolj ugla?en.

 

Le ?e na?telat bo treba indikator.

 

Tjenk ju Sigas - men je vazno da imam podporo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes sem naredil prvo malce dalj?o pot v tujino.

Potrebno se je bilo navaditi na tale pospe?ek, pa v ?esti si v?asih lahko lenaril, sedaj je treba pa delat, saj pri 140 izgubi mo? in jo dobi le po?asi. Sicer pa je poraba za teh 300 km, bila odli?na, ugasnila je le ena lu?ka pri plinu (domnevam da bo druga ?ez par kilometrov), cagar za bencin pa ?e vedno ka?e na F. :danzoman:

 

Sem pa ugotovil, da nekaj "praska" po kolesih, tako da bo potrebno malce pod pokrov pogledat kaj drajsa, tako da bo imel Primo? v ponedeljek ?e malce dela. :)

 

Edini minus je, da bo potrebno na zadnjo polico ?e malce po?akati, ker jim je mojster pobegnil. :glare:

 

PS: Druga?e pa jo je primo? pripeljal v Ljubljano, tako da je lahko sam na pedalu ob?util, da so izgube malenkostne oz. se jih je potrebno navaditi! (?e misli? primo?a iz Sigasa)

Napisano

Danes sem naredil prvo malce dalj?o pot v tujino.

Potrebno se je bilo navaditi na tale pospe?ek, pa v ?esti si v?asih lahko lenaril, sedaj je treba pa delat, saj pri 140 izgubi mo? in jo dobi le po?asi. Sicer pa je poraba za teh 300 km, bila odli?na, ugasnila je le ena lu?ka pri plinu (domnevam da bo druga ?ez par kilometrov), cagar za bencin pa ?e vedno ka?e na F. :danzoman:

 

Edini minus je, da bo potrebno na zadnjo polico ?e malce po?akati, ker jim je mojster pobegnil. :glare:

 

 

ma ne vem, na za?etku sem neprestano uga?al in pri?igal plin, da bi nekako probal ob?utiti razliko... Iskreno, mislim da je razlika bolj psiholo?ka, ker jo pa? i??e?. ?e ne bi vedel da je plin pri?gan ali ugasnjen bi te?ko vedel s ?im se vozi?- vsaj moja izku?nja je taka.

 

Glede police pa... meni jo je delal tale mojster, pa ?e te zanima kako izgleda pri meni in si kaj v LJ se javi. Sem super zadovoljen.

 

LP

Napisano

A je to polica za dvig spodnjega roba prtlja?nika?

 

dajte kako sliko, da vidim kako so vam naredili.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A je to polica za dvig spodnjega roba prtlja?nika?

 

dajte kako sliko, da vidim kako so vam naredili.

 

mam tole, ko mi je mojster poslal predogled. Sicer je polica lesena, s tem da se zadnji del (ki gleda proti ven) da dvigniti, da ima? fin dostop do predla?kov spodaj. Sicer pa jasno je narejeno po meri, da se ni? ne vozi gor in dol. Polica je oble?ena v usnje (OK, skaj), da se roba ne vozi ravno po lesu...

 

Mislim da je vse skupaj ko?talo dobrih 100 EUR

 

post-5500-1273822143_thumb.jpg

post-5500-1273822160_thumb.jpg

post-5500-1273822170_thumb.jpg

Napisano

ma ne vem, na za?etku sem neprestano uga?al in pri?igal plin, da bi nekako probal ob?utiti razliko... Iskreno, mislim da je razlika bolj psiholo?ka, ker jo pa? i??e?. ?e ne bi vedel da je plin pri?gan ali ugasnjen bi te?ko vedel s ?im se vozi?- vsaj moja izku?nja je taka.

 

Pa si ziher, da ti ne priklopi samo na benz, ko se motor zavrti nad 3.000 oz. 3.500 obratov? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Pa si ziher, da ti ne priklopi samo na benz, ko se motor zavrti nad 3.000 oz. 3.500 obratov? :ne vem:

 

Malo vi?je rpm bo treba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kolk?

 

1300-4600 je plin

 

Drugace mam jest tud lesen podn za 15? :)

Mizarju sem samo plasti?no korito dal za mu?ter :)

Imam pa dve polovici po sredini, da dostopim do celotnega prtljaznika po dolzini in sirini

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

1300-4600 je plin

 

pardon se opravi?avam :blush:

 

a pod 1300 je benz oz. na ?tandgasu, al zakaj si napisal od 1300? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Jap DISI motor pod 1300 rpm laufa na benz, moj pa ne, ko pre?alta na LPG je skozi na LPG.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ekola, zdaj lahko bolj to?no napi?em, poraba na 100 km-jev je 12,5L LPGja in 4,9L bencina (98) => 13,8 EUR;

 

Hvala Kerr, mogo?e se bom res enkrat oglasil, da si pogledam. Sicer pa to ni samo moja ugotovitev ampak je tudi ?ena opazila, da potrebuje obrate okoli 3000, da spet "potegne". V Vrhni?ki klanec, kjer je v ?esti pri 140 lepo vlekel ?e naprej, pa sedaj malce izgubi, tako da je potrebno dati v peto in potem spet pridobi na mo?i... :)

 

Sicer pa kar se denarnice ti?e, je kar lepo, glede na prej?no porabo... Pri vsakem tanku pri?para? za eno kosilo. :)

Napisano

12,5L LPGja in 4,9L bencina (98) => 13,8 EUR;

 

 

Tole se mi zdi kr nekam visoka potro?nja (benza), da ni pri?lo do kake pomote al si ga ti??u k sto matr? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tole se mi zdi kr nekam visoka potro?nja (benza), da ni pri?lo do kake pomote al si ga ti??u k sto matr? :P

 

Treba se je prilagoditi sistemu, tudi jaz sam sem se za?el truditi, CX-7 na ravnini kruza v 6i prestavi na 1500rpm brez problema, a to je na benz lahko, zato je treba mal ve? in kasneje ?altat pa je, in se spravi benz na 2L poleg plina.

 

Problem tega avta so kratke razdalje in 'veliko v?igov' na dan....

Sem ?e napisal tle, dnevno vrtec in mesto pa naredim 2-3.000km z enim tankom bencina, ko sem ?el pa v FRA pa 6000km z enim....

 

to?neje:

Sistemi Gpl e metano

Un kit per motori turbo a iniezione diretta

Le Suv non sono certo l’emblema della mobilità sostenibile. E la Mazda CX-7 lo è ancora meno considerato che abbina alle forme voluminose un motore da sportiva di razza. Si tratta di un sofisticato 4 cilindri di 2,3 litri con iniezione diretta, fasatura sequenziale delle valvole e sovralimentazione che sviluppa 191 kW/260 cv di potenza.

A renderla più compatibile con l’ambiente è il kit di trasformazione a Gpl sviluppato da Tartarini. Si tratta di un sistema sequenziale fasato multipoint con iniettori Evo 07 e software di gestione del gas sviluppato appositamente per la CX-7. Quest’ultimo provvede alla commutazione automatica dell’alimentazione, convertendo a Gpl nei regimi compresi tra 1300 e 4500 giri. Sotto e sopra tale range, come in altre condizioni di sovraccarico del propulsore, il sistema funziona a benzina per preservare iniettori e altri componenti dell’impianto originale. Il risultato è che le prestazioni (210 km/h di velocità massima e 8” per lo scatto 0-100 km/h) rimangono pressoché immutate e le emissioni medie di CO2 scendono da 243 grammi/km a 216. Un valore sempre alto, ma comunque discreto per un’auto di oltre 1700 chili anche in considerazione dell’abbattimento di alcuni inquinanti grazie alle qualità del Gpl. E, non secondario, l’adozione dell’impianto a gas ha effetti benefici anche sul portafoglio: il costo chilometrico medio a gas intorno a 7 centesimi di euro, esattamente la metà di quelli necessari viaggiando a benzina. Un divario che consente di recuperare l’esborso per la trasformazione (circa 1900 euro) in circa 30.000 km. Ma attenzione, a differenza di altri impianti a Gpl, quelli studiati per i motori a iniezione diretta consumano benzina anche con il commutatore fisso sul gas per garantire la lubrificazione dei componenti. Ricordiamo che la CX-7 è in listino con un unico ricco allestimento a 36.450 euro.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

 

to?neje:

Sistemi Gpl e metano

Un kit per motori turbo a iniezione diretta

Le Suv non sono certo l’emblema della mobilità sostenibile. E la Mazda CX-7 lo è ancora meno considerato che abbina alle forme voluminose un motore da sportiva di razza. Si tratta di un sofisticato 4 cilindri di 2,3 litri con iniezione diretta, fasatura sequenziale delle valvole e sovralimentazione che sviluppa 191 kW/260 cv di potenza.

A renderla più compatibile con l’ambiente è il kit di trasformazione a Gpl sviluppato da Tartarini. Si tratta di un sistema sequenziale fasato multipoint con iniettori Evo 07 e software di gestione del gas sviluppato appositamente per la CX-7. Quest’ultimo provvede alla commutazione automatica dell’alimentazione, convertendo a Gpl nei regimi compresi tra 1300 e 4500 giri. Sotto e sopra tale range, come in altre condizioni di sovraccarico del propulsore, il sistema funziona a benzina per preservare iniettori e altri componenti dell’impianto originale. Il risultato è che le prestazioni (210 km/h di velocità massima e 8” per lo scatto 0-100 km/h) rimangono pressoché immutate e le emissioni medie di CO2 scendono da 243 grammi/km a 216. Un valore sempre alto, ma comunque discreto per un’auto di oltre 1700 chili anche in considerazione dell’abbattimento di alcuni inquinanti grazie alle qualità del Gpl. E, non secondario, l’adozione dell’impianto a gas ha effetti benefici anche sul portafoglio: il costo chilometrico medio a gas intorno a 7 centesimi di euro, esattamente la metà di quelli necessari viaggiando a benzina. Un divario che consente di recuperare l’esborso per la trasformazione (circa 1900 euro) in circa 30.000 km. Ma attenzione, a differenza di altri impianti a Gpl, quelli studiati per i motori a iniezione diretta consumano benzina anche con il commutatore fisso sul gas per garantire la lubrificazione dei componenti. Ricordiamo che la CX-7 è in listino con un unico ricco allestimento a 36.450 euro.

 

 

Jah, vozil sem tako kot sem navajen, nisem ni? spreminjal stila vo?nje...

 

Google translate:

LPG in CNG sistemov

komplet za turbo direktno vbrizgavanje

SUV so komaj simboli?ne trajnostne mobilnosti. In Mazda CX-7 je ?e manj ?teje zdru?uje oblike zajetno ?portni dirka motor. To je prefinjeno 2,3-litrski 4-valjni z direktnim vbrizgavanjem, turbopolnilnik in krmiljenja ventilov spremenljivka, ki razvija 191 kW/260 KM.

Da bi bila bolj skladna z okoljem je LPG konverzijo kit ki ga je razvil Tartarini . To je ve?to?kovni zaporedno sistem z injektorji Evo 07 in programske opreme za upravljanje s plinom razvit posebej za CX-7. Poskrbi, da se samodejno preklapljanje napajanja, se preusmeri na sisteme LPG med 1300 in 4500 vrt. / min. pod in nad tem razponu, kot je v drugih pogojih, preobremenitev motorja, sistem deluje za ohranjanje bencina injektorji in druge sestavne dele "izvirnik strukturo. Posledica tega je, da je uspe?nost (210 km / h najvi?ja hitrost in 8 "za sprejemanje 0-100 km / h) ostal skoraj nespremenjen in povpre?nih emisij CO2 zni?anje od 243 g / km do 216. Vrednost vedno visoka, vendar pravi?en za avto ? 1700 v zameno za ubijanje nekaterih onesna?eval zaradi kakovosti uteko?injenega naftnega plina. In, ne srednje, sprejetje plina ima tudi pozitivne u?inke na portfelj: povpre?na plina kilometrine stal okoli 7 centov, to?no na sredini bencina potrebno potujejo. Vrzel, ki omogo?a, da si opomore izdatek za predelavo (okrog 1900 evrov) pri pribli?no 30.000 km. Toda pozor, za razliko od drugih sistem LPG, tiste, ki porabijo motorji z direktnim vbrizgavanjem bencina za celo s stikalom na plin te?ko zagotoviti mazanje sestavnih delov. Spomnimo se, da CX-7 je enoten seznam s polno proizvodnjo v 36.450 ?.

Napisano

Ekola, Primo? nastavil me?anico, sedaj se pa res skoraj ni? ne pozna na mo?i. :)

 

Rabim pa pomo?, narediti/kupiti/naro?iti moram zadnjo polico. Jure ti si jo dal nekemu mizarju narediti, ali obstaja mo?nost, da naredi ?e eno?

Napisano

Ekola, Primo? nastavil me?anico, sedaj se pa res skoraj ni? ne pozna na mo?i. :)

 

Rabim pa pomo?, narediti/kupiti/naro?iti moram zadnjo polico. Jure ti si jo dal nekemu mizarju narediti, ali obstaja mo?nost, da naredi ?e eno?

 

itak....

 

na kok ti je dal - 20?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cool... Do cetrtka sem v tujini, potem bi te pa poklilcal.

 

Mislim, da je dal +20, ampak nisem preprican, vem da je bilo 20!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
    • Sva sla z zeno do stolpa nad Vrhniko (ona z elektricnim). Tko zanimive razmere so zdajle. Toplo pa piha, pa mal hladi pa je spet vroce, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.